Jump to content

Bujii incandescente


EduardVVV
 Share

Postare recomandată

multi producatori le fac pe ambele pe 11 dar producatorii buni fac 11 si 12;BERU,EYQUEM,NGK...ca fapt divers BOSCH si CHAMPION face ambele variante pe 11.Mari 11v si mici 12v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un scan cu vag-ul si mi-a iesit urmatoarea eroare :"glow plug relay failure : opened or short to ground-intermitent signal".

Am cumparat un releu de bujii incandescente nou nout am dat 105 lei pe el si l-am schimbat , dar eroarea e la locul ei....aceeasi neschimbata. Am verificat toate sigurantele cred nestiind care estea exact cea cu pricina si nu am gasit niciuna arsa. Ce sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca trebuie inlocuite firele care leaga releul de bujii, verificate legaturile sa nu fie oxidate... prin bujii circula curenti mari si izolatia la fire imbatrineste mai repede ca la restul instalatiei , umezeala oxideaza repede legaturile care se ,,slabesc" si astfel se incing si accelereaza procesul de deteriorare a izolatiei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu un multimetru continuitatea dintre : fise si siguranta de 80A care se afla in interiorul compartimentului ECU (cutia neagra de langa baterie) , dintre conectorul "iesire" al releului si siguranta , siguranta in sine ...toate sunt ok. Tensiunea dintre conectorul de plus al releului (intrarea) si caroseria masinii este de 12,7 V, deci e ok.

Am mai incercat sa verific tensiunea de intrare in releu venita de la ECU (comanda) si nu reusesc sa obtin nici un volt atunci cand pun contactul ,macar in primele secunde de la punere , atunci cand ar trebui sa functioneze bujiile. Am incercat sa verific continuitate cu caroseria masinii la cei doi conectori sa vad daca imi da la masa si , nu am continuitate.

Am desfacut mufele de conectare de la ECU si cea mare si cea mica , la fel si toate mufele conectoare ale intregii instalatii electrice care duce la panoul de sigurante si relee de sub volan , le-am dat cu sprai de curatat contacte si le-am suflat la comresor, le-am montat pe toate la loc si aceeasi eroare in vag : glow plug relay opened or short to ground , signal intermitent. Si bineinteles nu se aprinde martorul spirala galbena in bord decat pt o jumatate de secunda. Mentionez afara sunt 3 grade celsius.

Dati-mi idei ce sa mai verific. Eu unul nu mai stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum as putea verifica continuitatea dintre cei doi conectori de comanda ai releului si iesirea "comenzii " de la ecu ca din cele cateva zeci de fire care ies din ecu chiar nu stiu care este cel aferent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ai ? Din ce an e masina?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AVF 2001

Problema s-a rezolvat. Eramufa scoasa din spatele releului . In spatele tabloului unde sunt montate releele era o mufa scoasa si s-a dovedit a fi de la releul de bujii incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

banuiesc ca bujiile mele sunt duse.

As vrea sa stiu ce cod de bujie BERU se potriveste la motorul meu AFN nonPD?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N10140105=BERU 0100226227

Bujie incandescenta OE: N 101 401 05

Coduri de consum: GN 855

Inlocuire: 0100226172 , 0100226455(coduri vechi de Beru)

Tensiune: 12 V, Var. bujii incand.: capacitate de postincandescenta, Dimensiune filet: M 10x1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Si la mine (motor AJM) zice ca tot GN 855. Pe cele de pe masina scrie ceva cu 940. Oricum, sunt arse toate 4, dar asta iarna pornea la - 20 (cred ca chiar si la -24). Va rog frumos, suneti-mi si mie ce cod e pe beru la AJM. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, comunele GN855 - un link care sa va ajute http://www.beru.com/...6&action=step04

Astea.....

Da, PD-ul porneste si la -15 grade, fara bujii - scutura, fumeaza.... dar porneste.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu bujiile cu incandescenta. Nu e mare greutate, dar iata cateva lucruri folositoare. Am scos bujiile in timp ce motorul era cald (era pe undeva o brosura cu sfaturi de la Beru in care zicea ca e mai bine sa fie cald motorul). Bujiile au iesit foarte usor, chiar nu ma asteptam sa merga asa de repede. Practic defiletatul lor a fost cea mai simpa treaba.

Alea vechi (aveau in mod cert peste 5 ani daca or fi fost vreodata schimbate) erau tot Beru, ca si cele noi, dar aveau alt cod. Probabil producatorul a schimbat ceva la codul lor, bujiile pareau identice. NIci una nu mai era buna. Verificarea cu sarma a functionat - adica nu dadeau scanteie cand le dadeam curent si nici nu s-au incins ulterior.

La AJM (probabil si la ATJ) nu merge sa scoti filtrul fara sa il desfaci (adica fara sa separi capul de cartusul filtrant). LA montare nu prea e loc sa bagi mana nici macar sa le asezi, nici vorba de infiletat cu mâna. le-am introdus cu un patent (pe post de penseta) si le-am infiletat cu cheia. Ca sa fiu sigur ca nu stric filetul am tinut cheia de ax pana m-am convins ca au luat-o pe filetul care trebuie.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la AVB a decurs la fel de usor operatiunea. Nici nu ma asteptam la cate am citit pe forum si la cat de pagubos sunt eu. Le-am strans o cheie dinamometrica la cuplul mentionat pe cutie. La mine mai doar ultima mai dadea scanteie dar am ales sa le schimb pe toate (244 ron) BERU. M-am descurcat fara sa demontez suportul filtrului de combustibil. As fi vrut sa il demontez dar era prea incins si nu puteam sa ma aropii de el. Acum astept sa vina iarna sa vad ce lucrare am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi explica cineva va rog cum se poate verifica cu VCDS daca functioneaza bujiile incandescente? (stiu ca trebuie scoasa mufa de la g62 se intra pe 01-engine.....

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B5.5 nu se poate verifica. Doar fizic fiecare in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este releul care le actioneaza, mai exact si care este siguranta ? B5.5,2001, AVF

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta S125 - 80A - situata in cutia ECU

releul este j52 - sub bord, al 4 lea releu, de la stanga la dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc !

Intreb deoarece am inlocuit bujiile si am pus o lampa pe firul ce duce la bujii si nu vine curent nici macar o secunda plus ca daca o pornesc si o las la relanti cam miroase a multa motorina si scoate putin fum,daca o accelerez un pic nu mai miroase si nici fum nu mai scoate .Suspectam bujiile si de aceea le-am schimbat dar si cele vechi erau bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la g62, inainte sa verifici...... ca sa fim siguri ca ECU vede rece lichidul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti!

Am si eu o problema, cum a venit frigul masina mea porneste f greu, dau lung de 5-6 ori la automat si abia porneste, problema e ca bujiile

nu imi stau aprinse decat 1 secunda, martorul se stinge primul,nu sta cum ar fi normal. Bujile le-am schimbat anul trecut, le-am probat si sunt in regula, stie careva dintre voi de unde e problema asta de nu imi tine bujiile aprinse mai mult, cum ar fi normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar nu e. El e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am schimbat si eu G62...se aprindea martorul de la bujii si se tura singura pana la 1000 rPm pt cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!