Jump to content

Polita Casco


shkoda
 Share

Postare recomandată

Din pacate la noi in tara casco-ul si chiar si RCA-ul se fac doar pe masina nu si pe sofer, in Anglia de exemplu este un sistem de asigurari foarte bine pus la punc care include asigurarea pe sofer, dar din pacate si acest tip de aigurare are multe dezavantaje mai ales pentru cei incepatori si cei mai invarsta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt firme la care se ia in considerare si istoricul pe client (la Allianz). Daca ai avut casco vreo 2-3 ani si nu ai avut daune si schimbi masina automat vrei beneficia si de reducere pentru ca nu ai avut daune. In schimb daca ai fi avut daune mari si schimbi masina se va lua in considerare istoricul tau si ai putea sa ai prima ceva mai mare si chiar sa ai si fransiza obligatorie daca daunele au fost mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura platesc 720 euro pe an la BCR Asig. Fransiza : Furt total 20% (intern si extern) , Avarie totala 20% si pastrez epava. Avarie partiala 100Euro/Eveniment. Interesant este ca am mai cerut o oferta de la BCR in ziua aia si totalul a fost de 950 Euro cu aceleasi conditii. In schimb la Astra era 1500 Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut; Dupa m-au lasat cu "fundul in balta" cei de la Fata Generalii si am ramas fara polita casco din senin, m-am decis sa-mi asigur masina la Delta asigurari; stie careva daca exista service-uri cu decontare directa pentru vw?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din lac in put. Nu ti-a ajuns experienta cu FATA?

BCR Asigurari au oferte foarte bune. Incearca acolo. Sau daca nu Omniasig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Dacie am la Delta. :icon_cheesygrin: Din ce m-am interesat eu nu prea au decontare directa cu vreunul d-asta "mare". Dar ai avantajul ca nu ai fransiza deloc la daune partiale si nicio fransiza la prima "lovita in parcare". Dupa aia insa se adauga parca 100 euro mi se pare. Preturile nu sunt chiar asa joase, fata de altii din ce-am vazut. Eu as incerca totusi la BCR :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Guadalcanal

Rog pe cineva care se pricepe sa-mi explice si mie ce trebuie inteles din articolul de mai jos.Acest art. este stipulat in contractul cu OMNIASIG.

..................................................................

Art. 19. DENUNTAREA CONTRACTULUI

19.1. Ca urmare a producerii riscului asigurat si nu mai tarziu de 60 de zile calendaristice de la definitivarea raporturilor cu privire la dauna, OMNIASIG are dreptul de a denunta, cu un preavizde 15 zile calendaristice atat prezentul contract cat si alte contracte incheiate cu acelasi Asigurat.

19.2. In cazul in care se constata intentia sau fapta cu consecinte grave sau deosebit de grave conform legislatiei penale, OMNIASIG are dreptul sa denunte contractul.

19.3. OMNIASIG va restitui partea de prima referitoare la perioada pentru care si-a exercitat dreptul de denuntare, cu exceptia cazului de intentie in producerea riscului sau fapte cu consecinte grave si deosebit de grave potrivit legislatiei penale in vigoare, prevazute,de art.8, pct.8.1, lit.f) si g) si art.9 din prezentele conditii generale contractuale.

19.4. In cazul denuntarii politei, prevederile acesteia continua sa se aplice pentru toate cazurile de dauna survenite inainte de denuntare pana la rezolvarea definitiva a acestora.

19.5. In cazurile de modificare a politei cu care Asiguratul nu este de acord, precum si in cazul in care acesta a comunicat in scris, pe parcursul anului de asigurare, obiectiunile sale justificate referitoare la neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare a obligatiilor de catre OMNIASIG, va putea sa denunte polita pe durata asigurarii, cu un preaviz de 15 zile calendaristice.In cazul in care aceste obiectiuni nu au fost formulate in scris, Asiguratul ramane obligat fata de OMNIASIG cu primele contractate, considerandu-se denuntare abuziva a contractului.

