Jump to content

1.4 Tsi Si 1.8 Tsi


Andrei2000
 Share

Postare recomandată

- poate nici nu s-a dorit o frana de motor foarte puternica - poti sa o lasi sa "curga" de la distanta mai mare la stop -> consum mai mic (teoretic - in fisa tehnica)

- oricum pt un producator e avantajos sa vanda mai multe placute de frana si discuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Velocity_Warrior

    28

  • Andrei2000

    9

  • trans30

    7

  • bobovlad

    7

Salutare tuturor!

Imi pare rau ca n-am mai fost pe forum, dar asta e , sper sa ma revansez. Da, am ridicat masina , pot spune ca sunt foarte multumit de ea. Nu ma asteptam ca un motor de 1.4 sa se comporte asa de bine pe o masina relativ grea. Masina are deja 7000 de km. Am patit si eu fluctuatia de care vorbesc si colegii de forum la prima pornire si de atunci folosesc numai benzina de calitate si nu au mai fost probleme. Consumul,sincer sa fiu, mi se pare totusi invers proportional cu cilindreea masinii, dar nu poti sa le ai pe toate, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce alimentai cand fluctua, si ce benzina de calitate i-ai bagat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina de calitate inseamna cifra octanica 100, cealalta e de 95, iar vina a fost clar a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Velocity_Warrior

Mic update de consum:

Am facut un drum de aprox 60 km. Conditii la dus: 3 persoane in masina, si ceva bagaje, climatronic on si faza scurta on (normal ca doar era seara).

Treapta de viteza folosita a fost a 6-a tot timpul , mai putin la o intersectie unde a trebuit sa schimb directia de mers si am fost nevoit sa schimb si treapta de viteza. Am reusit un consum pe BC1 de 5.4. Viteza medie a fost de 60 km/h. Totusi in poza de mai jos apare 46 km/h. Credeti-ma nu am de ce sa va mint, n-am niciun interes, dar in timpul cat m-am chinuit eu sa-mi setez camera pe manual sa reusesc naibii sa fac o poza :)) am lasat contactul pus si nu am stiut ca BC-ul e atat de stupid si nu sesizeaza ca masina sta si motorul nu e pornit. El a inregistrat in continuare viteza medie care normal ca era 0 si uite asa a scazut brusc de la 60 la 45 :icon_thumright: .

dsc0003sd8.th.jpgthpix.gif dsc0005xk4.th.jpgthpix.gif dsc0004mz6.th.jpgthpix.gif

La intors conditiile ca mai sus numai ca portbagajul full. Treapta de viteza folosita tot timpul a fost a 5-a, cu aceeasi precizare ca mai sus. Am reusit un consum de 5.3 pe BC1. De data asta fiind aglomerat si mergand aproape in coloana viteza medie a fost de doar 51 km/h. Din pacate n-am apucat sa fac poze iar cand am ajuns in fata blocului dupa ce am intrat in infectul nostru oras consumul deja sarise la 5.5. Pana la garaj s-a facut 5.6 si tot asa ... Se pare ca in mare parte traficul urban ne omoara nervii si ii imbogateste pe nemernicii ce detin rafinarii.

Viteza maxima in afara satelor a fost 100 km/h.

Motorul cu benzina asta (eu folosesc Top Premium 99+) nu s-a mai comportat ciudat. Merge bine, toarce bine, urla bine si tot asa.

Nu pricep cauza dar in ultimul timp de cand s-a mai racorit afara in oras nu mai vad consumuri de peste 9.5 l/100km. Am scos si 8.0 intr-o zi si m-am foit prin oras vreo 50 km. Cand era cald vedeam des alde 11, 12 si foarte rar 9.

Incaodata zic, si nu cu dorinta de a enerva colegi de pe aici de pe forum, ca sunt foarte multumit de masinuta per total.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Posibil sa fie climatizarea. Oricum la mine climatronicul sta pornit tot timpul (functia AUTO), chit ca-i cald chit ca-i frig. La iarna tot asa il voi tine si sunt curios daca vor apare diferente mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub 5 grade compresorul nu mai porneste,la fel se intampla si cand temperatura lui ajunge la 5C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Dupa ceva timp si kilometri i-a venit iar ocazia motorului sa stea turat pe la 5000, 6000 si odata si la 6500 :P.

Am luat cu mine un prieten, bineinteleg ahtiat si el ca mine dupa masini si motoare, si i-am aratat ce poate acest mic "balaur". A fost foarte impresionat si mi-a zis ca se misca mult mai bine decat se astepta (a mai mers odata cu mine, dar eram in rodaj pe atunci).

