Jump to content

1.4 Tsi Si 1.8 Tsi


Andrei2000
 Share

Postare recomandată

Sper sa nu fiu off topic, dar am o intrebare: la masinile voastre(TSI) se aude un zgomot ca de zornait metalic atunci cand masina e rece si o durezi cam intre 1800-2500 rot/min? ma cam sperie ptr pe 1,8 T vechi acesta era un semn ca s-a dus supapa de c-da a turbinei. Prin cartea tehnica scrie ca exista un zgomot care apare de la presiunea pentru tacheti (dar nu stiu daca e chiar asa). Acum ca l-am auzit o sa studiez fenomenul (trebuie mers cu geamul deschis si eu nu prea agreez).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Velocity_Warrior

    28

  • Andrei2000

    9

  • trans30

    7

  • bobovlad

    7

Velocity_Warrior

trans30 - am fost si eu atent cand motorul e rece sa vad daca se aude acel zgomot metalic. Raspunsul este nu, motorul merge identic (are acelasi zgomot) ca atunci cand este cald. Eu nu cred ca trebuie sa-ti faci vreo problema din cauza asta, e prea nou motorul ... poate "asa trebuie sa face toate TSI 1.8".

Am reusit sa fac un consum plin-plin.

Ultimul plin l-am facut cand m-am intors din concediu (dupa Paste). Ieri am ajuns la Range 0 km si repejor am fost si am facut plinul.

Am vrut sa consum toata benzina pe care o aveam (Top Premium 99+) si sa nu o amestec cu Premium 95 pe care am pus-o aseara. Oricum mai revin cu detalii in topicul dedicat "Benzina Pentru Tsi-uri Si Fsi-uri".

Cu plin-ul pe care tocmai l-am consumat am facut 804 km. 45% extraurban si 55% urban.

In urban mai tot timpul am calcat-o (nu ma pot abtine ;)). Am avut si destule varfuri de 6000 rpm.

Mi-a iesit un consum de 8.3 l/100 km.

Consumul pe BC2 a urcat de la 7.1 la 7.5 l/100km.

Va mai tin la curent,

Sanatate

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, cred ca m-am mai dumirit un pic: din ce am citit distributia la 1,8TSI este pe lant (s-ar putea ca el sa se auda). La cald, se mai aude un tarait metalic (dar trebuie sa fii atent si sa accelerezi brusc). Consumul la o proportie de 70% in oras si restul afara (mai tot timpul sportiv - accelerari scurte) este 9,7 l pe BC2 (nu e rau deloc comparativ cu vechiul 1,8 T). Benzina folosita este de 95. Inca vad ca e limitat bine motorul (nu am reusit sa trec de 200 km/ora, desi pana la 180km/ora am ajuns foarte rapid).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Update consum - Ieri am reusit si eu sa vad consum sub 6.0 pe BC1 meu . Pe distanta de aprox. 70 km, cu 4 insi in masina, clima pornita, lumini aprinse (la mine astea stau tot timpul indiferent pe unde merg), cu portbagajul aproape plin, viteza maxima si aprox. constanta 120 km/h am reusit un 5.8. Precizez ca tot drumul l-am facut cu tempomat-ul. In sate am mers cu 65 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, cred ca m-am mai dumirit un pic: din ce am citit distributia la 1,8TSI este pe lant (s-ar putea ca el sa se auda). La cald, se mai aude un tarait metalic (dar trebuie sa fii atent si sa accelerezi brusc). Consumul la o proportie de 70% in oras si restul afara (mai tot timpul sportiv - accelerari scurte) este 9,7 l pe BC2 (nu e rau deloc comparativ cu vechiul 1,8 T). Benzina folosita este de 95. Inca vad ca e limitat bine motorul (nu am reusit sa trec de 200 km/ora, desi pana la 180km/ora am ajuns foarte rapid).

