Jump to content

Bujii incandescente


EduardVVV
 Share

Postare recomandată

Masina a mers perfect.A doua zi am rotit cheia -martorul bujie incandescenta nu sa aprins -se roteste dar nu porneste. Numai merge nici alarma. Aveti vreun sfat ?? Sau stiti e vreo siguranta pe martor bujii incandescente ??

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-o pe tester si va spune tot. Cauta un membru cu tester sa te ajute . Asa pe ghicite e mai greu de dat un raspuns corect.

Daca ne spui si de unde esti (completeaza profilul cu adresa) poate vreun coleg din orasul tau sau mai aproape iti va sari in ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din ploiesti am completat si in profil pai de acord cu tn dar nu stiu sa caut la membrii care sunt din ploiesti ...care au tester (deabea astazi mam inscris pe forum si inca nu prea stiu cum sa procedez cu cautatul de membrii) sper ca ma veti ajuta voi sa rezolv problema ca eu nu stiu efectiv ce sai mai fac.Am auzit ca ar fi problema cu switchul pe frana dar nu am probleme cu acesta.Nu stiu ce sa fac...sper ca ma ajutati voi cu niste sfaturi si va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are service in ploiesti (brazi) te poate servi cu un test si iti poate remedia si problema...daca doresti informatii nr meu de tel este 0747032224 ! Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca nu mai merge nici alarma poate avea o importanta nerealizata. Unele alarme taie alimentarea cu combustibil pentru a evita furtul automobilului. Nu stiu ce tip de alarma ai, dar vezi ca buba sa nu fie de acolo. de asemenea, vezi daca mai ai baterie (invarte nu spune neaparat ca poate porni motorul.)

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit buba si am rezolvat-o rapid cu schimbare a 2 sigurante :angry: .La testul cu vag-comul toate sigurantele,senzorii,..etc ai masinii se conectau mai putin computerul masinii.Am pus un fir pe baterie si pompa de injectie, am dat la automat si surpiza pornea..cum am luat firul masina sa oprit.Era clar ca nu se alimenta computerul.Povestindu-i Domnului ce ma ajutat cu vag-comul despre peripetiile cu alarma pe care la mai avusesem in trecut a zis ''Hai sa vedem si sigurantele alarmei"" in fine dupa multa munca de localizare a ''alarmei'' din interiorul bordului bineinteles pusa fara cap am reusit sa gasim si cele 3 sigurante.

-> 1 era perfecta

-> 2 era intrerupta

-> 3 era legata cu sarma :blink:

Odata schimbate cele 2 motorul a pornit din prima fara probleme :lol: . Mentionez ca pe vag-com dupa a 4-a incercare de conxiune-dupa cele 2 sigurante schimbate sa conectat din prima..au aparut erori privind bujiile,senzorii de bujii in rest nimic altceva :blink: .Trebuie sa ma programez pentru a rezolva problema cu alarma si ptr verificarea cablajelor alarmei...alarma este pusa ffprost comanda centrala care trebuia pusa pe usa soferului este pusa pe portbagaj..geamurile in loc sa se ridice coboara..si multe altele.

Acum masina merge perfect si porneste de la prima cheie-mortor bujii incandescente se stinge imediat si mi se pare ca se infige si mai tare (sau impresia mea ca nam mai mers cu ea de 3 zile) :Driver:

Va multumesc mult si sper ca va voi fi si eu de ajutor :Driver:

Dvrive SAFE :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Indiferent de temperatura motorului martorul bujiilor sta aprins doar o secunda dupa punerea contactului. Si porneste de fiecare data "la sfert de cheie".

Stiu ca la B4 si la Fabia martorul bujiior statea aprins mult mai mult cand era frig afara.

Ar trebuii sa le schimb? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...e prea devreme ca sa iti faci o idee despre ele. Poti sa le verifici fizic, daca sunt arse, foarte usor. Un fir gros de pe borna de plus a bateriei si atingi plotul-fisa bujiei. Daca face scanteie, bujia merge, daca nu, e arsa. Altfel, le poti scoate, pui pe direct si vezi cat mai inrosesc.

