Jump to content

Alarma Octavia II


cristi.v
 Share

Postare recomandată

si cu pager mi se pare totusi destul de mare pretul. e alegerea ta. testeaza piata vezi ce gasesti ce banii astia si in alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    6

  • mikutzu99

    6

  • Al Bundy

    5

  • cristi.v

    5

Probabil alarma de care spuneam , cea de 9 milioane este un model standard ptr dealeri... Nu am vrut alarma de interior pentru ca nu e prea buna...

Totusi daca cineva a luat alarma recomandata de dealer la 9 milioane as dori sa stiu ce facilitati are

Eu o sa iau o alarma de la dealer...am mai intrebat pe forum...e vb de Clifford. No answer.... :D Costa 9-10 milioane cu tot cu manopera. Problema e ca nu stiu nimic despre ea. Oricum trebuie sa-l sun pe dealer sa-l intreb ce mai face masinuta si o sa-l intreb si de alarma. Nu mai e mult si vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca, atat timp cat ai CASCO, nu prea mai conteaza eficienta alarmei. Daca e sa iti sparga masina (vezi un geam spart sau o usa fortata) oricum nu ai ce sa faci pt ca in 40 sec. max au plecat 'baietii' de mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

:icon_thumright: cum imi dau seama daca am alarma din fabrica, ce fel de alarma si ce stie sa faca, fara sa lovesc masina????

Am cheie briceag, si un led minuscul rosu care clipeste la usa sofer.... ?

merci :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Descuie masina cu cheia, deschide usa si...teoretic ar trebui sa sune, daca are alarma. Eu asa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, imi aduc aminte ca la golf asa facea... o sa incerc, dar nu la ora asta :icon_thumright:

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ma intrebam si eu la inceput si am scris si mi s-a raspuns: Deschizi unul dintre geamuri, inchui masina si dupa cateva secunde incearca sa bagi mana in masina sau mai simplu inchuie-te in masina si la fel, dupa vreo 10 - 15 sec incepe sa urle. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, nu functioneaza varianta - 2 posturi mai sus... am sa incerc cu geamul deschis :)

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are alarma de fabrica, la descuierea cu cheia in broasca se dezarmeaza si alarma. Asa ca nu cred ca vei putea verifica asa. Incearca varianta cu geamul deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are alarma de fabrica, la descuierea cu cheia in broasca se dezarmeaza si alarma.

Nasoala treaba cu alarma de fabrica - daca asa face; poate vrea nenea hotu` sa-ti fure o usa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa stiam ca "face toate" daca "are" alarma "din" fabrica. Scuze daca nu stiam bine. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la deschiderea masinii cu cheia ai la dispozitie cateva secunde sa bagi cheia in contact,altfel porneste alarma,eu parca asa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiu si eu de faza cu cheia care e si logica de altfel. Daca nu ar fi asa oricine versat care iti deshide elegant broasca pleaca cu masina mult mai usor (presupunand ca stie sa porneasca fara cheie etc). Va mai intreb ceva daca nu ar fi asa si ai ramane fara baterie si nu ai putea dezarma masina si ai alarma OEM (probabil e la fel cu orice alarma) si ti s-a terminat bateria si esti departe de orice baterie noua ce faci ? Deshizi cu cheia nu ? Daca ar incepe sa sune alarma si cum ai putea-o opri neavand nici nu buton dedicat ? Deci cand nu se patrunde prin spargerea geamului ci deshiczand usa se subintelege posibilitatea unui acces autorizat asadar zonele au o intarziere la declansare cat mai mica dar trebuie sa existe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea era ca trebuie deschisa usa cu cheia originala, nu cu pila de unghii :vaidecapulmeu: Din cate stiam eu unele chei au un cip pe care broasca si contactul ar trebui sa il citeasca si implicit sa dezactiveze la descuiere si alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu deranjeaza pe nimeni 3-5 secunde delay pana bagi cheia (care e unica pt fiecare masina) in contact....E timp suficinet de mic ca 99,99% din cei care ar putea pleca fara cheie sa nu o poate face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca este scris despre ledul rosu din portiera soferului, dar sa mai scriem inca o data. Acela este martorul pentru inchidererea centralizata din cheia tip briceag si este vizibil luminos doar la armare. Alarma auto originala ori se bifeaza ca optional si este pusa din fabrica, ori este oferita discount de dealer si montata inainte de livrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva observatii:

1. Alarma din fabrica sa integreaza cu inchiderea centralizata. Nu are senzor de soc si nici de proximitate (ca sunt interzisi in UE) dar are de geam spart si volumetric.

