Jump to content

Polita Casco


shkoda
 Share

Postare recomandată

se poate face pe CASCO si-n acest caz

Da. Relatezi exact cum s-a intamplat. Vezi ce scrie de franciza in contractul tau. Daca ai franciza mare, mai bine il schimbi pe banii tai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa citesti bine contractul de Casco,daca il schimba si in cazul in care declari exact ce s-a intamplat,oricum parbrizul de Cayenne costa ceva cred ca merita sa il schimbi pe Casco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, gresit. Nu declari exact cum a fost, ci exact cum a zis si Ciomi, asa l-ai gasit si nu ca a sarit piatra de la masina din fata. Unii te pun pe tine la plata daca le spui adevarul.

Culmea asta o stiu de la un nenea Militian + ca nu vroiau ei sa se incarce cu cazuri, dar a fost un sfat bun si asa iti zic si eu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa citesti bine contractul de Casco,daca il schimba si in cazul in care declari exact ce s-a intamplat,oricum parbrizul de Cayenne costa ceva cred ca merita sa il schimbi pe Casco

da si cat dai pe casco la masina aia ? pff (eu zic ca nu se renteaza casco chiar si pt cayenne) adevaru e ca daca iti iei masina aia si cat dai pe ea ai si bani de casco in general,dar EU de exemplu n-ai sa vezi am mai zis banii aia pusi intr-un cont si tot iesi mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin pe acest subiect dupa un mic incident pe care am fost nevoit sa il rezolv pe Casco la Allianz. Din pacate trebuie sa recunosc ca am gresit cand am spus in postul #1158 ca cei de la Allianz sunt cei mai profi si prin urmare imi retrag laudele la adresa lor. Sunt multumit de solutionarea dosarului respectiv dar total nemultumit de comportamentul inspectorilor de daune din Cluj. Rar mi-a fost dat sa vad atata lipsa de bun simt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well...e de stiut ca asiguratii unei firme dintr-un judet pot fi multumiti, iar intr-un alt judet sa nu fie la fel de multumiti.

Exemplul meu: am fost f multumit de BCR Asigurari in Cluj, dar am citit experiente negative cu acestia in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de multi factori... si de agentul pe care nimeresti si de comportamentul clientului ...

Atata timp cat firma are bani in cont, e solvabila, vei fi despagubit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Septimiu si Diesel - Omul sfinteste locul . Poate ca politica firmei dar daca dai peste nesimtiti strica tot borangicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@r&d

E cam asa cum zice dukku. Nu am fost nemultumit de modul in care au solutionat dosarul respectiv ci de modul in care s-au comportat. Nu am fost tratat in acest fel nici in cele mai "negre" institutii de stat si te asigur ca eu am avut un comportament mai mult decat civilizat. Dar nu ai ce sa-i faci ca asa-i mentalitatea romanului care are o cat de mica putere de decizie si considera ca iti face un favor daca iti da ceea ce ti se cuvine de drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a dat Dumnezeu si am terminat cu parbrizul.nu mi-a luat decat 10 zile lucratoare ca sa obtin accept de plata de la astra.si asta s-a intamplat asa repede, pt ca am intrat pe fir si am facut pe intermediarul intre PBN si Astra.dupa deschiderea dosarului de dauna la astra, m-am dus la PBN.mi s-a facut factura proforma, s-a comandat parbrizul, si a fost trimis pe mail agentului de la astra avizul pt acceptare la plata.de aici a inceput asteptarea.au trecut 3 zile si nimic.a venit si parbrizul din Germania, tocmai.am intrat pe fir si l-am betestelit pe baiatu' de al astra, care a avut tupeul sa imi zica ca nu a trimis PBN-ul factura proforma.factura care a fost trimisa in prezenta mea.asta e.i-am mai dat-o eu o data.dupa astea 3 zile, i-a luat inca 5 zile sa primeasca mesajul in Inbox.da, cititi bine...in a 9 ziua mi-a dat o foaie scrisa de mana prin care accepta la plata factura proforma emisa de PBN.am dus masina ieri la pranz la service si azi dimineata am luat-o.nota 10 pt PBN, pt operativitate, si mai ales ca nu se vede absolut deloc ca a fost schimbat parbrizul.este mai mult decat original si intocmai cu initialul.pt asigurari, daca citeste cineva de la ei acest forum, sunteti varza.o sa ma mut la altii cu casco, iar la voi nu o sa mai fac nici un fel de asugurare.poate daca am face mai multi la fel o sa va invatam minte, ca sunteti niste nesimititi si mancati leafa pe banii si nervii nostrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca exagerezi cu acuzatiile! Un dosar de dauna pt un parbriz are acelasi circuit cu unul pt o avarie medie. Tu crezi ca banii de despagubire stau in buzunar la inspectorul constatator? Mai sunt semnaturi de luat, acte de analizat, nu se face asa batand din palme! Daca te grabeai puteai achita tu reparatia si recuperai ulterior de la ei, dar si asa cu aia in c_r si cu sufletul in rai nu prea se poate!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...eu am spus ca a durat peste o saptamana sa receptioneze un mail.acceptul de plata l-a dat pe loc.nu a fost nevoie de nici o alta viza, pt ca nu era o dauna majora cu o suma mare de bani.valoarea a fost 2000lei.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatorul post jignitor se sanctioneaza cu warn!

