Jump to content

Valori mari pe un injector si dupa inlocuire


maximus1304
 Share

Postare recomandată

Salutare.

De curand am efectuat un test vag com la injectoare ( 1,9 TDI motor AVB 74 Kw)din care a rezultat ca injectorul 3 sunt probleme ( -3,15) . O.K. L-am schimbat iar pe acela arata +2,99 , am pus altul tot + 2,99 am curatat contactele de la injectoare -nimic , am curatat contactele de la mufa - nimic. Vag-ul nu spune nimic ca ar fi erori, masina nu se comporta ca si cum ar merge in 3 pistoane . Consumul exagerat la ralanti = 1.4 l/h.Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Sincer nu am crezut ca este problema si nici mecanicul nu a spus nimic in acest sens Am uitat spun ca la distributie mi se pare cureaua slaba am verificat-o si nu sta intinsa cand apesi pe ia. Sau se itinde la pornire automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai ceva pe la supape si de aia sa iasa cu probleme injectorul ! da jos capacul la culbutori si vezi dac totul e k acolo de obicei de asta sta cureau slaba!sau poate nu e intinsa bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximus, ai facut 2 greseli( tu sau mecanicul tau): odata ca sunt convins ca nu ati facut reglajul injectorului vechi inainte de a-l schimba si a 2-a oara ca nu ati schimbat o-ringurile la injector dupa ce l-ati schimbat.

Spune-i mecanicului tau ca la intinzatorul de curea acel "gap" care se verifica cand se strange trebuie sa fie intre 4 si 6 mm. Functie de cat de uzata este cureaua trebuie sa jongleze intre acele valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut urmatorul test:

Am luat injectorul 4 ( care arata pe tester -1,41) si l-am pus in locul inj. 3 iar aici arata (-2,81)

3 in locul lui 4 arata decedat +2,99 ca si la vechiul sau loc. Sa fie de la electrica de da valorile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.... nu stiu daca ai putea sa masori o tensiune in mufa de la injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dea aiurea ECU sau sa fie o pura problema de mecanica?

(Meseriasu) a spus ca semeringurile de la inj. sunt bune , cureaua de distributie depinde cum prinde intre ce pistoane cateodata sta mai intinsa altadata este mai slaba.

Sa schimb (meseriasu)?

Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca in continuare ignori ce te-am intrebat/recomandat:

ti-a facut mecanicul reglajul pompelor injector?? de la suruburile de pe culbutorul de actionare al pompelor??? Ca daca ai pus 4-le in loc de 3 si tot aiurea arata, e clar ca sunt praf reglajele.

A doua mare intrebare: a schimbat mecanicul tau suruburile de prindere a axelor mecanismului de antrenare a injectoare? Sa stii ca alea sunt suruburi cu strangere la cuplu si este foarte probabil ca ele sa se fi intins, implicit nu mai confera strangerea corespunzatoare.

....si tu dai in continuare vina pe ECU... marog... Daca cumva deranjez, promit ca nu mai scriu nimic dar daca continui asa iti garantez ca o sa ai un TDi praf.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

:) :) Are perfecta dreptate Blitz.

Modificat de electricu"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o.k. maine tabar pe el cu cele expuse de BLITZ si am sa revin cu noutati.Sorry.

Dar daca tot veni vorba poti sa-mi explici cum se face reglajul sau cum se verifica sa vad daca nu cumva cel care se ocupa de masina este praf ?ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat injectorul 3 (defect) cu unul sh.

S-a schimbat tot mersul motorului.

Nu a fost nevoie de reglaj al injectoarelor si nu exista joc in suruburile de prindere a axelor mecanismului de antrenare a injectoarelor. Multumesc oricum BLITZ.

inainte dupa

1 - 0.93 0,45

2 - 0,85 0,33

3 - -3,15 -0,21

4 - 1,11 0,38

Incredibil!!! :blackeye[1]:

Mai ramane cureaua de distributie de schimbat cu cele aferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ABT schimba dracului mecanicul si asculta ce spun profesionisti de aici ... eu i-am ascultat si am rezolvat o problema cu o picatura de super glue si la service imi cereau 1 mil si ceva ( pompita de vaccum sparta de la EGR)

PROBLEMA INEXPLICABILA = MECANICUL

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Totuși știe careva pași pt demontare injectorului 4 la mine vag.ul arata 3.50 :(

Plus ca motorul merge rău la relanti,puțin trepidează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vlahdacoroman

Cel de la nr 2,iar numarul 1 incearca sa-l compenseze.

Dar ca sa verifici il muti  la 3 si vedem daca are aceleasi valori.

Daca va avea aceleasi valori atunci sigur e dus.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iau altu nu stau sa invart injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca ii din alta parte?,de exemplu uzura la axa cu came pe acel cilindru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate are putina uzura cama de la injector am vazut in toamna cand am verificat . Cand o sa strang ceva bani schimb axa cu una forjata . Injectoare mai am un set pe alt motor care il am de rezerva . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Sau compresie mica pe acel cilindru!!!

Eu zic ca noi iti oferim asistenta ok,faci cum doresti insa.

Banuiesc ca de aceea ai intrebat si noi am raspuns,macar spune-ne sa nu te mai deranjam cu raspunsuri,scuza-ne ca ne permitem asa ceva.

:)

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Scrobcristi

Ați mai pățit sau știe cineva din ce cauza am mici bătăi la motor la relanti? După care ași revine la apăsarea pedalei ambreiaj,nu cred ca e volant ,merg tot pe idea cu injectorul

Modificat de Scrobcristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E volant daca nu se mai aude cat e ambreiajul apasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stie cineva daca  se pot decapsa  mufele  de la  cablaj injectoare PD ? mar interesa sa schimb doar  firele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un depinator, se scot pinii din mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!