Jump to content

Audi A3 Cabrio


nadir@boosted.ro
 Share

Postare recomandată

stopurile seamana cu cele de pe noul bmw seria 3 coupe :frigbaitata:

Modificat de wts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i prima oara cand aud de asemanarea asta, insa nu uitati ca cele de pe seria 3 coupe seama la randul lor cu cele de pe a4 b7 care a aparut inaintea lui, asa ca... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata super...insa din fata nu mi se par prea mari schimbarile facute...oricum o super masina... ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu rau, dar si din lateral seamana un pic cu BMW seria 1 coupe iar la stopuri ma alaturi afirmatiilor colegilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

stopurile sunt cele de pe a5 noul a4 si seamna si cu cele de pe seria 3

care le-a inventat primul chiar nu conteaza.,.,., ci faptul ca sunt foarte reusite conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Frumos. Foarte frumos. ;)Motorizari: 1.9 TDI 105 CP, 2.0 TDI 140 CP common-rail, 1.8 TFSI 160 CP si 2.0 TFSI 200 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar nu inteleg producatorii astia de masini de ce pun motoare diesel la cabrio. Mi se pare ca strica tot farmecul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nexi....sunt pentru aia care vor sa fie vazuti intr-un cabrio cu pleata in vant dar de fapt sunt zgarciti :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu mi-as lua o motorizare diesel p asa masina. Gusturile nu se discuta iar discutia benzina vs motorina numai are sens in contextul actual(puterile sunt asemanatoare totul depinzand de gusturile proprietarului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aide ma....aici vb de 105cp vs 160cp ( cel mai slab motor diesel vs cel mai slab pe benzina) nu de 170 ( 2.0 TDI) cp vs 200 (2.0 TFSI), caz in care intr-adevar ca e comparabila treaba.

Mie unul 1.8 TFSI mi se pare ideal pt asa o masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din motorizarile de acolo as fi ales 2.0 TDI. Dar dupa cum am spus asta e parerea mea. Oricum si 1.9 TDI prin cip poate fi adus la o putere "rezonabila". Oricum motorizarea 1.9 tdi pt oras e cea mai avantajoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o mentalitate anume cand iei un diesel pe un cabrio. Eu unul nu mi-as lua un motor diesel numai pentru ca e economic, ci si pentru faptul ca masina e grea si are un centru de greutate mult afectat de intariturile caroseriei...si chiar cu un motor puternic, masina nu ar raspunde la ceea ce imi doresc eu. Parerea mea se refera strict la A4, seria, Eos si Saab 83, pe care le-am condus cu tot cu suspensie sport, jante mari, quattro la Audi, etc...si tot aveau o dinamica slaba. In consecinta, pe A3 cabrio, un 2.0 TDI DSG ar fi lux. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vorbeam de putere, ca are 100 sau 200 CP. Eu vorbeam de sunet. Mie mi se pare aberant sa mergi cu cabrio si sa aud motorul diesel. Exista cazuri, cum ar fi cabrio, in care diesel nu are ce cauta, parerea mea.

Imi spunea si un prieten, vinzator la BMW, ca moare pe clientii care vin sa-si ia seria 3 cabrio, DIESEL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

troncaneala si fumul de TDI, care il vei mirosi fericit mult mai des intr-un cabrio decat intr-o masina ne-cabrio :unsure:

diesel si cabrio se impaca la fel de bine ca vaca si baletul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spunea si un prieten, vinzator la BMW, ca moare pe clientii care vin sa-si ia seria 3 cabrio, DIESEL.

Spune-i ca imi pare rau ca nu pot sa-l deranjez la randul meu cu o comanda. Imi lipsesc niste firfirei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta mentalitate, de a folosi diesel pe un cabrio, este des intalnita, observ. Insa, tare curios sunt cati au mers cu un cabrio diesel inainte sa faca asemenea afirmatii...trancaneala e pe departe mult mai sesizabila, iar "fumul" de diesel nu se simte deloc. Si in plus, credeti ca producatorii de masini au pus motoare diesel pe cabriolete doar de dragul de a completa gama de motorizari a modelului respectiv? Haideti sa fim seriosi. Daca e cazul, putem deschide un topic desre cabrio-diesel. Momentan, aici, haideti sa vorbim de A3 cabrio. La subiect, acoperisul este oferit standard cu sistem de deschidere semi-automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acoperisul textil la Audi A3 a fost ales pentru a nu ataca vanzarile de VW EOS...

Ce inseamna sistem semiautomat de deschidere? Unde intervine soferul...in ce faza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa citesc comunicatul de presa azi. Teoretic, e ca la noul TT roadster. Nu l-am testat, dar presupun ca este vorba de cele doua cleme care prind acoperisul de montantii A, care ar trebui decuplate manual. Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel banuiam si eu...partea dinspre parbriz a acoperisului sa fie asigurata de sofer in locasul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nadir@boosted.ro

ei vlad ne impartasesti si noua din ce era in comunicatu de presa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!