Jump to content

1.4 Tfsi 122cp 200nm


Pompiliu
 Share

Postare recomandată

Ce parere aveti despre motorul acesta? :D

Este la pret aproape ca si 1.6 MPI 102CP ...merita banii in plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege 1.4 TSI fara sa clipesc. Nu pt ca este mai nou si mai modern dpdv tehnologic, ci pt ca avantajele expuse mai sus punctual sunt reale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar un reply :)

Sunt interzise bump-urile pe ariile tehnice, data viitoare warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar sunteti constienti ca in timp, la o utlizare normala, un 1.6 va tine mai mult decat unu' supralimentat? plus ca e mai simplu realizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry de bump

In legatura cu durata de viata...nu ma gandeam sa-l tin asa de mult..prob max 3-4 ani. Avand in vedere ca fac 15.000-20.000 km pe an cred ca nu ar fi o problema :ninja:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca trebuie lasat cel putin 1 an 2 sa functioneze si abia atunci, judecand in functie de problemele aparute, sa tragem o linie despre fiabilitate.

Bogdan, de ce spui ca un motor turbo are durata de viata mai mica? Eu unul nu am exemple concludente in acest sens, dar aici ma refer strict la o utilizare cat de cat normala a motorului, nu tras de el pe la liniute etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa credeam si eu la inceput , insa voi credeti ca nu s-a mai avansat deloc cu materialele pentru pistoane , biele , etc. ? Se pot folosi alte constructii pentru pistoane. Blitz avea dreptate : doar timpul poate arata cat de fiabil e motorul de 1,4 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan are dreptate intr-o privinta: 1.6MPI e simplu realizat si mai fiabil cel putin teoretic pt ca sunt mai putine componente sensibile la stilul de mers al soferului.

Dar exista si motoare turbo excelente, daca ai o vaga idee despre cum sa le folosesti si/sau intretii: eu unul asa le consider pe cele cu turbina si geometrie fixa, de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca la 1.4 TSI, si la 1.6 ajungi repede la ture mari, poate chiar mai repede! De ex motorul de pe masina mea are cuplul maxim (148 Nm) la 4500 de ture. Pe cand 1.4 TSI de la (sa zicem) 2000 de rpm are acelasi cuplu pana la 5500 - 200 Nm. Astfel pe un TSI poti schimba lejer la 3000 pentru un sprint substantial, in timp ce cu 1.6-le trebuie "sa-l gafai" pana la 4500 ... Daca nu s-a inteles nimic din ce am scris mai sus :) tot ce am vrut sa subliniez este ca exista posibilitatea ca 1.6-le sa se uzeze mai repede decat 1.4TSI, fiind nevoie mai des de ture mai multe pentru un sprint subtantial.

Legat de fiabilitatea motorului: 1.4TSI de 140 si 170 cp, din cate stiu eu, s-au dovedit a fi fiabile. la cel de 125 cp PROBABIL difera dimensiunea turboului si datele din ecu. In plus masina, fiind noua, beneficiezi de garantie!

1.4 TSI -> go for it!

numai bine

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ziua de azi cam orice motor tine 3-4 ani, chiar si cel de LOGAN deci nu este nici o problema cu 1.4 TSI . Oricum acest motoras este revolutionar si merita fiecare banut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu ma refeream la 3-4...ci la sute de mii de km.

am zis ca e mai fiabil, avand in vedere ca e mai simplu, fara artificii. normal. teoretic, depinzand de alti multi factori.

dar, comparatia dusa la extrem, si FARA SA IMI RASPUNDETI CA SA O DAM IN OFFTOPIC, care motor credeti ca va tine mai mult? un V8 de 4000 cmc si 250 de cai sau un 1.1 cu turbo, compressor, vtec...si alte mii tehnologii care il duc tot la 250 de cai? ganditi-va si acel turbo pentru a ajunge la puterea aia e condus mai brutal. adica daca apesi pedala...1.1 se va strofoca sa scoata 250 de cai, si poate ii va scoate mai repede...dar cel de 4000 ii va scoate "dormind". bine, cifrele sunt pur ipotetice.

oricum, nu am zis nicaieri ca 1.4 tfsi nu e motor bun. eu vorbeam de conceptia in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi era frica ca aud de 1.4TFSI ca ar fi un motor prea mic, chinuit, consum mare si cu sunet de drujba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E logic ca un motor simplu e mai fiabil ca unul "complicat". Mai ales daca intervin piese gen turbina.

Insa nu am auzit pe nimeni sa tipe ca 2L de 170cp e "fortat" avand in vedere ca aspirat "scoate" 75cp.

