Jump to content

1.4 Tsi Si 1.8 Tsi


Andrei2000
 Share

Postare recomandată

Velocity_Warrior

Bai frate, da chiar nimeni nu mai scrie pe aici ?

Stiam ca urmeaza sa avem un coleg de forum cu un Passat Variant 1.4 TSI de 122, dar ... liniste !

Nici detinatorii de 1.8 nu mai zic nimic ?

Masinuta din semantura trece in curand 23000 km. Are deja 2 ani si o luna si in afara de revizii, benzina si lichid parbriz altceva nu i-am facut.

Motorul se comporta exemplar in orice conditii, si am avut destule pana acum ... slava Domnului !

Kilometri multi nu am avut cand sa fac din lipsa de timp si de ... "timp" ...

Nu-mi place sa ma repet dar inca lasa multe guri cascate si multe creiere in deriva momentul cand se afla adevarul despre masina si despre motorizare.

O chestie as adauga. Unii colegi din aria G5 si G6 s-au plans asta iarna de faptul ca motorul se incalzeste greu. In comparatie cu cifrele aproximative date de ei, la mine caldura in masina apare mult mai repede. Explicatia nu mi-o gasesc, poate sunt eu paranoia ...

Sanatate, drumuri bune si combustibili ieftini va doresc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Velocity_Warrior

    28

  • Andrei2000

    9

  • trans30

    7

  • bobovlad

    7

Motoarele diesel se incalzesc mai greu, de aici si caldura care vine mai greu in comparatie cu un motor pe benzina!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Da D@ny perfect de acord, numai ca eu m-am referit la colegii din cele doua arii care au acelasi motor cu al meu adica 1.4 TSI de 122 cp.

Mea culpa, ca nu am fost mai precis :D Scuze inca o data !

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Chiar misto TSI'urile, regret ca la vremea cand mi-am luat Passat, inca nu se inlocuise FSI de 1.6 cu TSI de 1.4, as fi luat fara ezitare. O precizare care as vrea sa o fac legata de motorizari-esapamente. Motorul 1.9 diesel are la toba doua tevi subtiri curbate, cele de 2.0 TDI Pumpe duse, au doua tevi groase curbate, cele de 2.0 TDI CR au tevile groase si drepte, la fel ca la 2.0 FSI si 1.8 TSI (cred). Cele de 1.4 si 1.6 au o singura teava groasa pe partea stanga. Am vazut si 2.0 FSI cu esapamente pe ambele parti, probabil sportline.?? Si cel nou de 1.6 TDI are tot o singura teava groasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

N-am mai scris de mult, dar a trecut ceva timp si va pot spune multe despre 1,8 TSI (pentru cei care vor sa ia). Consumul mediu depinde doar de conditiile de drum si sofer. Am facut acelasi drum cu aproximativ aceeasi medie orara (68 km/h) si am avut 2 consumuri de 6,8 l/100 km si 8,5 l /100 km. Diferenta vine la de la cat de aglomerat a fost si cat am depasit (in cazul al doilea am depasit mereu si din scurt - retrogradat, turat 4500 rpm si asa mai departe).

TRebuie sa va spun ca merg doar pe Benzina de 95 de la ROMPETROL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

In seara o fac pe plagiatorul :D si voi prezenta in acest post lucrurile asa cum le-a prezentat si colegul trans30.

Idem si la mine consumul depinde in mare masura de conditiile de drum si de sofer. Plus de asta adaug ca este si foarte sensibil evident in sus nu in jos (daca te dai la ea creste destul de repede consumul, evident ca acest lucru nu ma deranjeaza absolut deloc) :P Stiu ca de ex la diesel-uri consumul se stabilizeaza repede la o anumita valoare si greu o maresti.

S-a ajuns si pe la 27000 km intre timp ... asta e, greu cu numerele astea :P

Pe un drum de aprox. 62 km batut frecvent de masinuta mea, cu o viteza medie in jurul a 70 km/h, am obtinut MULTE consumuri dar vi le dau pe cele extreme si anume 5.4 l/100km si 7.2 l/100km.

Conditiile de incarcare stau cam asa: doua persoane in masina, ceva incarcatura portbagaj, climatronic auto la 25 de grade (cam asa sta mai tot timpul), faza scurta aprinsa, radio pornit (stiu ca ultimule doua conteaza mai putin dar le-am enumerat sa nu se trezeasca suspiciuni :D ).

Consumul cel mai mic este obtinut in conditii de drum aproape ideale pentru multi soferi: maxim 3 depasiri, temperatura exterioara undeva la 19, 20 de grade celsius, vant aproape inexistent, fara fluctuatii rapide de viteza.

Consumul cel mai mare a fost obinut asta vara cand pe bord in anumite zone mi se indica temperatura de 39 de grade celsius, ceva vant dar nu puternic, depasiri de coloane de cate 4 sau 5 maisni cu motorul dus frecvent pe la 5000 uneori 6000 :blink: rpm. Va dati seama cate franari si cate accelerari au fost pe acel traseu.

O treaba e clara, consum mai mic de 6.2 n-am reusit sa scot in vara asta oricat m-am chinuit si pe orice traseu as fi mers si aici nu dau vina decat pe un singur factor: temperatura exterioara a aerului. Nu stiu cata influenta are aceasta temperatura asupra functionarii motorului dar asupra compresorului de clima are cu certitudine.

Cum s-a racorit afara cum cele mai frecvente consumuri se invart in jurul valorii de 5.7 l/100km.

Cel mai mic consum scos de mine vreodata cu masina asta, evident la ambitie, a fost de 4.9 l/100km. Conditii: clima oprita, faza scurta aprinsa, radio oprit, singur in masina, portbagajul aproape gol, trafic mediu, mers legal peste tot, geamul la sofer putin lasat, iar afara undeva pe la 27 sau 28 de grade (am cam transpirat ce-i drept :P ).

Toate consumurile de mai sus sunt cele indicate de BC1 fara a fi resetat in mers dupa pornire.

:)

polotsi - e clar nu-s singurul dement care studiaza orice VW pe care-l vede :lol:

Iar ca o completare vin si zic ca 2.0 FSI cu esapamente pe ambele parti sunt cele cu 4motion.

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze colegilor pentru lipsa de pe forum.

Am fost ocupat ... cu TSI-ul :)

Avem si noi 10 luni si am implinit 10.000 km.

Sunt super incantat de masina si motorash,

consumul mediu pana acum, in Bucuresti, pe DN-uri,

pe A1, A2, A4 (BG), la munte, la mare, pe zapada si pe soare,

a fost de 7,9 %. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

cam putina lume posteaza pe aici :D
ce puteti spune despre fiabilitatea motoarelor 1.4 tsi?ca am vazut ca sunt cativa baieti care au motorizarea asta de cativa ani si as vrea un pic de detalii legate de fiabilitatea acestora caci e atractiva motorizarea asta...taxe mici , putere acceptabila...etc
ce consum aveti in oras?extraurban am vazut ca scoate de la 5 si ceva pana la 7 si ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut!

caut si cer mai multe informatii despre motorul 1.4 tsi 150 cp, cutie dsg, 2010.... fiabilitate, probleme motor-tractiune, probleme cutie/fiabilitatea ei.... si un consum urban/extra?

multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

VW Jetta 1,4 TSI 122CP cumparata in 2012 de noua .Functioneaza ireprosabil.  Motorul 1,4 TSI  este super bun.Pacat ca a fost inlocuit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!