Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

Revin pe subiect,am reusit oarecum sa dau de cap problemei dupa o cercetare ca la carte.Asa noroc am avut intrucat ambele lampi de portiera au avut rezistentele oxidate (modelul de lampi la mine e cel cu bec lung ca si la plafoniera-mijloc) si am achizitionat altele dar cu slot-bec de "pozitie" ca la modelele mai noi (dupa 2002)

Apoi urmatoarea problema de la modulul de comfort,am un contact imprefect la fire,mai exact la mufa ce intra in modul,nu modulul in sine cum am crezut initial.

A fost dat jos modulul,refacut toate lipiturile,curatat cu spray de contacte/electronice si tot facea figuri,in final am miscat de mufa/cabluri si mergea,cum dadeam drumul iar scadea intensitatea la lumini.Azi urmeaza reparatia la mufa de la modul si sper ca cu asta am scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi cer scuze daca s-a mai discutat. Am un ALH 1.9 TDI, Octavia din 2002. In urma cu peste 5 ani am înlocuit switch-ul la usa cu problema actuale. Am dat-o jos din nou cu gândul sa schimb din nou switch-ul dar se pare ca e intact fără probleme. Situația e in felul următor: nu imi mai deschide usa din spate stânga la comanda din telecomanda. Dar usa se deschide daca inițial închid de la butonul de pe Isa șoferului iar apoi o deschid. Deci usa nu se deschide din telecomanda dar se deschide din buton.

E o problema de cabluri sau e din broasca? Lipiturile par ok, partea mecanica am curățat-o si la fel si plasticele care sunt in partea cu placa si motorasul....

oare broasca din spate dreapta se poate mufa pe partea stânga? Ma gândeam sa o dau jos pe aia si sa o încerc...daca va funcționa corect atunci e din broasca...dar daca va funcționa la fel atunci e din cabluri?

daca va rog ... Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa o mufezi dar nu poti sa o montezi. desfa broasca , refa lipiturile si reconditioneaza colectorul motorasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat cealaltă broasca de pe usa de vis-a-vis si am mufat-o si am vazut ca merge a.i. mi-am dat seama ca nu am probleme de cabluri electrice ci la broasca cu pricina. 

Mi-am desfăcut din nou broasca si am uns cu ulei de mecanisme fine partea mecanica (era curățita de mine cu o zi inainte, dar se mișca greu) - sper ca nu va face probleme acel ulei in sensul ca sa "mănânce" părțile de plastic sau cauciucate, nu? Nu am la dispoziție o vaselină siliconica ☹️.

La carcasa cu placa am vazut ca lipiturile sunt ok (erau întărite de mine cu 5 ani in urma) asa ca mi-a rămas sa desfac motorasul. I-am curățat colectorul (sau cum se numește partea aceea unde parca sunt niste cărbuni) si surpriza! Acum merge!

mersi de info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se gaseste (si unde eventual) de cumparat doar motorasul din yala? Este a 4-a oara cand imi ramane usa inchisa, de fiecare data motorasul ramasese blocat. Vad ca exista pe net yala noua la ~150 RON, dar si cele din dezmembrari costa tot cam la fel. Cele aftermarket sunt foarte proaste de au acest pret si ar fi mai indicata una din dezmembrari, in cazul in care nu gasesc doar motorasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicaieri...doar daca gasesti vreo iala stricata dar merge motorasul...ai curatat colectorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, The_Wolf_PoP said:

Stie cineva daca se gaseste (si unde eventual) de cumparat doar motorasul din yala? Este a 4-a oara cand imi ramane usa inchisa, de fiecare data motorasul ramasese blocat. Vad ca exista pe net yala noua la ~150 RON, dar si cele din dezmembrari costa tot cam la fel. Cele aftermarket sunt foarte proaste de au acest pret si ar fi mai indicata una din dezmembrari, in cazul in care nu gasesc doar motorasul?

Pe care parte iti trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, sdR+ said:

Nicaieri...doar daca gasesti vreo iala stricata dar merge motorasul...ai curatat colectorul?

Da, a fost curatat de fiecare data cand a fost demontata yala. Prima data a rezistat mai bine de 1 an, a 2-a oara cred ca vreo 8 luni, acum are aproximativ 3 luni si s-a stricat iar :( 

 

25 minutes ago, cxr2test said:

Pe care parte iti trebuie?

