Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Ma..teoretic injectoarele se pot verifica cu VAS-ul..debit...presiune..alea alea.

volant iarasi..daca esti pe lista vesela..naspa..daca nu...dracu stie...

Pompa...neah..nu se vede pe VAS nimic nici cu 10 secunde inainte sa crape...tu..asteapta-te sa crape si fii cu urechile ciulite dupa "zgomotul mortii"

Service-ul...na..recomand acatiste sa nu ai nevoie si impins la greu cand ai nevoie ca sa se rezolve..daca pricepi aluzia..

IN rest...bafta chioara...ca daca stia cineva reteta minune de cumparat masini SH...aflam de el in capital top 300..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu acum am renault,dupa cum am spus mai sus,dar nu mi s-a intamplat niciodata sa ma lase in drum sau alte faze de genu sa imping la ea pt ca zbura a doua zi din curte de la mn,si in comparatie cu cei de la renault,la vw este o jungla cea ce inseamna service,asta am vazut din toata discutiile avute de voi pe forum,dar absolut toate le-am urmarit,nu stiu ce sa zic dar sa-mi iau mashina si sa stau cu frica sa nu pice ceva.....la asa ceva ma asteptam la alte marci dar la vw nu........oriqm o sa ma gandesc foarte bine............daca merita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ia si tu un VW pe benzina pana se invata din nou sa faca diesel de incredere... Ai TSI sau TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in comparatie cu cei de la renault,la vw este o jungla cea ce inseamna service,asta am vazut din toata discutiile avute de voi pe forum,dar absolut toate le-am urmarit,nu stiu ce sa zic dar sa-mi iau mashina si sa stau cu frica sa nu pice ceva.....la asa ceva ma asteptam la alte marci dar la vw nu........oriqm o sa ma gandesc foarte bine............daca merita....

Salut.

Multe din discutiile care le-ai vazut sau din masinile vw care au avut probleme au fost fabricate la inceputul perioadei B6. De atunci, cei de la vw au remediat multe din probleme. Ultimele modele nu mai au probleme cu injectoare/ volant, etc. Se poate verifica daca acea masina face parte din lotul cu probleme.

VW Passat B6 NU ESTE o masina proasta. Altfel nu ar fi avut atatea unitati vandute, ar fost articole negative in presa de specialitate, etc. Intr-adevar, au fost cateva cu probleme, nu zic nu. Dar nu reflecta majoritatea unitatilor, ci doar o mica parte.

Alegerea iti apartine in totalitate. Nu vreau sa imi sara in cap colegii de forum ca e o masina proasta, mi-am exprimat parerea. Si au fost destule polemici pe aceasta tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la reprezentanta vw, am un amic care lucreaza acolo si mi-a zis ca foarte multa lume s-a plans de passat, in schimb cica golf 5 si jetta sunt mult mai fiabile. L-am intrebat despre noul tiguan si a zis ca inca nu se pronunta ca abia a aparut modelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu o mai cred ca golf si jetta sunt mai fiabile. Pt ca au aceleasi motoare. Intr-adevar, primele serii de motoare 2.0 TDI, au avut boli de copilarie. Dar asta nu doar pe passat, ci si pe a4 si pe a6. Si eu stiu acest lucru de la o persoana care lucreaza la vw. Iar majoritatea cu probleme sunt din anii 2005 si 2006. Cele facute din 2007, am inteles ca au alte injectoare, si nu mai sunt din cele cu mult cunoscuta problema la pompa de motorina. Dar inca o data, parerea mea este ca nu trebuie generalizat. Am prieten care si-a luat B6 in 2005, si nu a avut nici un fel de problema cu el, la fel alta cunostinta cu B6 din 2007, care in cateva luni a facut aprox 40 mii km si nici un fel de problema. Si de asemenea, si eu am B6 din 2007, si nici un fel de problema. Foarte mult conteaza felul in care este intretinuta si condusa. Nu vrea sa fiu inteles gresit, ca si cum as fii pus de cei de la vw sa le fac reclama, este doar parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un passat B6 1.6FSI, a avut o problema destul de grava adica nu ii se mai dezactiva frana de mana, oricat apasa acolo si orice facea a ramas blocata. Mult mai bun e modul standard de frana de mana cu maneta, nu prostii electronice cu butoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat si mie faza cu frana de mana sa mi se blocheze... Chiar cand am dus-o pe platforma la reprezentanta pentru pompa. Mi-a ramas blocata pe platforma! Mare caterinca! S-au strans toti meseriasii aia de pe la service! Au incercat sa le deblocheze cu vag-com-ul, insa nu mai avea destula baterie! Pana la urma a venit unu si mi-a spus ca dupa mai multe apasari succesive trebuie sa intre nu stiu ce sistem in functiune si sa se deblocheze singura. Si intr-adevar dupa mai multe apasari succesive, si prelungite, mi-a aparut in bord un semn asemanator cu cel de la frana de mana insa avand o linie in diagonala ( taiat ) si frana de mana s-a deblocat. si intr-adevar, e mult mai bun sistemul clasic!!!

