Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Mihai.Nechifor

Acest tip de torx l-am cumparat eu din prakticer la 9 ron buc. Sunt foarte rezistente, cel putin mai rezistente decat setul luat din metro care dupa o desfacere de torpedou s-a stricat

PS: am vb cu vlad(vicius) pe mess si mi-a spus ca el a rupt acele tumburuse si a folosit o surubelnita drepta care intra intre doua colturi de alea

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am scanat si eu masina, am intrat pe engine, canalul 3 iar acolo am gasit valori destul de apropiate ale MAF-ului, nu cum spunea vicius de genul 500...ceva de genul 274 parca dar nu sunt sigur. De acolo am dat pe canalul 3 basic settings si intradevar masina s-a turat mai mult, am vazut ca scrie MAF off, a scos ceva fum si mergea neregulat, dupa care si-a revenit la normal si am inchis sesiunea. Am mai incercat odata sa fac acelasi lucru, adica basic settings pe acelasi canal, a facut cam la fel dar turatia n-a mai coborat, adica a ramas mai turata si se oprea si pornea EGR SI MAF dar asa ramanea, adica n-a mai coborat turatia ca si cum a terminat treaba. Am stat asa vreo 2 min, m-am uitat la toba si din cand in cand scotea ceva fum iar apoi am dat ok si am scos mufa de vag com. E normal asa? Poate e doar efectul placebo avand in vedere ca valorle erau f apropiate la MAF in relanti dar parca se misca ...o idee mai bine, dar nu cine stie ce.

Modificat de andricei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andricei, torx-urile alea nu merg la desfacut MAF-ul. Trebuie in 5 colturi, nu in 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_: scuze..n-am stiut..am presupus doar. N-am umblat la MAF asa ca nu stiu. Si atunci cum arata acea cheie de desfacut? Vreo poza ceva?

L E: Cred ca de asa ceva e vb dar n-am vazut pana acum

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1

Modificat de andricei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Alea sant. Si eu vreau sa schimb MAF-ul dar nu umblu la el pana nu gasesc cheia potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, stresurilor. Eu am rupt timburusurile si am desfacut cu surubelnita dreapta. O sa le inlocuiesc cu unele mai normale, cu cap cruce.

De banii unui set de torxuri care nu le veti mai folosi in veci, iei un pumn de suruburi care sa inlocuiasca acele 2 nenorocite de suruburi, pe ideea asta am mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interiorul masinii e plin de torxuri :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De banii unui set de torxuri care nu le veti mai folosi in veci

Ma... ramane OEM. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Cosmin. Si mie imi place sa las lucrurile asa cum sunt de fabrica, dar si varianta lui Vicius e ok. Oricum, dupa ce am alergat o zi intreaga pe la toate supermagazinele cu materiale si scule sa gasesc torx urile cu 12 colturi pt a demonta yala de la usa unui Passat din vecini, am in targ la Vitan. Desi sunt constient ca nu sunt materiale superdurabile, cred ca o utilizare cu grija si formatul lor, le va face sa reziste destul in trusa de scule (avand in vedere ca le folosesc din an in Paste). Revenind la subiect, o surubelnita speciala de desfacut debitmetru este 8-9 lei, iar un set cu 4 torx uri cu 12 colturi, care te ajuta la desfacut yala si volan plus altele, costa cam 20 lei, deci eu zic ca nu merita sa stricam suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati voi linistiti, bosch nici nu s-a gandit ca o sa il desfacem noi....romanii de acolo. Dati-i odata cu spray obraznicilor, va cramponeaza suruburile si nu ati ajuns la nasul debitmetrului...aiaiaiaiiiii.. :) :D

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o surubelnita speciala de desfacut debitmetru este 8-9 lei

Unde? Ca maine o vreau. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, cam asa arata surubelnita si celelalte torx-uri.....

post-30007-1249650765_thumb.jpg

post-30007-1249650773_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, aia e in 6 colturi. Pentru MAF trebuie in 5 colturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt nou pe aici si nu prea ma pricep cu forumul.

Am incercat sa creez un nou topic,dar nu am reusit.

Daca nu am postat bine rog moderatorii sa mute mesajul in alta parte.

