Jump to content

Bateria


DRAPAR
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Treaba cu becul din spate este verificata la 3 masini: Se stinge dupa 30 min....asa este la mine.

Am patit-o si eu cu bateria: la relati falfaie becurile din bord, dar asta numai iarna (sau cand este frig afara). Am fost la service, mi-au pus testerul pe baterie si diagnosticul a fost : capacitate baterie 80% drept urmare nu avem cum sa o schimbam! Daca dai ceva o schimba fara probleme (daca este in grantie).

Succes, dar recomand sa o schimbi (bateria nu masina).

PS: cei de la service mi-au spus ca au avut cateva loturi de baterii foarte proaste si nu numai pe Fabia ci si pe Superb, asa ca se pare ca si eu fac parte dintr-un lot faimos de genul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrisH

    19

  • 120 L

    17

  • Sudsemnatu

    15

  • BLiTZ

    14

In mod normal, orice lampa ar ramane aprinsa, ar trebui sa se stinga dupa 30 min de la incuierea usilor. Dar, din comoditate (sau nepricepere), unii electricieni monteaza nu tocmai corect alarma, urmare acestui fapt nu putini sunt cei care isi pun intrebarea" de ce oare se consuma bateria asa repede?". De altfel, s-a mai discutat despre aceasta problema dar cred ca acei electricieni nu citesc ce se scrie pe acest forum. Poate ca nici nu le pasa de acumulatorul masinii noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

......am mai mers 50km..timp suficient zic eu pentru ca bateria sa ajunga la parametri optimi. Becul de servo e tot aprins.......

Acum, eu am doua nelamuriri:

1. Cand mi se va stinge becul de servo ?........ sa fie de la bateria descarcata sau sa fie alta problema?

Becul de servo se va stinge dupa ce vei schimba o siguranta fuzibila mare de 50A situata deasupra bateriei asta in cazul in care a scapat calculatorul de servoJ500 :eek: in urma socului produs de datul curentului cu ajutorul cablurilor..........metoda asta e cam riscanta pt. masinile de generatie noua,cel mai bine pui bateria la incarcat( min 8 ore) pe un redresor sau pui cablurile(motorul fiind pornit la masina care da curent) dar nu dai imediat la automat ci dupa 15-20 min timp suficient pt. baterie sa ia ceva curent suficient pt. o pornire usoara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar, din comoditate (sau nepricepere), unii electricieni monteaza nu tocmai corect alarma, urmare acestui fapt nu putini sunt cei care isi pun intrebarea" de ce oare se consuma bateria asa repede?".

Intr-adevar, si io am avut probleme cu montatul alarmei si una din variantele cele mai la indemana a fost: "las ca stiu io unde sa pun un fir in scurt si se rezolva". Noroc ca m-am documentat de pe forum si cu ajutorul lui lazslo le-am aratat unde sa puna diode.

Daca ai alarma, trebuie sa verifici cum e montata.

Modificat de CypN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvarea:

- schimbat siguranta pentru stingere bec servo

- montajul alarmei era defectuos

acum totul pare ok...electricienii de la porsche parca aveau ceva scoala ..sau ma insel eu? pentru ca la montatul alarmei la masina asta, sigur a fost unul fara cunostinte temeinice.

Multumesc celor care au scris aici si m-au ajutat sa inteleg problema ridicata.

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- montajul alarmei era defectuos

acum totul pare ok...electricienii de la porsche parca aveau ceva scoala ..sau ma insel eu? pentru ca la montatul alarmei la masina asta, sigur a fost unul fara cunostinte temeinice.