Mi-a confirmat si el ceea ce am simtit si eu facand o comparatie cu T-Jet-uri. El a facut test drive cu un Bravo T-Jet 150 cp iar eu, am un prieten (indragostit de GTI ;)), tot cu un Bravo T-Jet 150 dar Sport :P. Amandoi am fost de acord ca Bravo e masina de intreceri. Are rapoarte scurte si te ajuta foarte mult in astfel de situatii.

Amandoi am ramas placut impresionati de motorase. Trag frumos si fac zgomote frumoase :D Se pare ca si italienii au facut treaba foarte buna cu micutele de 1.4l.

La mine rapoartele sunt lungi si ma dezavantajeaza klar la o intrecere. Dar de fapt asta e si ideea, sa imbini putina sportivitate cu comfort. Prietenul meu zice: "e mai bine decat ma asteptam, e foarte confortabila chiar si cand se trage de ea ..., e passat .. e elegant si e facut ptr placerea de a conduce". Asta mi-a zis pe mess dupa ce am ajuns acasa.

Sunt curios daca pe un Fiat Linea de ex. un T-Jet are rapoartele mai lungi si e mai comfortabil de condus decat un Bravo.

TSI-ul de 122 si-a dovedit iar calitatile si micile sale abilitati.

Alextz multam mult pentru lamurire :D

Sanatate, consum mic si drumuri bune va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi impatimiti ai motoarelor TSI. Vreau sa-mi achizitionez noua Skoda Superb, si vreau neaparat s-o echipez cu unul din motoarele pe benzina. De aici si dilema mea : 1.4 sau 1.8 ?

Ce stiu eu despre ele:

1.4 TSI: Motor mic la prima vedere, are turbina, in 4 cilindri, care dezvolta 125CP si un cuplu motor liniar de 210 NM intre 1500 si 4500 de turatii. Consumul dat de producator este de 8,5% in oras (numai in oras ma intereseaza cat consuma). La acest motor evident taxele vor fi mai mici. Ca dezavantaj, stau si ma gandesc daca nu cumva acest motor va consuma mai mult decat un 1.8 TSI, deoarece este mai mic si se va tura mai mult decat fratele sau mai mare pt a putea pune in miscare cele 1,5 tone ale masinii.

1.8 TSI: Motor cu caracter sportiv, are turbina +compresor, in 4 cilindrii, care dezvolta 160CP si un cuplu motor de 250 NM la 1500 de rotatii. Consumul dat de producator este de 10.5% in oras . Vor fi taxe ceva mai mari ca la 1.4. Ca avantaj vad totusi puterea lui, in sensul ca nu se va tura prea tare pt a pune in miscare cele 1.5 tone, deci teoretic va consuma mai putin decat fratele sau mai mic.

Acum... voi cei care deja conduceti aceste 2 motoare sunteti mai in masura ca mine sa vorbiti pe subiect, pt ca practica este peste teorie in orice domeniu. Asa ca va rog daca puteti sa-mi veniti in ajutor cu ceva sfaturi, date reale despre aceste 2 motoare. Din cate am vazut este pe acest forum si un galatean, un orasean de-al meu, care conduce un asemenea motor. M-ar interesa sa aflu cat consuma in oras(de precizat ca galatiul nu este la fel de aglomerat ca bucurestiul).

Cei de la Skoda, probabil si ca sa vanda masina, mi-au spus ca "1.8TSI consuma in oras 8,5%, pana in 9%, crede-ma, e testat", insa mi-e greu sa cred ca acest motor consuma cat 1.6 16v 115 CP al meu de pe megan. Bine, al meu consuma 8%. Mai precizez ca nu am un stil sportiv de condus, nici nu ma intereseaza asa ceva, insa vreau de la masina sa ma ajute cand am nevoie de ea in depasiri. Nu ajung prea des la 200km/h, in 4 ani am ajuns de 5 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta si tu pe forum consumuri ale 1.8 TFSI-urilor. Bat spre 14-15, in niciun caz 8-9 in oras!