Modificat de tequilla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e semnul de defectiune la frana de deget.

SI nu..nu intra niciun nimic dupa..ci pur si simplu aleatoriu,,la prima..a doua sau a coispea apasare se deblocheaza.

Era mai simplu pentru meseriasii secolului sa scoata borna la baterie si sa numere cu glas tare: unsprezece, doisprezece, treisprezece, paisprezece, cincisprezece sau varianta unspe doispe treispe paispe cinspe saispe si sa puna borna la loc.

In felul asta se si debloca si se si scuteau de sters o eroare cu VAS-ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea rapid sa defectat pompa de motorina, si norocul meu este ca nu am ramas in drum cu ea.

Asta cu pompa de motorina ar fi trebuit trecuta la defect de fabricatie.Azi am auzit ca sunt 30 de masini in curte la PBN care asteapta o pompa noua de motorina.Cam multe........sper sa nu fi fost mintit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o eroare in bord, de la sistemul afs... cred ca am remediat-o , dar n-am mai fost la service sa stearga avertizarea din bord.. daca scot bateria se sterge oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca sunt 30 in curte la PBN , poate nu sunt dar sunt sigur zeci de mii, sute de mii care merg bine mersi pe drumurile europei in ciuda a citiva circotasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la motorina pt ca bag doar Efix de la Rompetrol si Sprint de la OMV

Sfatul meu este sa renunti la motorina de Rompetrol pentru ca si eu am Passat B6 dar 2.0 tdi/140Cp si am pus de la Rompetrol dar nu mai bag in viata mea kkt-ul ala de motorina.

Cand am pus am zis ca m-am urcat in tractor (asa tare se auzea cum rontaie motorul)!

Eu merg cu Omv sau Petrom si nu am avut nici o problema nu da in nas si de nici o alta natura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce conteaza cati merg bine mersi pe strazile Europei, daca tu (persoana in cauza) esti nemultumit de problemele aparute? In afara de neplacerea cauzata de pompa de motorina, nu pot sa ma plang de aceasta masina. Vopseaua este foarte usor de zgariat si la cea mai mica atingere te-ai ales cu o zgarietura, dar...prima e mai grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine a spus Paul. Dar sunt unii care considera ca daca dai 35 mii euro pe masina, nu are ce defect sa apara. Sunt masini cu pretentii mai mari, E-class, bmw 7, si pot tot continua. Masini care sar de 60-70 mii euro, si care la fel au probleme, poate chiar mai grave! Cunosc personal pe cineva care si-a luat E500 nou, o gramada de bani masina, si care a venit cu defect de fabricatie la frane! Deci putem spune, ca pompa de motorina cazuta este o nimica toata pe langa o defectiune la sist. de franare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as fi atit de optimist. Nu stiu cum e la voi, insa la mine daca a picat sa spunem pompa de motorina si implicit imi moare motorul, nu mai am directie si nici frina. Cel putin nu frina eficienta. Am fost o data in situatia asta si crede-ma ca nu a fost placut deloc sa vezi ca nu mai ai control asupra masinii.