Detin un vw passat 1.9 TDI 1998 6cai(110) :P si am o problema la motor pe care nu reusesc sa o rezolv.

Dupa o scanare cu vag-com apare urmatoarea eroare 00575 - Intake Manifold Pressure -17-10 - Control Difference - Intermittent.

Am curatat turbina,am verificat toate furtunasele de vacuum,intercooler,senzori, dar nu ii dau de capat.

La aproximativ 3000RPM in treapta a3a se plafoneaza si nu mai trage nimic,doar daca opresc si repornesc motorul dupa care in treapta a3a o ia de la inceput.

Am facut si un log dar nu prea inteleg nimic.

Nu stiu ce sa mai fac!!!

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la mine suruburile sunt cu 6 colturi (m-ai facut sa desfac capacele dimineata :lol: ) si nu cred ca le-a schimbat cineva, deoarece pe masina era debitmetru original....

post-30007-1249722102_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot in 6 colturi sunt, mai am un debitmetru de bora care e tot in 6 colturi.

In 5 colturi am vazut la modele mai noi T5 golf5 passat b6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fericitilor. :)

Torx-uri in 6 colturi gaurite am gasit si eu aici peste tot. Dar in 5 colturi nici vorba.

Deci ca sa raman OEM, o sa caut si eu 2 suruburi pentru torx in 6 colturi si le arunc astea. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, daca mai ai rabdare pana la Ghermisoara (asta daca apari acolo) iti dau eu torx in 5 colturi ca sa iti schimbi MAF-ul, mi-am cumparat eu din Vitan de la firma Yoko, Yako nu mai stiu exact numele, parca am dat 20lei, dar am sigur ce iti trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fericitilor. :icon_thumright:

Torx-uri in 6 colturi gaurite am gasit si eu aici peste tot. Dar in 5 colturi nici vorba.

Deci ca sa raman OEM, o sa caut si eu 2 suruburi pentru torx in 6 colturi si le arunc astea. :P

Cosmine, iti trimit eu suruburile in 6 colturi de pe debitmetru defect si ca sa poti sa le desfaci pe alea in 5 colturi iti trimit si un torx in 5 colturi :D :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Borisake, dar din pacate acum nu ajung la intalnire. Dar am nevoie neaparat de torx in 5 colturi pentru ca debitmetrul care vreau sa-l incerc pe masina mea, e prins pe masina cealalta tot cu aceleasi suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt nou pe aici si nu prea ma pricep cu forumul.

Am incercat sa creez un nou topic,dar nu am reusit.

Daca nu am postat bine rog moderatorii sa mute mesajul in alta parte.

Detin un vw passat 1.9 TDI 1998 6cai(110) :blah: si am o problema la motor pe care nu reusesc sa o rezolv.

Dupa o scanare cu vag-com apare urmatoarea eroare 00575 - Intake Manifold Pressure -17-10 - Control Difference - Intermittent.

Am curatat turbina,am verificat toate furtunasele de vacuum,intercooler,senzori, dar nu ii dau de capat.

La aproximativ 3000RPM in treapta a3a se plafoneaza si nu mai trage nimic,doar daca opresc si repornesc motorul dupa care in treapta a3a o ia de la inceput.

Am facut si un log dar nu prea inteleg nimic.

Nu stiu ce sa mai fac!!!

conform log-ului tau,turbina ta face presiune prea mare....ori nu e curatata bine,ori are probleme la geometrie,ori partea de actionare(tija sau actuator) nu merge cum trebuie...log-ul e facut inainte de curatare sau dupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Borisake, dar din pacate acum nu ajung la intalnire. Dar am nevoie neaparat de torx in 5 colturi pentru ca debitmetrul care vreau sa-l incerc pe masina mea, e prins pe masina cealalta tot cu aceleasi suruburi.

Pai si de ce nu incerci sa schimbi pt proba carcasele (tot filtru de aer) cu totul, sau sa desfaci suportul MAF-ului din carcasa filtrului de aer, parca are 3 suruburi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge ca e diferenta de diametru la carcase. Dar am o promisiune de torx in 5 colturi saptamana asta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul l`am facut dupa curatare...

Astazi am schimbat N75 si MAF si tot nu am rezolvat problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!