Jump to content

Cum Sa Pun Pe Spate Frane Pe Disc


sabinescu
 Share

Postare recomandată

ce aer dirijeaza la 30km la ora frana, 30km frana (ma refer la stil condus in coloana) poti sa i pui tu dirijari de aer pana te saturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iZOTOPE

    6

  • MK16V

    6

  • ksi_id

    5

  • GVP

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce aer dirijeaza la 30km la ora frana, 30km frana (ma refer la stil condus in coloana) poti sa i pui tu dirijari de aer pana te saturi...

cred ca numai la tine se pot incalzi discurile la 30 la ora mai termina cu aberatiile astea de copil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tabla aia are rol de aparare impotriva apei si mizeriei care poate ajunge pe discul de frana accidental, asta stiu sigur! Nu contest ceea ce a spus Ugod pentru ca nu cunosc acest rol pe care l-a facut el cunoscut. Legat de discurile de frana pe spate eu zic ca cei care nu au avut si nu au asa ceva sa nu mai scrie prostii pe aici....ca nu au eficienta ca si tamburii si prostii dinastea....toate masinile adevarate de curse, sport sau limuzine de lux au discuri pe spate, am dat o gramada de motive aici de ce sunt mai bune, nu are rost sa mai continuam punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa lasam baiatu sa-si puna discuri pe spate, intrucat operatiunea este destul de simpla si nu implica nici o adaptare artizanala sau alti darci complicati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate am citit prin manualul alora de la Haynes, tabla aia are 2 roluri: conduce aerul catre disc si rol termoizolant (protejaza conductele si alte subansambluri de caldura produsa de discuri). Nu sunt mecanic, dar cel putin daca te uiti la forma ei, iti cam dai seama ca prima caracteristica enumerata este cu siguranta adevarata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

as reinvia acest topic, daca stie careva ce ar putea fii problema, acuma mi-am pus frana pe discuri, si nu am frana de mana, ce poate fii? am schimbat si cablurile, dar tot nimica, si cablul e tensionat bine, se poate face ceva? de la cine am luat mi-a zis, ca nu a folosit masina din octombrie, e posibil,sa intepeneasca, se lasa oare dupa o vreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi intai daca se misca parghia pt. frana de mana de la etrier. Daca se misca se poate sa fie mizerie in interior si sa nu mai lucreze cum trebuie. Am patit asta la ambii etrieri. A trebuit sa-i desfac si sa-i curat; daca ii desfaci trebuie schimbate garniturile (se gaseste set de garnituri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de miscat misca, doar nu face nimica :( frana in rest e super...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacut etrierul si curatat acolo unde lucreaza parghia pt. frana de mana.

De desfacut e usor, dar de montat la loc e destul de greu (mi-a luat mult comprimarea arcului din interiorul pistonului pt. a pune siguranta la loc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva, cum se pot monta etrieri spate de g4? am inteles, ca se potrivesc, are cineva ceva poze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult :D :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As pune si eu la Polo dar am cateva intrebari, de unde iau discuri si etrieri? Numai din dezembrari?

2.discul propiu zis contine si butucul cu rulmentii si flansa pe care seprinde roata? Sau e un butuc separat pe care se monteaza discul, ca la roata din fata?

3.Butucul ala foloseste absolut acelasi tip de rulmenti ca tamburul?

4. Axul fix, care in prezent tine rulmentii,ramane pe loc ,fiind identic si la tambure si la disc sau se schimba cu unu special pt disc?

5.la greutate globala, e ceva mai usor pe disc?Eu vreau sa usurez cat de mult masina si merg pe toate planurile.Putin de ici,putin de colo,sper sa dau jos ~100 de kile (scaune sport,capota motor fibra, mocheta etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butucul de la cel cu tambure nu merge, se poate pune, dar unde prinzi etrierii ?, rulmentii se potrivesc, se mai schimba si cablul de la frana de mana. De greutate nu stiu ce sa zic, dar daca te gandesti, nu te uita la cat trage o frana pe disc, tu vrei sa te opresti, si in cel mai scurt timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E complicata treaba.

Cica jantele normale de 13" nu mai pot fi puse ca lovesc in etrier. Deci trebuie si jante de 14...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra fara probleme jantele de 13. Eu am pe spate discuri si etrieri de golf 2. Butucul la mine a ramas cel care era si la tambure. Rulmentii sunt aceiasi, cablul franei de mana se schimba.

De cand mi-am pus discuri pe spate nu mai comenteaza la ITP ca nu tine frana pe spate,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Referitor la repartitor...urmeaza sa imi pun frane pe disc pe spate la golf 2,am luat butucii cu tot ce trebuie,cablurile acum intrebarea mea este cum trebuie sa fac cu repartitoru? La franele pe tambure conductele vin individual din pompa de frana (pompa cu 4iesiri pt conducte,am inteles ca sunt si cu 3) eu cum ar trebui sa fac ca sa montez repartitoru care am inteles ca ar avea un rol oarecare acolo..sa nu franeze satele inaintea rotilor din fata..dar la mine daca conductele de la rotile din spate vin separat din pompa unde se monteaza repartitoru? In mintea mea repartitor inseamna un "T" in care intra conducta de vine din pompa de frana si ies 2 una la o roata una la cealalta...


Presupun ca mi-ar trebui acele supape (bremsdruckminderer) ...de care spunea cineva mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!