Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

florinbaloi2004

buna , cu putin timp in urma am luat passatul din semnatura  si la diagnoza cu vag ul imi da urmatoarea eroare

dresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\038-906-019-AVF.clb
   Număr VAG: 038 906 019 EH
   Componenta: 1,9l R4 EDC 0200SG  1280  
   Codare: 00005
   Atelier: WSC 00028  
   VCID: 61C3CE71EBAC0716FBD-4B18
   WVWZZZ3BZ1P058267     VWZ7Z0Y2945135
 
1 cod a gasit 
17965 - Control de supra-incarcare 
            P1557 - 35-00 - deviatie pozitiva
Gata de funcţie: 0 0 X X X 
ma poate ajuta cineva ce poate fi defect sau care ar putea fi problema?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o progleema cu un passat 1.9 131cp motor avf nu intra turbo cum trebuie si se pune in bot . ma poate ajuta cineva cu un sfat . pe diagnoza nu da nimic

 

 

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te putem ajuta doar daca faci un log in mers/BS pe EGR/turbina(daca nu stii cum se fac cauti in topicul despre loguri/turbina).

Dupa cum spui ca se intampla trebuie data jos turbina si curatata/reconditionata.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Problema mea incepe cam asa : Passat B5 , 1.9 TDI 131 CP an 2002,cumparat anul trecut in vara. Azi dimineata ger,-5 grade,am pornit masina,am lasat-o 20 de minute sa se incalzeasca putin motorul,in fine,am pornit spre lucru si la un moment dat am simtit cum tremura motorul putin. Am oprit motorul in parcare,am lasat-o cam 12 ore pana am iesit de la lucru,dau cheie,porneste la sfert,dar mi se aprinde martorul de ESP si motorul tremura ca unul de tractor. Neobisnuit pentru mine,tinand cont ca in afara de 2 brate nu am avut nici o problema cu masina pana acum.

 

Lasand la o parte inceputul,problema suna in felul urmator : motor tremurand,martor ESP aprins in bord. Clar,am facut un test VAG COM,din care mi-a sarit in ochi urmatoarea linie :

 

2 Faults Found:
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240) 
            P1666 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 0 0 X X X 

 

In atasament aveti log-ul (Log-CS08TUN-1) imediat dupa ce am depistat problema. Am dat 2-3 telefoane in stanga si in dreaapta,si la indicatiile unui prieten am ridicat capota si m-am uitat dupa o mufa cu 2-3 fire,care zicea el ca e de la injectoare. Am miscat putin din mufa,si surpriza. Masina mergea normal,fara sa tremure motorul,fara martor ESP aprins in bord. Am scos repede laptop-ul,am dat test iar cu VAG COM (atasament Log-CS08TUN-2) . Am lasat masina pornita,am alergat-o pe drum in sus si in jos si mergea ca in prima zi. Dupa ce am scanat cu VAG COM am exportat log-ul,si surpriza din nou: s-a sters si eroarea de la injector,si mai multe erori de la engine (01) .

 

Intrebarea mea e urmatoarea : in situatia de fata,ce pot face cu privirea la "mufa" aceea de la injectoare (situata in partea dreapta a masinii cam in spatele motorului) ? Vreau sa o rezolv cumva,sa nu fiu nevoit mereu sa bag mana pe langa tevile incinse ca sa rezolv contactul imperfect. Din log-uri,deduc ca ar fi contact imperfect. Va rog sa ma ajutati cu o parere/ un sfat - referitor la problema cu eroarea de pe injector sau un sfat referitor la mufa,cum as putea sa o rezolv cat mai repede si bineinteles cat mai putin costisitor? Daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema il rog sa imi lase un mesaj in privat sa discutam.Va multumesc!

 

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti mufa (prin dessurubare) si cureti cu spray de contacte plotii. Vezi ca la capatul cursei trebuie sa se auda "tzac" ca si cum s-ar bloca mufa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna  , sunt nou aici si daca ma poate ajuta cineva cu citirea unui log , si cu lamurirea acestei erori va multumesc anticipat

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 03 Komfortgerát HLO 0001  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 3665508312C5AFAE711-4A9C
 
   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801
   Component: 03 Tõrsteuer.FS     0001  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802
   Component: 03 Tõrsteuer.BF     0001  
 
   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811
   Component: 03 Tõrsteuer.HL     0001  
 
   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812
   Component: 06 Tõrsteuer.HR KLO 0002  
 
1 Fault Found:
00956 - Key 2 
            09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Modificat de mikhael86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Am avut un Passat AVF din 2001 pe care l-am vandut recent pt ca un prieten isi vindea masina si am zis sa fac o schimbare si sa cumpar masina de la el pt ca macar stiu ca a schimbat multe pe la ea (ambreiaj, distributie, discuri, telescoape, etc). Este vorba de un Audi A6 AWX din 2002 - prima inmatriculare, fabricat in 2001. Mi-am vandut masina mea, pe care o regret acum, si am luat Audi-ul.

