Jump to content

Martor ESP aprins


shtefan
 Share

Postare recomandată

Care este aroarea completa legata de cel de la volan>? Poate se rezilva doar cu o calibrare. Cel de la roata trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu care este eroarea completa.

Cand mi-am pus-o pe tester asta mi-a zis baiatu,ca am o problema cu senzorul ESP care se afla in volan,si in acelasi timp afecteaza directia[imi tragea putin de volan si ramanea 0'0'',si trebuia sa se schimbe....nu stiu cum sa va explic.Totusi mie imi trage putin dreapta....

Cum se face calibrarea,si daca imi fac unghiul de fuga e posibil sa se rezolve?

Modificat de ronnaldinho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare am si eu o problema la esp mi se aprinde in curba la dreapta la viteze de la 60km in sus. La inceput se aprindea doar pe la 100km pe ora. Am fost cu ea la calculator da nu a gasit nici o eroare iar tipul zicea ca sar putea sa fie din cauza bordului care nu se mai vede bine ce scrie. Daca ma poate ajuta si pe mine careva. Mersi mult Motorul este 1.9 tdi 101 cai din 2001

MODERATOR: Si de ce trebuie sa scrii in 2 topic-uri???

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am o problema tot cu ESP-ul imi tot palpaie cand ii cineva pe bancheta din spate si mi se si blocheaza roata din fata dreapta.Mi-e nu imi face treaba asta in curbe ci pe drum drept,am fost la mecanic am facut un test si nu a dat nici o eroare.Mi si frica sa ma mai duc tare cu ia va rog daca ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. eu am un Golf 4 1.4 16v si am o problema cu esp-ul. imi sta aprins mai mereu, dar ieri am umblat pe la baterie si s-a sins. azi vrusei sa plec cu masina si se inchisera usile si cand porni masina incepu sa titaie si ramasa becul la esp aprins iar. ce sa fac?

help!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fa o diagnoza cu VAG-ul ca sa afli ce erori ai. Ti se aprinde si becul de la ABS sau doar cel de la ESP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. dani_12....

Ai verificat presiunea in roti?...sau poate ai cauciucuri diferite.. Cred ca am postat si eu o problema asemanatoare si dupa ce am refacut presiunea in roti totul ok. La ochi nu se vedea mare diferenta si ma dispera faptul ca ar fi trbuit sa umblu pe la senzori etc.

Modificat de laus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S A L U T !

Mai FRATILOR posesori de Passat B5.5 , vreau sa va impartasesc si voua posibilitatea de a recalibra senzorii de pe volan ai ESP,cei care monitorizeaza eventuale probleme ale directiei, fara tester, fara VAG sau alte metode, sau aparate electronice. Initial n-am crezut nici eu ca este posibil, dar dupa ce am procedat intocmai vreau sa va spun ca nu este o PROSTIE, este OK!

Dar ca sa ma fac mai bine inteles va trebui sa fac o mica istorioara, si anume:

Dupa ce vreo cateva saptamani am mers cu masina cu ESP-ul aprins am verificat supensia si articulatiile, ... bineinteles n-am fost surprins cand am gasit terminate un capat de bara si alte doua brate pe dr. + alt brat pe st. fata,... adica jocuri grupa mare pe fata .

Am mai strans ceva bani si le-am schimbat pe toate saptamana trecuta, am mai verificat inca o data jocuri sau alte posibile pb. dupa care am plecat in probe, apoi bineinteles i-am facut din nou "unghiul de fuga".

Desi totul era OK martorul ESP nu ceda sub nici o forma, nu voia sa stea stins.

Mai daunazi, in discutii cu mai multi prieteni, am aflat o serie de "trucuri" sau , cum sa zic de smecherii, care dau posibilitatea setarii anumitor functii ale computerului de bord al masinii, mai putin de stergere a erorilor memorate care nu cred ca se poate decat cu VAG-ul.

