Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Si din nou pierd antigel... Si nu putin. Cam 100 de gr. la 100 de km. :blink:

Cred ca e cel mai potrivit moment din an cand trebuie sa scormonesti pe la motor... :)

La prima vedere nu se vede nimic. Mai caut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu sunt decat cateva variante: iti intra lichidul in ulei (urmareste daca iti crste nivelul de ulei) pe la garnitura de chiulasa sau pe la termoflot (sper sa nu fie asta) sau ai pierderi de lichid pe la vreun furtun/inbinare/radiator spart/ vezi daca nu-ti curge antigel pe la robinetul de la deschidere/inchidere caldura (eu am patit chestia asta la Camper si am avut ceva bataie de cap cu diagnosticarea).

Mult succes si sa auzim numa' de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passaturile nu au robinet de inchidere/deschidere caldura. Antigelul circula non-stop prin calorifer.

Nivelul uleiului n-a crescut si nu sunt urme de alt lichid in el. Deci doar ceva furtun obosit... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin-si eu am aceasta problema insa nu pierd asa mult.dar la mine pierderea antigelului a coincis cu un clipocit de care nu mai scap de vreo jumatate de an.pornesc masina, si daca o accelerez se aude un clipocit undeva la nivelul bordului spre parbriz,undeva la mijlocul bordului.si daca merg la drum intins si bag brusc piciorul in acceleratie,acelasi clipocit se aude.se aude ca circula lichidul prin instalatie dar cu aer.batranu` a avut aceeasi problema la passat-ul lui,dar el a ramas fara lichid in vas.am dus-o la service si mi-au spus ca era garnitura de la pompa de apa, si drept urmare am schimbat distributia ca oricum era timpul.insa tind sa cred ca nu de acolo era buba,pentru ca la un moment dat cineva mi-a spus ca este o supapa undeva in spatele motorului(intre motor si baterie cum ar veni) si a schimbat-o si a disparut clipocitul si nu mai pierdea lichid.stie cumva cineva despre ce supapa este vorba?supapa sau furtun, nu mai tin minte exact.tu ai acest clipocit cosmin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca auzisem zilele trecute acel clipocit dar nu sunt sigur. Insa supapa nu exista acolo. Eu am desfacut un bord de Passat si acolo e doar caloriferul si cele 2 furtune. Poate unul din furtune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu in interior cosmin.la motor undeva cica ar fui supapa asta.un client mi-a povestit insa am uitat.aveva si el aceeasi problema si a schimbat aia si acum e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca descoperi ceva sau iti amintesti pe unde e supapa aia, astept cu nerabdare vesti. :)

Singura supapa de care stiu ca ar exista in circuitul de antigel, e cea care deschide apa in circuitul de racire al motorinei (se afla undeva sub vasul de expansiune la Passat) si care din 2002 sau 2003 s-a scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passaturile nu au robinet de inchidere/deschidere caldura. Antigelul circula non-stop prin calorifer.

Nivelul uleiului n-a crescut si nu sunt urme de alt lichid in el. Deci doar ceva furtun obosit... :icon_thumright:

Pai si atunci vara cand dai drumu la AC cum functioneaza :) ? La Passat-ul meu este un robinet care este comandat de o capsula vacuumatica (se afla la jumatatea distantei dintre radiator si vasul de expansiune intercalat pe un furtun de la pompa de apa) si am presupus ca respectivul este responsabil cu inchiderea caldurii vara atunci cand pornesc climatronicul...

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa descrisa de tine este cea de care povesteam eu cu un post mai sus. Deschide circuitul de racire pentru motorina.

Trecerea de la cald la rece si invers se realizeaza prin mult amintita clapeta centrala, care comuta aerul preluat de aeroterma, intre calorifer si condensorul de clima. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scormonit peste tot pe la motor. Nici o urma de antigel, nici un furtun crapat sau slabit. Uleiul e curat si la nivel. Nu sunt depuneri nici pe busonul de sus de la culbutori. E clar ca undeva curge direct afara. Dar unde???

