Jump to content

Pornire motor benzina - probleme


vaqsile
 Share

Postare recomandată

stati linistiti este sigur cureau de pe alternator.

asa face cand este uzata,nu este intinsa suficient ,sau se uda..scartie 30 40 de sec si gata

in cazul in care este noua scrtie cand se uda sau nu este de calitate

recomand curele originale.

apropo si a mea scartie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bamse

    11

  • cosminel93

    11

  • vaqsile

    7

  • danike

    5

La mine dimineata se aude un huruit nu un scartait si dupa ce o accelerez de cateva ori nu se mai aude nu.La mine nu cred ca e vorba de curele pentru ca e ca si un zgomot de plastic...e enervant ce-i drept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri am trecut pe la un magazin cu piese auto si am vazut ca au un spay care se foloseste dupa spusele vanzatorului exact la scoaterea suieratului ce-l face curea de la alternator,am pulverizat cu el cureaua (mentionez ca motorul fiind cald nu suiera) si ghinion, a inceput sa suiere mai tare ca niciodata si acum nu mai scap de acel zgomot super inervant, am constat ca in momentul in care am pulverizat pe rola alternatorului a disparut zgomotul pt 2 secunde, dupa care a reinceput mai puternic, faza e ca m-am programat la mecanic si pot merge abia luni, am de facut un drum mai lung, aprox. 300 km, ce sa fac , oare nu o sa se strice ceva la masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strici la masina doar dac ai pulverizat pe subansamblele de la motor (ex alternator).

Cit priveste cureaua, doar dupa 30 de minute de functionare a motorului poti asculta daca mai scirtii.daca zgomotul persista si dupa e ceva la role si nu la curea.

Spraiul acela il folosesc de obicei dealeri de masini sh in germania cind vind masini, pt a reduce zgomote la masini........ :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, inteleg, toata faza acum e daca pot merge linistit cu masina pana luni cand ajung la service , sa nu am surprize de genul ca se gripeaza un rulment sau ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cald nu porneste la prima cheie decat daca-i dau talpa, fara talpa da sa porneasca dar se ineaca, s-a intamplat sa nu porneasca nici la a doua cheie, abia la a treia. vw bora 1.4 ahw 78000 km, schimbat sonda lambda + sensor temperatura lichid racire anul asta + de curand bujiile(in service aveu impresia ca e de la bujii) = problema persista; tot in service au zis ca urmatorul pas ar fi curatarea injectoarelor, eu am impresia ca merg pe bajbaite si o sa ajung sa schimb tot motoru' pana isi dau ei seama de la ce era...

daca a avut cineva o problema similara sau are idee de la ce e pls spuneti, cand ma mai duc in service sa-i pun sa faca exact ce trebuie

mai am o problema la electromotor, la rece scoate un suierat scurt(trebuie desfacut si uns - cred ca asta e urmatorul pas) - ar putea avea impact asupra problemei de mai sus?

thx,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul acela se aude cand invarte electromotorul sau dupa ce porneste motorul in urmatoarea secunda?

In legatura cu pornirea la cald greoaie incearca sa continui topicul asta unde e vorba tot de un benzinar cu probleme la pornire sau asta.

De asemenea, iti recomand in primul si primul rand sa citesti REGULAMENTUL, asta inainte de toate, dupa care sa folosesti INAINTE de a deschide un topic functia SEARCH pentru ca sunt discutate in mare parte cam toate problemele care apar la masini.

Multa bafta!

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

In primul rand sper sa nu deschid degeaba un nou topic dar am tot cautat si nu am gasit ceva asemanator cu problema mea.

Am si eu urmatoarea problema: cand este motorul rece si incerc sa il pornesc da sa porneasca se tureaza cam pe la 2000 rpm, merge vreo cateva secunde si apoi moare :wub: (mentionez ca inainte la pornire la rece motorul meu statea turat un timp cam in jur de 1500 rpm apoi ramanea cuminte la 750rpm). Acum nu mai face asa, in loc sa ramana turat merge sacadat (ca si cum ar merge in 2 buji) apoi moare. Daca o tin eu din accelerati nu se opreste, dar cum am luat piciorul dupa acceleratie sa zis cu el. Ideea e ca nu face tot timpul asa, are si momente cand porneste bine.

Daca are cineva vreo idee as aprecia ajutorul.

