Jump to content

1.4 Tsi Si 1.8 Tsi


Andrei2000
 Share

Postare recomandată

Eu am un caz concret in familie: 2 Skoda Fabia- una 1.2 HTP 62 cp, alta 1.4 MPI 75 CP, ambele berline. Intotdeauna consumul celei de 1.4 e mai mic decat al celei de 1.2. De ce? Simplu. Pentru ca 1.2 trebuie forjat mai mult ca sa se miste asa cum o face 1.4. Mitul cilindreei mici si economice mai tine inca la romani dar poate se vor trezi si ei la realitate intr-un viitor apropiat.

In mod normal 1.4 TSI nu are cum sa consume mai mult decat 3.2 V6. Asta daca menajezi acceleratia. Dar daca vrei totusi sa te misti foarte repede (depasiri la viteze mari, reprize de la 120 la 180 de ex.) va trebui sa lucrezi cu 1.4 TSI la turatii mari, trepte inferioare, pedale la fund etc. Ca sa faci exact aceleasi lucruri cu un 3.2 V6 nu vei abuza prea mult de acceleratie, nu vei simti nevoia sa dai inferioara si nu vei zabovi prea mult prin varfurile de turatie. Masina are cuplu suficient in orice astfel de situatie. Aici chiar cred ca 1.4 TSI va scoate un consum mai mare. Repet: daca nu vrei sa-ti transformi passatul intr-un bolid, e ok si un 1.4 TSI, chiar si din punct de vedere al consumului.

Cat despre 1.9 TDI 105 cp vs 1.4 TSI 122 cp...nu prea vad rostul comparatiei. Din punct de vedere dinamic: demaraj bun pt TSI, reprize compromise si viceversa pentru TDI.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Velocity_Warrior

    28

  • Andrei2000

    9

  • trans30

    7

  • bobovlad

    7

Inteleg ce spui tu si ai dreptate, dar nu in cazul expus de tine. Motorul de 1.2 este in 3 cilindri si este normal sa consume mai mult decat cel in 4 cilindri, chiar daca acesta are mai multi CP. Dar, bineinteles, ca acest caz e valabil doar in regim de exploatare maxima.

Ce spui tu se aplica la motoarele de aceeasi cilindree si puteri diferite. Cum ar fi 1.4 TDI de 70 si 80 CP. Pana si cartea da un consum mai mic pentru motorul de 80 CP. La A4 iar, 1.8T de 150 CP consuma la fel ca cel de 163 CP. In general, regula se aplica la motoarele turbo, care sunt mai bine exploatate doar prin schimbarea softului sau soft+intercooler mai mare si o admisie mai buna. Ideea finala: 1.4 TSI 122 CP exploatat la maxim, nu consuma procentual mai mult decat un 3.2 V6 exploatat la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider ca este o discutie aberanta intre motoarele de 1,4 si 3,2. Sunt de acord ca daca vrei demaraj la 1,4 o forjezi mai tare, dar hai sa fim seriosi, si daca mergi numai forja cu el, nu ai cum sa ai acelasi consum ca si cel de 3,2 sau mai ales mai mare. Daca se merge si cu 3,2 forja, ce sa mai zicem. Cei care si-ar cumpara 1,4 sunt convins ca sunt persoane carora nu le trebuie demaraj mare, sau viteza de top de 250. Iar si la o forja, unde s-ar putea zice, la depasiri, este imposibil sa ajungi la consumul celui de 3,2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Fara a fi deplasat, nu credeti ca subiectul acestui topic NU este motorul de 3,2?

Va rog sa reveniti ON TOPIC.

Multumesc.

Este ultimul avertisment.

Doar ON TOPIC de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii au o problema de "marime". Daca nu scrie 7L nu e motor domle :(

E drept ca daca vb de 3.2L e de preferat.. da intre 1.4T si 1.6 aspirat as alege oricand 1.4T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Velocity_Warrior

Salutare oameni buni si iubitori sau nu de Passat!

Nu are rost sa va mai ciondaniti aiurea. Uite ca sa sparg eu gheata sunt primul (cred si sper) care si-a comandat Passat CL 1.4 TSI 122 CP. Initial am vrut o Jetta CL cu motorul asta; avantaje clare Passat.