Un astfel de defect intra la categoria de defecte foarte grave, in opinia mea. Ar fi trebuit facut recall pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsc008360ro2.jpg

dsc00839vj6.jpg

se pare ca marfa foarte proasta se potriveste mai mult la descrierea acestei "masini germane"

...nu mica mi-a fost mirarea sa vad cum troneaza inscris TURKEY pe aceste bucse pe care le-am schimbat azi ...la numai 43000 de km.....deci ahaa...de aia scartaiau ca dracu' :)))

in plus saptamana viitoare am programare pentru schimbat volant :rolleyes:

deci cumparati-va passat B6 ca e bun si are piese de calitate superioara ;) adica germany :evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este o intrebare prosteasca... "De unde e bucsa din poza ta?" Asa sa stim ca ce tre schimbat.

10x

Ma cam pune pe ganduri masina asta cand vad ce de probleme au oamenii de pe forum...eu inca (poc poc bat in lemn) nu prea am avut probleme mari cu ea si sper sa nici nu am.

....Oare sa conteze ca sunt facute pt Europa de est?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este vorba de o singura bucsa ci ambele de la bratele inferioare fata....prima costa cam 2 milioane bucata...iar cea de-a doua 500 de mii de lei bucata [ROL] luate de la reprezentanta VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O firma producatoare de masini mult mai bune, si mai scumpe, Mercedes Benz, nu cumva incepe productia in Romania? Intreb si eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miercuri (6.30 -7.00pm) am vazut al 3-lea passat (b6) luat cu platforma din aglomeratia de la baneasa anu asta.

Masinii ii functionau avariile in schimb...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

redmanwalking

Salut,

Am o singura problema la masina - mi s-a oprit de doua ori motorul din senin, cu probleme de ulei, banuiesc. Ambele opriri imediat dupa pornire, nu dupa un drum lung sau la viteze mari. Prima oprire - nici un martor aprins la bord, deschid capota, verific uleiul si surpiza... era sub nivel, nu m-a atentionat ca ar avea nivelul scazut decat la incercarile de repornire. Pun ulei, dupa cateva minute incerc din nou, se chinuie sa porneasca si o ia pana la urma...verific dupa cateva ore nivelul si era peste limita cu putin. In seara asta a doua oara la fel. Plec, si dupa 100 metri se opreste motorul si se aprinde martorul pentru alternator :blink:. Stiind ce am patit verific iar uleiul si era ok, la limita superioara. Incerc sa o pornesc din nou si iar mi se aprinde martorul pentru ulei, culoare rosie. Pun aproximativ 200 ml astept un pic si porneste pana la urma, fara sa imi faca probleme pana acasa.

Masina are 40500 Km, mers prin Bucuresti, tara si afara, mai schimb vitezele si pe la 3000, dar nu e o regula, nu sunt un vitezist...nu ca as avea unde prin Bucuresti, unde circul cel mai mult cu ea.

Problemele astea doua au aparut chiar dupa ce am facut ITP-ul la PBN...ciudat...nu vreau sa arunc cu vorbe aiurea...dar pana acum nu am avut absolut nici o problema.

Este posibil sa se fi stricat senzorul de ulei? Practic pe mine nici nu ma mai avertizeaza ca scade uleiul, motorul se opreste pur si simplu, ca masura de precautie, presupun...ati mai patit asa ceva? Cred ca daca intreb la service o sa ma plimbe cu zaharelul, si nu prea am timp sa merg prin service, daramite sa le mai si las masina acolo. OFF!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE cat pui pariu ca te lasa pompa de motorina?

cand motorul e cald e normal ca pe joja sa fie ulei la minim pentru ca uleiul e in rampa..bantuie prin tot motorul

Ca sa verifici corect nivelul de ulei tre sa ai motorul rece sau macar sa astepti 30 min dupa ce l-ai oprit, cu masina cat mai dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu imi suna a fi problema de ulei. Mai de graba este vorba despre pompa de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!