Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

CristianVasile

OK, dar asta nu cred ca va rezolva problema pe care o intalnesc la 120 km/h. 

 

L.E: @Terminatoru, voi face acea scanare. Multumesc! 
Voi reveni cu detalii!

Modificat de CristianVasile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Ti-a zis Zolak ce sa faci,asta daca vrei sa-ti rezolvi problema fara costuri mari si fara a inlocui piese care nu sunt necesare a fi inlocuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.Eu am o problema ceva mai complicata zic eu, si anume:in treapta 1 motorul se comporta ca un sdi, daca ai dau un "spritz merge perfect si asta se in tampla la fiecare treapta de viteza daca turatia apuca sa ajunga la relanti.Nu am nici un fel de eroare la motor, turbina curatata, toate furtunele de vacum schimbate, n75 la fel, log in mers aproape perfect mai putin debitmetru care nu lucreaza in parametri. Sa fie el vinovatul?

Modificat de costin/ade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis eu.nu mai avem decat pistoanele sa le dau jos.am facut comanda de Unu l nou vedem rezultatul cand ajunge.

Modificat de costin/ade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fireblade900

salutare,

sper sa ma poata ajuta cineva si cu problema mea care e comuna pe aici, mai exact simptomele masinii sunt urmatoarele:

in treapta 1 si 2 se comporta ca o bestie indiferent de turatie si sarcina(bineinteles ca dupa 2000 rpm e mai agresiva), daca schimb in treapta 3 cand masina e la 4000rpm si nu e in sarcina se comporta bine si in treapta data dar in treapta 4 la 3000rpm ii da in nas(limp mode),si nu se mai tureaza deloc. daca nu o urc la 4000rpm in treapta 2 pentru treapta urmatoare, ii da in nas la treapta 3 in jur de 3000rpm. deci ca un rezumat:

    treapta 1 - orice turatie, orice sarcina - comportament ideal

    treapta 2 - orice turatie, orice sarcina - comportament ideal

    treapta 3 - daca  e data la 4000rpm si nu e in sarcina - comportament ideal doar daca o tin turata peste 2500rpm

                   - daca e data la turatii mici, e in sarcina, turatii mici - limp mode si nu depaseste 3000rpm-120kmh

    treapta 4 - daca e data la 4000rpm si tinuta in turatii mari fara sarcina comportament normal (foarte rar pot ajunge aici)

    treapta 5 - nu mai tin minte cum mergea bine...

 

PS de vreo 2 ani am observant o problema la pedala de franare si citind aici pe forum am gasit rezolvare ,renumitul stut avea joc la pompa de presiune vacuum, si deci am schimbat pompa, nici inainte de problema cu stutul nu tragea mai tare de 160kmh, dupa schimbarea pompei ajungeam si la 190kmh indiferent de sarcina dar a inceput din ce in ce mai des sa intre in limp mode (intr-o perioada de 2-3 luni). am schimbat MAF, filtre, curatat EGR si turbina, schimbat furtunasele, sensor presiune turbo(eroarea cu senzoru o dadea la un log in mers, dar nici dupa schimbarea lui nu s-a rezolvat)

mentionez ca nu mai am posibilitatea sa fac testari VAG.

astept orice sugestie

multumesc

 

salutare

avand problema mentionata mai sus intr-un post anterior am schimbat pana la urma si valva N75 dar problema persista...imi puteti da si alte pareri pe unde sa mai verific/ eventual probleme asemanatoare si rezolvate.