Ca am facut o alegere buna sau nu, voi afla si va voi impartasi dupa cam aproximativ 2 luni si jumatate de asteptare + inca alte saptamani/luni in care voi trece de primii 1500/2000 km. Multi dintre voi vor zice ca am facut o alegere proasta altii ca am facut una buna si poate chiar ma vor felicita si le multumesc de pe acum ambelor parti. Acum stau eu si ma intreb, daca a facut fata motorasul de 1.6 FSI 115 CP si chiar fratiorul mic de 1.6 MPI 102 CP pe passat, de ce nu ar face fata si TSI-ul de 1.4 care are si cuplu un pic mai mare si putere un pic mai mare ! Eu nu am auzit niciun posesor de 1.6 FSI plangandu-se ca masina lui e puturoasa.

Multi am ramas axati la raportul gabarit sau volum / cilindree si se cuvine la o astfel de masina si un motor de minim 2.0 l (fie el bezina sau diesel). Eu nu cred ca lucrurile vor continua sa mearga in aceasta directie ci se vor miniaturiza incet incet. Ii avem ca exemplu pe americani care vor din ce in ce mai multe motoare mici, de ce ? Consum, emisii, greutate ?!?!

Sa nu uitam de Fiat cu ale sale 1.4 T-Jet 120 CP/206Nm si 150 CP/230Nm si tot de la ei am auzit ceva de 1.3 turbo cu aprox 150 de cai ?! (nu stiu exact daca bezina sau diesel, va rog sa ma corectati).

Din ce am citit pe la posesorii de Golf-uri si Jetta sunt f multumiti de motor. rex zicea ca trage foarte bine inca de la 1500 rpm pe al sau golf. Nu ma astept sa fie la fel si pe passat. Oricum eu nu sunt vitezoman si nici aventurier prea mare.

Diferenta de greutate dintre o Jetta si un Passat cu acest motor este cam de 80 Kg. Dupa cum spunea si Andrei2000 masinuta are cam 1388 specificati sa le zicem 1400 cu ceva dotari. Mai adaugam vreo 400 Kg 4 persoane si ceva bagajele si ajungem la 1800 Kg (incarcat). Chiar n-o fi in stare deloc TSI-ul asta sa puna bolidul in miscare chiar si la viteze superioare ?

Specificatiile producatorului sunt: 80% din cuplu maxim inca de la 1250 rpm, cuplu maxim 200 (am gasit si 210) de la 1500 la 3500 rpm iar putere maxima 122 cp intre 4000 - 6500 rpm.

Azi am dat comanda si acum ASTEPT !!!

Sanatate, spor si :lol: safe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari din partea mea pt alegerea facuta! Sincer sa fiu, daca eram pus si eu in fata faptului de a alege intre 1.6 MPI, 1.6 FSI sau chiar 1.9 TDI 105 CP, cu siguranta as fi ales motorul de 1.4 TSI. Si asta datorita faptului ca nu ma uit doar la consum cand imi achizitionez o masina, ci si la performantele acestuia. Tendinta producatorilor este clara, de a scadea cilindreea si de a creste puterea in motoare cat mai mici. Si consider acest lucru, uneori un avantaj, alteori poate nu. Cum spuneam si in posturile anterioare, cand auzi de motor 1.4 pe un Passat, te cam ia cu rasul, dar cand te uiti mai atent la detaliile acestui motor, usor, usor iti schimbi parerea. Cel putin la mine asa a fost. Felicitari inca o data si sa o stapanesti sanatos cand o vei primi si fara incidente :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi de forum.Tocmai mi-a venit masina, un B6 1.8 tsi , de care sunt foarte multumit ca motor . Consumul pe bord este de 12.6l/100km in Bucuresti si 7.8 in afara.Deocamdata nu il fortez dar se simte ca vrea.Nu am mai avut o masina asa grea dar cred ca 1.8 tsi face fata cu brio pe B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit destul de multe opinii si timp de cateva luni am oscilat intre Octavia II 1,8 TSI si Seat (VW nu oferea motorizarea). Acum trebuie sa apara (e deja in Romania) un Passat 1,8 TSI CL +cateva dotari. Am optat pentru acest motor din mai multe motive:

- fata de 1,4 TSI care are si turbina si compresor, acesta are doar turbina (sper ca mai putine probleme)

- Dieselul nu m-a incantat niciodata (fratele meu are Seat Altea 2 TDI FR si,desi trage fantastic,se plafoneaza rapid in ture si nu poti sa conduci din acceleratie - o senzatie care mi-ar fi lipsit)

- 1,8 TSI a fost dezvoltat de Audi

- iar pentru cei care nu cred in acest motor sa citeasca ultimul numar (martie) din "ams" unde VW iese in teste pe locul 2 (dupa AUDI A4 - 1,8 TSI modelul nou) si in fata BMW318i si Mercedes C180 Kompressor datorita grupuluimotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Salutare si inca putintica rabdare. Frumoasa alegere ai facut si buna in acelasi timp.