Adrianharlea - te rog ca atunci cand mai postezi, dupa fiecare punct sa lasi un spatiu dupa care sa incepi propozitia cu litera mare. Posturile tale sunt f. greu de citit!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca exagerezi cu acuzatiile! Un dosar de dauna pt un parbriz are acelasi circuit cu unul pt o avarie medie. Tu crezi ca banii de despagubire stau in buzunar la inspectorul constatator? Mai sunt semnaturi de luat, acte de analizat, nu se face asa batand din palme! Daca te grabeai puteai achita tu reparatia si recuperai ulterior de la ei, dar si asa cu aia in c_r si cu sufletul in rai nu prea se poate!

Din pacate e genul de atitudine care ne caracterizeaza. Cultura spagii, a pilei si a lenei. Ce sa analizeze? Adrianharlea a scris clar - a fost trimis un email care a ajuns dupa 9!!!! zile!!!

Si ce mama masii de analiza face functionarul ala? Analizeaza picoarele trecatoarelor, ca altceva de "analizat" nu are. E un amarat de functionar care are de respectat un protocol. Dovada ca nu analizeaza este ca nu a cerut nimic in plus - daca ti se pare normal sa "analizezi" o hartie timp de 3 zile, atunci am dubii cu privire la intelegerea limbii romane, sau la intelectul celui care "analizeaza" emailul.

Atitudinea care ma deranjeaza la functionarimea cu pretentii care considera ca daca vine clientul - "a venit si cersetorul ala la pomana" - si te trateaza in consecinta. De ce oare tb sa fim umiliti pe banii nostri? Atitudini de genul asta deschid poarta pt spaga si "atentii". Vrei sa fii tratat ca un animal? Ok, nu platesti nimic. Daca esti "smecker" si ai "relatii" atunci te bagam in fata. Asta vrem?!?

Mamma mia! Sa fie tratat asa un client in UK sau Germania!!! Cred ca functionarul ala ar avea probleme sa se angajeze maturator, ca de altceva nu s-ar apropia - bine, poate portar... Inca mai tin minte cum m-au tratat la primarie in Germania - am fost socat ca un serviciu de stat sa fie atat de rapid si de bine-voitor. Sau la inmatricularea temporara a unei masini. Desigur, acolo nu te "bagi in fata" - nu ca n-ai reusi, ci pt ca lumea se uita la tine ca la un carnat si te trateaza in consecinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt total de accord cu tine, exista asiguratori care nici nu au ce cauta pe piata, care au umplut buzunarele celor de la CSA si acum fac absolut tot ce doresc, fara sa le pese de cei asigurati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate e genul de atitudine care ne caracterizeaza. Cultura spagii, a pilei si a lenei. Ce sa analizeze? Adrianharlea a scris clar - a fost trimis un email care a ajuns dupa 9!!!! zile!!!