pentru un 1.8 TSI este superb acest consum... eu am vechiul 1.8T pe un Audi A6 si ma bucur daca am 14 la suta pe bord in oras (si asta in weekend) pentru ca in general consumul e pe la 16 in oras... In afara ma mentin la un multumitor 9-10 la suta cu un mers mai sportiv... Inca astept masina si o sa postez si impresiile mele despre 1.8TSI pe noul VW Passat... Ma sperie inca acel consum... un 11-12 in Bucuresti mi se pare super OK dar deaca ajung iar pe la 15 deja e jale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stai sa vezi consum in Bucuresti cu AC pe auto 18 grade pe caldurile astea.Am facut un drum astazi plecat la 9.30 din Tineretului mers pana la Midocar si inapoi Am consum pe BC 13.9 / 100,cu mentiunea ca de la Baneasa era proape gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca comparam motoarele trebuie sa ne gandim in primul rand pentru ce luam masina:

Daca o luam pentru "curse" sau pentru confort si consum acceptabil sau pentru consum foarte mic (condus fara emotii :D,VW acopera cam toate categoriile.

Daca cand comparam 1.4Tsi si 1.8Tsi d.p.d.v. al performantei, ar trebui mai multe Date tehnice, respectiv curba de distributie a puterii si a cuplului, si pentru entuziasmati, posibilitatile te tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit mi-a sosit si mie masina...Passat B6, Comfortline cu Climatronic motorul 1.8 TSI... Am luat-o vineri si am mers cu ea mai ales prin oras (Bucuresti) dar inca nu am putut sa-i fac consumul... Prima senzatie este de putere si cuplu foarte bune la acest motor... Masina se infige in draci si trage foarte bine in toate treptele... Nu am insistat prea mult pentru ca are doar 100 si ceva de kilometri pe bord si am zis ca pana pe la vreo 2000 sa nu o solicit dar totusi se simte puterea motorului si comportamentul sportiv foarte bun... Cum incep sa am date despre motor o sa le postez, deocamdata remarc sportivitatea lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Update consum:

Pe data de 28 iulie Galati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 TSI consum in Bucuresti (dupa 2 plinuri in care am studiat problema) 14 la suta de kilometri (14% adica :lol: )... avand in vedere ca traficul nu e chiar congestionat si ca totusi motorul este foarte nou (adica are sub 2000 de kilometrii) cred ca este destul de OK... dupa cum am mai spus comportamentul este foarte sportiv si recomand oricui acest motor pe Passat... masina zburda cu placere si mi-e greu sa nu o calc putintel la cum suna motorul in ture... cred ca la un mers calm dupa ce se lasa motorul o sa ajung la un maxim 12 la suta...

Modificat de cyborg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Dupa cum v-am promis iata si niste consumuri calculate dupa metoda plin-plin.

Mi-a iesit un consum de 7.14 l/100km (710 km parcusi si 50.7 l consumati) in urma drumurilor detaliate in postul #80 plus ceva foiala prin Constanta plus inca ceva foiala prin Galati.

Apoi am facut consumul dupa ambele metode in urma unui drum la Bucuresti care a constat in Galati - Buzau - Bucuresti (centrul de service eMag, undeva prin sectorul 6) - Aeroportul Otopeni - centura Ploiesti - Buzau - Galati, 520 km. Acum inteleg eu de ce colegii din Bucuresti reusesc sa scoata astfel de consumuri. Am intrat in Bucuresti cu un consum de 6.1 in urma unui mers normal adica 100 - 110 pe drumuri nationale, 110 - 120 pe European si 80 - 90 in sate, doar pe ici pe colo au mai fost varfuri de viteze mai mari. Cand am ajuns la service eMag imi sarise consumul cu 1 l in plus in consecinta 7.1 l/100km.

Am ajuns inapoi in Galati cu un consum de 6.7 l/100km.

Conditiile sunt: la dus 2 oameni, la intors 3 oameni plus cateva bagajele, climatronic on, lumini on.