Precizez ca cel de 1.4 de 122 cp nu e dotat ca fratii sai mai mari de 140 respectiv 170 cp si cu supercharger ci doar cu turbocharger. Asa ca n-ai facut nicio greseala in a-l alege pe cel de 1.8. Eu l-am ales pe cel de 122 in ciuda faptului ca are cu 40 Nm si 38 de cp mai putin pentru ca si pretul e cu aprox 1000 EUR mai putin si taxele sunt pe ici pe colo relativ mai mici; sa nu uitam si de consum.

Oricum buna alegere si imi pare bine ca s-a mai gasit cineva sa mai animeze topicul asta un pic.

Nici eu nu prea suport diesel-ul. Asta e, fiecare cu "ale" lui.

Speram in cat mai multi posesori.

Sanatate si spor in :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1000 Euro diferenta i-am scos din negociere, iar pe vechiul Passat am avut 1,8 T. Masina a sosit si, desi nu e indicat, am calcat mai scurt acceleratia (fara a urca mult in ture) si nu pot sa spun decat ca lasa o senzatie de putere fantastica. Nu chiar de la 1500 ture ci de pe undeva din jurul a 2000. Esapamentul este mai sport (gurile de iesire sunt scoase orizontal si cu un diamentru mai mare). Stabilitatea si cutia de viteza m-au impresionat (mai alea cutia care are o cursa scurta si precisa). Scaunele(sunt cele standard de pe Comfortline) sunt un pic cam slabe la sprijin lateral

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Velocity_Warrior

Am gasit un site interesant, de fapt un forum de-al clolegilor nostri britanici despre Passat-ul 1.4 TSI, e interesant de citit.

http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?t=2055187433

Daca se considera ca fac reclama mascata altui forum, rog moderatorii sa stearga postul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curind voi schimba ,,vechiul,, 1.6 L FSI 115 CP cu 1.8 L TSI 160CP. Mocutz, Trans30 ce imi mai puteti spune de motor. Eu sper sa merite si dupa jumatatea lunii curente sa am deja masina. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A mai trecut ceva si timp si km, si pot veni cu noi opinii. Motorul trage frumos, dar zgomotul pe care-l scoate e mai putin impresionant decat la vechiul Passat (acolo se auzea o mica vijelie cand il turai). Inca nu am incercat tot ce poate, dar in afara la 130 in a 6-a il calci si pleaca si se duce (m-am oprit pe la 180). Suspensia (multilinkul de pe spate) isi face treaba superb. L-am lasat pe tata pe un drum judetean sa se dea la ea si la 170 l-am anuntat cam cat are (in masina nu se simtea nimic desi era o portiune valurita) si nu credea (el are un Megan). Consumul este cam 10l/100km cu mers prepoderent in oras si distante scurte.

Exista si lucruri care nu ma incanta si anume zgomotul suspensiei: e destul de mare (cam ca la modelul anterior care era din 1998 - deci avea o scuza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Salutare la toata lumea,

Masina e mai mult decat OK. S-o vedem cum se comporta in timp.

Prima chestie cu acest motoras de 1.4 ar fi ca NU se aude. Exista un oarecare sunet la pornire, dupa care e mut ... Am urcat cu el pana in 3000 dar tot degeba, nu se aude decat rulajul cauciucurilor. Banuiesc ca in momentul cand ajunge pe la 6000-6500 are alt zgomot, dar asta mai tarziu :screwy:

De tras trage bine, chiar imi place. Exact de la 1500 rpm simti ca incepe turbina sa-si faca treaba si asta in conditiile in care n-am calcat tare pedala. Oricum revin cu impresii dupa ceva drumuri pe afara si cel mai interesant dupa "rodaj" :icon_cheesygrin:

Masina mi se pare destul de legata la prima vedere si la primul feeling.

Sanatate si spor la :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi de forum.Tocmai mi-a venit masina, un B6 1.8 tsi , de care sunt foarte multumit ca motor . Consumul pe bord este de 12.6l/100km in Bucuresti si 7.8 in afara.Deocamdata nu il fortez dar se simte ca vrea.Nu am mai avut o masina asa grea dar cred ca 1.8 tsi face fata cu brio pe B6.