Oricum, avand in vedere ca nu stii cand au fost schimbate, poti sa le schimbi tu...ca doar sunt consumabile.

Cu Vag-ul le mai poti verifica daca lucreaza. Scoti mufa de la G62 si intri cu Vag-ul pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut venind vorba de bujii, am un passat din 1999 1.9 115 cai AJM. Am dat ieri capacul de la motor jos ca vibra prea tare si am gasit 3 bujii. La 2 din ele flansele erau scoase. ce rol au acele bujii? Bujiile se afla sub furtunul care duce la EGR (cred) undeva in spatele motorului, acolo are si 2 furtune. Ce rol a aceste bujii? (scz nu prea stiu cum sa explic sper sa fie de ajuns)

http://imageshack.us.../dsc02946s.jpg/ sub acel furtun se afla bujiile, abia ai acces la el

Modificat de xcode
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vreau sa vad cam cat costa bujiile pentru passatul meu. Este un magazin aici in tg mures care are si site: http://www.unixauto....rtlap_Form.aspx

Am ales VW Passat, 2002, AVF dau pe sitem de aprindere si acolo sunt multe marci de bujii si fiecare marca are mai multe bujii care cica sunt bune pentru modelul meu, preturile difera de la 30 lei la 120 lei per bujie. Chiar nu stiu ce sa imi cumpar. La 90.000km am pus NGK acuma cand o sa fac 180.000km o sa vreau sa le schimb odata cu distributia si nu stiu ce sa aleg.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru a venit in echiparea originala a masinii. Oricum, NGK sunt foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun bun si acolo la Beru si NGK imi da vreo 3-4 variante de bujii care sa o aleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unix nu o sa iti dea bujiile bune...nu au posibilitatea sa identifice dupa seria de caroserie :lol: .2 vezi ca sunt 2 modele de bujii pt masina ta si schimbarea se face exact in 2002..deci daca vrei posteaza seria de caroserie si te rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ3BZ2E258078

Te rog rezolva-ma dar vezi ca vreau cu 2 finalizari :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dintre cele 2 care sa le aleg cele de 96 sau 91?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoua merg, daca imi aduc bine aminte,.....nu-i asa Gabi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabricatie 31.10.2001 cod original bujie N10140105 BERU 0100226227(65 lei) SWAG 30 91 7979 (30lei),BOSCH 0 250 202 022(44lei),NGK DP-4 732J(cod comercializare)5605(cod productie)(44lei)DELPHI HDS342,VEMO V99-14-0005, DENSO DG-005

in programe apar cu coduri diferite dar multi monteaza pe cele scurte in locul celor lungi diferenta la ele e de 5 milimetri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dasi seama ca , cu 5mm mai scurte, nu ies suficient in camera de ardere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut 3 comenzi si mi-au specificat ca vreau varianta curta.Am intrebat pe unul din mecanici si mi-a spus ca baga scurte pt ca masina respectiva are probleme cu consumul de ulei si ca daca baga normale se incarca ,,filamentul,,cu machlem de ulei ars si nu mai fac servicii repede.Asta a fost explicatia lui...mai mult de atat nu stiu ce sa zic.Daca am ocazia sa ajung pe la el o sa iau o bujie perpelita sa fac o poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, raman mai "la fata"... acum, intrebare - au modificat camera de ardere la chiulase sau chiuloasele, dupa 2002, de au facut bujii mai mici ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la AVF AWX din cate vad sunt 2 modele de chiulasa depinzand de seria de caroserie si anul fabricatiei.vad ca injectoarele sunt identice,am zenzatia ca anexele din chiulasa sunt totusi diferite..nu pot spune multe pt ca dupa original chiuloasele vin echipate si au coduri care includ si anexele.Pe af KOLBENSCHMIDT da 2 coduri de chiulasa identice dar una cu anexe si alta chiala.Deci nu ma pot pronunta 100%ce si cum...

am uitat sa specific e si diferenta la bujii 11 si 12 volti..ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e... alea mai mici sunt la 11 volti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!