Acum dupa metoda plin - plin imi iese un consum de 6.53 l/100km, mai mic decat cel de pe BC1 de mai sus :icon_thumright: :P

Au fost cateva momente cand am fost nevoit sa fortez motorul adica treapta a 3-a si a 4-a urcat pana la aproape 6000 rpm. Intr-a 4-a am ajuns cam pana pe la 160 km/h ceea ce poate pentru unii e mult, pentru altii e putin, dar pentru pentru mine e foarte bine :P

Masina pe curbe se comporta exemplar adica nu-i nevoie sa reduc inainte de a aborda una.

Urmatorul plin va fi cu Petrom Top Premium 99+, is tare curios daca voi simti ceva diferente.

Pana atunci sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am facut nici un consum cu metoda plin-plin (pur si simplu nu am chef si rabdare sa stau sa ajunga la 0 range). Am mai adaugat niste km in concendiu (mers mare cu tempomat pe 160 km/h). Consumul pe BC2 ramane pe la 9,8 ceea ce incep sa cred ca +/- 0,3 l cam asta e daca vrei sa simti ca masina are 160 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

trans30 - da nu-i nevoie sa ajungi la range 0. Pur si simplu cand pleci in concediu sau undeva la un drum sau chiar in oras te duci si faci plinul si apoi resetezi kilometrajul de trip tinand apasat pe butonul inscriptionat cu 0.0. Mergi o perioada, sa zicem pana ajungi cu rezervorul la jumatate sau pana ajungi la un nr cat de cat rotund la trip. Te duci frumos la benzinarie faci din nou plinul si citesti valoarea exacta pe care ti-o indica trip. Apoi te uiti pe chitanta de la benzinarie unde scrie si cantitatea de combustibil. Asadar ai x litri in y km si mai departe e matematica.

Range 0 il folosesti cand vrei sa termini tot combustibilul din rezervor pe motivul ca ai nimerit unul prost si vrei sa fii sigur ca nu-ti mai ramane vreo lacrima pe acolo.

Spor la calcule si consum mic ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva totusi nu-mi place si anume ca la viteza de 210 pe bord in treapta a 6-a de viteza am undeva pe la 4700 de rpm. Banuiesc ca e limitata electronic la viteza asta pentru ca pana la maximul de turatie al acestui motor mai e loc de mult si multe si am mers ceva cu ea in blana.

Exact aceeasi problema si la mine, la 205 km/h, motorul e la 4800 rpm in treapta a 6-a. Si nu mai urca, cu toate ca in alte trepte de viteza si la alte viteze am ajuns lejer la 6500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

STOP JOC!

Viteze maxime :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai puteti oferi informatii in legatura cu consumul in oras si afara la motorul de 1.8 TSI? Pareri dupa ce s-a mai lasat motorul. Cum vi se pare? Intreb asta pt ca probabil la anul voi achizitona un Passat CC, iar diesel nu cred ca imi voi mai lua, datorita faptului ca s-a trecut la tehnologia CR. Mi-am luat diesel datorita motorului PD, care iti ofera o placere mai mare la condus fata de CR. Asa ca please, ajutati-ma :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum Passat 1,8 TSI

Dupa metoda plin-plin:

Bucuresti-BG-Grecia 4 persoane+bagaje in total 2200 km, consumat 2 rezervoare, consum 6.37l/100km, BC2-ul imi indica 6,7, in permanenta cu AC pornit + lumini.

Pe acest traseu au mai fost 3 prieteni, masinile la fel incarcate, AC+lumini pornite, cu 2 Logan-uri, unul de 1,4 si unul de 1,6, eu in spatele lor nu ei in spatele meu, au consumat aproape 4 rezervoare de caciula, aproximativ 200 litri si unul cu un Opel Astra 1,7 CDTI care a avut un consum de 5.8l/100kmm, deci...

