Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

Kelule, stii vre-un tutorial demontare si montare switch usa?

La mine cand merg cand nu merg.

Mersi frumos, stiu ca tu aveai switch-uri (da-mi un pret)

Mersi si sarbatori fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai o pagina in urma si o sa gasesti mai multe tutoriale postate de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crush switch uri nu mai comercializez de ani buni. Nu difera mult de golf4 procedura de lucru. Difera doar manerul interior, in rest e cam aceeasi treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat switch + refacut lipituri la broasca de pe passat iar acum motorasul nu mai are forta sa actioneze tija care la randul ei ridica / coboara acel tamburus prin fata de usa.Oare sa fi stricat motorasul?Se aude cum lucreaza dar se misca foarte incet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fortat putin tija dar nu pare sa fie indoita.Chiar si cu mana se misca greu avand in vedere ca am curatat colectorul.etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentarea motorasului nu trece prin lipiturile alea. Daca inainte era ok, inseamna ca ceva n-ai montat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte intra doar in safe.Tocmai din aceasta cauza am dat Yala jos.Luni o sa dau jos broasca si o sa ma uit cu atentie sa vad ce ar putea sa aibe.Multumesc de help MRC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai strambat tija prea mult.. am patit si eu asa prima oara cand am dat jos sa schimb clemele de la macara...

 

am fortat pe acolo tijele, de nu se mai deschidea :) ulterior am reusit sa indrept tija sigurantei si a mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata colectorul la motoras....vezi daca lucreaza mai bine. 

 

daca el lucreaza ok, verifica ce obstructioneaza mecanic, functionarea corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Revin aici, deoarece sper sa ca nu e de la altceva.

Acum 2 saptamani am lovit masina si am schimbat capota, trager-ul, un far, grila cu sigla si spoilerul.

Radiatorul si motorul nu a fost afectat deloc. Am mers pe roti pana la service.

 

Cand era lovita si m-am dus la asigurari sa-i faca ala poze, am inchis-o din centralizare si am observat ca nu se mai aprind semnalizarile.

M-am gandit ca daca am spart farul din dreapta si becurile s-au dus, in afara de cel de la proiector si faza scurta sau lunga, poate din cauza asta nu se mai aprind semnalizarile.

 

In fine, am schimbat toate componentele si de atunci imi da probleme cand inchid masina din telecomanda masinii.

Cateodata nu se aprinde semnalizarea si mi se ridica din nou sus, busonul acela de la usa soferului. Apas pe telecomanda cheii pe deschis si iar inchis si se inchid toate usile si semnalizarea se aprinde :)

Precizez ca becul din usa soferului nu imi sta inchis. De fiecare data cand ies din masina, mi se aprinde normal.

 

De cele mai multe ori masina se inchide din prima, adica daca o deschid de 10 ori, cam de 7-8 ori se inchide si de 2-3 ori se deschide singura si ledul de la centralizare licare cu busonul ridicat, iar daca deschid usa asa, ca doar pot sa trag de ea, imi claxoneaza masina :)

Cand se lasa busonul jos, e inchisa, nu ai ce sa mai deschizi...

 

E posibil sa fie ceva pe la capota care nu simte ca masina a fost inchisa in totalitate ?

Am schimbat toate: capota, incuietoare, trager .... de fiecare data cand inchid masina trebuie sa ma uit daca busonul ramane jos :(

 

Simtomele astea stiam ca sunt atunci cand switchul de la broasca nu mai e bun si numai calca ciocul ala pe butonasului lui.

Dar lucreaza ca l-am schimbat anul trecut, si pana prin toamna mai facea becul din portiera figuri din cauza acelor lipituri la rece.

Ei, din toamna pana in prezent becul se aprinde cand deschid usa si se inchide cand inchid usa.

Acum a aparut problema asta cu busonul ca sare singur cand si cand dupa ce am lovit masina :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipituri reci la yala respectiva. Trebuie sa desfaci yala si sa ii refaci lipiturile. Daca tot o demontezi, sa ii schimbi si switch-ul, sa cureti si colectorul la motoras.

 

starea switch-ului de la capota o poti verifica in 46- convenienta, cu VCDS-ul. Sau scoti mufa de la el si vezi cum se comporta. Cu mufa scoasa, vede capota inchisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o Octavia 1, un switch V4NCT7 pentru usa din spate e bun sau difera fata de cel de la Golf 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aceleasi switchuri la cele 4 portiere, doar cel de la haion difera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La haion la Golf 4 Variant se poate inlocui tot cu V4NCT7?

