Jump to content

Cum Sa Pun Pe Spate Frane Pe Disc


sabinescu
 Share

Postare recomandată

as vrea sa imi pun frane pe disc pe spate ,cred ca is mai eficiente.stie careva cum se monteaza sau are cineva de vanzare?e vb de mk1!

Modificat de sabinescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iZOTOPE

    6

  • MK16V

    6

  • wyx

    5

  • ksi_id

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu merite?

Vb din experienta?

Eu am avut tambure si mi-am pus pe disc si vreau sa-ti zic ca ii dif mare intre cum frana inainte si cum franeaza acum.

Preturile sunt intre 60-100 E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu stii cum e sa franeze intr-adevar pana nu iti pui discuri pe spate. Eu am dat 50 de euro pe ele in germania. A, era sa uit, nu e complicat deloc, nu stiu de ce zice baiatul asta cu jetta lui noua, probabil ca nu a avut asa ceva...

Modificat de MK16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am luat punte cu discuri completa cu 400ron si cred ca merita toti bani,dar nu stiu ce cablu de frana de mana sai pun

Pentru punte daca vrei cauta pe forum pe bart_dub avea el una de vanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan esti de pe alta planeta. golfu 1 n-are 1000 kg nici daca-l umpli cu cartofi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug:...super tare.....sti.....mk1 are aprox 800 kg....si ...daca te pune nenea dreq sa te ieu cu vreunu' de scrie pe spatele lui GTI....este foarte posibil sa plangi un pic cu vorbe...poate chiar un pic mai mult....cel putin pana pe la 140 cred ca te face sa ii dai foc masinii in drum....vorbesc din proprie experienta....si nu era decat 1.6 GTI...dar daca dai de vreun 1.8 sau 2.0....sa vezi atunci....iar frana cu discuri pe toate 4...este sfanta...este diferenta totala de la tambure pe spate pana la discuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia cred si io ,nu se compara nici pe departe frana pe tambure cu cea pe disc ,nu mai zic ca io pe spate nu am avut nici frana de mana nici de picior niciodata,oare tre sa schimb si puntea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am luat punte cu discuri completa cu 400ron si cred ca merita toti bani,dar nu stiu ce cablu de frana de mana sai pun

Si eu am aceeasi problema acum, cablurile de la frana de mana sunt prea scurte pt. etrieri. Vineri mi-am comandat cabluri de scirocco 2 care a fost cu discuri pe spate, sper sa pot rezolva problema asa, altfel va trebui sa prelungesc cablul si camasa. Stie careva solutia ideala????Ma refer la cei care si-au facut....

@sabinescu, nu tb sa schimbi puntea, schimbi doar axele rulmentilor cu tot ce e acolo, suport etrier, etc...se desface din 4 suruburi de pe punte, nu e mare lucru, am facut singur intr-o ora ambele, te vor necaji eventual conductele de frana daca sunt ruginite, in rest...

Modificat de MK16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine zis MK16V...trebuie sa mute doar fuzetele de pe o punte pe alta.......iat conductele poate sa le ia noi.....ca este mai sigur :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine zis MK16V...trebuie sa mute doar fuzetele de pe o punte pe alta.......iat conductele poate sa le ia noi.....ca este mai sigur :D

Si frana de mana???nu stii cum se face cel mai simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine zis MK16V...trebuie sa mute doar fuzetele de pe o punte pe alta.......iat conductele poate sa le ia noi.....ca este mai sigur :D

La puntea pe care am luato mai are in plus fata de a masini si bara stabilizatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema acum, cablurile de la frana de mana sunt prea scurte pt. etrieri. Vineri mi-am comandat cabluri de scirocco 2 care a fost cu discuri pe spate, sper sa pot rezolva problema asa, altfel va trebui sa prelungesc cablul si camasa. Stie careva solutia ideala????

masoara pana unde iti ajung cablurile care le ai acum, vezi cati cm iti lipsesc si comanda-ti cabluri dupa dimensiunea respectiva (numai pe golf 2 stiu ca sunt vreo 4-5 lungimi... de la 1600 mm pana la 1840 sau ceva de genu)

sandumbogdan, esti sigur ca 25% in orice conditii? sau vrei sa vorbim despre repartitor? sau poate mai bine ne lasi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba <sandumbogdan> aici parca ii aria MK2. Du-te la tine si vb despre ESP, ASR, EDS, etc si lasa-ne pe noi cu alea noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D......improvizatii....ma...ai dreq prosti astia de la vw...ei au facut "improvizatii " din astea din uzina.... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan, te asteapta oricand un complexat cu rabla lui din 77 pe 400m sa vedem ce stie Jetta ta din 2007.Nu am pretentii sa-ti dai foc la masina daca bat.

PS:greutatea nu se masoara intotdeauna in kilograme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@agent smith- nu cred ca merg cabluri de la g2 pt ca la g1 e un tunel de metal prin care trece cablul, joaca rol de opritor de camasa. De aceea lungimea cablului e mult mai mare decat lungimea camasii. Am comandat de scirocco cu discuri pe spate in speranta ca la scirocco e acelasi tip doar ca e mai lung cu totul, maine vine cablul si o sa ma uit. Ma tem ca aia de la magazin habar nu au cu ce se mananca astea...