Dpdv al consumului TSI-ul de 1.4 sta mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut bobovlad.pot sa ma pronunt in privinta motorului de 1.4tsi.si anume consumul in oras nu este cel precizat de tine, este mai mare, in jur de 9-10%.deci dealer-ii spun mai putin decat este de fapt, poate sa vanda masini, poate chiar nu stiu.am vazut ca esti din galati.poti lua legatura cu colegul nostru Velocity_Warrior sa-ti mai spuna si el despre masina.cu stima si o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta consumului sunt de acord cu colegii, 1.4 TSI in mod cert va fi semnificativ mai economic decit 1.8 TSI. Pe de alta parte, in depasiri , sigur ca 1.8 TSI va fi mai sprinten. Cu alte cuvinte, alegerea este clar intre un motor economic si unul mai sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il stiu pe cristi, o sa apelez la el probabil, deoarece a fost destul de deschis cand am facut drive test-ul cu el pe un 1.8 TSI. Motorul la acel moment avea un consum de 14%... asta in situatia in care a fost turat mai tot timpul pana la 6000 + ca masina avea cateva sute de km aproximativ, deci mai are pana se mai lasa consumul. Eu stiu ca bucurestenilor le ia 13-14% in oras acel motor, dar deocamdata e diferenta intre galati si bucuresti ca trafic. De-asta astept si parerea cuiva care a condus prin galati, de exemplu Velocity_Warrior :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii tu sigur ca 1.8 TSI are compresor?

Eu am 1.8 pe CC, si urban imi ia 14-15%. La Bucuresti :offtopic:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior
...1.8 TSI: Motor cu caracter sportiv, are turbina +compresor, in 4 cilindrii, care dezvolta 160CP si un cuplu motor de 250 NM la 1500 de rotatii.

In primul rand cine te-a pacalit ca 1.8 TSI are si turbina si compresor ?

Din ce stiu eu, rog sa am corecteze cineva bine cunoscator daca nu-i asa, din noua generatie de motoare din care fac parte TSI-urile doar motoarele de capacitate cilindrica de 1.4 l cu puteri cuprinse intre 140 si 170 cp au si compresor si turbina (Twincharged Stratified Injection dar am auzit si varianta Turbochaged Supercharged Injection).

TSI-ul de 1.4l si 122cp, precum si TSI-ul de 1.8 si 2.0 au doar turbina. De fapt sunt niste TFSI-uri, numai ca (Doamne iar ma repet, Te rog iarta-ma) VW le-a numit pe toate intr-un stil comercial TSI. Pe langa asta, ca sa fim in ceata total le mai numeste si Turbocharged Stratified Injection.

...Ca dezavantaj, stau si ma gandesc daca nu cumva acest motor va consuma mai mult decat un 1.8 TSI, deoarece este mai mic si se va tura mai mult decat fratele sau mai mare pt a putea pune in miscare cele 1,5 tone ale masinii.

Treaba la motoarele cu turbina sta putin altfel. Aici ai deja cuplu maxim disponibil de la turatii joase si nu mai e nevoie sa turezi motorul pentru a putea pleca sprinten de pe loc. Totodata conteaza foarte mult si etajarea cutiei de viteze (cel putin in primele trepte de viteza). Micutul de 1.4 sa stii ca-si face treaba foarte bine.

...1.6 16v 115 CP al meu de pe megan. Bine, al meu consuma 8%.

O fi consumand al tau 8% dar n-ai zis exact in ce conditii. Probabil in conditiile in care uneori mergi cu el subturat sau il lasi de multe ori sa curga. Asa am reusit si eu sa scot in oras consum undeva in jurului lui 7%. Este extrem de greu de zis "cat ia in oras masina mea". Daca eu iti zic niste sume, automat tie iti vor iesi altele. Si asta nu doar in cazul asta ci in orice caz si oricui altcuiva. Stilurile de condus sunt diferite, strazile sunt diferite, aglomeratiile sunt diferite, probabil si temperaturile sunt diferite etc.

Am mai zis, vara consumul sta undeva intre 9.5 si 11.5 l/100km. Pe timp racoros vad ca sta undeva pe la 8 - 8,5. De cand s-a racit cel mai mult am vazut 10 si cel mai putin 7.7 l/100km. Sa vedem ce-o fi la iarna. Toate consumurile de mai sus suns cele afisate de BC1.

Consumul mediu in vreo 2600 km este de 7.6 l/100 km afisat de BC2 (in ultimul timp a vazut cam multe ture masinuta ;) a se citi peste 5000 rpm :P)

Am facut drive test cu 1.8 TSI pe Passat CC. Se misca foarte bine e mai vioi decat al meu si cu toate astea diferenta dintre ele nu mi s-a parut a fi una atat de mare precum m-as fi asteptat. Fiind un motor mai mare (dpdv al cilindreei) automat va consuma si mai multa benzina. Cand am facut test drive-ul dealer-ul m-a asigurat ca in oras (unul precum Galati) sub 11 - 12 cu motorul ala rar am sa vad. Probabil daca era sa mi-l vanda mai mult de 8 nu consuma in oras ! ;)

Poate vii si tu la urmatoarea intalnire si te dau o tura sa-ti faci o impresie.