Insa pentru stingerea ESP-ului am procedat astfel :

- cu motorul pornit (si cu ESP aprins) lasati masina pe o suprafata plana (fara frana de mana trasa) si fara alte martori luminosi aprinsi, si fara a calca nicio pedala;

- rotiti mai intai la dreapta volanul, pe loc, iar cand ajungeti la maxim - calcati o data scurt si energic - pedala de frana (apoi eliberati pedala definitiv);

- din aceasta pozitie rotiti volanul maxim stanga , pana la capat, apoi - calcati o data scurt si energic - pedala de frana ( eliberati apoi pedala);

- din pozitia maxim stanga, rotiti volanul inapoi (dintr-o singura miscare) pana aliniati rotile pe directia INAINTE, iar axul volanului este pozitionat corect pe pozitia inainte;

- in acest moment ridicati mainile de pe volan, calcati din nou pedala de frana si opriti masina si scoateti cheia din contact;

- PORNITI din nou (bagati cheia in contact) abia dupa ce au trecut cca 30'' sau chiar un minut.

Chiar daca unii considera asta o PROSTIE vreau sa va spun ca asta am crezut si eu pana am incercat aceasta metoda si eu , altfel ajungeam iar sa dau 50- 100 RON sau chiar mai bine ca sa-mi recalibreze vreun electrician senzorii astia ESP. Bineinteles conditia este sa elimini cauzele pentru care sistemul a reactionat aprinzand martorul ESP din bord.

... si ar mai fi cateva "trucuri" legate mai mult de partea audio sau computer de bord...

Sper ca cele cateva randuri ale mele sa va fie de un real folos, fiindca si eu am fost ajutat de foarte multe ori de acest forum de ani buni de cand sunt utilizator de Passat-uri.

Cu asta, si cu traditionalul PASTE FERICIT ! adresat toturor utilizatorilor acestui forum dar si iubitorilor marcii (modelului) cu ocazia Sarbatorilor de Paste 2010, va doresc TOATE CELE BUNE .

FLORIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si ar mai fi cateva "trucuri" legate mai mult de partea audio sau computer de bord...

@SFL: Spune-ne si celelalte trucuri legate de partea audio sau BC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind intreg topicul, am observat ca aici se discuta atat probleme legate de martor ESP aprins cat si cele cu ambii martori ESP + ABS aprinsi.

In cazul meu, problema a fost urmatoarea: S-au aprins martorii ESP+ABS, dupa schimbarea unui burduf de planetara. La diagnoza, dadea eroare de Switch de frana. Stopurile ardeau in mod normal, la calcarea pedalei de frana. Am comandat si schimbat la service acest switch de frana, dar dupa ce am plecat din service, la 200 m, eroarea a aparut din nou (ambii martori: ESP si ABS). M-am intors la service. Dupa o noua scanare, da eroare de senzor lichid de frana. La service, l-au curatat putin, l-au sprayat, s-a sters eroarea din computer. Pana acum eroarea nu a mai aparut, dar am circulat maxim 2 km. Ma astept sa apara din nou.

Asa ca vin cu urmatoarele intrebari:

Credeti ca trebuie schimbat intreg sistemul ABS?

Se poate cumpara numai senzorul de lichid de frana?

Martorii ESP + ABS aprinsi ce mai pot insemna in afara de switch frana si senzor lichid de frana?

In intreg topicul nu am gasit discutii referitoare la schimbarea senzorului lichidului de frana. Desi acesta are implicatii directe in functionarea sistemului ESP.

A mai trecut cineva prin aceste probleme?

Voi ce ati face in asemenea conditii?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii care ti-au schimbat planetara n-au stiut ca aceasta eroare apare din cauza senzorului miscat de la locul lui.