..............................................................

In cazul in care s-a incheiat un contract de asigurare fara fransiza, OMNIASIG poate sa-ti impuna mai tarziu o anumita fransiza cf. acestui art. sau sa rezilieze contractul? Ce e de facut in asemenea situatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omiasig / 370eur / 3 ani fara daune => 35% discount :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guadalcanal

Eu te cred pe tine dar problema apare atunci cand masina este achizitionata prin credit auto sau leasing iar contractul este incheiat la inceput pe toata perioada creditului sau leasingului. La acestea, ratele sunt stabilite trimestrial sau lunar si nu se mai poate interveni asupra lor indiferent daca ai daune sau nu deci nici discounturi nu se mai pot face in cazul in care nu ai avut nici o dauna pe parcursul unui an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Antoniadis - asta intr-o lume perfecta , nu si in romania , recent am inteles de la un prieten ca omniasig ia schimbat polita multianuala ( polita pe durata leasingului , de 5 ani ) . El avea polita cu fr. 0 si acum are 150 E .

Deci ... se poate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guadalcanal

D@ny, "lumea perfecta" in cazul OMNIASIG chiar exista dar tine o perioada scurta de timp. Uite cam cum procedeaza acum OMNIASIG:

-achizitionezi o masina prin credit auto sau leasing(doar acestea sunt situatiile la care ma refer);

-OMNIASIG face o conventie cu banca pentru niste polite mult mai lejere decat ceea ce exista pe piata in mod normal, deci la un procent mai mic din valoarea masinii si cu fransiza 0.Aceste polite sunt full si le incheie pe toata perioada contractului.Motivul e clar, acapararea a cat mai multi clienti si nu-i intereseaza de cand esti sofer, ce dotari antifurt sau antiefractie ai pe masina cum se face in mod normal, pe ei doar numarul de clienti ii intereseaza;

-clientul vazand toate acestea semneaza contractul fara sa-l mai si citeasca si deci nestiind ca exista un art. prin care OMNIASIG poate modifica sau rezilia polita cand vor ei;

-in general, la masinile noi in primii 2 ani nu prea apar probleme pentru a putea solicita despagubiri pentru daunele provocate si chiar daca sunt intarzieri la plata ratelor, acestea le plateste banca urmand sa le recupereze de la client;

-dupa 2 ani cand incep sa apara problemele de dauna si in acelasi timp ei au acaparat alti clienti te vor anunta respectuos ca-ti va modifica polita prin introducerea fransizei iar daca nu esti de acord iti vor rezilia contractul invocand Art.19.(de aceea am intrebat depre semnificatia lui cateva posturi mai sus).Si uite asa lumea perfecta in care credeai ca traiesti se naruie iar tu trebuie s-o iei iar de la zero.

Cam asa vad eu lucrurile in legatura cu actiunile din prezent ale societatii OMNIASIG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea proasta este ca acel articol 19 apare la toate societatile , nu numai la omniasig !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un golf 5 tdi 105 cp pe care l-am busit sapt trecuta din vina mea .Am fo la doctor care mi-a zis ca e dauna totala. Nu am casco...si-mi pare f f f rau . E busit fata , dar motorul si cutia au scapat . As vrea cam 3000 de euro pe el , mai iau ceva din banca si tot golf 5 imi cumpar . Dar as vrea sa stiu daca golful meu era din 2004 cam la cat se ridica asigurarea casco pe an? Si inca ceva , ce anume despagubesc ei in asigurarea asta ? Daca-mi pica motorul sau cutia sau ac ul ...imi platesc asigurarile piesele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a-ti face o idee: golf V 2.0 TDI confortline din 2004 pretul pe an la casco 560 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si casco nu acopera defectiunile. Adica daca ti se strica ceva la motor, cutie, Ac sau orice alta piesa .. CASCO nu are nici o treaba. El te despagubeste doar in caz de accident !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de clauzele contractuale, nu e numai accident, poate fi si daca ai gasit-o lovita fara a cunoaste autorul, sau daca ai lovit o groapa, o gura de canal (nu e chiar accident, mai mult incident - de fapt eveniment cum ii spun cei de la asigurari). De asemenea se pot acorda despagubiri si pentru ceilalti pasageri in caz de accident, tot prin polita casco.