Acum incep problemele. Dupa ce l-am luat am observat destule defecte pe care a uitat sa mi le mentioneze (reglaj lombar stricat, switch-uri usi stricate, aeroterma care scartaie, etc.). Toate aceste mici defecte nu ma deranjeaza f tare pt ca am remediat deja o mare parte din ele, iar restul se vor repara si ele. Lucrul cel mai important pe care a uitat sa il mentioneze e ca EGR-ul e anulat. Am observat asta dupa ce m-am uitat mai atent pe la motor si la imbinarea dintre galerie si teava care vine de la EGR am observat o tiganie: o tabla care este pusa acolo. Nici macar nu este un kit apecial de anulare, sau macar sa fie decupata tabla frumos. Nici faptul ca e anulat EGR-ul nu ma deranjeaza daca ar fi facut cum trebuie. Dupa tabla care e acolo, chiar nu cred ca o firma specializata a facut asta. Fostul proprietar sustine ca asa a luat masina.

De fapt problema la care voiam sa ajung e consumul. in oras imi consuma in jur de 11-12, iar in afara 7-8 ceea ce mi se pare muuult prea mare. M-am uitat cu vag com-ul si am facut cateva log-uri. Nu ma prea pricep sa le interpretez, dar unele valori nu sunt in limite, ceea ce ma face sa cred ca este de la acea anulare de EGR. Am schimbat si debitmetrul de aer (aveam unul ramas de la passat) si am cam aceleasi valori. Consumul la relanti pe vag com e de 0,6 l/h.

Un alt lucru de mentionat e ca chiar inainte de a o lua de la el, s-a umblat la injectoare, in sensul ca era uzata garnitura de la unul din ele si scotea fum f tare. Problema a fost remediata, acum nu mai scoate fum deloc nici cand e turata la maxim. Valorile pe injectoare (dupa cum se vede si in log) sunt in limite, sunt chiar f bune. Deci nu cred sa fie de la injectoare.  Filtrele de asemenea sunt toate noi. Temperatura lichidului de racire pe vag com e tot timpul 82-83 de grade. de asemenea am observat pe vag com ca si temperatura de la motorina e indicata, cred eu, corect.

Masina trage foarte bine. Mai bine decat Passat-ul. La Passat cand am mai avut pierderi de presiuni, sau probleme pe la debitmetru se simtea imediat: nu mai tragea.

Fostul proprietar sustine ca lui in oras ii consuma in jur de 8.

De mentionat ca rotile din spate sunt putin infranate. Am ridicat-o pe cric si daca invart de roata tare, face maxim o tura, dupa care se opreste. Simt asta si cand ma opresc la semafor, la viteza f mica se opreste fara ca eu sa pun frana. Ma gandesc ca asta ar putea fi cauza. Dar sa influenteze chiar asa de mult? O sa caut sa schimb etrierii de pe spate si sa vad apoi.

Acum legat de problema cu EGR-ul, daca ar fi dupa mine, l-as reactiva (bineinteles as pune unul nou pt ca cel de pe masina e stricat sigur). Insa nu cred ca pot sa il reactivez doar scotand acea tabla. Cred ca este si ceva software sau un chip pus. Aveti idee cum as putea vedea asta? Sau e posibil sa fie anulat doar cu tabla? Ma gandesc ca ar da eroare la bord, sau macar in vag-com. Nu am nicio eroare in vag-com la Engine.

Am atasat si niste log-uri. Daca ati putea va rog sa va dati cu parerea. (log-ul e facut in treapta a 3-a la 3000 rpm, asa cum indica vag-comul. Am folosit tempomatul pt log, nu pedala de acceleratie). Si daca aveti alte idei, de la ce ar putea fi consumul marit, let me know.

Mersi mult si o zi faina!

fuel consumption.PNG

LOG-01-010-011-013.CSV

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am urmatoarea situatie!

Mi-am reconditionat turbina pentru ca masina nu mai tragea si scotea fum. (am reconditionat-o la Cipos deci lucrarea e garantata). 

Trage muult mai bine, dar tot parca e usor "inecata" si scoate putin fum.

Cipos mi-a zis ca e ori debitmetrul dus ori catalizatorul e blocat (aparent cutiile automate blocheaza catalizatoarele, eu mergand oricum destul de lent si subturat).

Intrebarea ar fi ce credeti din cele doua ca e mai probabil sa cauzeze problemele aratate si daca are cineva sa-mi imprumute o tura un debitmetru bun sa nu arunc degeaba banii pe un debitmetru! :)

O zi frumoasa! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_2007

Te ajut eu cu un debitmetru de proba. Da-mi PM daca vrei. Trec diseara prin iancului, parca acolo ne-am mai intalnit acum vreo 2-3 ani, daca tin eu bine minte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vali palade

salut

problema mea este urmatoarea:am un passat an 2000 motor 1.9 ATJ ,si nu trage, turbina fluiera dar nu trage deloc parca nu ar avea turbina am curatat si EGR si nimic scoate mult fum negru .ma puteti ajuta?multumesc

Modificat de vali palade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Am schimbat de curand oringurile la injectoare si garnitura la pompa tandem si de atunci nu mai merge mai mult de 140 km si consuma 11/100km fata de 7.5/100km pe acelasi traseu facut zilnic.Ma ajuta si pe mine cineva cu log-urile . nu stiu sigur daca le-am facut bune. Multumesc

Log-WVGZZZ1TZ6W175068.txt

Log-KG56OKS-WVGZZZ1TZ6W175068-273776.txt

https://goo.gl/photos/uVajRgyVBGTjCVQD8

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log cum trebuie(cauta in topicul despre loguri/turbina interpretarea lor cum se face), fa si un BS pe 003/011, un print screen cu, grupurile 004/013/015 si sa ne spui daca dupa schimbarea oringurilor sa facut reglajul injectoarelor.