2. Alarma din fabrica e bine fixata la locul ei, are cablaj original si sigur nu incepe sa se plimbe prin bord.

3. Alarma e integrata in sistemul de diagnostic - cred ca e pe CAN - ca atare, se poate seta cu VAG-COM, la fel ca si celelalte componente, si nu cu bip-bip + buton valet...

Daca va aranjeaza ca firele instalatiei sa fie decojite si o carpeala - scuze dar asta e - sa fie facuta la masina noua, e OK. Eu prefer o instalare ca in fabrica. Din punctul meu de vedere, asta implica minim:

A. Conectori - NU cabluri dezizolate si lipite cu scoci :D

B. Cabluri sertizate in conectori

C. Shrink-wrap sau furtun de protectie peste circuit.

Pentru ca pana acum nu am vazut alarme after market instalate asa, prefer sa o cumpar pe cea din fabrica. Cand o sa vad niste pro in domeniul asta, imi schimb parerea.

Ca si utilitate senzorul de perimetru e ZERO in Bucuresti, iar senzorul de soc... e bun eventual doar cand fura rotile. DPDV al meu, cred ca nu merita decat un pager/GSM link. Asa ca eu una am ales - alarma de fabrica.

My 2 cents....

rrrrrrrrr

Modificat de Pisicutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt de acord ca alarma pusa ulterior este peticeala cu risc maxim. Este o exagerare. Daca este montata profesional este totul ok. Ce risc? Sigur ca poate unele features nu le are gen diagnosticare VAG-COM si poate nu se integreaza cu cheia masnii, dar ea isi face foarte bine treaba daca este o alarma buna montata de o firma in domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...] Daca este montata profesional este totul ok. Ce risc? [...]

Intru totul de acord - Daca e montata PROFESIONAL. Asta inseamna ca e montata la acelasi nivel ca si restul circuitului electric (cel din fabrica).

Riscuri? Pai riscuri sunt - sa strice un circuit de comanda - la un amic nu au stiut sa monteze 2 diode, si rezultatul era ca-i facea figuri armarea/dezarmarea usilor. Sa Nu functioneze cand ai nevoie de ea - asta e cel mai mare risc, pt ca am vazut cum au montat - era cu fire rasucite si scotch peste. E clar ca daca contactul se oxideaza, te lasa balta cand ti-e lumea mai draga.

Cam astea ar fi riscurile - mai e unul - sa strice elementele la demontare - acelasi amic cu Focusul a asistat uimit la faza urmatoare - "specialistul" rupe o agrafa de prindere a partii de jos a plansei de bord, si fara nici o jena da o gaura in plastic si baga un surub de rigips ca sa prinda bordul la loc!!! (masina avea 1 zi!!!) - s-a motivat ca e plasticul prost la Ford si de aia s-a spart...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt si exceptii, n-or fi toti ciobani. E de preferat sa montezi alarma in fabrica, dar se pare ca aceea nu e grozava. Cat despre setarea cu vag-com nu mi se pare o chestie nemaipomenita. In general dupa ce ai setat optiunile alarmei, nu le mai schimbi pana vinzi masina.

Se pot monta diverse alarme ulterior care sa fie comandate din cheia briceag, sigur, cu riscurile enuntate mai sus de pisicuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am primit o oferta - alarma care sa functioneze pe cheia briceag, cost (instalare inclusa) - 500ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu raman la alarma de fabrica doar cu o mica modificare; schimbata goarna cu una MAI PUTERNICA deoarece cele din UE au un anumit nivel de decibeli autorizati.Eu am ales alarma de fabrica cu senzor de inclinare.Adevarul este ca nu o sa mai piuie la fiecare camion sau motocicleta care trece pe langa masina sau tunete.

Nu contest si alarmele pe CAN-BUS de la VIPER sau UNGO. Dar din cate am inteles (din auzite de la unu, altu) alarmele din fabrica ar fi Viper nu stiu ce model; dar nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce alarma imi recomandati sa pun pe masina?

alarma probabil va fi achizitionata de la dealerul unde am comandat masina (brady) si montata tot acolo.

am inteles ca ei au numai alarme viper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer chiat iti recomand Viper dar ca si alti prieteni forumisti ia una pe CAN-BUS.

Daca vrei iti trimit pe privat atasat oferta celor de la Falcon care sunt importatorii Viper-ului in Ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!