1.4TFSI de 125CP are doar ~35CP din supra alimentare. 2L TDI de 170CP are ~100CP. Care credeti ca e mai fiabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

netflow, last time i've checked, 2.0FSI avea 150 de cai. si 2.0TFSI 200. :blink: pe Golf V.

comparam TDI cu SDI sau benzina? stim cu totii dezvantajele motorina aspirat fata de cel turbo.

asa si 1.8T de 225 de cai e un motor fortat. si 1.8 simpla, 125. dar uite ca 1.8T tine si 400 de cai fara prob. eu am vorbit in general.. ca exemple sunt de ambele parti.

pe de alta parte, repet. nu zic ca nu e un motor bun...asa mult mai fortat e cel de pe GT :blink: dr eu am zis 1.6 simplus VS 1,4 tfsi.

oricum, suntem destul de OT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam de 2L SDI fata de 2L TDI. Diferenta de putere vine din supra alimentare. Am luat un caz extrem ca sa se inteleaga.

Si 1.4tsi de 170 e mai fortat ca 1.4tfsi de 125CP. Asta e clar.

Orice motor turbo e "fortat".. ca asta inseamna turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca 1.4 tsi e un motor care grupul VAG l-a scos pe piata doar asa sa arate ca se poate.. si eventual sa mai vanda cateva prin romania sau bulgaria :)) .. Fac pariu ca prin vest motoru asta nu o sa se vanda.. Eu am 1.6 .. nu exista asa ceva cand am luat eu masina. dar oricum nu cred ca imi luam .. daca ar fi sa mai aleg odata doar cu 2.0 fsi . l-as schimba! Dupa cum v-atzi prins nu imi place TURBO :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan WRC, faci o confuizie, Pompiliu intreba daca tine 3-4 ani si raspunsul a fost ca tine atit fara probleme. Nici un motor pe benzina de cilindree mica(1l-1.8l) nu am vazut sa mearga 3-4 sute de mii de km fara sa fie nevoie de segmentare, toate benzinarele mici dupa 200k km incep sa pape ulei si pierd din putere indiferent de cine le produce. Decit TDIurile de 1.9l si mai mari mai tin 3-4 sute de mii de km DAR primul posesor nu tine masina pina la 300k km toti le vand dupa 3-4 ani adica 100k km .

@Marmota, te-ai documentat putin inainte sa spui asa ceva? Motorul este unul revolutionar si este pus pe Golf GT, golful GT se vinde foarte bine fiind mai ieftin decit GTIul dar nu cu mult mai puturos, nu mai vorbim de taxele foarte mici pe care le are o masina cu motor de 1.4 l .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu ma refeream la 3-4...ci la sute de mii de km.

ce confuzie fac?

eu nu vorbeam de TIMP ca asa poate tine 5 ani si 10 000km. eu m-am exprimat in sute de mii de km. 3-4 ani pot insemna 5 000 km, sau 500 000 km. eu zic ca viata unui motor se masoara in km, sau in ore de utilizare, nu in ani :))

de acord cu tine legat de motoare mici si sute de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Pompiliu intreba la obiect : DACA imi iau 1.4TFSI ma tine 3-4 ani ? Raspunsul a fost DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles asta acuma :(

vroiam pe langa asta sa aflu si daca e destul de sprintten motorul...eu am acuma 101CP 1.9 TDI, la aceasta am cuplul cred 240Nm

daca e motor mic se observa o pierdere de putere mai mare daca e plina masina? am auzit persoane care afirma asta

1.4 TFSI VS 1.6 FSI (125CP/115CP) in afara de fiabilitate pe care ati alege?

mersi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa alege TFSI pentru ca se poate modifica mai usor in viitor :(

daca e plina masina,e posibil sa fie mai greu de urcat in ture. dar dupa ce a intrat turbina...cred ca nu mai simti cei "doar" 1400 cmc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca 1.4 tsi e un motor care grupul VAG l-a scos pe piata doar asa sa arate ca se poate.. si eventual sa mai vanda cateva prin romania sau bulgaria :offtopic: .. Fac pariu ca prin vest motoru asta nu o sa se vanda..

Iti amintesc ca trendul cel mai nou in industria auto este politica de DOWNSIZE. Asadar te inseli in privinta viitorului motoarelor mici dar supra-alimentate. Vom trai si vom vedea. Ai omis costurile financiare in acest caz, totul se reduce la bani in final. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TFSI VS 1.6 FSI (125CP/115CP) in afara de fiabilitate pe care ati alege?

mersi :offtopic:

Am reusit sa scot 100km/h in 8.5 sec cu mas. din semnatura,observa ca am caroserie Variant(putin mai grea).

Deci ideea este ca 1,4 totusi este un motor mai mic dar pus pe berlina face treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vroiam pe langa asta sa aflu si daca e destul de sprintten motorul...eu am acuma 101CP 1.9 TDI, la aceasta am cuplul cred 240Nm

nu conteaza numai cuplul maxim, conteaza foarte mult si "durata" cuplului mare in termeni de rpm. la diesel ai un varf de 240 Nm pe la 2000 rpm dupa care scade cuplul a.i. dupa 3500 rpm cred ca ai sub 200 Nm. La 1.4 TFSI cuplul este constant la 200 Nm de la 1500 pana la 4500.

cred ca il vei gasi mult mai sprinten decat diselarul tau.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!