Viteza de deplasare a fost intre 60km/h si 130km/h, cu varfuri in depasiri de max. 150km/h pe drumurile nationale.

Bucuresti-Cluj-Bucuresti plus invarteala prin CJ 2 zile in total vreo 1500km, consum 7.23l/100km.

In Bucuresti, cu traseu dimineata Vitan-Udriste-Unirii-Universitate-Victoriei-1 Mai, pana acum 2 saptamani intra 11,5 si 12l/100km.

Acelasi traseu la intoarcere dupa-amiaza 9l-10l/100km fara AC, cu AC intre 12l si 14l/100km.

Sincer, eu cred ca la aceasta capacitate a motorului si la performantele pe care acesta le ofera, este mai mult decat OK consumul.

Masinuta are 3 luni si 8700km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, la fel si voua.

Nu nu este nevoie, raspunde foarte bine atunci cand ai nevoie, atat intr-o depasire normala cat si intr-o depasire sa zicem mai la limita. :icon_cool:

Motorul este foarte elastic, chiar si atunci cand in mod normal intr-o depasire sau intr-o urcare, uiti ca esti in viteza a VI-a si ca de fapt saracuta ar rasufla mai bine daca ai retrograda in viteza a V-a, te iarta si trage si pot spune ca o face fara ca ea sa gafaie prea mult sau noi sa impingem in volan. :huh:

Hai sa luam o situatie ipotetica in care ai de facut un drum la Arad, iar drumul este complet liber, adica nimeni :D . Din momentul in care ai iesit din Bucuresti si pana ai ajunge la destinatie, excluzand orasele prin care treci, sau vaile pe care le cobori si automat incetinesti, nu ai avea nevoie sa misti levierul schimbatorului din viteza a VI-a, indiferent daca trebuie sa incetinesti pana la 80km/h si dupa aceea sa accelerezi pentru a depasi, stie sa faca.

Trage foarte bine si la deal, dar daca in fata ai ceva de depasit si va fi din scurt, trebuie neaparat retrogradat cel putin in viteza a IV-a pentru a nu avea o mica ezitare de 1-2 sec daca ai retrograda doar o viteza, a V-a.

Eu sunt foarte multumit de ea si pot spune ca pana acum, m-a simtit si cand aveam timp berechet si cand eram un pic pe fuga, si-a facut datoria mai mult decat cu brio, este un motoras si masina pe cinste. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Andrei2000 - saptamana trecuta dealer-ul meu m-a chemat la un test drive cu un Passat CC 1.8 TSI. Cateva impresii la gasesti aici.

In urma testului pot spune ca am ramas placut impresionat de masinuta. Interiorul nu difera foarte mult fata de 3C. Pe unde am forjat-o eu nu s-a comportat pe curbe cu mult peste felul in care se comporta tanculetul meu.

1.8 TSI e un motor placut, elastic si care te ajuta mai tot timpul. Am testat-o in toate treptele de viteza si la toate turatiile. Ca final pot spune ca diferentele dintre 1.8 si 1.4 TSI nu sunt cele la care m-am asteptat. Exista intr-adevar acea diferenta de 40 Nm, se simte, dar eu am avut impresia ca 1.8 trebuie sa fie MULT peste 1.4.

Cu toate astea combinatia CC+1.8 TSI mi s-a parut una foarte echilibrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare colegi. vreau sa va intreb si eu un lucru.se intampla urmatorul fenomen:dimineata, la prima cheie, porneste motorul sta un pic la relanti, dupa care moare.ii dau a doua cheie, face la fel.la a 3 cheia nu mai face, intra in normal.la ora pranzului sau dupa-amiaza, cand plec de la servici acasa, nu face, merge perfect.figura asta nu se intampla in fiecare zi.a facut pana acum de 2 ori, fara vreo legatura intre ele.nu stiu ce sa zic.cand ii dau cheie sa o accelerez usor?voi ce parere aveti?va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianharlea vezi ca aceasta problema a mai aprut si la TSI-ul de pe Golf. Se pare ca de vina ar fi totusi carburantul desi nu este demonstrat. Incearca sa torni carburant mai bun si vezi daca face la fel dupa o noapte rece. Daca face la fel cel mai bine este sa mergi la un service cu ea. Eu banuiesc totusi ca este de la carburant.

