Jump to content

Valori mari pe un injector si dupa inlocuire


maximus1304
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

Buna seara ! 

Astazi am pus vdcs pe o skoda O2 1.9 tdi Bxe cu 280 de mii km si imi arata valorile foarte mari la injectoare.

Cilindrul.1 - 2.99

Cilindrul 2 + 3.00

Cilindrul 3 + 2.89

Cilindrul 4 - 3.00

Motorul porneste bine, mers rotund, dar la pornire se balbaie 2 secunde, urmate de un rontait accentuat cam 10 secunde, dupa care se diminueaza treptat. Motorul are momente cand nu mai trage. ( turbo, traseu furtune, intercooler, actuator, furtunase vacum verificate.)

Sa fie toate injectoarele uzate? Sau poate scap cu inlocuirea oringurilor ? Pana acum a mers perfect ! Sa se fi uzat  asa repede din cauza ca am bagat din greseala vreo 4-5 litrii de benzina apoi am bagat motorina peste ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica oringuri, axul cu came, e greu de crezut ca toate sa fie naspa, vezi cantitatea injectata si avansul, pe aici se invarte problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Spiridusulverde

@FaKyRu Exact aceasi problema o am pe un BMP. Inj 1 valoare mare cu- inj 4 valoare identica cu inj 1 doar ca cu +. Are momente cand trage si cand nu.Turbo e in stare perfecta furtune tot. Urmeaza sa schimb chiulasa ca am o fisura si dupa mai vad.

Daca inj 1 are valoare cu - si inj 4 valoare cu + ambele identice care e defect?

Modificat de Spiridusulverde
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile mari se pot datora si din uzura o-ringurilor, sau a reglajului gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 11/4/2018 at 6:58 PM, FaKyRu said:

 Cilindrul.1 - 2.99

Cilindrul 2 + 3.00

Cilindrul 3 + 2.89

Cilindrul 4 - 3.00

Injectoarele 2 și 3 cu probleme. De obicei injectoarele cu minus corectează injectoarele cu plus. Totul se desfășoară în ordinea de aprindere 1, 3, 4, 2. Adică injectorul 3 il corectează pe 1, injectoarele 4 îl corectează pe 3, 2 pe 4 și 1 pe 2. Nu spun eu, așa e conceput motorul. Încearcă un aditiv de curățare bun și vezi ce se întâmplă. Eu folosesc lyqui moly, nu știu dacă am scris corect, dar ai prins ideea. Pun o doza la un sfert de rezervor sau mai puțin și după ce merg cu ea până se încălzește motorul bine o las peste noapte, apoi dimineața ii dau puțin jăratec și e ok.

Modificat de dlbuterez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca este invers, cele cu "-"  sunt cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, Al Bundy said:

Eu stiu ca este invers, cele cu "-"  sunt cu probleme.

Și așa se poate, dar de obicei injectoarele se strica in sensul că se fac depuneri care diminuează cantitatea de motorină injectată. Daca i-a făcut o curățare mai agresiva atunci da, este posibil și invers, dar asta se întâmplă în 2-5% din cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele cu + sunt cu probleme. De fapt nu numai injectoarele intră în ecuaţia asta ci tot ce ţine de cilindrul respectiv (compresie, injector, oringuri, tachet, camă). Pe scurt ECU detectează că cilindrul respectiv dezvoltă mai puţină putere şi pentru echilibrarea funcţionării motorului încearcă să compenseze asta prin injectarea suplimentară de combustibil pe cilindrul mai slab (asta simbolizează +) şi mai puţin combustibil pe cilindrii mai puternici (acolo unde apare -)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andrei potlog

Buna ziua! ma poate ajuta cineva si pe mine cu niste informatii privind starea injectoarelor mele.

cilindrul 1  -0,47 mg/h

cilindrul 2   +0.26 mg/h

cilindrul 3  -0.38 mg/h

cilindrul 4  +0.54 mg/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm spusele lui lupo_bv, corectia mare pe unul din cilindrii motorului poate fi din : injector defect, culbutor uzat, axa cu came uzata, reglaje. Am avut o problema cu o valoare mare la un Vw Passat 131 CP, corectie pe cilindru numarul 4 de 2.99. Am tot schimbat injectoare si nici o rezolvare. Pana la urma am decis sa merg cu masina la un atelier autorizat din Maracineni, Jud. Buzau, acolo baietii cum au dat capacul jos, au observat axa cu came uzata. Mi-au comandat axa noua + compensatori hidraulici, cuzineti si semering, le-au montat si masina merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Boca Gavril Ion

Salutare colegi! Am și eu o mica/mare problema.

Acuma câteva luni in urma am schimbat distributia la al meu Passat 1.9TDI 116Cp 

Curea cu role de la contec și pompa de apa de la hepu.

