Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Pai este schimbat cu unul de la Pierburg si tot nu am valoarea corespunzatoare, am incercat cu 4 debitmetre si tot asa, deci o sa incerc sa schimb EGR-ul sa vad daca are dreptate omul.

PS: Uite ce am gasit referitor la curatarea MAF-ului, bine facut si explicit, spor la lecturat. http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/0...l-la-vw-passat/

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boris oricum egrul cand e inchis(peste 2000 de ture) lucraza la 4,8%, vezi un log de turbina. cand se schimba MAF-ul acesta se calibreaza. un basic setting descris acolo. Daca nu il calibrezi cu vag, se calibreaza singur in cam 30-50km.

Referitor la curatare, depunerile de acolo cred ca se cristalizeaza pentru ca suprafata pe care adera e incalzita, racirea facandu-se de fluxul de aer care trece pe acolo, fiind astfel, in functie de racirea care se face, un calcul al volumului de aer care trece. termistorul indica volumul de aer in functie de cat de repde se raceste pastila aia. Eu sincer cred ca merge curatat in apa dedurizata la ultrasunete. o sa vorbesc cu un amic care are asa ceva sa se uite la microscop sa vada cam sa calculeze intensitatea undelor.

Referitor la lagul ala pana in 1500 ture, de ce aveam lagul mai mic dimineata cand erau 20 grade afara. Ziceai ca e avion masina.......aerul rece si dens !. Bagati masinile in padure sa vedeti ca altfel sta treaba. boris vezi prin baneasa

Va invit sa cititi aici http://www.aoyue.com/en/ArticleShow.asp?ArticleID=423. Eu am posibilitatea sa folosesc una dintre acele scule. De asemenea am posibilitatea sa fac poze la microscop inainte si dupa. si vom vedea.

Aici se explica principiul si cum se foloseste http://en.wikipedia.org/wiki/Ultrasonic_cl...eaning_solution si aici http://www.blackstone-ney.com/04.TP_fundamentals.php

Calibrare_debitmetru_de_aer.txt

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un amic tehnician dentar ce are o jucarie ca aia ( http://www.aoyue.com/en/ArticleShow.asp?ArticleID=423 ) si tot cred ca nu o sa rezolvi nimic cu jucaria aia cu ultra sunete si apa dedurizata.

Pai calculatorul zice ca EGR-ul este inchis dar problema este ca el fizic se pare ca nu se inchide, ai inteles? De aceea o sa il schimb, cum ziceam am unul de rezerva. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am sotia la o firma care se ocupa cu piese de telefonie, microfoane, benzi, displayuri etc si mai si repara. Si ei folosesc aia pentru a curata chiar si micrrfoane sensibile la diluanti, Nu are ce sa defecteze. Mai intai sa il desfac sa vad cum stau si daca e naspa il bag la băiţă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta si sa faci ceva poze, daca poti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh azi m-am apucat de masinuta. Am schimbat filtrul de motorina si am curatat MAF-ul(bosch) cu spray de contacte. Nu l-am mai bagat la cuva de ultrasunete. Am incercat doar cu spray sa vad cum reactioneaza. Cu spray de contacte electrice(poza) cu pipa am spray-at direct pe pastila senzorului din lateral pe gura de intrare a aerului. Am pulverizat cam de la 10 cm(jetul este puternic mai ales ca se concentreaza in pipa). Am pulverizat de vreo 10 ori si de uscat s-a uscat in...5 secunde pentru sprayul e foarte volatil intrucat e alcool pur. Atasez si un filmulet cu modul in care se comporta motorul in accelerare de la relanti, dupa curatare. Sincer...impresia e wow. Masina se comporta ca atunci cand am luat-o in aug 2007(cred ca i se schimbase MAF-ul, nu stiu unde sa ma uit pe el sa vad data fabricatiei). Prima reactie a fost la plecarea de pe loc. Eu eram obisnuit sa o iau mai batraneste insa cand am bagat a 1-a mi-a lasat spatele masinii in jos si a plecat usor de pe loc. Nu mai zic in turatie cum urca. E alta masina, ma baga mult mai tare in scaun. in a 4-a la 2000 rpm nu sta nimic in cale la depasire. Recomand. Astept pe cineva cu un maf care incepuse sa o ia pe campii, dar care sa nu fie defect si sa incercam remedierea la ultrasunete.

.

LE : sa nu ziceti de filtrul de motorina, si de la el este un efect. Dar anul trecut cam pe vremea asta cand l-am schimbat nu am simtit aceeasi diferenta ...notabila. motorina vazut doar mol si omv.....filtrul negru :D

post-15891-1248891172_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Itit spun eu SIGUR: nu de la filtru simti ce simti. Filtrul il simti cand ai vrea sa depasesti si nu poti ca se balbaie motorul.