Asadar, nu-ti imagina ca trebuie sa schimbi ceva. Pur si simplu trebuie curatat si impins la loc senzorul la care au lucrat. Uite aici mai multe detalii: http://vwforum.ro/index.php?showto...60&start=60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C o s m i n: Am citit topicul acela, dar nu e cazul deoarece mecanicul care mi-a lucrat s-a gandit si la asta, a verificat acest la senzor, a zis ca e ok. Si in plus, la scanare eroarea aparuta este la senzorul de presiune lichid frana - "sporadic".

Am observat ca eroarea cu martorii ABS si ESP aprinsi apare numai la viteze mici, in oras, si la "restartarea" motorului, eroarea dispare.

In continuare, as vrea sa intreb: a mai avut cineva probleme cu acest senzor de presiune lichid frana? Mecanicul mi-a spus ca e ceva rar, nu a mai schimbat niciodata. Si inca ceva important: se poate sa fie totusi altceva, din moment ce eroarea de presiune senzor lichid de frana nu mai apare pe BC la restartarea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa postezi eroarea asa cum apare ea pe scula de diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul nu il mai stiu, doar textul l-am tinut minte: "Brake Liquid Pressure Sensor - sporadic".

In forum, nu s-a mai discutat aceasta eroare la sectiunea Passat B5. Oare chiar nimeni nu a intampinat problema asta?

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu e nivelul , ci presiunea, senzorul de presiune e in pompa de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat rotile de vara si cand sa plec s-au aprins martorii de la ABS si ASR.Am curatat senzorii dar eroarea in bord tot o am. Intrebarea este ,,trebuie sa sterg eroarea cu Vag-Com-ul ca sa mearga ABS-ul ?"

post-29377-1271241439_thumb.jpg

post-29377-1271241448_thumb.jpg

post-29377-1271241457_thumb.jpg

post-29377-1271241463_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebui introdus pana la capat senzorul de ABS. Stii exact care senzor e cel cu pricina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am curatat pe amandoi, dar eroarea in bord nu s-a stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul spune ca senzorul care trebuie schimbat este cel pe care vi-l indic in poza atasata.

La piese auto mi s-a spus ca acesta se numeste senzor presiune ABS, si costa aproape 700 Ron, dar nu mi-au recomandat sa il cumpar fara sa fac mai multe verificari inainte, ca sa fiu sigur ca de aici apare problema cu ABS si ESP aprins in bord.

Ce sugestii aveti ? De la ce altceva poate apare acea eroare, numita in diagnoza Brake Liquid Pressure Sensor ?

Mentionez ca poza am gasit-o pe forum, si nu se vede in totalitate acel senzor. Dar cablul cu senzor intra exact la locul indicat prin sageata din poza.

post-38353-1271247153_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat cu Vag-Com-ul si eroarea este 00285 - ABS Wheel Speed Sensor Front Right (G45) , 30-0 Open or short to plus , am sters-o dar reapare , senzorul este bagat bine dar in zona incercuita se vede electrodul...s-a dus senzorul ? asa trebiue sa fie sau s-a tocit tabla ce il acoperea si s-a stricat ?

post-29377-1271255335_thumb.jpg

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune ca ai un fir intrerupt, trebuie masurate sau inlucuit senzorul, poti sa-l schimbi cu cel din cealalta parte si sa vezi daca se modifica eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va rog ma poate ajuta cineva.Am mai scris o data am o problema cu senzoru de ESP imi tot palpaie si mi se blocheaza rotile cand sta cineva pe bancheta din spate in mijlocul ei daca las cotiera jos din spate nu am nici o problema.Am fost la mecanic si prima data mi-a zis k nu am aer destul in roti dupa aceea sa schimb rotile pe tester nu apare nici o eroare.TIn sa mentionez k imi face numai cand is 5 in masina si sta cineva pe mijlocul banchetei din spate.oare ce ii de facut trebuie schimbat senzorul acela de sub bancheta.VA ROG AJUTATIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici un senzor sub bancheta. Senzorii sunt la roti. Verifica-i pe cei de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM dat jos bancheta din spate si pe mijlocul ei este o cutie pe care scrie pe ESP.Aia ce ii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!