Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Salutare ! Am un Passat din 2005 cu cod motor avb. Masina nu mai trage iar la pornire trebuie sa dau mai mult la automat. Am aprins in bord bord martorul motor si spirala pe intermitent. Nu scoate fum. Am scanat de erori si am P0489-exhaust gas recirculation control circuit low si P0243-turbo/supercharger wastegate solenoid A. Va rog frumos dati-mi niste sfaturi legate de aceasta problema. Va multumesc !

Verifica daca ai alimentare la cele 2 electrovalve cu probleme, posibil un fir intrerupt sau siguranta arsa daca erorile au aparut in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! nu am reusit inca sa fac un log darintr-o mica mare parte am rezolvat problema!am verificat vacuum-ul cu un ceas comparator si aveam pierdere de asta aparea si eroarea pe egr si nici clapeta de langa turbo nu avea putere sa isi faca,cursa!.. dauneaza cu ceva daca am gatuit furtunasul ce intra in electrovalva,? oricum deja masinasa se comporta altfel..trage mai acum fata de inainte

%7Boption%7D

Salut! nu am reusit inca sa fac un log darintr-o mica mare parte am rezolvat problema!am verificat vacuum-ul cu un ceas comparator si aveam pierdere de asta aparea si eroarea pe egr si nici clapeta de langa turbo nu avea putere sa isi faca,cursa!.. dauneaza cu ceva daca am gatuit furtunasul ce intra in electrovalva,? oricum deja masinasa se comporta altfel..trage mai acum fata de inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu trebuie gatuit... verifica furtunasele legat de pierdere, verifica jocul stutului de la pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am verificat ala prima data si e ok! in momentul in care am lasat furtunasul in electrovalva nu aveam vacuum nu reusea sa trimita mai departe dar cum scoteam furtunasul si il gatuiam aveam si functiona totul in parametri...dar din cate am auzit cam asta e buba la toate de 116

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sigurantele si toate sunt ok. M-am lasat pagubas si am adus-o la service. Chiar acum astept sa vad rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pt passat? Am primit rasp de la service ca nu am curent la sapapele vacumatice. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am nevoie de o informatie daca ma puteti ajuta...actuatorul de la turbina nu mai functioneaza...doresc sa il schimb, pot obtine un cod pt el, masina are turbo cu geometrie fixa...din dezmembari pot lua un actuator de la o alta turbina tot cu geometrie fixa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur - daca este de pe aceeasi turbina/model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! (Dupa ce am citit mai multe topic-uri, va scriu si eu problema ce am la Golf IV1.9 tdi axr / 140 CP) Masina trage bine pana la 120 (pe drum normal), sau pana la 80 pe panta, dupa ce simt ca a pierdut puterea, nu mai trage in nicio treapta. Parca nici turboul nu mai functioneaza (nu se aude). Daca opresc motorul si pornesc din nou iarasi trage pana 120/80. Mecanicul spune ca cel mai probabil debitmetru de aer e de vina. Ce altceva poate sa fie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta se numeste Limp Mode . Foloseste search din stanga jos si povesteste-i si mecanicului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, citesc sa vad ce e LIMP MODE, de ce imi apare, si ce sa fac sa rezolv.

Modificat de EdmondField
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU iti taie din putere, ca sa previna alte stricaciuni..... asta este limp mode, in traducere....

 

fa o diagnoza si un log in mers cu VCDS-ul si o sa vedem care este problema si ce poti face pt remedierea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Detin o Skoda Fabia 1.9 BSW 2010. Am impresia ca peste 2500 rpm motorul nu mai trage asa de tare. Am facut o proba cu debitmetrul decuplat si nu am simtit o mare diferenta in functionare. Am facut si un log in mers in treapta a 3a. V-as fi recunoscator daca v-ati da cu parerea despre rezultate. ar trebui schimbat debitmetrul?

Multumesc

Skoda Fabia 1.9 BSW LOG 1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul pare ok - turbina, ceva suprapresiune, posibil geometrie murdara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns. Turbina trebuie demontata pentru curatire sau mai pot merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu intra il limp mode - sa iti taie din putere - mai poti merge

 

pentru curatare/inlocuire geometrie, trebuie data jos turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Va rog o parere si la mine ca nu stiu ce sa-i mai fac;am curatat turbo,am testat si cu alt debitmetru,verificat si furtune si degeaba tot nu trage.

 Am facut si un log in mers dar nu ma lasa sa-l postez.

Multumesc.

LOG-02-003-010-011.xls

Modificat de cosminaccio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba extensia, pune .txt si te lasa sa-l atasezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit,nu era formatul fisierului bun.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema cu masina din semnătura!

Astazi am schimbat senzorul G62 deoarece imi pornea foarte aiurea la rece( întreruperi, fum, tremura etc., trebuia sa o tin un pic accelerata pana se încălzea putin). Am decis sa il schimb in urma unui test cu vcds , cand am constatat ca indica către computerul mașinii o Temp cu 25 grade in plus.

L-am schimbat,ce-i drept cam greu ca nu prea e spațiu,a iesit cam greu de acolo,siguranța aia s-a rupt cand am încercat sa o scot dar in final am reușit si totul a fost Ok, pornirea foarte buna , in schimb ->> nu mai trage masina cum trebuie. Parca nu mai are turbina. Precizez ca nu scoate fum .Am facut niște scandări cu vcds si atașez aici log-urile, daca ma puteți ajuta cu interpretările. Din ce am vazut eu acolo nicio valoare nu e Ok.

Ca eroare imi da asta :

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl

Part No: 038 906 019 AJ

Component: 1,9l R4 EDC 0200SG 1060

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

VCID: 5FC9A74FF5FD

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Va multumesc anticipat!

post-112262-0-26765800-1445121821_thumb.

post-112262-0-12054200-1445121840_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunasele de vacuum,mai ales in zona unde ai lucrat,se poate sa fi scos din greseala unul cand ai schimbat senzorul G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , multumesc!

Ma voi duce astazi sa le verific si o sa postez ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am rezolvat problema.

Am scos furtunul care era înfipt in supapa de la turbo si am vazut ca nu trage nu sufla, practic nu funcționează.

Am luat-o pe traseul lui si la un moment dat,undeva sub vasul de antigel, am descoperit ca o bucățică de furtun era ieșită dintr-un stut.(Atașat poza 1,2,3).-> PROBLEMA A FOST REZOLVATĂ , MASINA TRAGE BINE ACUM.

-> Mai departe,pe același traseu era iar o bucățică de furtun care intra intr-un alt stut care se ramifica in 3 ,una dintre ieșiri fiind blocată cu un șurub de fostul proprietar cred( Atașat poza 4) . AVEȚI CUMVA IDEE UNDE AR TREBUI SA DUCA ?

Multumesc si sper sa-i fie si altcuiva de ajutor asta!

post-112262-0-53977600-1445171451_thumb.

post-112262-0-86983100-1445171469_thumb.

post-112262-0-68334900-1445171499_thumb.

post-112262-0-36974300-1445171518_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la robinetul care opreste circulatia apei prin termoflotul de pe filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe undeva pe forum schema de conectare a vacuum-urilor,caut-o si asa ai sa gasesti unde venea conectat respectivul furtunas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!