Se pare ca cei de la porsche au scapat de cel fara cunostinte... Se aude ca l-au trimis la service-ul din Buzau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut probleme cu bateria de la inceput.Am luat masina in sept iar in noe,cum a dat frigul putin sub 0 grade,bateria s-a dus.Explicatia celor din service : motorul pe motorina tb pornit o data la 2 zile minim.Am lasat bateria la incarcat,reformatat,de cateva ori,pana a iesit din garantie (18 luni).FAcea probleme numai iarna,cum scadea temperatura sub 0 ,cum nu mai pornea.Au pus voltmetrul cu furca pe baterie si au zis ca bateria nu are nimic,si n-au cum sa-mi dea baterie noua.Asa ca in urmatoarea iarna,am luat din metro o baterie de 80 amperi in loc de 62 (parca atat aveam) ,cu curent de pornire de 800a(in loc de 570),si merge brici de 3 ani.De atunci nu m-a mai lasat niciodata. Cand m-a lasat prima oara,masina era noua,fara nimic montat pe ea (casetofon,alarma).Astea le-am montat ulterior. Din ce am observat,cand bagam densimetrul in baterie,un element avea mereu densitatea mai mica,deci e clar ca a fost un defect de fabricatie.Iar astia de la skoda aveau un densimetru cu o clapeta,nu de-ala clasic,si incercau sa ma convinga ca densitatea e corecta (vroiau sa ma pacaleasca tinand densimetrul inclinat,ca sa indice cat vor ei,si nu cat era real).Asa ca mi-am luat baterie noua cu 2 mil pe care i-am recuperat din reviziile pe care nu le-am mai facut la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care vreti sa va schimbati bateria pe garantie , va invat eu cum sa faceti sa nu mai aiba capacitate 80% sau sa mai mearga incarcata , deci daca aveti ceva de stricat PM si va rezolv :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vad posturi din astea cu bateria defecta la masina noua (e drept cu motoare TDI) ma apuca durerea de cap. Sper sa nu avem astfel de probleme la Fabia 2006 a sotiei mele.

Bateria originala Delkor de la Cielo meu din 1995 (Made in Korea) a tinut 9,5 ani ! E drept avea doar vreo 85 000 km la vremea respectiva. Si sunt multe Cielo Made in Korea la care bateria originala a tinut intre 6 si 9 ani.

Aveam parere mai buna despre componentele puse de grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu , Delkor Calciu la Espero , 8 ani si mai mergea dar am zis sa o inmormantez , pur si simplu ma saturasem eu de ea... scuze de off-topic.

Acum am pe un Renault Bosch Silver , kaput intr-un an jumate , jenant , nu mai iau in viata mea , am un var si a patit acelasi lucru cu aceeasi baterie Bosch , asa ca @Lupul nu e VAg de vina si producatorii care isi bat joc de noi , cred ca Bosch nu mai are nevoie de nicio prezentare, chiar zilele astea ma duc sa imi iau o baterie romaneasca , numai asa de-al dracu' .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar trebui ca Bosch Silver sa aiba garantie 2 ani si sa o schimbe ?

Stii ce am pus pe Cielo dupa Delkor ? Bosch silver ! Oferta la Metro, pret bun, baterie fara intretinere si desigur... numele Bosch. Si apoi aflu ca sunt multi nemultumiti de Bosch Silver.

Acum are aproape 2 ani si ce credeti ? A inceput sa porneasca mai greu masina (din a 2-a sau a 3-a cheie) chestie care n-a facut-o niciodata nici iarna la superfrig. Sau am problema cu vreo piesa sau bateria a inceput sa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam parere mai buna despre componentele puse de grupul VAG.

am schimbat acum doua saptamini bateria originala a masinii. a tinut 6.5 ani. masina pornea, dar avea o bilbiiala in diminetile reci.

cred ca bateria si-a facut datoria corect, mai ales ca a pornit un motor diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria originala Delkor de la Cielo meu din 1995 (Made in Korea) a tinut 9,5 ani ! E drept avea doar vreo 85 000 km la vremea respectiva. Si sunt multe Cielo Made in Korea la care bateria originala a tinut intre 6 si 9 ani.

Ma inscriu si eu pe lista Delkor, masina e cumparata in 12.2005, Cielo, bateria a fost schimbata saptamana trecuta, deci 11 ani. Acum a pus un ZAP Vector Calciu. Delkor mai mergea (ochiul era inca verde spre negru) dar la rece dadea semne ca e gata.

Ontopic: ani de-a randul bateriile originale VAG au fost Top 1 in clasamente... eu cred ca problemele de la Fabia tin de un lot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... chiar zilele astea ma duc sa imi iau o baterie romaneasca , numai asa de-al dracu' .

am o parere f buna de Caranda :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ontopic: ani de-a randul bateriile originale VAG au fost Top 1 in clasamente... eu cred ca problemele de la Fabia tin de un lot...

bateria mea originala de pe masina era facuta de o firma ceho(slovaca),nu era vreun bosh,nu avea nici ochi magic si eraalba la culoare.Dar,cum am mai scris,un element avea densitatea ceva mai mica,si asta chiar si cu schimbarea intregului electrolit, dupa ce functiona vreo saptamana.Nu stiu cam ce au altii montat de fabrica pe masina.Si cand incercam sa o incarc,mergea numai pana la o anumita tensiune,dar am zis ca asta era din cauza incarcatorului care livra un curent mult mai mic de incarcare,il foloseam inainte la dacie.