Usa din fata, partea dreapta (usa de la pasager).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu parca am pt partea soferului daca imi aduc aminte bine,e completa.dar sa schimbi motorasul e de lucru acolo,in dezmembrari iti cer undeva la 70 lei pt una completa si probabil mai putin daca au una defecta la partea mecanica si buna la partea electronica.eu am luat una completa anul trecut la 70 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi problema de schimbat motorasul, problema mare e ca trebuie desfacuta usa blocata si e destul de greu cu ea inchisa. Daca gasesc sub 100 RON yala completa si functionala ar fi super, acum nu stiu daca sa iau din dezmembrari sau din anunturile in care spun ca e noua, din experienta piesele aftermarket sunt mult sub cele originale, dar nici o yala veche de 15 ani nu stiu daca nu o sa-mi creeze probleme peste cateva luni.

Modificat de The_Wolf_PoP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat yala de pe un golf 4 din 2003 pe al meu si in afara de switch nu au fost absolut nici o problema,te tine mult si bine.am refacut pt siguranta mea lipiturile,am curatat cu ulei fin partea mecanica pana cand am observat ca acel carlig face cursa dus-intors usor si conectat tot la loc,grija mare doar cand imbini mecanica cu electronica la loc,e o tija acolo ce intra din electronica in mecanica.

De gasit sub 100 lei gasesti usor,cauta la dez. la tine in zona,pe CJ sa iti recomand nu are rost,fiindca cu costul transportului iesi mai scump

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Domnilor ma ajutati cu erorile astea? Ce ar trebui sa verific?

Masina este G4 2000 1.9 tdi ALH

IMG-20160916-WA0006.jpgIMG-20160916-WA0005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa broasca , refa lipiturile, schimba switchul daca este cazul si reconditioneaza colectorul motorasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta la cele 3 portiere, cele 2 de pe spate si cea de la sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La Golf 4 Variant, pentru a demonta broasca  usii stânga spate, este obligatoriu sa demontez ghidajul geamului (acela dinspre spate, dintre geamul culisant si geamul fix mic) si piesa aceea mica neagra, de forma triunghiulara, sau pot scoate broasca si fara demontarea acestor piese? Bineinteles ca voi scoate mai intâi placa suport a macaralei geamului si apoi separat broasca, insa as prefera sa o scot fara demontarea ghidajului geamului, daca as avea loc.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie demontat geamul, doar surubul ce tine sina de culisare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altfel spus, pot lasa geamul mare (culisant) pe pozitia lui, in partea de sus a usii, asigurat cu banda adeziva si desfac doar unul (care anume fiindca am vazut intr-un film pe net ca sunt doua) dintre suruburile sinei de culisare ? Am inteles bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, sau poti foarte bine sa le desfaci pe amandoua, si cel de sus si cel de jos de pe cantul usii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stiti cumva daca merg switch-urile de broasca de pe Anglia pe cele de Europa ? sau motorasele din broasca se pot schimba de pe stanga pe dreapta , fata /spate, merg de pe cele de Anglia? Ambele usi spate se inchid/deschid doar manual , luminile se aprind , in bord se vad  , dar se  inchid doar din cuiul din usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switchurile cu siguranta sunt lafel, dar nu cred ca la tine e problema de switch ci poate lipituri reci pe placa.motorase sau contacte imperfecte pe traseu, mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut băieti. Am nevoie de sfaturi in legătura cu închiderea si broasca unui golf 4. Problema se manifesta in felul urmator. Masina pornită, soferul la volan, cand trag un pic manerul să deschis usa din fată pasager brusc se închid toate usile. Intră plasticul ăla de lângă geam (putza) si nu se poate deschide decât din interior (dacă este cineva înăuntru) sau cu cheia de rezervă. Am paţit acum 2 saptamani ca s-a închis de tot masina cu cheile în contact motorul pornit. Altă problemă că usa din spate dreapta nu vrea să se agaţe. Degeaba trantim cu putza ori împinsă ori desfăcută nu vrea să se agaţe. A trebuit să tin usa in timpul mersului si când am intrat la lucru să trântim de vreo 50 de ori să se agaţe. Ce poate cauza problemele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usa spate nici la mine nu voia sa se agate si am ciocanit carligul de pe aripa in interior si s-a inchis. Apoi am aflat ca daca slabesc surubul pot misca de voie carligul. :D