Eu unul fug de cilindree mare. Nu contest ca ai o alta placere cand conduci un motor de 2.0 si mai ales un turbo diesel.

Cu 1.4 TSI de 122 ai sa faci test drive, mai trebuie sa cauti un 1.8 TSI :)

Mai vorbim pe PM si sper sa ne intalnim.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Stii tu sigur ca 1.8 TSI are compresor?
In primul rand cine te-a pacalit ca 1.8 TSI are si turbina si compresor ?

Din ce stiu eu, rog sa am corecteze cineva bine cunoscator daca nu-i asa, din noua generatie de motoare din care fac parte TSI-urile doar motoarele de capacitate cilindrica de 1.4 l cu puteri cuprinse intre 140 si 170 cp au si compresor si turbina (Twincharged Stratified Injection dar am auzit si varianta Turbochaged Supercharged Injection).

TSI-ul de 1.4l si 122cp, precum si TSI-ul de 1.8 si 2.0 au doar turbina.

Deci da. Eu din cate stiu, 1.8 TSI are compresor. Este un compresor mecanic ce a fost adaugat langa turbina. Acest compresor mecanic nu se regaseste si la 1.4 TSI. El "ajuta" turbina de supraalimentare la turatii reduse, chiar si in cazul plecarii de pe loc, oferind un cuplu maxim. La peste 3500 RPM, compresorul devine inactiv, mai departe ducand greul doar turbina. Ca sa va lamuriti va ofer un link despre motoarele TSI http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/et...l?culture=ro-RO

O fi consumand al tau 8% dar n-ai zis exact in ce conditii.Probabil in conditiile in care uneori mergi cu el subturat sau il lasi de multe ori sa curga.Stilurile de condus sunt diferite, strazile sunt diferite, aglomeratiile sunt diferite, probabil si temperaturile sunt diferite etc.

Daca ai fi citit atent postul meu ai fi inteles la ce ma refeream. Comparatia a fost facuta intre 1.8TSI si 1.6 16v de pe meganul meu. Marul discordiei este intre acel 8,5 - 9% al 1.8 TSI si 8% al meu de pe megan. Este logic ca EU as conduce la fel de "normal" si nu "sportiv" acea Skoda ca si Meganul meu, as conduce-o pe aceleasi strazi din Galati, nu o s-o cumpar si ma duc s-o conduc prin Bucuresti, aglomeratiile vor fi aceleasi, iar la faza cu temperaturile sper sa nu te superi, nu vreau sa jignesc, dar esti putin hilar. Condusul subturat nu intra in stilul meu de a conduce, pt ca e la fel de costisitor ca si condusul sportiv. Injectoarele baga mai multa benzina cand masina e subturata, pt a o ajuta sa ajunga la turatia dorita. De lasat sa curga e logic ca o mai si las sa curga, doar n-o sa conduc toata ziua aceleratie-frana-acceleratie-frana, as arata ca un idiot pe strada.

Astea fiind spuse, mi-e greu sa cred ca aceste motoare (TSI si al meu) consuma aproximativ la fel, putin mai mult TSI-ul. Totusi am observat ca Skoda cu motorul de 1.8 TSI de la drive-test, imi arata in treapta a 3a de viteza la 50km/h viteza constanta, un consum ce se mentinea la 7.5%. Meganul meu in aceleasi conditii, a 3a la 50 pe ora constant, arata cam 5,5%. Aici sa zicem ca diferenta de consum de 2% e insesizabila. Ceea ce m-a pus pe ganduri e faptul ca atunci cand calcam acceleratia in treptele a 1a, a 2a si a 3a pt a ajunge la acea viteza constanta de 50km/h, la Skoda, consumul instant se ducea in a 1a la 50%, in a 2a la 35-40% si in a 3a pana sa se stabilizeze turatiile la 15-20% scazand spre acel 7,5% de care v-am pomenit mai sus. La Meganul meu lucrurile stau putin altfel: in a 1a 20-25%, in a 2a 10-15% si in a 3a 8-10% scazand pana la acel 5,5% la viteza constanta. Un lucru e clar: si diferenta de greutate arunca acel consum spre 50%.