Cum iti mai merge motorul 1.8 TSI acum dupa 4 luni? Consumul pe bord a ramas acelasi? Ai verificat si facind calculul matematic intre 2 alimentari cu rezervorul plin? Sunt si eu interesat sa comand unul (de fapt oscilez intre un BlueMotion si un 1.8TSI). Marturisesc ca nu am mai condus nici o masina pe motorina (ultimele 2 au fost un CMAX pe benzina de 125CP si acum am o Honda 2L 155CP cutie automata, ambele masini de servici) si nu stiu inca ce sa aleg desi trebuie sa o fac repede.

Multam,

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mihai

Scuze dar am fost plecat si nu am mai intrat pe forum de multicel.Am 7000km cu masina si in bucuresti si in tara si trebuie sa spun ca sunt f multumit de motor.Trage bine indiferent de turatie si trepta de viteza,e silentios in interior,nu consuma ulei iar consumul de combustibil este in functie de cum mergi cu ea.

Ii dai talpa si o ti numai in depasiri in forta la drum lung nu scade sub 8.5 l /100 ceea ce e super ok pt. mine(inainte am avut un bmw 320i care cam in acelasi regim nu scadea sub 10 l /100).Daca mergi potolit cu o viteza cat de cat constanta (130-140km/h) am un consum cam de 7-7.2 l/100 pe bc. Iar in Bucuresti nu cred ca se poate calcula un cosum la 100km,mai degraba un consum in litri pe ora.Oricum pe bc arata intre 11.5l/100 si 15.5l/100( in functie de cat de scurt si aglomerat e drumul)

Am vazut ca ai comandat masina sa o stapanesti sanatos sa o conduci cu placere si fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Salutare la toata lumea,

Am aproape 1600 km facuti 20% urban si 80% extraurban. Inca n-am inceput sa ma dau la motoras dar pot spune ca sunt foarte multumit de el. Am facut turul Moldovei (am fost pe la aprox. 15 Manastiri) si astfel am mers pe tot felul de sosele\drumuri\strazi. Masina s-a comportat per ansamblu foarte bine.

Am fost 4 insi in masina + bagaje care pot zice ca au umplut TOT portbagajul (am scos inclusiv acele doua placute de plastic care delimiteaza cele 2 incinte micute de pe fiecare parte a portbagajului :somnmare:).

Orice mi-ar zice lumea si orice m-ar sfatui eu pana pe la aprox 2000 km nu fortez motorul peste 3500 rpm. Chiar si pana la aceasta turatie motorul se comporta exemplar ajutandu-ma in orice situatie. Se simte ca vrea mai mult si poate urca relativ usor in ture. Cel mai bine se simte intra 3-a cand sunt undeva peste 1000 rpm si o calc. Urca foarte repede in ture si plus de asta iti lasa si o senzatie foarte placuta :P

Cand sunt cu geamul coborat, zgomotul motorului turat imi da fiori :)

Am facut o pauza pe European (E85). Cand am plecat am zis sa vad cam cat de repede ajunge la 140 (am schimbat pe la 3000). Nu am cronometrat exact dar oricum am ramas toti 4 cu gura cascata. Tipul din dreapta are si el o Ibiza din 2007 cu motor 1.4 85 cp si a ramas placut surprins ce poate acest motor pe Passat.

Plus de asta m-am saturat sa explic fiecaruia ca acesta este un motor de 1.4, 1390 cmc, cu turbina, PE BENZINA si sa-i mai iau si la o plimbarica sa ramana si mai contrariati. Inebunesc !!! La munte, pe serpentine, zici ca ai mai stiu eu ce motor de capacitate mare.

Masina se comporta foarte bine pe curbe si la vant lateral puternic (am avut din abundenta si de una si de alta).

O sa postez ceva info despre consum in topicul dedicat chiar daca e numai pentru 1.9 si 2.0 TDI, eu gasesc ca acolo e cel mai indicat sa postez aceste info.

Nu va fie teama de acest motor pe Passat, isi face treaba foarte bine.

Sanatate

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

indraznesc sa postez si eu aici informatii despre consumul unui 1.4 TSI de 122 cp.

Am abia aprox. 1600 km. Consumurile de mai jos sunt facute in regim de rodaj (nu am depasit 3000 rpm, de 2 ori s-a intamplat sa ajung la 3500) cu 4 insi in masina si cu portbagajul plin cu bagaje de tot felul.