PS. dupa schimbarea valvei N75 nu mai am fluctuatii la turatiile motorului, dupa schimbare nu am sters posibile erori stocate(nu am acces la VAG), mi se pare ca se aude mai ,,rotund'' motorul pana intra in limp mode, dupa aia parca se aude cam...infundat, nu mai pierde din viteza asa repede la deal/sarcina cand e in limp mode(parca are ceva caluti in plus fata de situatia cu valva veche)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fireblade900

 

salutare,

sper sa ma poata ajuta cineva si cu problema mea care e comuna pe aici, mai exact simptomele masinii sunt urmatoarele:

in treapta 1 si 2 se comporta ca o bestie indiferent de turatie si sarcina(bineinteles ca dupa 2000 rpm e mai agresiva), daca schimb in treapta 3 cand masina e la 4000rpm si nu e in sarcina se comporta bine si in treapta data dar in treapta 4 la 3000rpm ii da in nas(limp mode),si nu se mai tureaza deloc. daca nu o urc la 4000rpm in treapta 2 pentru treapta urmatoare, ii da in nas la treapta 3 in jur de 3000rpm. deci ca un rezumat:

    treapta 1 - orice turatie, orice sarcina - comportament ideal

    treapta 2 - orice turatie, orice sarcina - comportament ideal

    treapta 3 - daca  e data la 4000rpm si nu e in sarcina - comportament ideal doar daca o tin turata peste 2500rpm

                   - daca e data la turatii mici, e in sarcina, turatii mici - limp mode si nu depaseste 3000rpm-120kmh

    treapta 4 - daca e data la 4000rpm si tinuta in turatii mari fara sarcina comportament normal (foarte rar pot ajunge aici)

    treapta 5 - nu mai tin minte cum mergea bine...

 

PS de vreo 2 ani am observant o problema la pedala de franare si citind aici pe forum am gasit rezolvare ,renumitul stut avea joc la pompa de presiune vacuum, si deci am schimbat pompa, nici inainte de problema cu stutul nu tragea mai tare de 160kmh, dupa schimbarea pompei ajungeam si la 190kmh indiferent de sarcina dar a inceput din ce in ce mai des sa intre in limp mode (intr-o perioada de 2-3 luni). am schimbat MAF, filtre, curatat EGR si turbina, schimbat furtunasele, sensor presiune turbo(eroarea cu senzoru o dadea la un log in mers, dar nici dupa schimbarea lui nu s-a rezolvat)

mentionez ca nu mai am posibilitatea sa fac testari VAG.

astept orice sugestie

multumesc

 

salutare

avand problema mentionata mai sus intr-un post anterior am schimbat pana la urma si valva N75 dar problema persista...imi puteti da si alte pareri pe unde sa mai verific/ eventual probleme asemanatoare si rezolvate.

PS. dupa schimbarea valvei N75 nu mai am fluctuatii la turatiile motorului, dupa schimbare nu am sters posibile erori stocate(nu am acces la VAG), mi se pare ca se aude mai ,,rotund'' motorul pana intra in limp mode, dupa aia parca se aude cam...infundat, nu mai pierde din viteza asa repede la deal/sarcina cand e in limp mode(parca are ceva caluti in plus fata de situatia cu valva veche)

caz rezolvat.  se numeste supapa incalzire si reglementeaza circulatia lichidului de racire din radiatorul de pe filtrul de motorina si cum la mine valva are membrana sparta si pierde vacuum,am anulat furtunu(i-am pus surub in cap) de vacuum sa nu mai piarda.

acum e o adevarata bestie.

 

PS. verificati si valva asta....

post-135741-0-75588100-1433083799_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am gasit cateva masini cu membrana sparta, la aceasta valva.... se poate suspenda temporar, pana la comandarea piesei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian-George

salut.am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva,am un passat 1.9 TDI AWX 131 cp si nu prea trage cum ar trebui(furtune vacuum schimbate,turbo nu pare sa aiba joc) am reusit sa-i fac un log in mers da' imi cam prind urechile sa zic asa.daca ma poate ajuta cineva cu o descifrare a log-ului ii multumesc f mult