Ce ai postat tu nu ne ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, bogdansv02lah said:

Am schimbat de curand oringurile la injectoare si garnitura la pompa tandem si de atunci nu mai merge mai mult de 140 km si consuma 11/100km fata de 7.5/100km pe acelasi traseu facut zilnic.Ma ajuta si pe mine cineva cu log-urile . nu stiu sigur daca le-am facut bune. Multumesc

Log-WVGZZZ1TZ6W175068.txt

Log-KG56OKS-WVGZZZ1TZ6W175068-273776.txt

https://goo.gl/photos/uVajRgyVBGTjCVQD8

din pacate, ce ai postat tu, nu ne ajuta.... si imi aduc aminte, ca am raspuns la un post identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bogdansv02lah

Problema mea sa rezolvat prin înlocuirea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat . Cam ciudat ca s-au stricat injectoarele dupa inlocuirea oringurilor . Ceva lipseste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29 august 2013 at 22:30, VWali a scris:

Chiar nu stie nimeni ce are masina asta a mea.Daca la un passat din 2004 nimeni nu gaseste nimic, ce pretentie sa mai am la unul din 2012?

Salut am si eu un Passat din 2000 i-am spart baia i-am înlocuit-o si nu mai trage deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai belit axa cu came/tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am tot rascolit pe acest forum dar se pare ca nimeni nu ar fi avut problema cu care ma confrunt de ceva vreme,masina la plecare de pe loc si in mers la depasiri de exemplu nu mai trage, nu mai are acea forta ca inainte (te baga in scaun),acum parca e asa ca un cal batran si fara puteri,cei drept ca anul trecut am luat de vreo doua ori limp mode dar dupa o cursa de vreo 7000 km masina nu a mai intrat in limp mode,am schimbat si debitmetru de aer dar masina se comporta la fel,am scos mufa de la debitmetru si masina merge mai rau ceea ce ma face sa cred ca debitmetru nu este defect,consumul a crescut un pic ,fum nu scoate mult spuneti-mi va rog ce ar putea fi fara sa fac diagnoza deocamdata,masina merge mult prin oras zilnic si ma gandesc sa fie turbo?furtumase vaccum?filtru de aer este nou,ce poate fi?vorbim de motor 1,9 tdi,130 cp,cod motor avf,astept cu nerabdare ceva pareri concrete,cu speranta ca voi primi cv raspunsuri multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul de la turbina e tras la maxim dupa ce pornesti motorul?

Debitmetrul de proba a fost nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru nu a fost nou,cat despre actuator nu ma pricep daca mi-ai putea explica.....ar fi bine

tin sa precizez ca motorul nu mai are acel fluierat specific motoarelor de passat,ca inainte de asi pierde puterea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu supectez o pierdere masiva de vacuum.

Urmaresti actuatorul daca trage geometria de la turbina si pui pe cineva sa porneasca motorul. 

Daca e necesar, mai demontezi plastice de pe-acolo sa poti vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok Cosmin,vineri sunt liber si verific toate acele furtumase panzate,la prima vedere nu par a fi scoapte,eu cred ca o sa le schimb pe toate,multumesc mult salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
anghel florica

sal baieti sunt nou pe forum si am si eu o problema la masina,. am un vw passat model 2002 1,9 TDI 130 cp de un timp imi cade turbo dupa 120-140 km la ora cam cand ajunge turometul peste 2800 ture pe min si trebui sa iau contactul si sa-l pun la loc ca sa revina turbo din nou . Care sa fie problema? e turbo de vina trebui curatata turbina sau inlocuitas cu alta noua? eu cand vin din germania acasa cu masina dupa un timp cam dupa vreo 500 km parcursi isi revine la normal deci turbo functioneaza normal  dar pana atunci tot iau contactul si al pun iar sa-si revina turbo...care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paraschiv Mihaita

Salut. Am și eu un passat 1.9 tdi, 131 cp, cod motor AVF, masina nu mai trage deloc, nu mai trece de 100 km/h. Furtunasele de vacum sunt la locul lor, turbina lucrează perfect, dar ce mi-a spus mecanicul ca ar fi debitmetru de aer.  Faza e ca am probat 6 debitmetre, unele noi,altele de pe mașinile prietenilor cu aceleași mașini și același cod motor și cu toate face la fel. Masina nu mai trage deloc. Sincer,chiar nu mai știu ce sa îi fac! Dacă mă poate ajuta cineva. Aaa, și pe tester da ca totul e ok. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!