Si ce mama masii de analiza face functionarul ala? Analizeaza picoarele trecatoarelor, ca altceva de "analizat" nu are. E un amarat de functionar care are de respectat un protocol. Dovada ca nu analizeaza este ca nu a cerut nimic in plus - daca ti se pare normal sa "analizezi" o hartie timp de 3 zile, atunci am dubii cu privire la intelegerea limbii romane, sau la intelectul celui care "analizeaza" emailul.

Atitudinea care ma deranjeaza la functionarimea cu pretentii care considera ca daca vine clientul - "a venit si cersetorul ala la pomana" - si te trateaza in consecinta. De ce oare tb sa fim umiliti pe banii nostri? Atitudini de genul asta deschid poarta pt spaga si "atentii". Vrei sa fii tratat ca un animal? Ok, nu platesti nimic. Daca esti "smecker" si ai "relatii" atunci te bagam in fata. Asta vrem?!?

Mamma mia! Sa fie tratat asa un client in UK sau Germania!!! Cred ca functionarul ala ar avea probleme sa se angajeze maturator, ca de altceva nu s-ar apropia - bine, poate portar... Inca mai tin minte cum m-au tratat la primarie in Germania - am fost socat ca un serviciu de stat sa fie atat de rapid si de bine-voitor. Sau la inmatricularea temporara a unei masini. Desigur, acolo nu te "bagi in fata" - nu ca n-ai reusi, ci pt ca lumea se uita la tine ca la un carnat si te trateaza in consecinta.

Tu in ce calitate vorbesti? Ai lucrat vreodata intr-o institutie care da bani in urma analizei unui dosar si a unei cereri? Ce sa analizeze? Sa analizeze daca e o incercare de fraudare, sa analizeze daca devizul e corect, sa analizeze daca polita e valabila, daca au fost platite ratele la timp! Crezi ca astea se rezolva cum bati din palme? Si legat de mailul care ajunge dupa 9 zile sincer nu am auzit si ii rog pe cei care lucreaza in domeniul IT sa ne spuna daca e posibil asa ceva!

Si ca o paranteza, un coleg de-al meu zilele trecute a obtinut pozele de inspectie de risc la un dosar dupa 10 zile si 5 telefoane dublate de mailuri catre broker! Polita intrase in vigoare cu 3 zile inaintea deschiderii dosarului de dauna chiar pt un parbriz!

Si sa nu crezi ca eu, ca inspector de daune si de antifrauda sunt platit din banii tai , un platitor de casco sau rca. Eu unul, in ultimile 6 luni am blocat 9 dosare de dauna deschise cu intentia de fraudare. Suma despagubirilor de care am scutit compania este de peste 40000 euro. Asa ca salariul meu pe urmatorii 3 ani l-am produs singur.

Cat despre comparatia cu Germania ai dat-o in bara rau. Pai tu stii ca parbrizul de 500 euro cu care a fost despagubit colegul nostru costa si in Germania tot atat? Dar stii cat plateste neamtul pt un casco care sa ii despagubeasca si evenimentele de genul asta? Iti spun eu, cam de 3 ori mai mult! Si de unde ai vrea tu sa fie egalitate in calitatea serviciilor? Tu stii cam cate dosare instrumentez eu pe an? Cam 1000 ! Stii cate dosare instrumenteaza un omolog de-al meu in Germania? Maxim 500! Si paralele ti-as mai face dar nu cred ca merita efortul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu umflam gogoasa aiurea! Ce inseamna sa "analizezi" daca polita este valabila, daca ratele sunt la zi?! Sa verifici 30 secunde in calculator? Dar daca la Astra un email face 9 zile, atunci totul e posibil...

99% dintre intarzieri sunt cauzate de reaua intentie a asiguratorului si nu de birocratie sau alte formalitati.

Pe de alta parte, eu de 2 ori am schimbat parbrizul intr-un an si o data un geam lateral, de fiecare data inspectorul a fost foarte amabil, de fiecare data am schimbat parbrizul pe loc, din stoc (chiar aveam mai multe modele de ales), cu decontare directa, fara accept de plata. Am dat exemplul meu pentru ca este f importanta societatea de asigurari - de la modul de prezentare al inspectorului de daune pana la modul de despagubire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am vorbit cu brokerul meu si printre altele mi-a spus ca, la Allianz-Tziri reducerile la prelungirea Casco fara daune sunt de 6% anual, fata de 10% cat erau pana acum.