Modificat de marian_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi sa dus si bateria mea.Are 4 ani si nu a dat nici un semn pana astazi cind am pus contactul si nimic.Am chemat un prieten am luat de la masina lui prin cabluri curent si tot nu a pornit.M-am speriat putin, dar am hotarat sa montez bateria de pe o masina pe alta si spre bucuria mea a pornit.Deci se pare ca nu orice cabluri sunt bune cu toate ca masina avea motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o verificare la baterie,poate mai e buna de ceva.Verifica (daca ai cu ce) tensiunea (14,4 cu motorul pornit si minim 12 cu el oprit) si densitatea electrolitului pe fiecare element in parte(2,24 stare incarcata).Daca densitatea e diferita pe elementi, (pe unul putin mai mica), e posibil ca elementul sa fie dus.Daca este aproape egala pe toti elementii, incearca o reincarcare cu redresorul(la fel,daca ai de unde) la 1/10 din capacitatea bateriei. Daca tot moare si dupa reincarcare,ia alta ca vine iarna si o sa stai pe langa masina cand o da frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat celulele si una avea o culoare putin rozalie si parca putin tulbure,am pus-o la un prieten la redresor iar daca nu o sa tina am sa cumpar alta baterie ca sa nu ma apuc cu skoda sa fac competie de bob

Modificat de Cristian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica neaparat cu un densimetru,si inainte de incarcare,si dupa.E cam 10ron la piese auto si e util la casa omului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am constatat la bateria default de fabrica "AKUMA" faptul ca ochiul magic este binenteles negru.

Luat acasa si pus pe redresor. Tinut 5 ore in balcon pt incarcare la o temp de aprox 1 grad si s-a incarcat f putin...e drept ca la temperaturi mai mici si reactiile chimice sunt pe masura iar acumulatorul nu "trage" suficient curent pentru a se incarca. Rezultatul este ca in continuare functionez cu ochiul negru dar voi face un drum lung pentru a se re-incarca.

Tensiune incarcare la relanti 14,4 constant indiferent de consumatori-OK

Curent "tras" la gol cu alarma "default" de fabrica avind acumulator de back-up; pe pozitia dezactivat = 150 ma- MARE dar am inteles ca e datorita comp-ului confort si dupa 10 min scade la 40 ma ( N-am testat )

Acum vine si intrebarea: Ce parere aveti despre acumulatorii de fabrica ?

Ar fi util sa scrieti parerile pe categorii: Tip acumulator, fiabilitate, probleme avute cu el, durata de viata...si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, asa e si a mea. Negru e de cand am luat masina. In iulie face 4 ani. Iarna trecuta am pus-o pe redresor si nici vorba sa se incarce. 1.2mA primeste curent de incarcare, deci e cam dusa. Dar, inca porneste masina si atunci nu catadicsesc sa o schimb. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mea originala a murit dupa 1,5 ani de functionare (datorita unei statii de putere + subwoofer) si avea "ochi magic". Acel ochi e pentru un singur element si nu e reprezentativ, la ultimele modele de baterii nu mai apare. Bateria mea era cu ochiul negru si inca mai mergea dar in momentul in care porneam motorul se stingeau toate becurile incluziv din bord (ceeace nu facea cand era buna si nici cu cea noua nu face). Ar mai fii mers o perioada dar am preferat sa o schimb pentru a nu forta alte elemente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea, de fabrica, aceeasi AKURA sau AKUMA m-a tinut 5.5 ani.

Am verificat-o la interne, dar nu am incarcat-o niciodata, nefiind necesar.

In decembrie a decedat subit, dupa un preaviz de 1 zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, asa e si a mea. Negru e de cand am luat masina. In iulie face 4 ani. Iarna trecuta am pus-o pe redresor si nici vorba sa se incarce. 1.2mA primeste curent de incarcare, deci e cam dusa. Dar, inca porneste masina si atunci nu catadicsesc sa o schimb. Cheers!

Nu e normal sa fie in negru ( acumulatorii trebuie intretinuti ca la carte daca vrei exploatare lunga ) ...am facut un drum de 220 de km ieri si am readus-o la "verde' dar pb de aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=53811 ramine in picioare iar in citeva zile va fi iar in negru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am scos bateria pentru ca imi parea mie ca nu mai are acelasi chef ca pana acum, in momentul in care pornesc masina. Aduc bateria in casa, scot capacelele si... :icon_thumright: aproape seaca era. Electrolitul abia ca acoperea elementii de Pb din interior. Am completat cu electrolit si am pus la redresor.

Concluzia. NU faceti ca mine si fiti mai constiinciosi in ceea ce priveste verificarile. Astea "banale" macar.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!