Modificat de bobovlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara nici o suparare catre posesorii de alte marci si motoare, dar sunt cam multe chestii din auzite pe acolo, pe la voi.

Deci (din experienta):

- consumuri pe distante scurte de 14-15 l/100 se mai intampla uneori si la mine, dar de regula consumul scos de mine in Bucresti e pe la 11-12 /100. La drum lung (Brasov - Bucuresti, seara, cu trafic redus, in conditii bune) 7,5 - 7,9l/100km. Cu Renault Megane 1,6 16V Break nu am reusit sa cobor sub 8,5 - 9 l (conform stilului meu de mers, adica usor sportiv).

- motorul 1.8 T(F)SI este diferit mult de 1.4 TSI. Consumurile unui 1.4 TSI condus in aceleasi conditii este clar sub 1,8 T(F)SI. Dar performantele tehnice ale unui 1,8 T(F)SI sunt net superioare (ma rog, daca vreti sa fiti cinstiti si sa faceti comparatii intre variante de baza, fara tuning si alte chestii)..

- targetul TSI si T(F)SI a fost sa scoata puteri mari din motoare cat mai mici. E super sa scoti 160 CP si 250 Nm pe o plaja specifica mai degraba motoarelor diesel, din 1,8 l benzina, si asta cu un consum rezonabil, nu? Nemai vorbind de 1,4 TSI care este un motor inovator, pe care o sa-l copieze intr-o forma sau alta din ce in ce mai multi.

- am avut masina de servici Renault (noul) Megane 1,6 16V. Desi motorul este bun si infipt (dupa mine este superior celui de 1,6 l FSI de la VW) dar este mult sub performanele 1,8 T, ca sa nu mai vorbim de 1,8 T(F)SI. Legat de consum: fosta mea masina 1,4 16V (VW Polo) consuma mai putin intr-a treia la 50km/h. Ce zici, motorul 1,4 16V e peste 1,6 16V? Comparatia este inutila, dupa mine. Eu nu vad nici un mar al discordiei ci doar informatii scoase din context, omitand ansamblul...

- Sincer nu prea stiu cu ce se mananca 2,3 l de la VW. Dar dupa mine este greu sa compari 1,4 TSI cu 2,0 FSI, desi daca vrei poti sa compari si 1,4 TSI cu 3,2 FSI. Ideea este ca nu prea sunt comparabile. Ce inseamna confort: zgomot, putere, consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobovlad: Motorul 1.8 TSI, NU are compresor mecanic, are doar turbina. In realitate motorul se numeste Turbocharged Stratefied Injection. Se pare ca VW a indus multa lume in eroare cu marketingul in privinta numelor motoarelor supraalimentate. In grupul Skoda nu exista inca nici un model pe care sa fie disponibil un motor cu turbina+compresor. 1.4 TSI de pe Superb si ,mai nou pe Octavia 2 facelift, este si ele un TFSI in realitate. Singurele motoare ce au si compresor mecanic in constructie se gasesc doar pe VW (Golf,Scirocco,Golf Plus,etc).

L.E: Uitate aici: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volks..._TFSI_118-125kW

si vezi detaliile fiecarui motor VW care te intereseaza. La 1.8 TFSI(TSI fiind denumirea comerciala) scrie :

aspiration

Borg Warner K03 watercooled turbocharger, intercooler, charge movement flaps controlling combustion chamber air movement

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobovlad: Motorul 1.8 TSI, NU are compresor mecanic, are doar turbina. In realitate motorul se numeste Turbocharged Stratefied Injection. Se pare ca VW a indus multa lume in eroare cu marketingul in privinta numelor motoarelor supraalimentate. In grupul Skoda nu exista inca nici un model pe care sa fie disponibil un motor cu turbina+compresor. 1.4 TSI de pe Superb si ,mai nou pe Octavia 2 facelift, este si ele un TFSI in realitate. Singurele motoare ce au si compresor mecanic in constructie se gasesc doar pe VW (Golf,Scirocco,Golf Plus,etc).