Ati auzit si voi de aceasta noutate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reducerea este de 6%, dar doar pt politele Casco PJ si doar daca in ultimii 5 ani de asigurare rata daunei a clientului este de sub 50%. Asa ca poti sa nu fi avut in ultimul an nici o dauna, dar daca ai avut anul trecut sau in urma cu 2 ani daune mai mari s-ar putea sa nu ai aceasta reducere . Se iau in calul si daunele care au fost avizate daca masina anterior a fost in leasing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu in ce calitate vorbesti?

De client. Lucrez IT la o firma mare (si cand zic mare, nu ma refer la 1000 de statii...)

Ai lucrat vreodata intr-o institutie care da bani in urma analizei unui dosar si a unei cereri? Ce sa analizeze? Sa analizeze daca e o incercare de fraudare, sa analizeze daca devizul e corect, sa analizeze daca polita e valabila, daca au fost platite ratele la timp! Crezi ca astea se rezolva cum bati din palme? Si legat de mailul care ajunge dupa 9 zile sincer nu am auzit si ii rog pe cei care lucreaza in domeniul IT sa ne spuna daca e posibil asa ceva!

Dragul meu, cam asta facem. Dar nu stiu daca ai auzit - de vreo 20 de ani (recent adica) s-a inventat un sistem - prin care evidenta nu se tine pe hartie, cu "creonul" ci... informatic. Cum spunea alt coleg, nu dureaza decat secunde ca sa verifici. Mai mult, sistemul NU permite plata daca nu sunt indeplinite niste conditii.

Iti garantez ca e mai probabil ca functionarului sa-i fi fost lene decat mailul sa ajunga in 9 zile.

Si ca o paranteza, un coleg de-al meu zilele trecute a obtinut pozele de inspectie de risc la un dosar dupa 10 zile si 5 telefoane dublate de mailuri catre broker! Polita intrase in vigoare cu 3 zile inaintea deschiderii dosarului de dauna chiar pt un parbriz!

Si sa nu crezi ca eu, ca inspector de daune si de antifrauda sunt platit din banii tai , un platitor de casco sau rca.

Dragul meu, sau nu ne spui tot, sau compania ta nu a auzit de conflicte de interese. Cum poti fi in acelasi timp si inspector si control intern? Doar daca oti avea voi vreo alta metoda de control suplimentar... complet ineficient.

Dar la subiect - okay, va faceti treaba, si nu platiti celor ce vor sa faca frauda. E jobul vostru, ce vreti flori? Asa ramane compania eficienta, dar care e motivul pt care ai adus chestia asta off-topic in discutie?

Eu unul, in ultimile 6 luni am blocat 9 dosare de dauna deschise cu intentia de fraudare. Suma despagubirilor de care am scutit compania este de peste 40000 euro. Asa ca salariul meu pe urmatorii 3 ani l-am produs singur.

Din nou... ooooff-topic si aberant chiar. Tu chiar crezi ca daca jobul tau e sa fii inspector de daune, si iti faci treaba, meriti altceva decat sa ti se plateasca salariul?

Ia mai explica o data, asa mai rar, cum ai ajuns tu la concluzia ca nepermitand o frauda, ai facut saving societatii??? Nu asta e jobul tau? Ce salariu sa-ti fi platit??? Nu ai facut nimic mai mult decat ceea ce esti angajat sa faci. E ca si cum ai spune ca daca nu ai impuscat pe cineva, acel cineva iti e dator.

Nu, dragul meu, ca-ti place sau nu intelegi, salariul tau vine de la clientii societatii. Si optica ta, din pacate, te reprezinta.