Important e tipul de evenimente prevazut in contract.

Daca sunteti curiosi o sa va citesc din contractul meu ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o intrebare. Am avut un accident vineri noapte, ora 23, in urma caruia am ca avarii bara fata stanga, bandoul fata stanga, aripa stanga fata, farul e spart si are urechile rupte, janta de aliaj zgariata. In urma accidentului, aripa s-a deplasat mult catre usa, astfel incat dupa ce-am deschis portiera, nu mai reuseam s-o inchid, si am fost nevoit sa desfac aripa din suruburi s-o deplasez putin catre fata masinii si sa folosesc o ranga pentru a o stramba astfel incat sa nu se mai atinga de usa.

Respectiva domnisoara vinovata de accident, avea asigurare la BCR. M-am dus azi la BCR asigurari pentru constatare. Un domn, cica inspector de daune de la ei de-acolo, s-a deplasat afara din sediu pentru poze si completarea hartiei cu care trebuia sa merg la service. S-a uitat, a facut poze, i-am aratat marginea usii unde era sarita vopseaua pentru ca freca de aripa si mi-a spus ca nu poate sa-mi dea usa la vopsit pentru ca nu este din urma accidentului. Mai precis pentru ca intervenisem eu cu ranga sa o stramb. I-am explicat frumos faptul ca vopseaua era sarita deja din accident, eu n-am deteriorat nimic in afara de aripa. La intrebarea mea: Ce trebuia sa fac, sa nu mai inchid usa ? Sau sa las aripa sa frece de usa pana se duce si stratul de zinc de pe tabla, am primit ca raspuns ca trebuia sa ma dau jos pe partea cealalta :( :( :rolleyes:

Imi da hartia aia cu care trebuie sa merg la service, si o lista cu cateva service-uri de cartier, dintre care primele 3 erau doar de parbrize cu care ei au decontare directa pe RCA. Ca sa vedeti ce tigani au devenit cei de la BCR, pe RCA nu mai au decontare directa cu nici un service de reprezentanta, doar cu cateva service-uri parate de cartier.

Vazand acestea, i-am explicat individului ca eu nu-mi bat joc de masina mea, nu repar masina cu aripi facute in turcia si i-am cerut actele inapoi. M-a intrebat de ce. I-am raspuns ca ma duc s-o fac pe casco ca n-am chef de tziganeala cu ei.

Si fiti atent ce-mi raspunde. Imi spune ca sa am grija cu cei de la casco, ca nu pot sa-mi treaca pe hartia aceea cu care trebuie sa merg la service mai multe decat a trecut el pe hartia facuta de el, pentru ca va plati inspectorul de asigurari de la casco din buzunar :blah_:

Pai tocmai de-asta vreau s-o fac pe casco pentru ca vreau sa mi se vopseasca si usa, si un colt al capotei de la care a sarit vopseaua, sa se faca o verificare a unghiurilor directiei care au fost afectate de accidentul cu pricina.....Intr-un cuvant, nu vreau treaba de mantuiala, vreau ca masina mea sa fie cel putin ca inainte.

Poze gasiti daca dati click in semnatura pe Masina mea, pe ultima pagina.

Ce parere aveti ?

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il amenintam cu CSA-ul.stiu ca se tem de el ca dracu de tamaie.

suprizatoare e reactia aluia,stiam ca bcr e serioasa...acum cine stie

mor cand aud astfel de faze...parca ar scoate bani din buzunarul lui.

eu zic ca e pacat sa apezi la casco pt prostia aleia.

la astia se pare ca e bine sa fii tupeist.

mult succes in rezolvarea problemei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legea spune ca trebuie sa "conservi" avaria si iti da dreptul sa intervii doar daca exista riscul ca aceasta sa se accentueze!

