Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

verificati liniile de vacuum, pompa tandem, etc.

 

posteaza logurile sa ne uitam pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine sa ofera sa ma ajute si pe mine cu o diagnoza in mers si sa o verifice va rog stiu ca sunt off-topic acum dar nu stiu la cine sa apelez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11118073_873797445991942_1574396326_n.jp11126667_827127730696208_166250928_n.jpg


salut . am patito si eu ..nu mai mergea deloc masina,nu mai avea nici o vlaga , tot acelasi motor e  1,9  tdi  96 kv  131 . si uite de la ce era ,un simplu furtun era iesit . pana nu am urmarit cu atentie ( si cu ajutorul colegilor de pe forum ) dar un banal furtun ce poate sa faca . :)

Modificat de popa lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.....am si eu aceeasi problema ...pierdere putere.....la viteza 4 si 5...si intra in acel... limp mode....atasez o poza cu VCDS....

Rog ceva sfaturi....multumesc

post-19817-0-07067100-1429901840_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si tu un pic prin topic si o sa intelegi ce ai de facut , da un search pe forum cu "limp mode".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pedala de la acceleratie era sa remediat dar mia ramas deviata de la turbina trebuie curatata

Am schimbato dar de curiozitate am sa o desfac sa vad ce si cum ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

conduc masina din semnatura de aproximativ 3,5 ani in care am facut 100kk, o cunosc pana la cel mai mic detaliu, in tot acest timp am observat ca atunci cand acul indicatorului de combustibil, ajunge in ultimele doua segmente albe de pe cadran, motorul isi schimba mersul, adica se aude mai frumos urca liniar in ture, si trage de la turatii mai joase si mult mai tare si bine, adica fuge mai tare, inclusiv consumul este mai mic cu 0.3-0.4l (nesemnificativ dar e diferit) pe aceleasi segment de drum. oare ce ar putea provoca aceasta putere? si de ce nu este permanenta? mentionez ca totul timpul fac plinul si merg pana consum tot, dupa care fac iar plinul. mi-am propus sa fac si doua log-uri in mers in cele doua situatii sa le compar

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo 40 l mai putin in rezervor... ? ..nu prea vad cum sa o ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

poi tocmai nici eu nu mi dau seama...nu stiu ma gandesc ca poate ramane motorina intr-un singur compartiment si o trimite direct in tandem, si nu se mai chinuie pompa sa o traga din amandoua... dar poate mai e cineva care are un 4motion si a simtit aceasta diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa nu se chinuie, ca ai pompa de transfer si tot din comp ala trage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate avea legatura greutatea cu tractiunea pe puntea spate ? Sau fenomenul nu depinde de incarcarea masinii ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

adica atunci cand e mai usoara, sa traga doar fata? eu stiu ca este 4*4 permanent, 50cu50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat b5.5 e 4x4 torsen, nu haldex, deci transmisia e permanenta.

 

Sa stiti ca aceeasi intrebare a pus-o si un coleg pe forumul pt azd (motor benzina 1.6 16v).

Foarte curios fenomenul, personal nu l-am experimentat desi am incercat.

 

Posibil sa nu bage pompa de benzina presiune suficienta (maxima) atunci cand e prea mult combustibil in rezervor?

De tras mai bine ca e ma usoara masina sa fim seriosi, nu pune pbme un rezevor plin, mai ales la unu motor diesel.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da,,, si sa bage pompa mai bine cand e rezervorul gol, e exclus.

 

eu zic ca e placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

stiu ca e torsen... nu stiu daca e placebo, ca atunci cand merg cu ea la drum intins si scade motorina si ajunge pe ultimele doua patratele albe, simt imediat acea diferenta de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic, nu am monitorizat niciodata acest aspect.... iar la drum intins incerc sa am motorina la ultimele patrate, nu la primele spre rosu...  :winter:

 

fa-i un grafic de putere cu VCDS-ul, cand ai rezervorul plin si aproape gol, in aceleasi conditii atmosferice, de drum, inarcare, etc - sa vedem diferentele - oricum, sa fie sesizabil, vb de ceva caluti buni in plus, nu de 2-3....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba pompa de alimentare. Chiar daca este torsen, teoretic este 50 cu 50, dar daca sunt diferente de uzura fata/spate nu mai este 50/50. Sunt multe variabile pe transmisie 4x4, si uzurile nu se comporta liniar cu greutatea. Incearca sa mergi in aceleasi conditii cu o greutate in plus in portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

am sa fac loguri ptr comparatie

incarcatura este aceeasi

si alimentarile sunt facute de la plin pana pe rosu, si realimentare plin.

la ce te referi diferente de uzura fata spate nu mai este 50/50 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricat ai incerca nu poti avea uzura egala fata/spate. 1 mm diferenta la diametru de roata (adica foarte putin) si cuplul transmis nu mai este 50 cu 50.  Te apropii de 50 cu 50 pe masura ce incarci masina pe spate si ai anvelope identice, noi. Adica  raza masurata de la centrul rotii la sol sa fie identica fata/spate. La capitolul uzuri iei in calcul si amortizoarele care se comporta diferit functie de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
CristianVasile

Salut! 
Am un Passat B5.5 1.9 2004 si cred ca debitmetrul trebuie schimbat. Puteti sa imi spuneti daca acesta este bun pt motorul AVB ? 

0 281 002 479

24 437 503

PBT-GF30

E Bosch. 

Mentionez ca atunci cand sunt in a IV-a si o turez peste 2500 rpm pierd puterea. Ca sa revina, trebuie sa opresc motorul si sa il pornesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Nu am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Mentionez ca atunci cand sunt in a IV-a si o turez peste 2500 rpm pierd puterea. Ca sa revina, trebuie sa opresc motorul si sa il pornesc.

 

Tu iei limp si s-ar putea ca debitmetrul sa nu aiba absolut nimic. Eu as zice sa faci un log in mers, BS003,011 si sa postezi aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-471.

Tot aici gasesti si toate amanuntele despre cum se fac logurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

În iarna asta mi se întâmpla sa nu mai traga chiar si când schinbam din a III-a in a IV-a. Schimbam la 1800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe viitor schimba in jur de 2500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!