Monday 1 June 2015 03:56:30:65217 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Data version: 20130910               038 906 019 EH 1.9l R4 EDC 0000SG  1346                                                         Group A: '003       Group B: '010       Group C: '011           Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle   Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP   TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% Marker STAMP  /min  mg/str  mg/str  % STAMP  mg/str  mbar    % STAMP  /min  mbar    %   01.apr 1785 850.0 676.2 04.aug 0.32 421.4 1009.8 1380.6 32.5 0.68 1764 2019.6 1345.5 24.mar   02.dec 2016 850.0 989.8 04.aug ian.40 808.5 1009.8 1684.8 100.0 ian.76 1911 2295.0 1977.3 41.8   mar.20 2289 850.0 1004.5 04.aug feb.48 1053.5 1009.8 2492.1 100.0 feb.84 2205 2335.8 2644.2 66.1   apr.28 2604 850.0 980.0 04.aug mar.56 980.0 1009.8 2457.0 100.0 mar.92 2499 2346.0 2445.3 67.3   mai.36 2877 850.0 852.6 04.aug apr.64 955.5 1009.8 2398.5 100.0 5.00 2793 2346.0 2328.3 67.7   iun.44 3129 850.0 852.6 04.aug mai.72 847.7 1009.8 2106.0 100.0 06.iul 3045 2346.0 2106.0 55.4   iul.52 3360 850.0 891.8 04.aug iun.81 862.4 1009.8 2176.2 100.0 iul.16 3276 2346.0 2234.7 60.6   aug.62 3591 850.0 872.2 04.aug iul.89 906.5 1009.8 2316.6 100.0 aug.26 3507 2346.0 2281.5 59.4   sep.72 3801 850.0 882.0 04.aug 9.00 886.9 1009.8 2293.2 100.0 sep.36 3738 2346.0 2340.0 59.4 Monday 1 June 2015 03:59:01:65217 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Data version: 20130910               038 906 019 EH 1.9l R4 EDC 0000SG  1346                                                         Group A: '003       Group B: '010       Group C: '011           Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle   Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP   TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% Marker STAMP  /min  mg/str  mg/str  % STAMP  mg/str  mbar    % STAMP  /min  mbar    %   0.73 1764 425.0 411.6 53.4 0.02 445.9 1009.8 1345.5 33.3 0.35 1764 1275.0 1310.4 32.7   ian.80 1932 850.0 818.3 04.aug 01.iul 578.2 1009.8 1275.3 100.0 ian.44 1848 2274.6 1474.2 29.ian   feb.89 2226 850.0 945.7 04.aug feb.16 960.4 1009.8 2059.2 100.0 feb.53 2121 2325.6 2398.5 60.2   mar.97 2541 850.0 916.3 04.aug mar.25 955.5 1009.8 2363.4 100.0 mar.61 2436 2346.0 2351.7 60.2   05.iun 2856 850.0 940.8 04.aug apr.33 906.5 1009.8 2281.5 100.0 apr.70 2751 2346.0 2269.8 58.6   iun.14 3129 850.0 901.6 04.aug mai.41 945.7 1009.8 2351.7 100.0 mai.78 3045 2346.0 2375.1 64.9   iul.25 3402 850.0 906.5 04.aug iun.51 842.8 1009.8 2211.3 100.0 iun.87 3318 2346.0 2199.6 56.2   aug.34 3633 850.0 886.9 04.aug iul.62 886.9 1009.8 2328.3 100.0 iul.98 3570 2346.0 2281.5 59.4   sep.43 3864 850.0 867.3 04.aug aug.72 896.7 1009.8 2340.0 100.0 09.aug 3801 2346.0 2340.0 61.0

Modificat de Cristian-George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cine crezi ca stă să descifreze ce ai trântit tu aici? Arhivează fișierul in format *.zip sau schimba extensia din *.csv în *.xls, apoi atașează-l la postare. In cel mai rău caz fa un printscreen si atașează-l pe acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saut!...Emission Workshop(cateodata apare, cateodata nu). Ideea este ca intotdeauna motorul pierde din putere cam pe la 100-110 km/h. Turbina curatata, egr curatat...Test numarul 1:mecanic 1 "nu apar erori deloc...fa un test vacuum".   Test 2: mecanic 2  "diferente mari, turbina baga prea mult aer" (test facut cu motorulla relanti).... Astept cateva pareri....Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

La "motorul pierde putere" e limp mode si se stochează eroare. Ca nu a gasit-o primul mecanic.... asta e altceva.

Daca mecanicul 2 are dreptate si zice ca turbina "baga prea mult aer" atunci posibil sa ai suprapresiune in turbina(de aceea iei si limp mode).