http://vwforum.ro/index.php?showto...8582&st=860

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nedumerit. In acest moment pe volkswagen.de apare ca motorul 1.4TSI care echipeaza Passat are cuplu 200Nm in intervalul 1500-4000rpm, atat pt limuzina cat si pt variant. Parca in brosurile de la lansare erau 210Nm, asa cum am citit si-n posturile de mai sus, 200Nm erau doar pe Golf/Jetta.

Am tot cautat si nu am gasit un grafic al evolutiei cuplului/puterii pt motorul de 122CP (unul serios).

Cred ca ceata e intretinuta chiar de producator, gasesti mai mult marketing decat informatii concrete. Drept dovada acum cateva zile am trecut pe la PBN si un flacau foarte amabil de la vanzari, mi-a destainuit secretul motorului 1.4TSI care echipeaza Passatul … are si compresor, si turbina! Ma gandesc ca daca era asa sigur pe el inseamna ca asa a fost invatat.

Alte noutati din partea posesorilor?

adrian2009 ai ridicat masina?

Modificat de bender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

:) :lol: :lol: halal destainuiri. Bai frate pe zi ce trece imi dau seama ca sunt inconjurat de tot felul de "umanoizi". Daca stii ca nu stii sau nu ai prea multe informatii despre un anumit lucru stai naibii in banca ta si nu arunca pastile din astea in dreapta si in stanga ca dupa aia rad si curcile de cele auzite. Va dati seama cat de "la furat" sunt unii dealeri, si cand te gandesti ca ei sunt oamenii care te indruma pana la urma sa faci o investitie intr-un produs.

bender - dute drumos la dealer si explica-i ca poate noi clientii il incurcam acolo unde lucreaza el si poate vrea sa-si schimbe locul de munca, eventual la o taraba ceva ... Nu esti singurul care a fost dezinformat cu privire la acest lucru, colegul mikidutz a fost informat ca acest motor are compresor si nicidecum turbina ... INCOMPETENTA totala. Vezi postul asta.

Este pentru a 3-a oara cand spun eu (nu mai zic de alti colegi de pe aici) ca TSI-ul de 122 cp este de fapt un TFSI si are doar turbina. Compresorul este prezent la fratii mai mari de 140, 150, 160 si 170 cp. A fost creeat tocmai in ideea de a reduce costurile de fabricatie si de a reduce putin complexitatea lui prin eliminarea compresorului mecanic. Totodata compresorul nu poate fi prezent deoarece nu ar mai fi loc de intercooler-ul racit cu apa :D

Am observat si eu ca de ceva timp pe site-ul volkswagen.de atat pe limuzina cat si pe variant acest motor apare cu 200 Nm. Cand l-am luat eu datele erau cu 210 Nm. In cartea tehnica a masinii mele scrie: Cuplu motor 210 Nm intre 1500 - 4000 rpm. Nici nu stiu ce sa cred si singura solutie este un test dyno.

Motorul acesta pe Passat si pe Golf (pe Jetta n-am apucat inca sa-l vad, dar sigur nu difera) este identic. M-am intalnit cu TSI 122 ciupi ce poseda un Golf GT Sport cu acest motor. L-am lasat sa conduca putin Passat-ul si la sfarsit mi-a afirmat ca motorul trage putin mai bine decat la el, posibil sa fie acei 10 Nm sau poate o fi fost doar o impresie.

Citeste cat poti si cat iti permite timpul topicul Golf V 1.4 Tsi - 122 Cp sa-ti faci o idee de cum se comporta acest motor.

