Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

in cazul in care nu ati gasit diagrama..

revin acum ,am si eu o intrebare , turbina de 131 cp  de pe avf se potriveste pe 101 cp avb ? a incercat cineva ?

post-145971-0-54564000-1445208183_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu se potriveste - daca se poate adapta - da - dar trebuie modificate/inlocuite cateva componente - furtune presiune turbo, etc - sunt alte diametre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , dar am pus-o deja fara nici un fel de modificare ..ca idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din actele masinii asa iesea,ca idee..dar inseamna ca au mintit astia mai mult ca sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva...ceva...nu corespunde. Nu au aceelasi diametru la admisie furtune...etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil , am pus-o , merge ...nu mai conteaza :) .Este de pe o skoda superb de 131 ,daca are vreo importanta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna

Am un vw tiguan fabricat sfarsitul 2007 automat 4motion. Mi s au aprins in bord cele semnu cu buclele. Am fost la un electronist si mi a pus o pe tester. A spus ca trebuie sa schimb pompa vacuum. Am cumparat una originala si mi a schimbat o. Dar dupa ce mi a montat o sus dupa ce porneam masina si apasam acceleratia motorul nu se tura si daca insistam cu piciorul pe acceleratie ajungeam la un sunet de fier pe fier la motor. Daca lasam acceleratia si o apasam iarasi motorulbse tura normal. Tipul care mi a montat pompa de vacuum mi a spus ca de stia cat de greu se schimba pompa nu se apuca de ea. Mi a spus cs nu stiu ce clema nu a reusit s o puna si sa merg la o reprezentanta sa regleze pompa de vacuum.

Am mers la reprezentanta VW acolo mi au spus ca pompa este reglata si montata ok si ca problema ar fi filtrul de particule. Am eliminat filtru si mi s a facut o resoftare de catre o persoana care se ocupa de chestii de genul dar dupa aceasta motorul era tot infundat. Cel care mi a facut resoftarea mi a spus ca pompa de vacuum ori nu este montata sau reglata ok. Cand scotea de la pompa de vacuum un stut si o mufa motorul functiona ok dar fara putere iar cand punea stutul si mufa de la vacuum din nou accelasi simptom de motor infundat.

Ma puteti ajuta cu un sfat. Masina este in reprezentanta si urmeaza luni sa demonteze din nou pompa de vacuum sa vada daca primul mecanic a montat o ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg... ce tot au cu biata pompa de vacuum?

Observ ca toti profita de nepriceperea ta. De unde esti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa vacuum, am eliminat filtru de particule, am facut resoftare si dupa aceea mi s a spus ca de fapt pompa vacuum nu este montata corect sau reglata corespunzator dupa ce in prealabil am fost asigurat ca s a verificat montarea si reglajul pompei si ca problema este de la filtru de particule care avea u indicator de 106% sau cam asa ceva. Nu s a reusit regenerarea filtrului de particule. Masina scoate aburi si apa si intermitent un fum negru. Acum urmeaza ca luni sa demonteze pompa vacuum si sa vada care este problema cu montarea sau reglarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bocacorneliu

Ce cod de motor are masina ? Majoritatea pompelor de vacuum sunt mecanice si nu pot fi depistate de nici un tester. Cum sa ajuns de la pompa la DPF ? Documenteaza-te bine ca altfel....inlocuiesti motorul piesa cu piesa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu un passat cocosat din 97 si am o problema.cand accelerez pana in a patra nici o problema cand ajunge la 3000 de turatii intra 3 nu mai trage deloc zici ca am luat picioru de pe acceleratie dar eu sunt cu pedala pana in podea pe loc drept merge dar greu daca dau de o panta si am 130 ajunge la 70-80 sa fie turbina oare sau care ar fi cauza.ma scuzati daca nu am publicat unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuator, electrovalva.... fa o diagnoza sa vedem eroarea stocata si un log in mers cu VCDS-ul, sa ne uitam pe valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea.sunt nou pe forum,dar am o mare problema...in urma cu putin timp am schimbat turbo apoi interculeru apoi am ajun la EGR si acum debitmetru...si din pacate am constatat ca masina nu trage bine.ma pute-ti ajuta cu niste sfaturi va rog...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era mai ieftin oare un log in mers sa vedm parametrii masinii si apoi sa ne dam seama care ar putea fi pb? Erori stocate? Ca sfat, fa-i un log in mers si posteaza aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaa...uitasem si pompa tandem noua


ma poate ajuta cineva cum sa postez log-urile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai in acel topic tot ce te intereseaza - vezi Best answer. Cauta un coleg cu vcds, fa log-urile si posteaza-le. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da BOSH comandat din germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zici ca e second, valorile is mici fata de cele care ar trebui plus un lagg mic la turbo, incarca mai greu turbina. Actuatorul a fost schimbat si el sau a fost pus vechiul inapoi pe noua turbina? Prima data rezolva cu debitmetru apoi verifica vacuum care intra in actuator cu un vacuumetru. Trebuie luate una cate una pana rezolvi problema. Data viitoare la log incearca sa ii dai pedala maxim de pe la 1800rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuaru e luat impreuna cu turbina care nu e noua.reconditionata

Cu debitmetru nam ideie e nou ce altceva sa-i fac...sa-l pun inapoi pe cel vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!