Jump to content

Pivot Inferior 1303


TZepeSH
 Share

Postare recomandată

am o mare mare problema. vreau sa comand toti pivotii sa ii schimb, dar pivotul inferior nu il gasesc in nici un catalog. m-am uitat si pe hoffmann, si in calaloagele BBT (lexxus) si JPGroup (Volksman) si pivotii care zic ei ca ar fi de 1303 nu seamana deloc. atasez poze cu ce am eu. singurul care aducea era unu de typ3, dar nu avea filet jos. nu inteleg nimic. ce trebuie sa comand????

Edit: nu pot sa atasez poze. cine ma poate ajuta sa i le trimit pe mail?

Modificat de TZepeSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mare mare problema. vreau sa comand toti pivotii sa ii schimb, dar pivotul inferior nu il gasesc in nici un catalog. m-am uitat si pe hoffmann, si in calaloagele BBT (lexxus) si JPGroup (Volksman) si pivotii care zic ei ca ar fi de 1303 nu seamana deloc. atasez poze cu ce am eu. singurul care aducea era unu de typ3, dar nu avea filet jos. nu inteleg nimic. ce trebuie sa comand????

Edit: nu pot sa atasez poze. cine ma poate ajuta sa i le trimit pe mail?

exista din cate stiu doua variante de pivoti pe 1303, cei preluati de pe 1302 si cei care seamana cu cei de vw golf 1/porsche 944

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?Pr...2D407%2D361%2DE

10894.jpg

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?Pr...133%2D407%2D361 (incepand cu sasiul 133 3003 656)

11367.jpg

si

20614.jpg

uite o imagine de comparatie

strut_71-79.gif

tu de care ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai problema e ca nu e ca nici unu. ca primul, ala care se prinde cu 3 suruburi, sigur nu e. seamana cu al doilea, doar ca la mine, in partea inferioara e altfel, e cu un fel de saiba conica si piulita.... trimit mail cu pozele te rog sa le atasezi tu. scuze pentru calitate, sunt facute cu telefonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cele de mai sus ar rezulta ca cei doi pivoti NU sunt identici, cel din poza mai mica pare a fi apropiat de original, celalalt... sa fiu in locul tau as inspecta cu atentie ce piese am in suspensie - nu cumva cel din prima poza a fost pe partea lovita? ma gandesc sa nu ai cumva vreo "ciobaneala" a proprietarului anterior, sa difere chiar ansamblurile port amortizor unul de celalalt sau cel putin partea inferioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici la 75 lei buc.maine ma duc in ungaria si vineri ti pot trimite

post-120-1192013238_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lexxus: nu ma grabesc deocamdata cu ei. intai sa ma lamuresc si apoi. multam oricum.

cele doua poze sunt cu acelasi pivot, una cu toate saibele puse, cealalta cu ele desfacute. asa arata ambii pivoti acnd e "montat" cu saibe, aduce cu cel din poza pusa de lexxus si cel din poza de jos pusa de mike... nu inteleg nimic. o sa caut sa vad si cum se monteaza pivotii astia ca nu ma prind (prin presare de jos in sus?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asaaaa. m-am mai documentat eu si ce sa vezi? ala e chiar pivot de typ3. posesorii de typ 3, care aveti, va rog postati niste poze cu bratul inferior si cu prinderea pivotului, sa vad si eu daca seamana bratul cu cel de 1303, sa imi dau seama daca sunt obligat sa pun pivoti tot de typ 3 sau pot reveni la original. nu gasesc nicaieri poze cu asa ceva. va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda chiar pare a fi de typ 3. In una din poze apare o piesa intermediara ce pare din alt film si pivotul pare un pic "prelucrat". Poate e doar o iluzie din cauza ruginii. Am sa incerc sa fac o poza la un brat de typ 3 in zilele urmatoare.Cam asa arata pivotii de typ 3....

post-41-1192381150_thumb.jpg

post-41-1192381158_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratul de 1303 nu seamana cu ala de tip 3 pentru ca suspensia e total diferita. Mai bine roaga lumea cu 1303 model post '74 sa pozeze bratul de 1303 ca sa vezi cum pori reveni la orijinal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roaga-te sa mai fie in firea ei bascula inferioara, la partea de nuturi, ca sa mai poti pune un pivot original, daca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatii, m-am lamurit. in ambele parti aveam pivoti de typ 3. bascula nu cred ca este modificata, nu se vede nimic de felul asta, deci ar trebui sa se potriveasca pivotii originali de 1303. sper sa fie asa...

Piesa intermediara este un fel de saiba conica, care sa faca din conul pivotului un cilindru, sa se potriveasca in bascula. si mai e o saiba cu doua grosimi care era stransa de piulita (intre piulita si saiba conica) si partea cu diametru mai mic intra in bascula.

Acum intrebare de baraj: cine are presa pentru pivoti de 1303? oricum o sa am nevoie de ea mult mai tirziu, inati tinichigeria, dar sa am in vedere.

Modificat de TZepeSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bascula nu cred ca este modificata, nu se vede nimic de felul asta, deci ar trebui sa se potriveasca pivotii originali de 1303. sper sa fie asa...

nu modificata ziceam, ci phootizata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum intrebare de baraj: cine are presa pentru pivoti de 1303? oricum o sa am nevoie de ea mult mai tirziu, inati tinichigeria, dar sa am in vedere.

Se gaseste la un atelier auto. Te duci cu bascula in mana (de recomandat sa te duci cand ai pivotul nou, sa il si puna). E o presa universala hidraulica la care schimbi capul si scaunul in functie de piesa care se doreste a fi scoasa ori montata.

Daca e prea complicat sa te deplasezi la un service, incearca sa faci rost de o presa de rulmenti de Dacia, din aia cu filet. F probabil sa mearga.

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

fratilor inca o mare rugaminte, fast! trebuie sa imi iau si ceilalti pivoti, si 2 sunt cu filet normal, 2 cu filet invers. spuneti-mi daca astia sunt cei pe care trebuie sa ii iau, din catalogul volksparts:

415225001 Tie rod end, outer, left

415225002 Tie rod end, outer, right

cred ca sunt si pentru 1303 ca nu zice nimic. left si right inseamna directia filetului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia par a fi capete de bara, nu pivoti. Zice ca sint catre exteriorul masinii, pe stg. si dr. (masinii).

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, capete de bara. oricum, raspunsuri de la cei care stiu, va rog! azi vreau sa pun comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, capete de bara. oricum, raspunsuri de la cei care stiu, va rog! azi vreau sa pun comanda.

so, my friend, poti avea nevoie de 1 pana la 6 capete de bara, depinde ce uzuri ai

3 cu filet pe dreapta, 3 cu filet pe stanga

ai trei bielete, una centrala si doua laterale, capetele de bara se desurubeaza din capetele acestora (most probably dupa ce le "dai cald" avand in vedere vechimea si gradul de gripare) si atunci cand o poti face, poti ajusta si geometria din ele (asta e scenariul ideal)

post-13-1193225949_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!