@sandumbogdan-prietene, se poate observa din ceea ce spui ca nu ai inclinatii spre pilotaj auto asta in sensul in care daca te-ai dat cu g1 cu discuri pe spate si nu ai realizat ca frana e mult mai buna decat cu tambure....ceea ce am spus eu despre diferenta intre discuri si tambure am spus din propria experienta. Am circulat cu masina dupe ce am pus kr-u vreo 2 ani si in timpul asta am schimbat vreo 2 seturi de discuri, cand ma opream de la 200 imi luau foc franele pe fata. Si am pus pe spate saboti noi, cilindrii noi, tot....degeaba....Dupa ce am pus discuri pe spate nu am mai avut treaba cu franele pe fata si eficienta a crescut cu mult....Asta am observat in cazuri de franari de urgenta, diferenta se poate observa usor prin faptul ca nu se mai blocheaza fata imediat mergand cu rotile taras, ajuta mult mai mult spatele si se opreste masina mult mai rapid. Si stai linistit ca nu se blocheaza spatele, limitatorul de presiune isi face bine datoria....Si inca o chestie, am dat japca la mai multi cu golf 4 si am mirosit si vazut franele lor incandescente :lol:

@all fans- nu va mai agitati sa explicati oamenilor, oricum nu o sa ii faceti sa inteleaga, important e ca parerile noastre sunt la fel ceea ce inseamna ca mai stim cate ceva despre masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MK16V nu stiu cum e la golf 1, dar si la golf 2 sunt niste "tuneluri" in care se propteste camasa de la cabluri... acum nu stiu daca merg puse cabluri de g2 pe g1.

stii cum e... trial and error

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint la fel, numai ca iti trebuie cabluri de golf 2 pina in 1989, cabluri lungi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. vad foarte multi frustrati pe aici cu idee de sa iti dai foc la masina daca esti depasit de o masina foarte veche... va las cu furstrarile, mi-am spus punctul de vedere, modificarile astea is niste improvizatii inutile, pierdere de timp

Warning + pauza 5 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma nu m-ati lamurit ,tre schimbata si puntea sau numa oasele alea pe la roata{axu,disk...}are cineva de vanzare sau combinat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puntea ramane, totul e plug and play. uite cum arata operatia pe golf 2

post-2677-1193069559_thumb.jpg

post-2677-1193069563_thumb.jpg

post-2677-1193069566_thumb.jpg

post-2677-1193069569_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puntea ramane, totul e plug and play. uite cum arata operatia pe golf 2

vreau si io frana pe disk!!!!nu are nimeni????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dupa ce am citit doua pagini si m-am amuzat de cita reticienta aveti fata de parerile de la alti membri, dar cred ca faceti o confuzie:

una este frina pe spate cu discuri si una este frina pe spate cu ABS

Da este bun sistemul pe discuri dar costurile si eficienta in exploatare sunt nesigure.Iar daca va jucati cu viata voastra e pe raspunderea dumneavoastra...

Pe urma una este cind mergi cu masina goala si alta cind este incarcata.Cu cit masina este mai incarcata (nu supra) ci asa cum a prevazut fabricantul atunci eficienta sistemului de frinare este mai buna.

Parerea mea decit sa te chinui cu fel de fel de modificari mai bine faceti ca mine: placute moi pe fata (se consuma mai repede dar nu tocesc discurile si priza este mai buna-sunt un pic mai scumpe) si tambure noi pe spate.Ai frine beton.Problema e cum frinezi? Ca daca bagi piciorul in pedala ai pus-o, ca poti derapa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dupa ce am citit doua pagini si m-am amuzat de cita reticienta aveti fata de parerile de la alti membri, dar cred ca faceti o confuzie:

una este frina pe spate cu discuri si una este frina pe spate cu ABS

Da este bun sistemul pe discuri dar costurile si eficienta in exploatare sunt nesigure.Iar daca va jucati cu viata voastra e pe raspunderea dumneavoastra...

Pe urma una este cind mergi cu masina goala si alta cind este incarcata.Cu cit masina este mai incarcata (nu supra) ci asa cum a prevazut fabricantul atunci eficienta sistemului de frinare este mai buna.

Parerea mea decit sa te chinui cu fel de fel de modificari mai bine faceti ca mine: placute moi pe fata (se consuma mai repede dar nu tocesc discurile si priza este mai buna-sunt un pic mai scumpe) si tambure noi pe spate.Ai frine beton.Problema e cum frinezi? Ca daca bagi piciorul in pedala ai pus-o, ca poti derapa...

parerea mea ca daca nu erau mai eficiente nu le punea nemti pe mk2 de nebuni si uitau sa-i puna abs ca sa nu derapeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca franeaza mai repede cand masina este mai usoara - datorita fortelor inertiale mai mici (fizica elementara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!