Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Pai pune sa vedem si noi BS pe turbina/egr, sau sunt doar cele de mai sus??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum sa nu fie"inecata"daca abia in jurul valorii de 2800 ture actualul ajunge cat specificatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mariuszionutzz

sal am si eu un passat din 2001 131cp avf si de curand am schimbat garnitura de chiulasa pt ca imi facea presiune in instalatia de racire dar dupa montaj am constatat ca masina nu mai trage absolut deloc va rog daca ma poate ajuta careva scriu aici deoarece nu pot deschide alt topic

Modificat de mariuszionutzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris unde trebuie,nu era nevoie de alt topic,verifica toate furtunasele de vacuum sa fie conectate la loc si corect,e postata schema de conectare pe forum,eventual si o scanare cu VCDS ,poate apare si acolo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si un log in mers, cu VCDS-ul, pe campurile 003, 010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu hop cu o mici probleme.

 

In ultima vreme (1-2 ani) simt ca mi s-a marit destul de mult turbo-lag-ul in special cand motorul este bine incins! 

 

Aflandu-ma pe Transfagarasan, am oprit pentru a ma bucura de peisaj iar cand am vrut sa plec de pe loc, am pornit motorul, introdus in Drive (am cutie automata) si masina s-a pus in miscare dar f.f. incet. Pedala spre fund, urca f. greu in turatii... Dupa 7 secunde a ajuns la 2200 cand am auzit cum a intrat turbina si a accelerat exploziv cu mult fum negru in spate. Din acel moment am sesizat ca turbina nu intra sub 2000 rpm in urcare, motorul fiind bine incins.

 

Facand niste teste am sesizat ca daca apas brusc pe aceleratie am 2-3 secunde moarte in care practic nu intra turbina. De asemenea daca vreau sa un urc un deal mai abrupt si masina e sub 2000 rpm pur si simplu urca greu, cerand o retrogradare. Daca ii ofer acest lucru accelereaza fara probleme. Intre 1400-2000 actioneaza ca si cum turbina ar fi moarta. 

 

Este destul de enervant, mai ales ca, in rest, acceleratia pare normala.

 

Precizez ca inca nu am facut Log in mers, deoarece nu am avut ocazia, dar apelez inainte la ajutorul vostru. 

 

Am masina de 9 ani, cunosc cum mergea si in niciun caz nu avea acest turbo-lag imens. Masina are acum 185.000. 

 

Mai precizez ca unul din injectoare imi apare cu +2 pe tester, nu stiu daca are vreo relevanta. 

Turbina este neumblata la ea, debitmetru original, 1 injector schimbat acum 3 ani. Furtunele de vacuum schimbate, insa fara rezultat. 

 

Va multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!

 

am si eu un pasat din 2000 motror 1.9 TDI 85kw si nu mai trage.

 

I am schimbat debitmetrul, i am pus unul nou Bosch si nici o schimbare,

 

Ma puteti ajuta?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log ar face mult. cu presupusul nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, sper sa ma ajutati si pe mine cu o problema.
Am un passat 1.9 tdi ajm, din 2000, si problema principala este ca nu trage ca inainte, se tureaza mai greoi, iar dupa 150 este moarta, si de la 100 la 150 accelereaza greu tare. Nu mai are acelasi demaraj.

Am facut 2 loguri in tr 3 si 4.

Nu imi pot da seama exact de unde problema, pentru ca am facut mai multe la masina si dupaia am observat ca nu merge ok.

O iau in ordine cronologica, am schimbat uleiul si filtrele, fara filtru de motorina, inlocuit senzor g81(retur motorina, dar acum, dupa o luna am vazut ca nu erau tocmai ok firele si nu stiu cat de bine functiona cu senzorul nou), curatat egr, cu galerie, reglat avansul de la -3.3 la 0, apoi cand am iesit in teste am observat ca nu mai trage la fel, am pus la -1.5 masina mergand la fel.

Am schimbat 3 mafuri, toate de pe 131 cp, masina merge la fel, sau mai prost. Am scos mufa de la maf, merge mult mult mai slab.

Am verificat vacumurile toate sunt ok, actuatorul de la turbo merge bine, tine vacum.

Nu stiu ce sa ii mai fac, multi mi-au zis ca e mafu, dar am schimbat 3 si nimic. Am ajuns asa la capatul rabdarilor.

Atasez logurile..LOG-02.xls    LOG-01.xls

Modificat de cata_unu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea. Am aceleasi simptome ca si user-ul de mai sus Executron cu postarea #1034. Cat e motorul rece trage foarte bine si sub 2000rpm, dar problema apare dupa vreo 10-15 min cand temperatura motorului atinge 90 grade. Are un lag foarte mare cu pedala la fund sub 2000rpm, iar motorul are putere abia cand atinge 2200-2300 rpm (si nici atunci parca nu trage cum trage cand e "rece"). Mentionez ca iarna care a trecut am avut de multe ori limp mode, iar de vreo 4 luni nu am mai avut deloc. Iar problema cu lag-ul am simtit-o de alaltaieri cand am mers mult prin oras cu AC pornit. Tot alaltaieri, dupa o stationare de 3 ore, la pornire am observat ceva fum alb pentru aproximativ 2 minute. Am facut in seara asta un log in mers cu treapta a 3-a si a 4-a. Mai mentionez ca am foarte mult ulei pe la EGR(a inceput sa apara excesiv dupa 2 luni dupa ce l-am curatat).

 

Isi poate da cineva cu parerea dupa log-uri?

 

Am pus si niste poze de pe la motor cu EGR, turbina (poza e facuta in martie), si o conducta care duce la intercooler.

Va multumesc!