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Se face adaptarea unui v4nct7 fara probleme. Se cositoresc fire pe pinii lui, si se.fixeaza in locul celui oem cu suruburi mici sau un adeziv puternic gen Loctite sau Bison. Cel Oem este Helag si nu stiu daca se gaseste separat de broasca. Postez de pe telefon, cand ajung acasa urc niste foto ale userului MasinaPoporului care a gasit solutia salvatoare si la hayon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul de la capota trebuie sa fie ca in poza de mai jos?

Totodata nu inteleg de ce becul din usa se aprinde cand deschid usa si buzzerul ma anunta cand am farurile pornite cand motorul sau contactul e oprit.

Ziceam ca ma uit azi, dar s-a pus ploaia.

 

Eu cand am lovit-o, capota s-a strambat de la ciocul de inchidere inspre parbriz. Nici nu mai mergea deschisa sau cumva trasa de ea, dar baietii de la service au rezolvat-o :)

Bine, am pus alta capota, alt carlig cu tot ansamblul ala de fier de vine pe trager, dar ma gandesc ca mufa a fost afectata sau ceva de genul de imi face figurile astea la inchidere.

 

Chiar vroiam sa te sun, dar ploaia asta neasteptata, ma face sa mai astept.

 

Si totodata cablul de la capota este prins numai intr-un plastic pe marginea aripii din stanga, iar la colt unde se duce spre ciocul de deschidere al capotei nu e prins deloc. S-a rupt si masca aia de vine peste farul din stanga. Pe acolo stiu ca se prindea.

post-46865-0-18090200-1421916789_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia este mufa de la switch- el este in interiorul yalei de la capota. Daca scoti mufa, trebuie sa vada capota inchisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, doar mufa am vrut sa zic.

Deci daca scot mufa, trebuie sa o vada inchisa si trebuie sa am problema in continuare cu busonul de la portiera soferului, atunci problema poate sa fie si de la mufa, fiind defecta, nu mai simte capota daca e sau nu inchisa.

 

LATER EDIT:

 

Am scos mufa, am inchis capota, apoi masina din telecomanda si se inchide. Am incercat asa de vreo 10 ori si se inchide.

Am redeschis capota, mufa nu pare sa fie stricata si  nici cablul acesteia. Am pus mufa la loc, si am inchis masina si redeschis-o de vreo 10 ori. Nu se mai ridica busonul ala din portiera soferului la inchiderea masinii.

 

E cam greu de verificat switchul de la incuietoarea capotei, fiind bagat pe dedesupt in incuietoarea acesteia.

O mai las asa pana se mai imbunatateste vremea asta, poate nu mai face figuri :)

 

Mersi pentru promptitudine ;)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Se face adaptarea unui v4nct7 fara probleme. Se cositoresc fire pe pinii lui, si se.fixeaza in locul celui oem cu suruburi mici sau un adeziv puternic gen Loctite sau Bison. Cel Oem este Helag si nu stiu daca se gaseste separat de broasca. Postez de pe telefon, cand ajung acasa urc niste foto ale userului MasinaPoporului care a gasit solutia salvatoare si la hayon

Astept acele poze. Vreau sa imi fac de lucru in weekend :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch-ul in verifici direct in mufa respectiva, cu aparatul de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Se face adaptarea unui v4nct7 fara probleme. Se cositoresc fire pe pinii lui, si se.fixeaza in locul celui oem cu suruburi mici sau un adeziv puternic gen Loctite sau Bison. Cel Oem este Helag si nu stiu daca se gaseste separat de broasca. Postez de pe telefon, cand ajung acasa urc niste foto ale userului MasinaPoporului care a gasit solutia salvatoare si la hayon

Scuze de răspunsul pripit, dar după ce am citit ce a scris kelu, mi-am amintit de topicul respectiv

http://vwforum.ro/topic/24636-bec-porbagaj/?p=959408

http://vwforum.ro/topic/24636-bec-porbagaj/?p=962734

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect. Voi vedea eu ce voi incropi sambata asta. O sa se lase cu poze , poate ajuta si pe altcineva sau o idee in plus nu strica. 

Edit: Multumesc tare mult!

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!