Tind sa cred ca de aici se trage problema. Masina mergea impecabil si înainte și după schimbarea curelei, trăgea calumea, totul bine.

In timp am observat cum încetul cu încetul s-a cam dus din puterea mașinii. Efectiv nu mai trage deloc cum trăgea înainte.

Ceea ce am observat sunt valorile la injectoare. După ce a fost pusă distributia valoare la avans era între -2 și -1,1(varia) consum 0.6l:h, iar injectoarele aveau valori de -0.25, 0.35 , -0.35, 0.25 valori bune zic eu. 
Acuma când am pus testerul au luat-o in cap valorile. (Poze mai jos)

La relanti nu scutura și nici nu scoate fum. Însă in sarcina de la treapta 3 in sus simt asa un tremurat ușor in plaja 2200-2600rot/min

Imi puteți da o părere?

6ACA7330-4ECA-4DC5-8C42-72665971642D.jpeg

DAE0B37B-FA30-4B57-8A6B-24590A192461.jpeg

Modificat de Boca Gavril Ion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme pe cil 3. Verifica injector, etc. Poți duce avensul la 0,dar nu de acolo este problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

O parere despre valoarea mare de pe cyl 2? Testul este facut cu CLIMA OFF.

Passat CC 2013, 2.0 TDI, 170CP 207800km

I2kZr1f.png&key=0047c25d30815fe97e567f9a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este mare, trebuie investigat daca e o problema pe injector sau pe cilindru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

P0263 / 000611 - Injector de combustibil # 1 (N30): eroare de contribuție / sold

Simptome posibile

Indicatorul luminos de defecțiune (MIL) este aprins

Cauze posibile

Software-ul controlerului motorului este depășit. Vezi note speciale

Injectoare de combustibil de schimb (canale de reglare a cantității injectorului (IMA)) nu sunt calibrate la controlerul motorului

Injector de combustibil defect

Compresie scăzută sau probleme mecanice ale motorului

Depozite de carbon pe senzorul de presiune / bujii incandescente, inclusiv DTC-urile senzorului de presiune intern specific cilindrului

Solutii posibile

Verificați / actualizați software-ul controlerului motor. Vezi note speciale

Verificați canalele de adaptare pentru ajustarea cantității injectorului (IMA)

Verificați / înlocuiți injectorul de combustibil defect și calibrați canalele de adaptare IMA

Verificați starea mecanică a motorului pe lângă senzorul de presiune / bujii incandescente instalate

Note speciale

Controlorii de motor CR TDI au avut de-a lungul anilor mai multe probleme software cunoscute și actualizări la nivel de dealer. Verificați informațiile oficiale de reparații din fabricădacă controlerul motorului dvs. nu este listat mai jos:

VW :sa fie problema injector? Nu face tot timpul .cînd șterg eroarea merge după ceva timp apare iară  2.0 bkd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut Florin

Am valori mari pe injectoare intre -2,5 si 2.5 pe toate 4 si scoate fum alb si miros de motorina,porneste greu si trepideaza motorul.

Da-mi o idee de unde sa incep sa investighez.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,am gresit

Inj1 -2.5

Inj2  2.5

Inj3  2.5

Inj4 2.4

Imi cer scuze de greseala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica etansietate oringuri ,daca e totul ok problema necesita verificari si  inlocuiere injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sant date jos de pe alt motor dar cand le-am montat nu am inlocuit oringurile.Unele oringuri erau tari,ca abia am reusit sa le bag.Am pus vaselina cand le-am montat si sant stranse la cuplu.

Multumesc EEXCALADE.

As mai avea o intrebare,de fiecare dat cand dau jos injectorul trebuie schimdate suruburile ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, read said:

Scuze,am gresit

Inj1 -2.5

Inj2  2.5

Inj3  2.5

Inj4 2.4

Imi cer scuze de greseala

Mai trebuie sa fie unul cu - in lista de mai sus

Documentatia asa zice,  de fiecare data inlocuit si suruburile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ai dreptate...

Inj 1; oscileaza intre -1.8 si -2.5

Inj 2; intre -2.0 si -2.6

Inj 3; intre 2.3 si 2.7

Inj 4; intre 1.9 si 2.5

Dar toate stau mai mult in jurul valorii 2.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 E vorba de un motor BMR ?,daca da ,trebuie date la gunoi 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma speria.... da,un bmr dar am pus injectoare sh si fara sa schimb oringuri....

Nu este identic cu bmr ? ...asa stiam

Pardon,bmn

Eu am avut un leon bmn si nu am avut probleme grave cu el,in afara de injectoare care au picat si au fost inlocuite in campanie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rezolvi doar cu injectoare noi sau cu injectoare sh verificate inainte (aproape imposibil de gasit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!