Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

nu am schimbat inca nimic,

maine o urc pe rampa sa caut fire roase sau intrerupte si in functie de ceea ce gasesc o sa mai fac investigatii.

o sa caut si siguranta s avad in ce stare e.

multam de pont

ai VAG COM cumva?

Modificat de ovidiuboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sobo nu-si da obstescul sfarsit in motor, cel putin la mine nu s-a intamplat. Eu am in permanenta acolo pliculetele, ca are vecinu o curte de vaduva :D. Parerea mea e sa iei in serios problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sobo nu a dat coltul in motorul tau, atunci o sa cumpar si eu pliculetele respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul empiric este sa scoti mufa debitmetrului si sa dai o tura. Daca merge mai vioi este debitmetrul dus sau unul din fire rupt/muscat/mestecat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PPPPP, scuze, dar nu prea inteleg logica. de ce daca scot mufa si MAF ul este dus, motorul ar merge mai vioi? atunci scot mufa si merg asa, fara sa mai cumpar alt debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

problema rezolvata cu ajutorul lui cipos. multam.

schimbat MAF ul. cost 350 lei.

off topic>

:) Vand MAF. putin folosit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As adauga pe tema asta, desi cam tirziu (acuma am vazut topic-ul), legat de cutia tiptronic in 5 model zf 5hp-19. Are de la producator o protectie electronica, un fel de safe mode,care nu lasa motorul sa se manifeste asa sportiv,la plecarea de pe loc in special.Cand am pus cip pe masina din semnatura, am fost informat despre rolul protectiei.Uleiul din convertorul de cuplu, ajunge la temp mari, in timpul mersului.Daca ai un mod de condus sportiv ,automat si temp creste, desi este mare la un mers normal.Nu am intrebat valori, dar uleiul incins topeste solenoidul din centru( sant 3 discuri in convertizor).Adica prajesti cutia si adio arme.Nu mai este buna de nimic.Poti merge si fara protectie, cum merg eu acuma, dar fara liniute si plecari de la semafor nebunesti.De asemenea, in regim sportiv de mers(depasiri repetate si variatii de viteza mari in timp scurt),are ca efect incalzirea uleiului din convertizor, deci nu este recomandabil sa o ti tot asa.Pe scurt, se incalzeste mult mai violent la viteze mici decit cind accelerezi la viteze mari.

Dani ab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Azi mi s-a intamplat o chestie ciudata in timp ce rulam cu masina din senin motorul a inceput sa nu mai traga. Am schimbat treapta de viteza, in treapta inferioara si am incercat sa-i dau talpa, dar degeaba, acceleram pana 3500-4000 rot/min. si abia ajungea la 100 - 110 km/h. Am oprit pe loc, am oprit motorul, l-am pornit si apoi am plecat si motorul a inceput sa traga normal. I-am dat talpa pret de vreo 3-4 km, cu trepte schimbate la vreo 3500-4000 rot/min. Masina se comporta acum normal. Ce parere aveti, cam care ar fi fost cauza acestui episod. Sa fie oare debimetru, turbina, injector, sa dea semne de oboseala vreo piesa sau ce poate fii? A mai patit cineva ceva asemanator? Va astept cu parerile voastre.(masina este cea din semnatura).Va multumesc!!!

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e celebrul leamp mode

cel mai probabil e debitmetrul dar pot fi si celelalte.

debitmetrul e senzorul care spune calculatorului cat aer intra in motor (motorul fiind turbo vol de aer care intra in motor variaza in f de turatia turbo)

probabil fiind defect ii spune calculatorului ca intra prea mult aer

calculatorul se sperie si comanda turbinei sa se opreasca

dupa opritul motorului masina functioneaza normal dar pastreaza in calculator un cod de eroare care poate fi citit la sevice

daca cauti pe forum poti sa gasesti niste coduri pt climatronic cu care poti citi erorile stocate (codurile de eroare)

dupa ce le gasest un search pe google (sau pe forum) si afli ce eroare a fost stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Unde se afla debimetru, si ce operatiuni sa fac pentru al demonta. As vrea sa-i fac o verificare cu mufa scoasa. Am impresia ca nu prea mai trage ca inainte si episodul cu puterea scazand dintr-o data s-a repetat astazi. Daca ati posta si niste fotografii ar fi ok, pentru ca habar nu am unde este mufa aceea, si nu vreau sa fac vreo traznaie. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul se afla pe acel furtun gros care iese din filtrul de aer si intra in partea din fata a turbinei(este inseriat intre filtru si furtun).

Problema ta nu este de la debitmetru.

Pierderea brusca de putere este cauzata de "neindeplinirea obligatiilor " de catre turbina ce isi poate avea rezolvarea fie in sistemul de vacuum si comanda al turbinei (in 90% dintre cazuri ) fie in turbina propriu zisa.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18218

Rezolvarea incepe de obicei prin diagnosticarea problemei .

Mai jos gasesti un link cu adresele colegilor de forum care sunt dispusi sa te ajute in diagnosticarea problemei fara avantaje materiale (..cel putin eu nu iau bani pentru colegii de forum)

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318

Sa ne ti la curent cu rezolvarea :D

Later Edit.

Vad ca esti din Urziceni.

