Jump to content

Cat consuma golful vostru?


dannutz
 Share

Postare recomandată

GoodLookingElf

Nu ma pricep prea bine, dar cum este schimbatul la 2000 rpm un lucru rau pentru motor, atata timp cat DSG-ul in D schimba la 2000 rpm daca apesi pedala de acceleratie normal. Daca ma intrebi pe mine si mie mi se pare subturat la 2000 rpm, dar daca vreau sa merg calm nu am alta varianta... poate decat sa schimb vitezele manual si-atunci nu mai alegeam DSG :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bungallooo

    52

  • Dudu

    45

  • kalu

    44

  • cda

    43

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt sigur ca indemnul pentru ritza este deoarece el este pe motorina si nu pe benzina.

Spui de DSG, insa chiar si asa poti decide turatia la care se schimba viteza, in functie de cum apesi pe pedala. Daca nici asa nu merge, poti folosi fara probleme modul manual al DSG-ului. Nu mi se pare subturat sa schimbi la motor pe benzina la 2000rpm, insa e adevarat ca e mai "frumos" daca schimb ceva mai sus.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ritza, legat de consumul tau mai ridicat sigur acesta se datoreaza regimului scazut al turatiei la care conduci. Din proprie experienta spun ca ar trebui sa mergi cu a 3-a pana la ~70 Km/h, eventual sa si depasesti aceasta viteza daca trebuie sa revii repede la o viteza mai scazuta iar pe a 4-a sa o dai peste 120 Km/h, cu aceeasi mentiune ca la treapta a 3-a. Mergand cu a 4-a la o viteza de ~120 Km/h consumul este mai mic cu aproape 1% decat daca as merge cu aceeasi viteza dar in treapta a 5-a. Asta este recomandarea mea, daca nu va dernjeaza sa mergeti cu motorul ceva mai turat dar si mai sanatos pentru masina (cred :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 km/h in treapta a 4 este destul de brutal pentru un TDI, hell, e brutal si pentru un TSI (vorbim de regimul normal, nu mers "blana"). Eu am condus Jetta 1.9 TDI DSG, si DSG-ul schimba treapta la aproximativ 2000 RPM, uneori si mai repede, deci chiar nu cred ca este o problema sa schimbi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul asa m-am obisnuit sa merg cu ea iar legat de "brutalitate" nu cred ca este cazul, turatia fiind sub 3000 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 1.9 105 si 120 cu treapta 4 e un pic stupid sincer. Tinand cont ca e diesel, te omoara zgomotul in masina... si faza ca e sub 3000 la 120 e cam SF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1,9 105 in treapta a 4a la 120 km/h intra pe rosu..dar merge la mers blana...stiu eu.. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kalu ia incearca sa vezi ca nu e asa.Ai 3200 rpm din cate imi amintesc.La mers energic cam pe acolo schimb si eu.Si nu e prea mare zgomotul dupa cum zicea colegul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze...ma gandeam aiurea... 120 km/h la rosu sunt in treapta a-3-a ... in a-4-a intradevar sunt vreo 3000 si ceva ture si chiar nu e mare zgomotul...

Modificat de kalu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In viteza a-4-a ai vreo 3100, iar in a-3-a nu intri inca pe rosu.

PS:Rog ca discutia sa continue ''On topic''!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut deja 2 plinuri cu evo mol 99 (inainte am bagat mol95) si am un consum mediu pe BC pe acelasi traseu de la 6.5 l/100 km la 7.4l/100 km. Poate a crescut consumul datorita AC, pe seama temperaturilor mai mari in ultima perioada. Oricum la urmatorul plin, de curiozitate o sa bag din nou mol95 sa vad ce consum scot !

Modificat de power
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paltinu (Prahova) - Bucuresti, ~130 km, 2 grasi in masina, clima on, 5.5%. Mers "la consum", obligat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am plecat in vacanta cu sotia , copilul si bagaje cit a cuprins masina (inclusiv bancheta din fata si locurile libere de pe bancheta spate :rolleyes: ) si am obtinut urmatoarele date:

Computerul de bord

Total: 11941 Km

Trip: 729,4 Km

BC1 5,7 %

BC2 6,1 %

Viteza medie BC1: 72 Km/h

Viteza medie BC2: 43 Km/h

Durata Trip: 10 h

Calculat la pompa (facuti 784,1 Km) a fost 5,714 % .