Cat despre comparatia cu Germania ai dat-o in bara rau. Pai tu stii ca parbrizul de 500 euro cu care a fost despagubit colegul nostru costa si in Germania tot atat? Dar stii cat plateste neamtul pt un casco care sa ii despagubeasca si evenimentele de genul asta? Iti spun eu, cam de 3 ori mai mult! Si de unde ai vrea tu sa fie egalitate in calitatea serviciilor? Tu stii cam cate dosare instrumentez eu pe an? Cam 1000 ! Stii cate dosare instrumenteaza un omolog de-al meu in Germania? Maxim 500! Si paralele ti-as mai face dar nu cred ca merita efortul!

Si tu stii???? Nu arati decat ca esti si prost informat si arogant; Ai senzatia ca stai de vorba cu cineva care n-a iesit din tara? Uite de ce:

1. Da, eu stiu, am avut asigurare la masina cat am stat in DE.

2. Cat costa asigurarea in DE si calitatea serviciului (adica doza de nesimtire) este total off-topic. Pt simplul fapt ca nu am vazut vreo clauza in vreun contract care sa spuna ca "la banii astia, ne batem joc de voi".

3. Nu stiu cate "instrumentezi" tu pe an, nu ma intereseaza (btw - cam 5 pe zi din cate scrii, uite vezi, stiu sa impart 1000 la 200 :P )dar nu vad care e problema - ca nu stii sa zici nu? Sau ca esti un yes-man care nu stie sa-i zica sefului (ca ti-e frica sa-ti pierzi jobul) si iti versi frustrarile pe client?

Discutia asta stupida ar putea continua cu... stii cata treaba am eu? Si sa-ti insir... dar e off topic. Nimic nu scuza mojicia (fata de colegi, clienti, etc) si faptul ca nu esti in stare sa-ti gestionezi volumul de munca nu e nici pe departe problema clientului. Intelegi? Banuiesc ca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti de generali asigurari?

sunt seriosi sau nu?

675E /an la un b6 cum vi se pare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu platesc 41 eur lunar la BCR, al doilea an fara daune, deja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu platesc la BCR ASI pt B6 din 2008, fara eveniment, deci al doilea an, polita pe final in mai, valoarea asigurata 20.000E, suma de 1.050. MULT, zic eu, tinand cont ca dupa un an nu mi-au redus cf contract 15% din coeficient pt ca au zis ei ca deja aveam 4,5%, in consecinta s-a facut 4,8% ca te miri ce cresteri.....etc. Sunt curios anul acesta ce vor zice. Stam si ma gandeam ca acum valoarea asigurata in lei e mai mare decat am dat eu pe masina in lei cand am cumparat-o !!! La o dauna totala, Doamne fereste, iau mai mult decat am dat pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: nu iei mai mult pe masina daca ai dauna totala, scoate-ti asta din cap! In caz de dauna total, iti garantez ca ai primi maxim 60%din valoarea pe care ti-au trecut-o acolo, altfel toata lumea si-ar lua masini noi numai din plata unei polite casco. Nu ai cum sa stii suma exacta pe care o primesti decat daca se intampla incidentul si ai dauna totala(doamne fereste!).

O curiozitate am si eu: Eu, ca persoana fizica fara un loc de munca pot plati polita casco in modul celor care au leasing? adica sa platesc xxxRon pe luna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti de generali asigurari?

sunt seriosi sau nu?

675E /an la un b6 cum vi se pare?

Din ce experiente am avut, Generali este - cred- cea mai buna de pe piata, din pacate si cea mai scumpa. Au - sau aveau, acum 2 ani cand am intrebat - cel mai puternic sistem bonus/mallus. Practic daca nu ai incidente iese bine, dar nu tolereaza incidentele... Din cate am auzit recent, Generali este mai buna ca Allianz (in opinia mea a 2-a de pe piata) cand ai probleme. Sunt eficienti si politicosi cand ai daune - cel putin la persoane juridice. Se misca repede, accepta devizele de reparatie fara multa vorba - la firma am avut o dauna totala la o Jetta care era cu cateva % peste limita lor - chestie intamplata in Nov, 2009.

Tot din experienta directa, e de fugit de EuroIns (dauna pe RCA, am platit din buzunar, un cosmar de luat legatura cu ei). Astra aflam acum cum este (tot pe partea de RCA) dar nu pare stralucita...

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!