Acum, in cazul tau, nu stiu ce sa zic , nu prea imi dau seama din poze dar un retus iti putea acorda.

Nici treaba cu CASCO nu prea e buna, pana nu se recupereaza prejudiciul de la asiguratorul RCA , dosarul iti este calculat la daunalitate. Si crede-ma ca in curand nu vei mai putea sa migrezi de la un asigurator la altul pentru ca vei fi urmarit de istoric.

PS Tot trebuie sa "cinstesti" pe la service, puteai sa ceri in schimb un mic retus la usa fara sa te mai certi cu asiguratorul.

Pana la acceptul de plata , la BCR , dosarul mai este instrumentat de cel putin un inspector coordonator. E posibil ca inspectorul care a deschis dosarul sa isi fi simtit buzunarul amenintat de vreo sanctiune daca ti-ar fi acordat vopsitorie pt usa, ca doar nu iti plateste dosarul din banii lui tata-sau!

Modificat de kosfunny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatia asta ca in multe altele din pacate SPAGA e la putere in tara asta de panarame. Nimic nu se rezolva fara SPAGA.

Legea te impinge sa da-i SPAGA. Legea e facuta sa da-i SPAGA. Atunci de ce mergi la puscarie daca da-i SPAGA ???

De fapt, daca generalizez putin nimic nu se intampla fara SPAGA.

Atata timp cat ti se va rade in nas pe banii tai nu ai nici o putere cu legea in mana.

RCA, CASCO ... nimic nu te ajuta pana nu da-i SPAGA. Nu e mai bine sa mergi fara asigurare pana la urma ?

Sincer, mi-e scarba de tot sistemul comunist care ne inconjoara si din care trebuie sa facem parte cu sau fara voia noastra.

Nici macar o amarata de masina nu se poate mentine in conditii normale in tara asta de javre si betivani notorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci legea imi da dreptul sa intervin daca exista riscul ca aceasta sa se accentueze. Tocmai de-asta am si intervenit.

Am spus mai sus si am accentuat faptul ca nu au decontare directa cu nici un service de reprezentanta si ca mi-a fluturat o hartie pe care era o lista cu cateva service-uri de cartier, din care primele 3 erau doar de parbrize. Am mai avut 2 evenimente cu masina asta si ambele au fost rezolvate la reprezentanta Seat, unde s-au montat piese originale, iar calitatea lucrarilor a fost buna spre foarte buna. Oricum, s-a lucrat cu simt.

Nu-mi permit sa-mi bat joc de masina mea, asa ca tot la Seat vreau s-o repar. BCR-ul nu are decontare directa cu dip motors asa ca ar cam trebui sa scot din buzunar in jur de 40 de milioane, si sa platesc eu valoarea reparatiilor. N-am acesti bani, mi-e scarba de nea' inspectoru' asta la care am fost azi la constatare, caz in care masina se va repara pe casco. Am si sunat, au spus ca nu este nici o problema, masina se poate repara pe casco urmand ca ei sa-si recupereze banii.

V-am spus, nu se pune problema doar de retusul usii, ci si faptul ca n-a vrut nici macar sa-mi dea o verificare a unghiurilor directiei.

Chiar nu exista modalitate de a riposta in fata inspectorilor astora nesimtiti si a societatilor de asigurari care stiu doar sa-si incaseze banii ? Cand i-au incheiat domnisoarei polita de raspundere civila auto si-au asumat un risc. Nu e normal sa si plateasca acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu esti multumit de inspectorul de daune vorbeste cu seful lui si apoi cu directorul.

de multe ori se rezolva!

cat pentru riposta pt bcr e de ajuns ca ai facut pe casco dosarul, lucrul asta costandu-i in final mai mult decat daca se intelegeau cu tine pe rca.

totusi eu stiam ca bcr merg bine la daune chiar asa de mult s-au stricat??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci legea imi da dreptul sa intervin daca exista riscul ca aceasta sa se accentueze. Tocmai de-asta am si intervenit.