Efectul e de la MAF. Abia astept si eu sa-l desfac si sa-l curat. E jale rau cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu, ca oricat de imbascit ar fi pe distante scurte pompa tandem are o rezerva de motorina. Am uitat sa specific : senzorul doar l-am scos din suruburile alea si am dat cu spray in orificiu de intrare aer. placuta care acopera senzorul nu am demontat-o. Va veni randul ei eventual pentru ultrasunete. Deci ai vazut filmuletul, cum urca in turatie, vezi vreun lag ?

Apropo am verificat compozitia sprayului si nu am vazut alcool, ci metanol

cleaner_composition.pdf

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din filmul ala nu-mi dau seama daca e lag sau nu. Daca as apasa eu pe pedala si as urmari turometrul, mi-as da seama. Dar daca spui ca e diferenta, oricum e de bine. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este. Notabila a fost plecarea de pe loc cand cuplul mi-a aplecat spatele la masina ca niciodata(plecam cu acelasi stil, batraneste), fiind mai viguros motorul, si mai ales cum infige in scaun. pai in seara asta am fost cu 3 persoane in masina si nu recunosteam ce frumos se infige chiar asa cu sarcina. am mai mers cu aceleasi persoane si ieri deci cunosc diferenta.

PS : sprayul ala imediat se usuca. in 5 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai uitativa si pe la filtru de aer, debitmetru pica din cauza lui daca e imbacsit. Pe timp de vara o curatare a filtrului face minuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 4000 de km filtru le aer la mine. il schimb la 15.000 si la fiecare 5000 beneficiaza de o curatare cu aspirare si spalarea carcasei. de asemenea cand vad praf mult sau fum de la camioane bag masina pe liber sa fiu in relanti pentru a evita absorbtie de mult praf. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai elocvent era daca ii faceai un test in mers cu Vag-ul masurand canalele 3,10,11 parca, adica un log in mers, inainte si dupa, si sa fi vazut ce diferente iti da de presiune la MAF.

Sa incerci cu MAF-ul ce trebuie sa iti vina la curatat, asa zic ce este mai elocvent, si sa ne zici si noua impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am log de dinainte, o sa fac si dupa, sa vad azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa indica maf-ul bosh(mai mult) si daca observi nici o diferenta cu o usoara crestere la logul din decembrie care arata mai mult in jurul a 2600rpm cred ca pt. afara era frig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca pierburg indica mai mult. Sper sa fie bine. cred ca tot nu scapa de ultrasunete. oricum fata de cum era inainte de a da cu spray se simte mare diferenta, e mult mai nervoasa. coroborat cu turbina care baga ok cred ca e bine motorul. specific faptul ca am calibrat si maful si tot nu s-a schimbat valoarea la relanti. repet, pe mine ma deranjeaza maful la relanti nu in turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa cateva zile de la curatare. Masina e avion in continuare, merge superb. Plecarile de pe loc sunt mai usoare si mai ferme. Urcarile in turatie sunt mai usoare mai ales pana in 2000 de ture, iar peste 2000 :angry: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu iti fie sarit un furtun de la intercoler sau sa nu ai probleme cu turbosuflanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce zici asta, stii ceva ce nu stiu eu ? Am facut log si e ok. Tie nu ti se pare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce zici asta ?

De ce oare? Ca merge prea bine. :blah_:

rades, daca tot n-ai ceva util de postat, abtine-te. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius, ma lasat cu gura cascata filmuletul tau. Al meu urca de la relanti pana la 2000 rpm cam in timp dublu. Filtrele le am schimbat acum urmeaza curatarea MAF.

Cine stie unde se poate gasi alcool izopropilic? Spray de contact se gaseste la Praktiker, Baumax sau numai la magazine de specialitate? Am vazut ca sunt mai multe feluri de Spray contact (cu nu stiu ce materiale impotiva oxidarii...). Care este cel mai adecvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

msanyx, incearca sa iei tot din ala, gasesti pe la magazine de piese auto. Se dau in reteaua automotive, asa cum se dau si alea de degripat, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vicius zimi si mie cum draq ai reusit sa desfaci debimetru sunt 2 suruburi in stea sai zic asa si au si un timburus pe mijloc si nu pot baga cheia pe iele am niste imbusuri cu colturi dar gaura din mijloc este mai mica decat cel de la surub si nu intra pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! dsf Vezi ca se gaseste pe piata un set de torx-uri, gen imbus care au un cap cu stea plata si un cap cu stea iar in mijloc are o mica gaura, presupun ca despre asta e vb. Scuze calitattea dar sunt facute cu telefonul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!