Jump to content

Alarma Octavia II


cristi.v
 Share

Postare recomandată

72THX trimite-mi si mie te rog oferta pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    6

  • mikutzu99

    6

  • Al Bundy

    5

  • cristi.v

    5

REMPHA eu mi-am pus UNGO by clarion pe a mea si e ok.a fost in discountul primit inclusiv montajul.din ce stiu eu e bunicica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi va-ti gandit vreodata ca alarmele astea puse pe la garaje pot fi distribuite de niste jmekeri care au codul de bare si va pot fura masina in orice moment ? Eu am uitat sa-mi pun in optiuni alarma din fabrica..dar o s-o comand tot din fabrica...ptr linistea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine se duce sa isi puna alarma pe la garaje sau gherete da-mi voie sa spun ca este chitros (no offence).

Daca te duci sa pui alrma la firme consacrate cum e Falcon sau Clarion nu cred ca o sa ai probleme.

Eu -am montat pe masina precedenta difuzoare si magazie CD-uri la Falcon si pot sa iti spun ca am stat langa ei si am fost mirat cat de grijulii si ingrijit au lucrat.

Nu te duci sa pui o alarma pe o masina de 20000 EUR la o ghereta sau garaj non name nu se preteaza. Te consideri un domn la asa masina nu !!

Modificat de 72THX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, spune cum ai facut cu cei de la Falcon ?

Adica dealerul si-a dat acordul cu privire la montarea alarmei in alta parte, fiind masina in garantie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, spune cum ai facut cu cei de la Falcon ?

Adica dealerul si-a dat acordul cu privire la montarea alarmei in alta parte, fiind masina in garantie ?

Valentinos, dealerul isi da acordul cu orice modificare la masina, doar ca, daca nu e facuta la ei, in momentul in care ai o problema si e din cauza unei modificari facute in alta parte decat la ei pierzi garantia. Eu m-am interesat inainte de a-mi monta dvd-u si xenoanele si am primit raspunsul pe care ti l-am zis si tie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa iau o alarma de la dealer...am mai intrebat pe forum...e vb de Clifford. No answer.... :angry: Costa 9-10 milioane cu tot cu manopera. Problema e ca nu stiu nimic despre ea. Oricum trebuie sa-l sun pe dealer sa-l intreb ce mai face masinuta si o sa-l intreb si de alarma. Nu mai e mult si vine.

Cliffoer este facuta de Directed Electronics care face si Viper-ul uite aici un link:

http://www.clifford.com/ sau http://www.directed.com/ (unde ai tot ce produc ei).

Din cate stiu eu importatori pricipali sunt tot FALCON .

rempha ai primit oferta?

Modificat de 72THX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am gasit pe masa dealerului un pliant cu sisteme de alarma si accesorii specifice Skoda. Firma care comercializeaza toate astea se numeste Setech Meta Romania - META SYSTEM (Cluj-Napoca), www.metasystem.ro, si cica au alarme dedicate pt fiecare model de Skoda (inclusiv alarme cu activare de pe cheia originala a masinii!), sisteme de parcare (cu 4 si 8 senzori vopsiti in culoarea caroseriei!), sisteme de imobilizare, carkit-uri cu conectare Bluetooth, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi va-ti gandit vreodata ca alarmele astea puse pe la garaje pot fi distribuite de niste jmekeri care au codul de bare si va pot fura masina in orice moment ?

Toate masinile moderne au imobilizator. Ceea ce inseamna ca nu poti porni masina cu cheia mecanica - fara chipul de identificare. Adica, indiferent de echiparea cu alarma, masina nu poate fi furata decat sau cu platforma (sau suspendata) sau de cineva care are acces la un echipament serios - care sa permita bypass-ul imobilizatorului.

Alarma nu e decat partea de piu-piu cand se forteaza usa, loveste masina, etc.

CU O EXCEPTIE: Cei ce monteaza modulul de pornire motor, si in special "profesionistii" care instaleaza o astfel de alarma - dezactiveaza immo. Cum? Ciobaneste, bine inteles: desfac o cheie originala, scot transponderul de la immo (chipul din cheie) si il lipesc in interiorul carcasei volanului, langa butucul cheii. Asa masina poate avea motorul pornit cu orice cheie care permite butucului sa se roteasca.

Mai sunt si alti "profesionisti" care fac operatia de mai sus cand posesorul cere un duplicat dupa cheia de origine. Cum nu au echipament (si mai ales posibilitatea de a genera cheia initiala de criptare) pentru transpondere, fac copie dupa cheia mecanica si iau transponderul de pe cheia buna.

In cazul in care o astfel de masina e furata, asigurarile vor cere cheile, si e probabil sa nu despagubeasca cand vad ca lipseste o parte din cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ...am cunoscut un mecanic "profesionist" asa cum spune pisicuza! Numai el lucra la masina mea...apoi am sunat pentru o programare si mi-au zis ca .... nu mai lucreaza,am venit la service si am intrebat pe un prieten de la receptie de ce nu mai e...era arestat pentru furtul a peste 20 masini! M-am mirat ca nu m-a "lucrat" si pe mine!! (probabil era multumit cu atentiile de la mine si m-a gratiat :D )

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era arestat pentru furtul a peste 20 masini!

