Jump to content

"STOP - Kuhlmittel Prufen" sau "STOP - Check Coolant" afisat pe display


DeathRipple
 Share

Postare recomandată

foloseste o bucatica de lemn sau o periuta de dinti

daca ii pui apa distilata cu 2 3 lei litrul, sughite? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • sinucigasu

    9

  • Turbocip

    7

Depinde ce scrie pe flacon. Eu am Aral si zice sa amestec cu apa distilata 1:1 pt rezistanta la inget pana la -35 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stiu ce e cu aparitia acestui 'STOP' k mi s-a intamplat si mie. eram la semafor , s-a facut verde,am pornit si dupa 10 m cel din fata a pus frana ,am calcat si eu brusc frana si in momentul acela mi-a aparut pe tot display-ul comp. scris "STOP!" concomitent cu o avertizare sonora poate sa imi spuna cineva de ce ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce e cu aparitia acestui 'STOP' k mi s-a intamplat si mie. eram la semafor , s-a facut verde,am pornit si dupa 10 m cel din fata a pus frana ,am calcat si eu brusc frana si in momentul acela mi-a aparut pe tot display-ul comp. scris "STOP!" concomitent cu o avertizare sonora poate sa imi spuna cineva de ce ???

Ti-a aparut acelasi mesaj , sau ai vazut doar STOP si restul nu ai mai citit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu aceasi problema am schimbat termostatul ...am aduagat antigelul si tot asa mi-a aparut...dar problema era la sonda de apa...s-a dus si trebuie aia schimbata pt k nu ti mai citeste temperatura normala;)...si aia trebuie schimbata...eu asta am facut si nu mai am probleme:)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ieri pe la prinz, am coborit pe la masina si fiind curios sa vad cite grade sunt afara, am pus contactul, fara sa pornesc motorul.

Nu s-au stins bine martorii din bord si deodata, a piuit lung buzzerul din bord, a inceput sa clipeasca martorul cu termometrul si pe display a aparut scris mare si rosu, "STOP K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ieri am lasat masina in parcare la servici.. cand sa o pornesc STOP, check coolant.

m-am uitat la vasul de expansiune.. antigelul era cu 2 degete sub linia minima...

iar cu 3 zile in urma am verificat antigelul si uleiul... iar antigelul era putin sub linia minima.... dar am zis ca e normal la frig se contracta orice lichid.

am completat aseara, dar banuiesc ca si curge pe undeva, desi la servici am acelasi loc de parcare, acasa am loc de parcare cumparat, deci o trag in acelasi loc, iar sub masina pe zapada nu se vede nicio urma, nicio picatura de antigel.

deci unde dispare antigelul ? vine vreun spiridus noaptea si se serveste din antigelul meu ? :icon_thumright:

(uleiul e la nivel, pompa de apa a fost schimbata la 81900km si acum are 93600km, termostatul e in parametri, in scanari nu apar erori)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul antigelului si cand ai apa la 90 grade / spunen-ne la ce gradatie este .

Posibil sa ai o problema la electrozii din vas .... desfaci capac si cu o surubelnita mai lunga , vezi cum aplici pe ea niste smirghel fin si incearca sa "iei fata" electrozilor . Am avut aceeasi problema pe G4 1.9TDI Alh si asa am rezolvat-o .

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns.

dar azi in parcare m-am uitat si picura antigel... probabil vreun furtun sau ceva a crapat de la frig, picura foarte rar, dar imi scade nivelul.

trebuie sa ma urc pe o rampa sa vad, pentru ca se prelinge undeva intre motor si cutie, nu stiu ce este pe acolo..

am analizat tot traseul.. vas-radiator-termostat-senzor... si sunt curate, deci undeva dedesubt...

pompa de apa nu cred ca este.. are abea 12.000km de la schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu iarna aceasta, prima data cand a nins prima oara in buc, apoi acum de curand, de fiecare data am complatat cu 100 ml antigel si s-a stins...e posibil sa fost o alarma falsa cum am mai citit pe aici si sa fi pus antigel degeaba? afecteaza cu cv treaba asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scapat se pare de problema, de ieri de dimineata de cind s-a "alarmat" ultima oara, n-a mai facut.

N-am apucat sa intervin in vreun fel, s-a "reparat" singura dac pot sa spun asa.