Ca impresie a unui posesor de TSI 122 pe Passat pot spune ca sunt foarte multumit. Mai nou inchid orice alta sursa de zgomot din masina (climatronic sau RCD, mai greu cu gura nevestii :D dar se rezolva si asta) numai pentru a-mi lasa alinati cilii vibratili de zgomotul produs de propulsor.

Sper ca adrian2009 sa nu se supere dar raspund eu in locul lui si zic ca da, si-a ridicat masina si e destul de multumit si el.

Am schimbat cu adrianharlea un set de PM-uri si am ajuns la concluzia ca atat el cat si colegul myxcon au experimentat aceeasi problema si anume oprirea motorului dimineata. Se pare ca punctul lor comun este carburantul folosit si anume Carrera 95 care in urma testului aceluia de benzine a iesit pe ultimile locuri dpdv al calitatii.

Eu am patit o singura data cand am pornit motorul dimineata sa am o fluctuatie puternica a turatiei, dar nu s-a oprit, si sunt clar convins ca a fost din cauza carburantului. Se pare ca se adevereste vorba aceea ca TSI-urile si FSI-urile vor benzina de calitate (asta ar insemna cel putin 98 pe la noi). Alte detalii despre carburant gasiti aici.

Sa vedem daca se va putea demonstra in vreun fel daca e de la combustibil sau nu.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit un articol in revista AMS pe luna iunie 2008, referitor la tandemul cutie DSG 7 trepte – motor 1.4TSI 122CP (poate fi gasit aici http://www.auto-motor-si-sport.ro/article/10549).

Se precizeaza ca frana de motor este aspectul cel mai slab la care a stat masina din test – Golf V, datorat in mare parte cilindreei reduse a motorului.

Posesorii pot confirma/infirma eventual sa descrie cum se manifesta frana de motor, mai ales ca in cazul Passat aspectul negativ ar trebui sa fie mai pronuntat fiind o masina mai grea?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Sincer sa fiu, nu vad acest aspect ca un neajuns. Intr-adevar eu venind de pe o dacie (inca o mai conduc si stiti si voi cat de repere se opreste o dacie in frana de motor) a trebuit sa-mi redimensionez distantele de accelerare pentru a nu fi nevoit sa pun frana des. Desigur de la treapta a 4-a pana la a 6-a masinii ii ia ceva m pana se opreste in frana de motor. Totusi pot zice ca de la 200 km/h pana la 70 km/h nu mi s-a parut sa ajunga chiar atat de greu (bine aici a intervenit si aerul care s-a opus deplasarii unui corp).

Am condus si TDI de 1.9 si TDI V6 de 3.0 si nu pot sa zic ca diferentele in frana de motor sunt chiar atat de mari si mai ales cum afirma ei acolo in articol ca este "aspectul cel mai slab". Poate n-au gasit altceva si s-au legat si ei de aspectul asta. :offtopic:

Una peste alta daca vrei frana de motor klumea nu trebuie folosite treptele superioare de viteza si te obliga sa retrogradezi. Nu stiu cum se comporta DSG-ul 7 in situatiile astea, adica ramane in aceeasi treapta pana la incetinire sau retrogradeaza si ea.

Stiu, tu te gandesti ca asta ar insemna uzarea rapida a anumitor piese componente dar eu cred ca nemtii s-au gandit ei la toate.

Sa zicem totusi ca vom schimba discurile si placutele de frana mai des, desi vreau sa zic ca folosesc rar frana de serviciu, chiar in oras fiind.

Nu stiu daca alti colegi care poseda TSI-uri de pe aria Golf V & Jetta vor vedea postul meu, dar ii rog (pe cei care o sa-l vada) sa-si spuna si ei parerea despre acest aspect. In special colegii care poseda DSG-ul 7 in combinatie cu TSI-ul de 122 pentru ca asta de fapt te intereseaza pe tine cel mai mult.

Sanatate

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!