:icon_thumright: :lol: :lol: :blink: :blink: :blink: :blink:

ROMANIA!

Pai sa mai ai curaj sa iti montezi alarma oriunde?

Si eu am auzit in CJ de o O1 furata la 2 luni dupa ce i-au instalat alarma, de sub geam!!! bineinteles o alarma desteapta la care i-au cerut cipul din cheie... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca nu este sigura montatea unei alarme cu pornire din telecomanda? Pentru ca exact asta vroiam sa montez!

Chiar daca chip-ul cheii este montat sub volan, banuiesc ca mai ramane doar alarma care protejeaza in caz de furt !?

Cu asiguratorul cred ca nu este o problema atata timp cat el nu stie ca s-a mai comandat o a 3-a cheie pentru a i se demonta chip-ul ! Sau ma insel ?? Pe de alta parte, si scuze de :vaidecapulmeu: , in cartea masinii scrie ca atunci cand pornesti masina la rece e bine sa pleci indata ce a pornit, si sa nu o lasi sa se incalzeasca in parcare... iar ideea pornirii din telecomanda tocmai asta face. Ajungi la masina si este deja incalzita si cu geamurile mult mai usor de curatat de gheata! Vara este ok, dar iarna .... ? si mai pui si faptul ca trebuie sa tragi frana de mana iarna! In vederea sigurantei.... nu stiu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O2-ul meu a venit cu alarma Maat, dar dealerul nu mi-a dat manualul de utilizare pentru alarma. Am sa i-l cer astazi. In caz ca nu are (Masina este re-sale), cum pot afla tipul de alarma ca sa descarc un manual de pe internet? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea nevoie de un sfat.In curand trebuie sa-mi vina si mie Skoditza...si nu am optat pentru alarma pentru ea.Tinand cont ca o sa-mi fac Casco si am Garaj...ce credeti...se justifica o alarma pentru ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si masina ta va sta numai in garaj? banuiesc ca te mai blimbi si tu cu ea prin alte locuri .Paremea mea este ca este buna o alarma.Eu o am pe cea din fabrica si cred ca este OK.Nu prea mai tin minte cum suna :)). Nu are senzor de soc.dar nu ma deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat de vorba cu primul proprietar. O sa imi dea cand ne intalnim prin Bucuresti cartea de la alarma si cartea si garantia de la kitul bluetooth pentru telefon.

Acum o intrebare. Uneori cand ma duc sa deschid masina, dezactivez alarma de la buton, dar usile raman inca incuiate. singura solutie ca sa o deschid este sa armez si sa dezarmez din nou. M-am gandit de ce sa fie asa. Nu se intampla intotdeauna. Am facut legatura cu un lucru, dar nu sunt sigur ca este de aici: uneori, dupa ce armez, ca sa fiu sigur ca este incuiata, incerc una sau doua din portiere si portbagajul. Oare daca nu se deschide, asta inseamna ca alarma a memorat faptul ca cineva a incercat sa intre in masina si ma anunta de faptul acesta? Sau pur si simplu este altceva. Probabil ca manualul o va lamuri, dar mai este pana intru in posesia lui. Pana atunci, poate cineva ma poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e unul din motivele pt care zic ca cea originala e f.f. buna. Sincer, mie mi-e greata rau cand ii vad pe ciobanii de la montat alarme cum smulg izolatia de pe fire (bine, cei "profesionisti" folosesc conectori scotchlock :banghead: ). Ambele solutii sunt carpeli de garaj.

Pentru a instala corect o alarma CAN trebuie niste conectori speciali (pentru ca nu e corect sa te cuplezi cu scotchlock pe busul CAN). Conectorii sunt AMP la VAG si nu am vazut vreun instalator sa-i aiba (am nevoie de un set pt senzorii de parcare si am facut rost greu). Ce sa mai zic de pinii de la conectori care vin separat, si nici ei nu se gasesc usor.

Cat despre conectica, NU am vazut pe cineva sa aiba un sertizor profesional. Stiati ca firele auto NU se cositoresc? Stiti de ce? Pt ca se rup (sau se rupe lipitura) de la vibratii - de asta au renuntat la cositorire fabricile prin 1965... ai nostrii cred ca sunt PRO cand cositoresc fire (tehnologie '65). De ce fac asta? Pentru ca (nu stie multa lume) sectiunea conductorului care se poate strange intr-un papuc (pin) trebuie sa fie foarte precis adaptata pinului. Daca pinul asteapta 0.5mmp si ai fir de 0.65 sau 0.4, atunci nu se sertizeaza bine... dar merge lipit. Bleah. Alta poveste e cu izolatia - cablurile auto sunt speciale, izolatia e de joasa tensiune si termorezistenta pana la 150C. Nu merg cabluri de uz general. Si cred ca ati ghicit ce cabluri se folosesc de obicei - cele destinate pt 220V, in gama comerciala (+80C). Bleah again.