Daca vrei stabilim o intalnire in Slobozia intr-o zi si facem o testare sau mai ia legatura cu colegul Paul_ral sau alti baieti din Slobozia si poate te ajuta careva cu un log.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce mod poate debimetru influenta turbina, poate baga mai mult aer in ea chiar daca nu are nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Inca nu am reusit sa ajung cu masina sa-i fac un test, dar in schimb de atunci nu mai imi este mila de ea. Talpa si claxon, schimb vitezele dupa ce se incalzeste pe la 3000-3500 r/min. Si pot spune ca parca merge foarte bine, raspunde foarte prompt la acceleratie, in orice caz mi se pare ca s-a schimbat mersul motorului, este mult mai sprinten. O sa ajung in curand sa-i fac un test. Poate cauza la turbina si stilul de condus, sincer cam o protejam, pana acum. Mersi dukku pentru mesaj, chiar imi doresc sa ne intalnim la Slobozia sa schimb si eu cateva idei cu un cunoscator de Passat. Mersi mult!

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul cand se strica arata o valoare mai mare de aer decat cea reala si implicit motorul stie ca a tras destul aer cand defapt nu a tras cat trebuie si implicit turbina va baga mai putin aer.

Cand acesta cade de tot ECU inlocuieste valoarea citita de debitmetru cu o valoare predefinita care asigura functionarea motorului la un regim safe .

@ geaorge - vorbim pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci sa inteleg ca a fost un episod nefericit, adica sa fi aparut o eroare, iar debimetru sa functioneze corect, pentru ca masina acum se comporta excelent. Scuze ca nu am inteles unde sa vorbim ( nu inteleg ce insemna PM).

PM = Personal Message (ai un buton PM in parte de jos a postului)

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cu acordul lui cosmin postez:

Cred ca am si eu o mica problema. Am avut ceva graba intr-o seara ziele trecute si am facut ceva km. La intoarcere am observat ca masina nu vrea sa treaca in nici un fel peste 190km/h.

De tras, trage super masina pana la 180km/h se duce foarte repede,chiar trage super bine si la turatii joase, apoi cu chin cam inca vreun kilometru a ajuns la 190km/h si pace.

Masina, cel putin asta vara afara a luat lejer 210km/h, iar in talon sunt trecuti 200km/h.

Ceea ce ma nedumereste este ca pana la 180 trage mai mult decat satisfacator, parca mananca astfaltul iar apoi se plafoneaza. dintr-o data.

O sa incerc zilele astea sa fac un log si sa il postez spre analiza.

pana atunci astept pareri.

masina: golf 4 hatch/ 1.9 tdi/116cp/6trepte/jante 225/45zr17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam log-ul. E posibil sa aiba ceva si debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de vina debitmetru daca trage bine pina la 180, de multe ori ramai uimit de masina, parca ieri a tras mai bina azi e mai puturoasa.

Conteaza foarte mult si temperatura de afara,umiditatea, caldura, cand e racoare afara trage mai bine stiu ca o sa spuneti ca sunt :(

Filtru de motorina, aer de cat timp nu l-ai mai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era filtrul de motorina nu tragea nici la talpa in viteze mai mici. Cand o calci incepe sa trepideze. Am patit si eu.

Poate filtrul de aer eventual...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori combustibilul este de vina,chiar daca alimentezi mereu la aceias pompa,nu primesti aceias marfa de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie problema si cu debitmetrul daca nu urca peste 180km/h. Debitmetrul nu functioneaza in parametrii normali sau da valori eronate intr-o anumita plaja, cine se pricepe isi da seama dintr-un log. Chiar saptamana trecuta am intalnit un Passat al unui coleg de pe forum care urca cat de cat ok pana la 100km/h dar atingea 140km/h ca o Dacie 1310. Trebuie imprumutat un debitmetru identic si facut o proba dar la viteze asa de ridicate intervin si factorii amintiti in posturile anterioare.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul de care vorbeste msanyix e al meu,si intr-adevar,asa se comporta.Pana la 100 Km/h trage binisor,dar nu ca si variantul lui,iar dupa 100 e dezastru.Am facut 2 teste Vag-com,iar la motor nu apar erori.Turbina e noua,iar dupa teste,isi face treaba asa cum trebuie,injectoarele iarasi sunt in parametri.S-a uitat unul dintre colegii mei pe log,iar unele date masurate de debitmetru,par sa fie in neregula,de aceea il si suspectez pe el.Initial am pus lentoarea masinii pe seama tractiunii integrale,dar greutatea cu care trece de 100 km/h ma face sa suspectez debitmetrul.azi merg la service sa incerc unul nou,si va spun rezultatele.Toate cele bune!

Modificat de stingray
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stingray . problema ca a ta am avut cu un passat b5 al varului meu, fix dupa ce a schimbat turbina. Am facut un log si la prima parere parea debitmetrul dus. Am schimbat debitmetrul si parca mai rau tragea.

In final a fost de la turbo, ceva parca defect de fabricatie sau ceva montat gresit, nu mai tin mite exact. A inlocuit turbina in garantie si apoi a mers bine.

Inca nu am reusit sa fac un log pentru problema mea, interfata mea de fiind din china s-a blocat. prietenii stiu de ce :D

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca un debitmetru nou costa undeva in jur de 250 lei. Nu e o mare investitie dar chiar daca o faci trebuie sa fi sigur ca debitmetru e problema. Si eu am schimbat un debitmetru la un golf 4. Dupa ce l-am schimbat zici ca aveam masina de WRC :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a mai schimbat debimetrul sa imi zica si mie daca poate de unde l-au cumparat, cat a costat, si daca sunt mai multi producatori care este cel recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!