S-o ia dracu' de masina. Cu cat o ingrijesti mai mult, cu atat iti face mai multe probleme (si in momentele cele mai "potrivite").

Incep sa ma satur de tot grupul VAG de rahat. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am avut si eu o problema acum vreo 3 ani cu pierderea de antigel. Pana la urma am reusit sa gasesc de unde venea si sa schimb piesa.Era de la un cot undeva in spatele motorului spre cutia de viteze. Poate reusesc sa fac o poza sa arat exact ce am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o ia dracu' de masina. Cu cat o ingrijesti mai mult, cu atat iti face mai multe probleme (si in momentele cele mai "potrivite").

Incep sa ma satur de tot grupul VAG de rahat. :D

Promit ca am sa fiu off topic, in momentul de fata sant perfect de acord cu tot ce ai scris mai sus!!! iti spun si motivul: in 2006 am pus 2 perne de aer noi (1000eu) ,momentan caut disperat sa cumpar altele,pot multumii celor de la drumuri, au tinut 3 ani. DAR NICI NICI INTR-UN CAZ NU RENUNT LA GRUPUL VAG,sant prea sarac sa-mi cumpar bmw.Profit de ocazie si va urez sarbatori fericite si la multi ani. Daca credeti de cuvinta se poate sterge. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scormonit peste tot pe la motor. Nici o urma de antigel, nici un furtun crapat sau slabit. Uleiul e curat si la nivel. Nu sunt depuneri nici pe busonul de sus de la culbutori. E clar ca undeva curge direct afara. Dar unde???

S-o ia dracu' de masina. Cu cat o ingrijesti mai mult, cu atat iti face mai multe probleme (si in momentele cele mai "potrivite").

Incep sa ma satur de tot grupul VAG de rahat. :D

Salut!cosmine,nu sunt de acord cu tine,mai gandeste-te.Daca ai vazut ce a fost duminica in dolj,afla ca am un passat de 1,6=esp,din anul 2000,si am tras un cielo scurt, din zapada,taras,pentru ca el ramasese suspendat cu fata pe zapada.Daca mai ai si un esp,cred ca stii ce inseamna!eu sunt foarte multumit!Bafta! :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca masinile nu mai is ce au fost candva si asta ii valabil si la grupul VAG Au destule piese de proasta calitate nu le enumaru nu cred ca are rost ,dar iti spun ca is destule

On topic , iarna imi pierde si mie putin lichid antigel undeva la 200 de ml , interesant e ca doar iarna, poate se evapora apa din el nu stiu ... care e explicatia ? de curs nu curge pe nicaieri si doar iarna am problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa descrisa de tine este cea de care povesteam eu cu un post mai sus. Deschide circuitul de racire pentru motorina.

Trecerea de la cald la rece si invers se realizeaza prin mult amintita clapeta centrala, care comuta aerul preluat de aeroterma, intre calorifer si condensorul de clima. :blink:

Mersi de lamurire; chiar n-am stiut faza cu robinetul asta.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am avut si eu o problema acum vreo 3 ani cu pierderea de antigel. Pana la urma am reusit sa gasesc de unde venea si sa schimb piesa.Era de la un cot undeva in spatele motorului spre cutia de viteze. Poate reusesc sa fac o poza sa arat exact ce am schimbat

ar fi extraordinar sa faci o poza sa ne arati si noua

@cosmin,cred ca de aceasta piesa vorbeam eu in spatele motorului.daca pune colegul poza, o schimb si eu sa vad daca dispare clipocitul.pentru ca am senzatia ca trage aer pe instalatie pe acolo nenorocirea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Vin cu vesti noi. In postul anterior spuneam ca temperatura apei nu era niciodata stabila, mereu era sub 90 grade. Am schimbat termostat-ul si acum totul e OK, caldura este, acul sta la 90 grade tot timpul. In schimb....IAR pierd antigel. Am facut un drum de Cluj <-> Oradea si totul a fost ok, pana am mers sa spal masina. Dupa ce am spalat-o, am pus contact si...STOP! Check coolant service manual. :( Am verificat vasul de antigel si era gol...