Plecat din Galati -> Focsani -> Bacau -> Suceava -> Manastirea Putna -> Manastirea Sucevita -> cazare in satul Moldovita. Pe BC1 imi arata 6.9 l/100km iar BC2 7.5 l/100km. Distanta a fost de 514 km iar viteza medie 1 a fost de 56 km/h (stiu, ca un mos dar am mai zis nu am depasit 3000 rpm). De la Putna la Moldovita ne-a plouat torential in continuu, iar intre Sucevita si Moldovita am avut de strabatut un drum prin padure din care vreo 20 de km pe serpentine stranse (cine a fost pe acolo stie despre ce vorbesc). Dupa consumul facut de mine (cand am ajuns la destinatie aveam ceva mai mult de jumatate de rezervor) imi iese o medie de aprox. 6.7 l/100km. Vedeti si primul set de poze.

dsc0149ud6.th.jpg dsc0151yn5.th.jpg dsc0152xx7.th.jpg

A doua si a treia zi am mai vizitat multe manastiri pe tot felul de drumuri (care mai cu gropi care mai fara gropi) si ajuns in Piatra-Neamt dar nu am tinut cont de nr de kilometri si de consum. Oricum din cate imi aduc eu aminte nu a urcat peste 6.7 l/100km.

A patra zi foit prin Piatra-Neamt plus mers la inca 2 manastiri si apoi -> Bacau -> Focsani -> Galati. Pe BC1 imi arata la intrare in Gl 6.1 iar apoi dupa foiala prin Gl a urcat la 6.2. Pe BC2 acum imi arata 7.1, viteza medie 1 de 54 km/h iar viteza medie 2 de 39 km/h si distanta 1 de 332 km. Dupa calculele mele plin-plin media mi-a iesit cam 6.05 la intoarcere. Vedeti si al doilea set de poze.

Nu inteleg de ce BC-ul este mai generos :lol:

dsc0408wk3.th.jpg dsc0409dh1.th.jpg dsc0410tx6.th.jpg dsc0411nw5.th.jpg dsc0412mu9.th.jpg

Am facut si o medie plecat Galati - intors Galati si mi-a iesit ceva gen aprox 6.5 l/100km.

Eu unul nu sunt decat FOARTE multumit pana acum. Si astept sa vad cum evolueaza sau involueaza consumul.

Sanatate la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

In legatura cu consumul, sincer sa fiu, mi se pare cam maricel pt un motor de 1.4 . Este adevarat ca este noua masina si mai trebuie sa se lase motorul, dar si atunci, dupa cum spuneai ca nu depaseai 3000 rpm si o viteza medie de 56 km/h, 6,9 mi se pare maricel. Este adevarat ca masina mea este diesel, dar totusi este de 2.0 . Ca si un exemplu, eu fac lunar drumuri in vestul tarii buc-tm, pe autostrada merg constant intre 140-170 (uneori si mai mult), iar pe DN in depasiri de cele mai multe ori o calc pana la podea. Ca viteza medie pana la tm am in jur de 80-85 km/h iar consumul mediu aratat de BC este de 6,6 - 6,8 in functie de trafic.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Andrei2000 perfect de acord cu tine in legatura cu asa zisa comparatie facuta de tine. Nu uita ca datele date de mine pe aici in rodaj se apropie cat de cat de cele date de producator. In acei 20 de km pe serpentine la urcare am tinut-o numai in a 3-a pe la 3000 rpm iar instantul era ceva gen intre 15 si 25 :icon_thumright:. Acolo mi-a crescut cel mai mult media. Plus de asta am mai facut ceva ce nu se recomanda dar sper sa nu fie fatala treaba asta: in regim de rodaj se recomanda ca masina sa nu fie foarte incarcata, ceea ce la mine a fost din belsug :P Oricum eu nu ma plang, sunt multumit pana acum. Mai urmeaza sambata un drum de vreo 500 km pana la Roman si retur si o sa revin cu impresii :vaidecapulmeu:

Colegii din aria Golf care au acest motor au consumuri apropiate, poti trage cu un ochi acolo :vaidecapulmeu:

Cand intra turbina consumul instant urca undeva pe la 9 dupa care scade repede la in jur de 5.5 sau 6 ... asta e nu le putem avea pe toate deodata ;)