L.E: Uitate aici: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volks..._TFSI_118-125kW

si vezi detaliile fiecarui motor VW care te intereseaza. La 1.8 TFSI(TSI fiind denumirea comerciala) scrie :

aspiration

Borg Warner K03 watercooled turbocharger, intercooler, charge movement flaps controlling combustion chamber air movement

Linkul care l-am pus mai sus e de pe situl VW, unde isi prezinta tehnologia TSI. Iar acolo, spune clar ca la motorul de 125 kw, adica 160 CP (1.8 TSI) are acest compresor mecanic. Ba chiar e si o animatie care prezinta cum functioneaza acel compresor. Wikipedia asta e o baza de date unde oameni ca mine si ca tine, poate mai bine pregatiti sau mai slab pregatiti d.p.d.v. tehnic, posteaza si ajuta la dezvoltarea acestei enciclopedii. Adica daca unul vine si spune o aberatie, sunt sanse mari sa ramana acolo. Ar insemna sa minta pe fata lumea, ceea ce nu cred ca s-ar preta in cazul nemtilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cit este de relevant, si sper sa nu fie interpretat ca un "Versus", doar pentru a incerca sa-ti raspund la intrebare.Am condus Toyota Camry 2.4 VVT-i, 167 de cai putere,224 de nm si cutie automata.TSI-ul meu, banuiesc ca si 1.8 TSI, sunt mult mai sprintene decit motorul aspirat. Poate are legatura cu cutia de viteza, dar TSI-ul meu pare chiar brutal comparat cu VVT-i-ul. Din punct de vedere al comfortului, probabil este de preferat motorul aspirat deoarece este foarte linistit,dar din punct de vedere al performantelor nu prea au ce discuta TSI-urile cu acest motor. Ca idee, un Camry cu aceasta configuratie are acelasi demaraj ca si Honda din semnatura care are mai putini cai si este .... diesel (9.3 sec 0-100 km/h).

L.E: Vezi ca este vorba de 1.4 TSI de 160 de cai de pe Scirocco si noul Golf VI,nu de motorul de 1.8. In mod normal, un motor de 1.8 cu turbina si compresor ar sari 250 de cai putere.

L.E2: Uite ce scrie chiar pe site-ul skoda.ro la motorul 1.8 TSI pe noul Superb:

http://skoda.ro/technik_te.php?B_ID=144&am...sMotor=1276-603

Motor pe benzină cu turbină, cilindri

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

So, pentru a pune lumina: ce motoare exista la ora actuala sub semnul TSI? Daca are cineva o lista (puteri, TSI vs. T(F)SI, eventual marcile unde sunt utilizate) cred ca ar face un mare binedaca ar posta-o. Sincer si eu sunt cam bulversat.

OT: Cel mai bulversat am fost cand am luat masina si am vazut ca in loc de TFSI scrie TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a are/a condus careva dintre colegi un 1.4 TSI cu DSG-7? Sunt foarte interesat de niste pareri apropo de consum si de dinamica masinii. Daca ati citit ceva pe alte forumuri din afara va rog frumos sa postati aici link-urile (daca ne lasa adminii), de preferat numai cele in engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca acum a inteles toata lumea si s-a lamurit cum stau treburile.

:P eu unul sunt mai in ceata, si chestia asta cu TSI, TFSI incepe sa ma oboseasca. ;)

Deci sa intelegem ca celebrele motoare TFSI au fost scoase din productie, si inlocuite cu noile TSI. Si ca TSI-urile au numai turbina, nu si compresor. Ca ce e pe site-ul VW, de fapt e prezentarea TFSI-urilor, nu a TSI-urilor(desi scrie TSI) ? Daca e cum spui tu, astia "mint poporul cu televizorul".

In fine, multumim de precizare, dar nu e nevoie sa fii asa acid in declaratii, ca nu ma contrez cu nimeni, doar incerc s-o scot la capat. Ca m-au indus in eroare anumite informatii de pe "SITUL OFICIAL VW", nu e chiar vina mea, si iti dai seama ca asta e singura mea sursa de informare concreta, doar nu am un motor TSI in garaj la care ma joc toata ziua cu cheia franceza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobovlad: Nu au fost scoase din productie motoarele TFSI. Au fost pur si simplu redenumite. Spre exemplul: Octavia RS benzina, are motor 2.0 TFSI, fix acelasi motor se numeste TSI pe Scirocco. Este doar o chestie de marketing. Motoarele TSI "adevarate" (cu turbina si compresor mecanic) se gasesc doar pe VW (nu grupul, ci marca VW), cum am spus mai sus (Golf V,Golf VI,Tiguan, etc).

Din pacate chiar induce in eroare aceasta noua intitulare a motoarelor.Prima data cind am vazut o O2 pe care scria TSI am ramas socat, ca apoi sa aflu ca este de fapt 1.8 TSI (care in realitate este 1.8 TFSI).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!