P.S: Mentionez ca masina e un G4 1.8T 20V, 150cp, tip motor AUM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se muta in aria "Motoare pe benzina" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian1982-atentie la benzina aceeasi chestie am patit-o si eu asta pana cand am schimbat benzinaria bagam de la lukoil acum bag de la mol si nu mai am probleme.Chestia se repeta si cand motorul se incalzeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema apare numai cand pornesc motorul rece si de fapt nu la fiecare pornire. sunt situatii cand nu mai e nevoie sa o tin eu din acceleratie ca sta ea turata cat trebuie; dar de cele mai multe ori moare motorul. cand e motorul cald nu am nici o problema, motorul toarce f bune si trage cum trebuie.

eu alimentez numai de la petrom si nu prea am avut probleme cu benzila lor pana acum.

am citit pe fopum ceva de soclul automat, simpomele cam alea ar fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa consumi cat mai multa benzina din asta pe care o ai si apoi baga de la mol sau omv si vezi cum se comporta.Eu zic ca merita sa incerci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am cautat problema asemanatoare cu a mea dar nu am gasit nimic exact ca la masina mea, si am decis sa va cer ajutorul, deci am schimbat axa cu came si tachetii hidraulici dar acum nu mai porneste motorul ca inainte, chiar trebuie sa o ajut la pedala de acceleratie, axa pe care am montat-o este second hand si are camele mai scurte cu 1.5 mm, am tot citit pe forum ceva legat de resetare ECU dar nu stiu sigur daca asta e solutia, dar chiar daca ar fi asta solutia nu prea stiu exact cum se face si nu am nici codul de deblocare pentru casetofon, masina este seat cordoba 100 cp, tip motor AUR, SPORTL474 1.6SU, an fabr. 06.2001, daca puteti sa ma ajutati si cu un manual service ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

SALUT!

am si eu o problema cu golful meu si...poate are cineva idee ce ar putea fi:

Dimineata sau dupa ce e nepornita o zi - doua, nu vrea sa porneasca la prima cheie. Mai tare m-am speriat acum vreo 2-3 zile cand a pornit abia la a patra-a cincea cheie. Dupa ce porneste, nu are nici o pb...merge rotund, fara zgomote...merge normal, asa ca - parerea mea e ca nu e pompa...

Cine are vreo idee? Sa fie bujiile? Mai mentionez ca daca motorul e cald,sau mers cu el la cateva ore inainte, porneste "la sfert".

Astept pareri, inainte sa ajung la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, nelu.

am mai luat o mustruluiala pe ziua de azi... sunt nevoit sa ma scuz din nou.

sunt "incepator" pe forum si d'aia am scris in trei locuri... :)

am inteles sa traiti! acum voi astepta.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna "nu porneste la prima cheie"? Adica, faptul ca nu porneste "la sfert" cand este rece? Ai incercat sa dai putin mai mult la automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am tinut mai mult de...2, max 3 secunde cuplat. m-am gandit sa nu fortez aiurea nici electromotorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. eu sunt nou si am si eu o problema am un golf4 1.6 16 valve si cand se incalzeste motorul si o opresc si o las 15 20 minute porneste greu trebuie sa dau 2 chei.rece cand este porneste repede. daca o opresc si pornesc imediat nu face figuri.am fost la vreo 5 service si reprezentanta pe tester nu apare nimic si nu mai stiu ce sa fac as vrea un sfat va rog.mentionez ca am schimbat bujii bateria este buna electromotorul sa dat jos nu avea nimic.scimbat bobinele de inductie nu mai stiu.astept un rasp.a am uitat se poate sa fie senzorul ax cu came dar s-ar vedea pe tester nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

De o perioada de timp patesc urmatorul lucru la un Passat pe benzina de 1,6. La prima cheie masina porneste din prima perfect. Pana inchid garajul si ma pregatesc sa pornesc a doua oara nu mai porneste din prima sau daca porneste sta pe la 700 de turatii si usor usor moare de tot motorul. Uneori trebuie sa dau de 3-4 ori la automat sa porneasca ok. Bateria e ok nu are probleme. Oare la ce se ma uit si ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un passat 1.6 benzina 102cp. Problema este: si dimineata de multe ori si cu motoru cald pornesc si motorul porneste la vreo 150 de ture si se opreste dupa vreo 8 secunde daca vreau sa accelerez se opreste si treaba asta trebuie sa o fac cate odata si de vreo 3-4 ori pana porneste normal dupa care masina merge normal. Dupa vizitarea mai multor mecanici nu am reusit sa-i dau de capat nicicum, am schimbat filtru de benzina, am schimbat pompa de benzina si face la fel.(nefiind sigur ca ar fi pompa de vina nu am pus o pompa originala ci una de dacie cu 40 lei si motoru facea la fel, nu cred ca e pompa de vina). Va rog ajutati-ma ca sunt disperat nu stiu ce sa ma mai fac. Eventual daca ma poate ajuta cineva de unde pot sa iau o interfata vag-com si cam la ce pret?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am un Golf4 1.6 AZD din 2001 si incepand din iarna asta mi se balbaie la pornire. Ieri masina a fost la tatal meu si in mers i s-a aprins martorul de Check Engine, astazi dimineata l-am vazut si eu dupa pornire cu probleme. Dupa ce am ajuns la servici am repornit motorul care avea 90 grade si aceeasi problema, porneste balbaita. Cam de unde ar veni problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

ovidiu82, cum ai rezolvat problema?

Se pare ca am aceeasi prblema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pot sa fie multe cauze, de la un catalizator infundat, pana la mers in 3 bujii...Fa o diagnoza si poate mai restrangi cautarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!