Clima a mers in continuu, CD -ul, temperatura afara de 30 grade.

:salut:

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Goflu' meu a luat-o razna.

Ori se vede clar ca a venit vara in Bucuresti ori ii trebuie exorcizare (sau nu :screwy: ca e in bine)

De vreo 3 saptamani incoace nu mai vad consum mai mare de 11 la suta prin Bucuresti.

Dimineata si seara...cum ajung la munca sau acasa citesc numai 10.4-10.8. :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare care ma macina de ceva vreme si ma gandeam ca daca primesc mai multe raspunsuri fac un fel de sondaj si lamurim o problema care suna cam asa:

Cum consumi mai putina benzina/motorina intr-o situatie in care faci o oprire de maxim un minut?

(Ex: te opresti langa un magazin sa cumperi un suc.)

a) daca lasi motorul pornit pe perioada opririi

b) daca opresti motorul si il pornesti iar

Unii spun ca e bine sa lasi motorul asa deoarece pornirea iti consuma mai mult decat daca ai tine motorul pornit, iar altii spun ca este evident ca daca lasi motorul pornit vei consuma combustibil in continuare decat daca ai oprii motorul.

Cu ce varianta sunteti deacord?

a) sau b)

Sunt foarte curios de rezultate :)

Modificat de iLL One
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vremuri motoarele diesel aveau probleme de pornire, inclusiv la cald. Pentru a evita o pornire dificila, proprietarii s-au obisnuit sa lase motorul sa functioneze in astfel de situatii. Probabil pentru a ascunde adevarul, s-a nascut o legenda.

Motorul nu are cum sa consume la pornire mai mult decat in cateva secunde de functionare la relanti.

Modificat de cda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asa este insa cred ca e mult mai bine sa eviti opririle si pornirile in numar mare mai ales cu motorul incins! :)) ...cel putin eu asa fac.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem pe undeva ca o pornire echivaleaza consumul de combustibil a 20sec de mers la relanti. Deci daca stai mai mult de 20sec la relanti renteaza sa opresti motorul dpdv al consumului.

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, oras, Constanta, cam 15-20 km aglomerat, cu vreo 4-5 opriri la diverse magazine stat cate 10-15 minute, consum 13-14.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta mea mi-a luat pe 600 km numai autostrada ungaria-italia fix 6,7% viteza pe tempomat setata la 140 km/h,reala 132 pe gps,scurte accelerari de 160-180 la unele depasiri.Acum sunt in franta si consumul total din romania pana aici este de 7,2% cu orase cu opriri,popasuri si ce mai e pana acum am parcurs cam 2500 de km.Consumul zic eu ca este foarte bun,apropo clima pornita in permanenta.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam atat am scos eu cu a mea, cred ca mers mai tare in tara, dar in rest cam la fel. in atare conditii chiar e consum bun. la mine insa abia acum a inceput sa se lase motorul si sa scada consumul (avem 2 ani si 20k km :Driver:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un drum pana la Moeciu mi-a luat un surprinzator 5,8 de care sunt foarte mandru !!! , un drum pana in franta si inapoi 7,2 cu niste cauciucuri intermediare cam roase, iar in oras in trafic 11,5 cam tot timpu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traesti in bucuresti...unui prieten bun al meu...un 1,6 fsi...ca al tau...nu depaseste 9 % in iasi...:RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine consumul de bucuresti este 9% calculat pe ultimii 1000 km in care nu am iesit absolut deloc din oras. Stiu ca este cam mare in comparatie cu alte golfuri tdi 105 cai dar sunt oarecum multumit; iar una din cauze este ca am cutie in 6 tr drept urmare cu primele doua trepte e chiar greu sa faci cativa metrii fara sa schimbi peste 2500 rpm ; mai este si stilul de condus dar prefer asa mai ales ca pentru mine condusul inca este o placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!