 

LOG-uri_PASSAT_1.9_AVF.zippost-45598-0-09645100-1438204459_thumb.jpost-45598-0-67356300-1438204466_thumb.jpost-45598-0-52102100-1438204475_thumb.jpost-45598-0-20526600-1438204484_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Palele de la turbina arata foarte rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer si aici sfatul si parerea.

 

EGR anulat fizic cu surub:

In regim de mers normal masina e usor sugrumata sub 2500RPM. De la 2500RPM se aude turbina cum incarca complet si masina prinde viata. 

Cand calc pedala la podea de pe la 1600-1700, turbina incarca repede, dar pe la 2300 - 2500RPM zvacneste, parca are o treapta. Dupa 2500RPM, masina trage complet liniar pana in rosu.

 

EGR activ:

Creste semnificativ turbo lagul. Senzatia de sugrumare e mai puternica, la mers normal masina se ineaca incepand cu 1800 pana la 2500RPM (uneori mai puternic, alteori aproape insesizabil). Dupa 2500RPM, nu mai sunt probleme.

 

In ambele cazuri totul e mai evident in treptele inferioare (1,2,3). In treapta 5, spre exemplu, masina trage liniar. 

 

In log BS03, valorile gazelor recirculate sunt foarte mari. (am atasat log)

In log BS11, actuatorul face cursa completa si fara intreruperi. (reglajele la geometrie sunt din fabrica)

 

Schimbat EGR (wahler), MAP, curatat admisie, probat alt N18, schimbat ax came, tacheti, cuzineti, verificat vacuum peste tot. Avans reglat la 0 grade, valori injectoare sub 0.7 toate. Consum ralanti 0.7-0.8.

Loguri peste loguri care nu zic nimic. (atasate). 

 

Nu am mai facut nimic inca la masina. Masina se comporta la fel, lucru care ma face din cand in cand sa mai petrec timp pe diverse forumuri incercand sa gasesc probleme asemanatoare. Si am gasit ceea ce ar parea sa fie cea mai plauzibila cauza. Surubul de stop nu e reglat corespunzator, fapt ce face ca turbina sa inchida geometria foarte mult, blocand aerul sa ajunga la palele turbinei. Simptomele par sa fie exact cele descrise de mine - turbina nu face boost complet decat tarziu, si pana in anumita turatie, masina ezita. Tind sa cred ca problema ar fi de aici si din valorile de la BS11, care din cate se vede sunt cam maricele (>1250 mbar turbo on, cu diferenta de aproape 300mbar on-off)

 

Descrierea cauzei am gasit-o in postul de aici , iar un tip descrie si el pe scurt problema in video-ul de aici, pe la minutul 3:50.

 

Ar avea rost sa umblu la reglajele turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu probleme cu puterea motorului in sensul ca la inceput in demaraj sacada iar acum nu mai trage cum trebuie si intra in limp mode,am reconditionat turbina crezand ca de acolo este problema dar face la fel,am facut si un log in mers cu care poate ma ajuta cineva.

LOG-01-003-010-011.zip

Modificat de valyhd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune este trosnit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vw passat variant 1.9

Salutari !!! si eu am cam aceeasi problema cu nu trage masina mai deloc adica nu actioneaza turbo pe un mic tester i-a dat la un prieten ca face presiune prea mare si intra in avarie o fi de la senzorul de presiune sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza cu VCDS,un log in mers. De obicei agata geometria turbinei si nu reuseste sa reduca presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul dupa ce a schimbat distributia si a montat suportul pt motor a prins cablul care duce la senzorul de la intercooler si l-a retezat.am pus tester-ul pe masina si a indicat senzorul acela.am verificat si se vede cum este acolo cablul facut varza.

 

mersi totusi pt opinie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am si eu o problema care ma cam sacaie! de ceva timp am schimbat 2 injectoare si deblocat turbina pt ca intrase in limp mode...in prima faza masina tragea mai ceva fata de cand am luat-o...dar inainte de a o scoate din service mecanicul mi-a recomandat sa vin sa reconditionez turbina pt ca se va bloca din nou...cam dupa o saptamana s-a blocat din nou turbina! am reconditionat-o insa de data asta masina nu mai tragea cum trebuie...se accelereaza foarte greu pana la 1800 indiferent de treapta!am schimbat MAF-ul insa nu prea multe schimbari! am facut log in mers si nimic turbina baga bine,MAF-ul eo ok.insa mi-a spus ca egr-ul nu functioneaza cum trebuie!plus de asta am si intercooler-ul spart si s-a cam imbibat cu ulei si praf! ma poate ajuta cineva cu un sfat? detin un passat 1.9 TDI 116 cp AJM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza log-ul sa ne uitam pe el - altfel nu prea avem cum sa iti zicem de la ce este si ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc sa fac un log zilele astea ca stau cam prost cu timpul! ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara/inlocuieste intercooler-ul,ca si din cauza lui nu trage masina un log in mers cu un intercooler spart nu stiu cat de relevant poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spart e mult spus..din cauza vibratiilor s-a fisurat ca are joc carena din fata lui ca sa spun asa si pierde ulei..ciudat e ca si inainte era asa si tragea masina! oricum o sa incerc sa iau prin eliminare sa vad daca am un rezultat! revin zilele astea cu un log ! ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am un Passat din 2005 cu cod motor avb. Masina nu mai trage iar la pornire trebuie sa dau mai mult la automat. Am aprins in bord bord martorul motor si spirala pe intermitent. Nu scoate fum. Am scanat de erori si am P0489-exhaust gas recirculation control circuit low si P0243-turbo/supercharger wastegate solenoid A. Va rog frumos dati-mi niste sfaturi legate de aceasta problema. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers cu un VCDS, sa ne uitam pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!