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu consumul, sincer sa fiu, mi se pare cam maricel pt un motor de 1.4 . Este adevarat ca este noua masina si mai trebuie sa se lase motorul, dar si atunci, dupa cum spuneai ca nu depaseai 3000 rpm si o viteza medie de 56 km/h, 6,9 mi se pare maricel. Este adevarat ca masina mea este diesel, dar totusi este de 2.0 . Ca si un exemplu, eu fac lunar drumuri in vestul tarii buc-tm, pe autostrada merg constant intre 140-170 (uneori si mai mult), iar pe DN in depasiri de cele mai multe ori o calc pana la podea. Ca viteza medie pana la tm am in jur de 80-85 km/h iar consumul mediu aratat de BC este de 6,6 - 6,8 in functie de trafic.

Nu compara cilindreea, compara puterea, ca aia e principala caracteristica a masinii.

Deja un turbo benzina de aceiasi putere depaseste la consum doar cu ~1- 1.5 litri de combustibil echivalentul turbo diesel. Considerand pretul combustibililor ~egal si intretinerea & pretul de achizitie mai mic la turbo benzina, plus faptul ca un turbo benzina este incontestabil mai placut de condus decat un turbodiesel este clar care este in avantaj.

Spun asta ca si fost si actual posesor de diesel. Dar care a avut si benzina aspirata si turbo benzina.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. Velocity_Warrior

Multumesc mult pentru informatiile impartasite despre motorul de 1.4 TSI de pe Passat. Chiar eram indoit de alegerea facuta, mai ales ca nu avusesem ocazia sa fac un drive test cu un B6 cu acest motoras. Acum, vorba ta, trebuie sa ma inarmez cu rabdare. Am ajuns , dupa 1 luna jumate, sa ma uit dupa toate Passat-urile din oras. Se pare insa ca mai am ceva de asteptat, saptamana de livrare deja a fost modificata cu 2 saptamani. Oricum, sa o stapanesti sanatos si fara accidente si sa ne mai spui si noua cum se comporta pe viitor. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

adrian2009 - bine ai venit pe forum si felicitari pentru alegere. Tu zici ca ai ajuns sa te uiti dupa toate Passat-urile din oras, ei bine eu inca ma mai uit :lol: (cred ca-s nebun ...). Daca esti un tip ponderat si nu cauti de la o masina EXTREME atunci ai sa fii foarte multumit de masina si mai ales de motor. Daca insa vii de pe o masina de talia Passat-ului o sa fie interesanta comparatia ...

Nici eu nu am facut drive test cu aceasta masinuta+motor dar mai ales ca nu am facut drive test cu niciun Passat nou indiferent de motorizare.

Dupa cum am mai zis multa rabdare si liniste sufleteasca pentru ca merita !

Noutati nu prea am pentru ca nu am mai avut ocazia sa fac drumul la Roman. Totusi am facut cam 130 km tot extrurban. La dus nu prea am coborat sub 3000 rpm. Am avut 2 varfuri de aproape 180 :D Tin sa precizez ca masina ajunge usor la aceasta viteza fara ca motorul sa se chinuie prea mult. Deah m-am tinut dupa un Hummer H3 :P Dupa 60 km aveam o medie de 7.6 l/100km.

La intoarcere am fost om normal :D si am avut o medie 6.4 l/100km.

O sa va mai povestesc in timp cum se comporta si dupa ce mai fac ceva km.

Imi pare bine ca lumea incepe sa-si dea seama ca se preteaza bine si motorase mai mici pe aceste tanculete.

Sanatate si traditionala asteptare usoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Ca sa nu mai existe confuzii in ceea ce priveste greutatea Passat-ului cu motor TSI de 122 cp va spun ce scrie in cartea masinii.

"Masa proprie 1463 Kg. Masa maxima admisa 2000 Kg."

Bineinteles ca sa fiu eu sigur am fost si am cantarit masina. Nu stiu daca mai stiti voi ca pe la morire vechi de pe la tara exista si cate un cantar special pentru carute, camioane, autoturisme etc. Ei, acolo am cantarit-o si surpriza, mi-a zis ca are 1450 Kg. Acum ca nu o fi fost cantarul bine calibrat sau ca intr-adevar e mai usurica cine naiba stie. Treaba cu calibratul zic eu ca iese oarecum din discutie pt ca pe acolo se cantaresc frecvent diferitele mijloace de transport pentru grane care vin sau pleaca.

Multi km safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!