Daca zici ca turbina e curatata atunci ramane n75 cu probleme, actuator spart sau tija de la actuator reglata prost.

Testul vacuum l-ai facut pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers/BS asta pt.a ne lamurii daca e vorba de turbina/linie vacuum.

Mesajul ce ti apare e de obicei de la sistemul de evacuare gaze(egr).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian-George

nu reusesc sa pun atasamentul cu logul facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-i extensia cu .txt daca nu te lasa sa il atasezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata.Debimetru care nu lucreaza in parametri, la fel si n75, acum e o be stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri, Laurentiu si Romytaxy. Nu am facut inca testul vaccum, dar in cateva zile o sa-i fac un test in mers si apoi o sa revin cu detalii. Nu ma pricep deloc la mecanica si m-am saturat sa tot aud pareri pe banii mei. Sper sa ii gasesc problema pana la urma.Va salut

Modificat de cardacea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer si aici sfatul si parerea.

 

EGR anulat fizic cu surub:

In regim de mers normal masina e usor sugrumata sub 2500RPM. De la 2500RPM se aude turbina cum incarca complet si masina prinde viata. 

Cand calc pedala la podea de pe la 1600-1700, turbina incarca repede, dar pe la 2300 - 2500RPM zvacneste, parca are o treapta. Dupa 2500RPM, masina trage complet liniar pana in rosu.

 

EGR activ:

Creste semnificativ turbo lagul. Senzatia de sugrumare e mai puternica, la mers normal masina se ineaca incepand cu 1800 pana la 2500RPM (uneori mai puternic, alteori aproape insesizabil). Dupa 2500RPM, nu mai sunt probleme.

 

In ambele cazuri totul e mai evident in treptele inferioare (1,2,3). In treapta 5, spre exemplu, masina trage liniar. 

 

In log BS03, valorile gazelor recirculate sunt foarte mari. (am atasat log)

In log BS11, actuatorul face cursa completa si fara intreruperi. (reglajele la geometrie sunt din fabrica)

 

Schimbat EGR (wahler), MAP, curatat admisie, probat alt N18, schimbat ax came, tacheti, cuzineti, verificat vacuum peste tot. Avans reglat la 0 grade, valori injectoare sub 0.7 toate. Consum ralanti 0.7-0.8.

Loguri peste loguri care nu zic nimic. (atasate). 

LOG (3,10,11) - TR 3.xls

LOG (3,10,11) - TR.4.xls

LOG BS03 - EGR.xls

LOG BS11 - TURBO.xls

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Salut! Am facut si eu log-uri! Iau LIMP mode , iar dupa repornire masina trage mult mai tare si se tureaza si pana in 4000.

1.Screenshot_7.png

2.

Screenshot_6.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

nimeni?

multumesc

Modificat de CristianVasile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avem ce vedea pe logurile tale, trebuie sa faci pe 003, 010, 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema cu turbo cred

as  vrea sa fac un log in mers , sunt din oradea este vreu coleg care ma poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

In log BS11, actuatorul face cursa completa si fara intreruperi. (reglajele la geometrie sunt din fabrica)

 

 

 

Ma cam indoiesc ca turbo are reglaje de fabrica atunci cand la turbo ON baga 1260 mbari.

In alta ordine de idei, ce ai vrea de la un motor de 1.9? Sa accelereze ca o motocicleta de 100 de cai? Eu zic ca timpii de acceleratie sunt super OK.

Consumul la relanti un pic mare, daca ai avut totul oprit, inclusiv climatronicul, becuri stinse, radio oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina era extrem de incinsa, dupa cativa kilometri buni in care s-a mers talpa 100%, tras dreapta si imediat BS011. Se vede si in log ca valoarea e in continua scadere.

Altfel, diferenta dintre ON-OFF e in limite.

 

Nu m-am plans de cum trage masina la talpa. La mers normal masina se inneaca si e sugrumata pana la 2500RPM. Cu talpa la fund pana la 2500RPM trage in valuri, dar trage. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!