Lichidul de racire este la nivel ca si vara, poate cu 1-2 mm. mai jos atunci cind e motorul rece, dar oricum nivelul nu scade.

La mine nivelul este la "cusatura" dintre cele doua semisfere ale vasului de expansiune si acolo era si acum 2 ani cind am cumparat masina de la cel care a adus-o din Germania.

M-am linistit, cred ca totusi va trebui cind se va mai incalzi afara, sa curat cumva suprafata electrozilor, asa pentru orice eventualitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari forumistilor!

Scriu aici ca sa nu deschid alt topic, sper ca e ok,daca nu suport consecintele..la al meu G5 imi da in unele dimineti friguroase acest mesaj, opresc motorul si il pornesc si dispare..azi am curatat conform instructiunilor voastre acele 2 sarme,si am constatat ca am lichidul la nivel,ca e roz si frumos,dar am observat niste particule rosii in vasul de expansiune, parca era praf rosu sau pulbere..masina avand aprox 20k km si lichidul fiind din fabrica nu m-am alarmat, insa a mai patit cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie - sa nu fie ceea ce ai curatat tu de pe electrozi .

Altfel - dupa cum vad in datele despre tine - se cam apropie termenul de inlocuire lichid de racire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar incepem?

@turbocip La cat se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 years G12!

G12+ are garantie nelimitata.

cel putin asa stiu eu , daca gresesc corecteaza-ma .

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile care folosesc de la G12 in sus nu scrie in planul de service ca s-ar schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns! Nu sunt la prima masina,iti dai seama ca nu era de la mine,era in borcan cand am deschis capacul..ma rog, nu ma stresez prea tare,cred ca e normal, o fi G12 concentrat :)

In alta ordine de idei,am dat si eu cu surubelnita pe sarmulitele alea 2 si de dimineata nu mi-a mai dat eroarea aia, succes total! Mersi baieti!

O ultima intrebare,eroarea asta ramane inregistrata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buun, am gasit topicul . :icon_thumright:

In 2 saptamani am ramas de 2 ori fara antigel, care ar fi punctele slabe pe unde ar putea scapa?

Golf IV, 1.9 TDI daca are vreo importanta.

Modificat de horean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand a fost frigul de -25 s-a crapat un oring la mine (motor 1.4 16v AXP)

am pus cam 600ml intr-o saptamana, si de atunci mai tot completez.. cam 100ml pe saptamana

am identificat pe unde curge, cred ca e vorba de oringul de la flansa ce tine termostatul si intra in blocul motor..

pentru ca se prelinge antigel si curge pe dedesubt undeva intre motor si cutia de viteze.

astept sa se faca cald, si vreau sa desfac acolo, ca nu e mare branza si sa vad daca chiar pe acolo curge antigel, prin alt loc nu ar avea unde

e vorba de articolul 2 din poza, garnitura dintre blocul motor si flansa ce tine termostatul

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna dimineata.

revin si eu cu problema mea. ulei in vasul de expansiune+"STOP STOP STOP - check coolant" . solutie data de service: schimbare racitor ulei.

am lasat masina la un service. mi l-au schimbat, dar nu au curatat instalatia, azi dimineata surpriza. STOP STOP STOP :)

oamenii astia sunt dezastru. e posibil ca senzorul sa fie dus? (G62) sau doar trebuia curatat bine si inlocuit antigelul?

nu as vrea sa iau si un senzor degeaba.

voi ce parere aveti? de situatie si de mecanicii astia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai check coolant iti apare cand nu ai destul lichid in instalatia de racire. Daca zici ca ai gasit ulei in instalatia de racire ar putea fi si garnitura de chiulasa dusa.

Senzorul este format din doua tije metalice, paralele, care inchid un circuit in momentul in care se afla in lichidul de racire.

Inainte de a inlocui senzorul verifica:

- sa ai destul lichid in vasul de expansiune

- sa nu fie depuneri pe lamelele senzorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca senzorul sa fie dus? (G62) sau doar trebuia curatat bine si inlocuit antigelul?

G62 nu se ocupa de nivelul lichidului din vas, ci doar de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

total de acord cu voi, dar nu credeti ca daca voi curata instalatia+borcanul+lamelele vor disparea mesajele? repet, cei de la service nu au spalat/inlocuit nimic, doar piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai omule

cand iti apare mesaju mai ai lichid in vasul de expansiune?

asta e intrebarea pe care ti-o pun toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!