Pai nu prea vad ce se accentua in cazul tau! Ce se intampla daca te chinuiai un pic sa iesi prin dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inginere.. e rau cu bcr si pe rca si pe casco, am patito eu cu un espero rca-ul meu la ei, casco meu la ei, rca-ul vinovatei (tot o fatuca dar fara permis si beata dar pe un drum de tzara) sau mai bine zis al masinii tot la ei, imi infunda aripa spate si cand am vrut sa scot masina din inclestare se taie cauciucul. ridic masina, dezdoi aripa interioara, schimb roata, si merg la bcr: nu au decontat serviceului nici cauciucul nici manopera aferenta indreptarii aripei interioare (total 170 ron). ca trebuia sa chem platforma sa scoata masina (prin levitatie doar) si ca politaiul nu a scris si aripa interioara in hartia aia (ca parca ala era tinichigiu). asa ca daca ieseai prin dreapta ce? sau altfel zis intr-o situatie din asta chiar gandesti ca daca fac aia sau aia.. iesi din masina pur si simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@msn2, se pare ca da. Cred ca prima conditie pentru angajarea la BCR ca inspector de daune este sa fii nesimtit, arogant, prost crescut si imbracat la costum.

@martinije, ce sa mai zic. Avusesem acum cativa ani casco pentru solenza la BCR, dar erau la inceput, aveau biroul intr-un parter de apartament. Nu-mi aduc aminte sa fi avut astfel de probleme pe vreme aia. Si plateam cel mult 6 milioane pe an.

Pai nu prea vad ce se accentua in cazul tau! Ce se intampla daca te chinuiai un pic sa iesi prin dreapta?

Exact asa mi-a raspuns domnu' inspector de daune. Ca trebuie sa ies prin dreapta. Cum sa ies nene prin dreapta ? Ce e camion sa am loc sa trec ca pe holul apartamentului ? Oricum vopseaua pe marginea usii a sarit din accident, de prima oara de cand am deshis usa sa ma dau jos sa ma cert cu idioata si sa evaluez pagubele. Sau trebuia cumva sa ies de prima oara prin dreapta ? Am tras aripa cu ranga ca trosnea de fiecare data cand deschideam usa si sa nu se duca si stratul de galvan de pe tabla. Oricum, treaba se intampla vineri noapte ora 23, si pana marti trebuia sa ies tot prin dreapta ?

Sincer imi pare rau ca nu l-am dat cu capu' de usa cand mi-a dat raspunsul asta.

Oricum, am fost azi la casco, inspectorul foarte amabil, am completat declaratia, mi-a facut copii dupa acte si am coborat impreuna sa evaluam pagubele. Repet, impreuna. Dupa ce a facut poze m-a intrebat daca mai sunt si alte avarii din acelasi accident, i-am aratat coltul capotei, l-a trecut pe foaie, i-am aratat usa, a trecut-o pe foaie, si fara sa cer eu, mi-a trecut pe foaie o verificare a directiei masinii. Farul si aripa se schimba, si janta se vopseste, cu mentiunea ca daca se constata de catre tinichigiu/vopsitor ca trebuie inlocuita, se schimba. De asemenea mi-a lasat nr de telefon personal, si mi-a spus sa-l sun daca cumva se constata in service la demontare si alte avarii nevizibile. Cu foaia am fost la dip motors si a fost facuta deja comanda pentru piesele care s-au dat pe foaie la inlocuit adica farul si aripa. Apropo de usa, mi-a spus, foarte bine ca ati tras aripa, altfel s-ar fi adancit zgarietura si era mai greu de retusat.

Concluzie BT Asigurari :) si BCR asigurari :blah:

Oricum, ca un sfat personal, evitati pe cat puteti orice contact cu BCR asigurari.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!