Mai sunt multe altele (firmware buggy, incompatibilitati - vezi postul de mai sus), fixare mecanica proasta - cu tie-wrap-uri (soricei) si altele. De asta consider ca orice alarma aftermarket e inferioara celor de origine. Nu neaparat e modulul prost, dar instalarea de obicei este prost facuta.

Vreau si eu sa vad un installer care face cabluri custom - corecte - prin asta se intelege: NICI un fir din instalatia originala NU se taie, TOATE modificarile sunt reversibile, cu conectori sertizati profesional (si nu am pretentie de masina profesionala hidraulica, ci doar de un cleste de mana cu clichet si mandrine adaptate si in stare buna), cu garnituri la conectori (acolo unde e cazul) si posibilitate de diagnostic. Cand vad unul, o sa-l recomand cu caldura.

Ah, si mai am pretentii "perverse": de exemplu, ma astept de la un profesionist sa aiba in stoc clemele de la ornamente (cele care se mai rup cand da jos ornamentele) si sa nu se faca ca ploua. Sa le inlocuiasca la remontare, nu sa le redistribuie. Ca tot la carpeli ajungem.

Ar trebui sa-mi fac atelier, doar ca nu stiu cati ar aprecia... lumea se uita dupa pretul cel mai mic, si dupa aia plange ca nu merge bine.

Modificat de Pisicutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut...revin si eu cu o problema tare ciudata zic eu, legata de inchiderea din telecomanda alarmei...e alarma pusa la reprezentanta dupa ce mi-a venit masina, deoarece masina a venit fara cheia briceag....se deschide si se inchide fara probleme, ceea ce nu-mi place e ca nu prea imi merge la mai mult de 10 metri(maxim)..si la 1000 RON cat m-au pus sa dau pe ea, e foarte ciudat...dar nu asta e problema.....deci: in fiecare luna, o data pe luna trebuie sa ajung undeva unde sa las niste acte...las masina in acea parcare si...surpriza..nu-mi merge telecomanda, tre s-o inchid cu cheia....hai o data, hai de doua ori, dar de un an jumate , in fiecare luna trebuie sa trec pe acolo....si nu-mi merge telecomanda....imi merge perfect oriunde, dar in parcarea aia nu vrea sa se inchida....nu exagerez...deci in locul ala si numai in locul ala, nu-mi merge telecomanda..WTF ????cred ca tre sa fie ceva in locul ala care imi bruiaza semnalul de la telecomanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii sigur ca este vorba de niste semnale care se suprapun peste cel al telecomenzii .. banuiesc ca e un semnal IR la telecomanda nu? (de aici si distanta mai mica de unde poti sa deschizi masina de care te plangi) ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e alarma aia ''Meta System'', care cica e recomandata de VW si Skoda...are o telecomanda mica mica, dintr-un plastic din ala moale, parca zici ca e de jucarie...masina fiind in garantie, nu m-au lasat sa-mi pun alta alarma si mi-au bagat-o pe asta de 10 milioane cu tot cu manopera pe gat....de inchis si de deschis , functioneaza ea, dar ca sa inceapa sa sune, cred ca trebuie sa se urce vreunu cu un tir pe mine in parcare, ca altfel, dai si cu ciocanu in ea si degeaba...am si fost la ei chiar la inceput, mi-au verificat-o si mi-au zis ca ''alarma functioneaza in parametrii normali''....ei pe dracu..faceam eu panarama mai mare, dar nu vroiam sa-mi mai las masina la ei nici 5 minute...si nu ma prea pricep, dar ca sa fie IR parca tre sa aiba vrun beculet sau ceva pe telecomanda..a mea n-are nik......si vad pe altii cu alarme de 3 milioane ca-si deschid masinile de la 100 de metri...si eu cu alarma de 10 mil, n-o pot deschide nici de la etajul 2 de unde stau si masina e chiar sub mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Vad in optionalele masinii Alarma PDA si alarma PDB. Nu zic nimic de firma sau ce functii are. merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate avea decat senzor de interior si senzor de inclinare. Alarma e in modulul de confort.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quasar eu in locul tau nu mi-as lua alarma. Dupa mine nu se justifica pretul platit pe ea atata timp cat are doar senzor de interior.

Mai bine pastrezi banii si iti montezi una cu pager dupa ce iti soseste masina (desi eu nu mi-as mai pune nici un fel de alarma daca as fii in situatia de a avea masina noua iarasi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin. Nu se mai justifica o alarma atata timp cat ai casco, cu atat mai putin una OEM, scumpa si fara optiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca Octavia fara cheie cu telecomanda (DRIVE)are totusi buton interior INCUIAT-DESCUIAT?

As avea acces la info: usi deschise si contact pus (fire cu +12 V), unde exact e modulul unde se aduna toate firele, astfel incat sa imi instalez sindur o alarma?

Mersi .............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!