Legat de acel clipocit, pot sa confirm ca si eu aud chestia asta cand accelerez usor de pe loc. Se aude undeva pe la mijlocul masinii langa parbriz. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna imi pierde si mie putin lichid antigel undeva la 200 de ml , interesant e ca doar iarna, poate se evapora apa din el nu stiu ... care e explicatia ? de curs nu curge pe nicaieri si doar iarna am problema asta

Acum pot sa spun ca asa e si la mine. De atunci stau cu antigelul in portbagaj in caz de nevoie si... culmea ca nu mai curge. Deci doar cand e foarte frig. Gandul ma duce la pompa de apa... fiind cu elemente in miscare si presetupe/garnituri, banuiesc ca la temperaturi foarte scazute, se intareste careva si nu mai inchide perfect. Apoi la prima pornire in aceste conditii, incepe sa "scuipe" antigel pe-acolo. Deocamdata ramane un mister. Cert e ca de atunci n-a mai curs. :)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit asta...la o1...pe gerurile alea de -8 grade,numai ca eu am completat ft putin,undeva la 50-70ml (apa Dorna) :)

"S-o ia dracu' de masina. Cu cat o ingrijesti mai mult, cu atat iti face mai multe probleme (si in momentele cele mai "potrivite")."

ooo...cat de adevarata e afirmatia asta...o simti in vene.cand nu aveam grija de masina,o bagam prin toate gropile,schimbam uleiul la 17 000km,eram absolut neglijent,masina mergea perfect,cand m-a apucat damblaua sa o repar capital(vreo 2200E pana acum) dau din probleme in proble

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor

are va rog cineva un cod pentru furtunul din imagine?s-a fisurat si pierd ceva antigel pe la fisura.

post-20115-1263118817_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si codul. Pretul e in jur de 36 euro.

30560698.png w1154.png

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ceva asemanator voua am avut si eu,pierdeam atingel din cauza furtunului cu cot (grosimea furtunului este cam cat o moneda de 50 ban)care trece prin partea dreapta superioara a motorului spate lasanduse in jos ,nu fuarte mare furtunul ' care era usor fisurat.

Modificat de maharu50
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu curge ci doar se umezeste,ramane o pata mica de culoare roz deschis ,o sa-l schimb sa nu am surprize ca nu este asa scump(36 euro)dupa cum spune si cosmin(multumesc cosmin,ce ne-am face fara tine),schimb si antigelul cu ocazia asta ca de 2 ani de cand am masina nu l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie a inceput sa-mi curga dupa ce am schimbat senzorul temperatura motor. in cativa km de la plecarea din service s-a golit vasul iar urmatorul litru pe care l-am turnat a ajuns direct sub masina.

nu fixasera bine sonda in locul ei si curgea pe acolo. dupa masurare a rezultat si o diferenta intre sonda originala si cea noua care, probabil, impreuna cu sistemul idiot de fixare a sondei in motor a dus la chestia asta. s-a rezolvat prin rotirea sondei in acel soclu (probabil nu era perfect cilindrica) si ma tot mir de atunci cum de nu mai curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
C o s m i n

In sfarsit am gasit sursa pierderii de antigel. Era atat de simplu: oring-ul de la G62.

Umbland la senzor am constatat ca la cea mai mica atingere se auzea cum intra aer. Siguranta era roz (de la antigelul cristalizat pe ea). Evident ca iarna, oring-ul se contracta si nu mai inchidea ermetic. De cand mi-a facut probleme pana acum cand i-am dat de capat, am pierdut cam 3-4 litri de antigel. :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!