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, tommy_dj said:

Salut băieti. Am nevoie de sfaturi in legătura cu închiderea si broasca unui golf 4. Problema se manifesta in felul urmator. Masina pornită, soferul la volan, cand trag un pic manerul să deschis usa din fată pasager brusc se închid toate usile. Intră plasticul ăla de lângă geam (putza) si nu se poate deschide decât din interior (dacă este cineva înăuntru) sau cu cheia de rezervă. Am paţit acum 2 saptamani ca s-a închis de tot masina cu cheile în contact motorul pornit. Altă problemă că usa din spate dreapta nu vrea să se agaţe. Degeaba trantim cu putza ori împinsă ori desfăcută nu vrea să se agaţe. A trebuit să tin usa in timpul mersului si când am intrat la lucru să trântim de vreo 50 de ori să se agaţe. Ce poate cauza problemele astea?

Din ce ai postat am inteles ca masina ar avea inchidere centralizata din fabrica,adica ai cheie cu 2 butoane.

Am avut problema asemanatoare,blocam usile din interior si pe spate se deblocau sau un jeton din portiera nu inchidea bine,inclusiv am patit intr-o iarna sa nu mai inchida portiera spate-sofer,la fel s-a tinut de ea.

Trebuie sa desfaci broasca (ti-as recomanda toate 4.......5 - daca ai probleme si la haion.cureti partea mecanica de la broasca si ungi cu ulei fin de mecanisme (gen ulei ceasuri mecanice) si cu ocazia asta porti reface lipiturile reci (sigur ai) de la partea electronica a incuietoarei.

Partea mecanica a broastei are carligul de prindere acoperit cu un plastic-cauciuc,de la mijezie,timp,etc acel carlig care are un arc defapt nu mai revine in pozitia normala si de aceea nu iti mai agata portiera

Eu le-am reconditionat pe toate 4 si nu mai am probleme.nu te costa nush ce,doar e migalos daca vrei sa faci tu si nu in service.

Daca crezi ca toate cele 4 incuietori sunt in regula (o diagnoza sa vedem codul rezultatelor ar fi bine aici) atunci poti investiga mai departe la modulul comfort care iti gestioneaza inchiderea centralizata,desi rar sunt cazuri sa fie SI acolo problema.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drazzy: nu cred să fie de la cârlig pentru că am încercat să-l închid şi cu o șurubelniţă , dar n-a vrut să se agaţe. Dacă ar fi fost de la ea că poate nu era in poziție corectă cu şurubelniţa ar fi trebuit să se agaţe.

Cxr2test: Erori stiu sigur că are că i-am făcut diagnoză nu demult, dar la usa de sofer, nu şi la celelalte. Poate cauza doar partea aia atâtea probleme? N-are garaj încălzit şi asteptăm să se încălzească un pic vremea să-l pot desface.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pe usa sofer sigur ai si pe usa pasager (fata) cel putin.sunt cele mai des deschise portiere la masina.

Ce pot sa iti spun sigur e ca m-am lovit si eu de aceleasi probleme si dupa ce am facut o revizie completa la toate 4 mecanismele de inchidere nu am mai avut absolut nici o problema.Partea mecanica se curata,mai ales in zona carligului acoperit cu plastic,daca e rupt sau mancat il tragi jos plasticul/cauciucul si uns cu ulei fin de mecanisme la imbinari si ti apasat pe clema de blocare pana carligul revine singur din arc in pozitia normala.

Pe partea electronica se refac lipiturile,chiar daca la prima vedere nu pare ca e nevoie si optional inlocuit switchurile din broasca daca ai semnat intrerupt/eroare la diagnoza.

Grija mare doar la imbinarea lor inapoi cand montez totul la loc,sunt anumite tije care intra din electronica in mecanica,daca nu sunt montate corect risti sa deschida doar usa sau sa o inchida doar.

Recomandat intr-un garaj sau spatiu inchis,inca nu e vremea prielnica pt iesit la soare'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!