Jump to content

"STOP - Kuhlmittel Prufen" sau "STOP - Check Coolant" afisat pe display


DeathRipple
 Share

Postare recomandată

am urmatoarea problema: daca peste noapte a fost mai rece, cand pornesc masina imi apare semnul de la lichidul de racire si apoi zice stop - kuehlmittel pruefen. adica ma pune sa-l verific. el arata ok, este intre valorile de min si max. mi-a zis cineva sa verific si culoarea acestuia - e rozalie. saptamana trecuta, cand a plouat mult si a fost rece, mi-a dat si de 5-6 ori avertizarea asta, pana s-a incalzit motorul.

nefiind un expert in asa ceva, intreb si eu: care e problema si cum pot scapa de ea? unde este situat senzorul pt lichidul de racire?

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • sinucigasu

    9

  • Turbocip

    7

senzorul pt. nivelul lichidului de racire este situat in vasul de expansiune.. 2 electrozi care fac contact prin lichid.. stiu ca semnul se aprinde si cand e pericol de supraincalzire.. temp. pe bord iti apare ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema,desi era intre min. si max. cum porneam motorul,suna.

Am completat cu cca. 100 ml adica pina a ajuns exact la max si nu a mai sunat.

Vezi aici : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=3180&hl=

<{POST_SNAPBACK}>

da asa este trebuie pus chiar la maxim pt ca la pornire se "suge "apa in circuit moment in care electrozii raman goi :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
am urmatoarea problema: daca peste noapte a fost mai rece, cand pornesc masina imi apare semnul de la lichidul de racire si apoi zice stop - kuehlmittel pruefen. adica ma pune sa-l verific. el arata ok, este intre valorile de min si max. mi-a zis cineva sa verific si culoarea acestuia - e rozalie. saptamana trecuta, cand a plouat mult si a fost rece, mi-a dat si de 5-6 ori avertizarea asta, pana s-a incalzit motorul.

nefiind un expert in asa ceva, intreb si eu: care e problema si cum pot scapa de ea? unde este situat senzorul pt lichidul de racire?

<{POST_SNAPBACK}>

:banghead: Daca dupa ce completezi nivelul tot mai ai avertizari la prima pornire sau cand este rece afara atunci ar trebui schimbat vasul de expansiune sau curatat cei doi electrozi cu o surubelnita lata.Bafta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow....danke pentru raspunsurile prompte. daca ala e senzorul, inseamna ca m-am uitat la el, lamelele sunt curate...o sa completez pana la maxim si apoi o sa vad daca mai zice ceva. tinand cont ca am masina nu de multa vreme si nu am mai achizitionat pana acum lichid de racire (broasca mea veche avea sistem de racire cu aer :salut: ) spuneti-mi si mie va rog dupa ce produs sa ma uit pe piata (eventual si unde-l gasesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G12 e cuvantul cheie.. vezi sa completezi pana la semnul maxim ( care este la jumatatea vasului.. si nu sa umpli vasul cu totul )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G12 e cuvantul cheie.. vezi sa completezi pana la semnul maxim ( care este la jumatatea vasului.. si nu sa umpli vasul cu totul )

<{POST_SNAPBACK}>

pai de "cuvantul" magic G12 stiam....ma gandeam daca este recomandat produsul unei firme in detrimentul alteia...intreb si eu ca tot omu' :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot sunt la capitolul probleme...becul de pozitie de la un far din fata este ars...nu prea reusesc sa-l scot. se invarte, da' nu iese nicicum...e vreo tehnica speciala? (becul pt faza scurta/lunga l-am scos fara probleme) :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sigur cum e la bora dar la golf tragi pur si simplu. oricum ar fi, aici suntem offtopic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danny2oo5 avand in vedere ca asta a fost primul tau post, ti-ai facut user ca sa scrii un "offtopic" cand deja se stabilise incheierea discutiei offtopic????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ice 2k....

Chiar daca sunt nevazut voua ... adik fara post-uri ... sa stii ca urmaresc zilnic ce se discuta pe aici.. intrucat sunt mai " incepator" ... scriu si eu cate ceva :lol: .. dar ce-mi place cel mai mult e sa urmaresc diversele probleme ce pot aparea la un G4... intrucat utilizez si eu unul la fel...

THX pt intzelegere :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici o problema dar e bine sa scrii cand ai ceva de spus, nu doar pt a face posturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum face d-l Ice 2k.

lol. fara suparare !!

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) E a 2-a oara oaspetele, prima oara n-am intrebat nimic. poate esti mai explicit

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari la toata lumea!

Am si eu o problema. Mi-a aparut pe bord un mesaj: KUHLMITTEL PRUFEN BETRIEBS ANLEINTUNG STOP. Am inteles ca e in legatura cu sistemul de racire. Am verficat nivelul lichidului de racire si pare in ordine: adica este peste linia unde arata minim. Intrebare: antigelul isi mai pierde din propietati in timp? Cum pot verifica concentratia? Acum am un lichid portocaliu inauntru care e acolo din Germania de la vechiul propietar al masinii.

In manual mai zice ca "daca nivelul de racire este in ordine, cauza avariei poate fi la ventilatorul de racire. Verificati siguranta ventilatorului si daca e cazul inlocuiti-o.". Cum pot sa verific aceasta siguranta?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, aceeasi problema o am si eu( cu mesajul de pe bord), se pare ca vina este la vasul de expansiune care trebuie schimbat, am verif. nivelul si concentratia de antigel si e ok, am schimbat senzorul de temp. - nici o schimbare, am verificat siguranta-e ok. Apropo, siguranta o verifici de la panoul de sigurante, vezi care este si uita-te la ea daca mai este buna, daca este buna inseamna ca si la tine tot vasul este cauza. Eu am dat comanda la PoRo, este 57RON si ti-l livreaza in 4 zile, de montat este f. simplu.

s_c:

- nu se da quote/reply la mesajul imediat anterior

- nu se da quote/reply in intregime la mesaje lungi

- nu e chiar asa de complicat de aplicat aceasta rugaminte

(am editat eu mesajul ca sa scot quote)

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi doua cauze:

1. nivel scazut de antigel (lichid racire)

2. sonda de nivel din vasul de expansiune defecta (obosita)

PS daca aceasta informatie apare DOAR dimineata, se aplica pct. 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi mi-a aparut mesajul numai dimineata, dar totusi se pare ca are legatura cu temperatura de afara, pt ca azi (a fost cald in Bucuresti) nu mi-a mai aparut deloc. E ok sa completez cu antigel (G12) peste cel vechi sau trebuie sa-l schimb cu totul? Anul trecut am mers pe o temperatura de -20 grade C si nu am avut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am un lichid portocaliu inauntru care e acolo din Germania de la vechiul propietar al masinii.

<{POST_SNAPBACK}>

Portocaliu? Eu din cate stiu ar trebui sa fie roz. Poate a fost amestecat cu alt antigel decat G12. Si legat de schimbat, e recomandabil sa-l schimbi cu totul, mai ales daca tu nu l-ai schimbat de cand ai masina, nu stii cine ce a bagat in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am completat cu vreo 200 ml de antigel G12 (roz) si acum e ok. Se pare ca era chiar la limita nivelul lichidului si cand e frig afara se contracta si scade foarte putin sub.

Se pare ca antigelul asta roz se face portocaliu cand se mai invecheste ... sau asa se vede in borcan. Cand am tras in desiometru, se vedea mai roz.

Pret: G12 : 220.000 lei / litru

Densiometru: 57.000 lei

Modificat de cdorinf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!