Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

salut! va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema la un Passat 1.9 avf ,de ceva timp scoate fum alb dimineata cand o pornesc,am mers la mecanic si a constatat ca am un injector dus,mi-a dat seria de la injector si mi-a spus sa caut unul bun sa il inlocuiasca,am cautat in constanta la toate centrele de dezmembrare si am gasit unul dar cand la montat si a pus vcds pe masina era mai praf ca al meu,acum va rog daca stiti pe careva de incredere care vinde injectoare bune ca imi este frica sa cumpar din tara sa nu imi traga teapa,codul injectorului este 038 130 073 AN cu seria BG.

   va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand la montat a schimbat oringurile/la reglat ??

Trebuia sa muti in prima faza injectorul in alta parte/alt piston sa vezi daca se muta eroarea/corectia lui.

Cauze pot fi multe, cablaj/oringuri/ax came.

Ce eroare aveai/ce corectie de a ajuns mecanicul la concluzia asta??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da a schimbat oringurile,la reglat dar era blocat la 3.01,ax came este nou,tacheti noi,supape,ghiduri,simeringuri toate sunt noi,a mutat injectorul și pe alt cilindru și eroarea persista.

Mi-a mai rămas injectorul...vreau sa îl schimb sa fiu cu inima împăcată. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la mutat si eroarea persista atunci iti trebuie altul.

Bafta la achizitionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru sfaturi.

Vă rog sa ma ajutați cu un vanzator de încredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un set de 4 injectoare cu AN, da-mi un tel sa-ti dau unul.0745402675.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,ieri in timp ce circulam mi s-a aprins in bord becul de la ESP si masina nu vroia sa mai traga si nici nu trecea de 100 de km/h cu pedala de acceleratie la podea,am apasat butonul de activat dezactivat ESP dar fara nici un rezultat,am oprit masina pe dreapta am oprit motorul un minut si apoi am pornit motorul si totul a fost ok,mi se intampla asta cred ca a treia oara in decurs de cateva luni,vorbim de un passat din 2002,TDI,130 cp,AVF,as vrea sa stiu cam de unde ar veni aceasta problema si ce este de facut,salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,o scanare cred ca te va lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare sa fie limp mode - asta este de la turbina.... geometrie imbacsita, cel mai probabil.

 

daca simti ca si cum masina mergea in 3 pistoane - atunci e de la injectoare - cablaj cu probleme, cel mai probabil

 

asa cum ti-a recomandar Edy, fa o scanare sa vedem exact despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,am sa ma conformez spuselor dvs si am sa postez cele depistate,salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut baieti, am o problema care imi cam da batai de cap.

Treaba sta in felul urmator, am schimbat motorul pe masina, acelasi cod ( AVF ), am montat turbina reconditionata (garantie 1 an), am curatat toata admisia de aer, toate furtunele, intercoolerul, absolut tot,

schimbat toate filtrele (MANN), schimbat ulei, schimbat antigel si cand sa plec cu masina, masina nu tragea aproape deloc, am schimbat debitmetrul si  parca si-a mai revenit dar pana la 2000 de turatii ii cam moarta in plus dupa ce o opresc si incerc sa o pornesc, porneste dar se opreste instant, se raceste si iara merge.

 

Am verificat vacum la actuatorul turbo si este, am verificat actuatorul de la egr ii bun, ce sa mai verific, am fost si la tester si nu are nicio eroare, orice sugestie este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentare/injectoare/log in mers/BS pe EGR/turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina cum spuneam ii noua, injectoare bune-0.9 corectia maxima pe injectorul  3 in rest 0.3 pe celelalte, am schimbat filtru de motorina cu altul noua, curatat egr si galeria de admisie, masina nu da fum deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e reglat si acctuatorul dupa turbina noua??

Fa un log pe injectoare (in relantiu e una /in mers alta) si ce ti am spus mai sus.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina a fost reconditionata si actuatorul a fost reglat in service la AVD TURBO, banuiesc ca stiu ei ce fac, si daca o turez valorile la injectoare is bune, motorul mergea perfect inainte sa il schimb  pe masina mea.  

 

Apropo BS pe EGR ce inseamna mai exact?

Modificat de merdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic.

E o vorba"scanteieste/benzineste, dar...nu porneste".

Deci daca nu incerci sa faci/verifici ceva NU o sa ramai decat cu "oful".

NU contest ceia ce au facut la service dar...EU sunt asa mai"toma necredinciosul".

Injectoarele in relanti/accelerare pe loc e una, iar in sarcina alta.

Turbina/EGR numai cu log in mers BS de lamuresti(a se citi/intelege ca NU ma refer strict la functionarea turbinei in sine)ci la tot ce tine de ea, furtune/vaccum/pompa tandem/supape N.../asezarea furtunaselor/etc.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Merdan vad ca esti din baia mare,iti recomand sa mergi la Denis in Recea se pricep baietii la VW sigur ii da de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine vine cineva cu diagnoza la mine sa vedem ce are si daca nu ii dau de cap ma duc si in Recea. Merci de recomandare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am o problema asemanatoare, vro 10-15  min motorul nu a mai tras (idee e ca pare ca nu se cupleaza ambreajul), apoi dupa o alta pornire doar la peste 2500 a mai avut un zvac ca si cum s-ar cupla, as vrea niste sfaturi avand in vedere ca e posibil sa nu aiba nici o legatura cu cuplul.

 

Bineinteles ca o sa duc si masina in sercice insa am nevoie de niste sfaturi. Multumesc.

 

Masina : volkswagen passat b5 2.5 TDI cutie hidramata  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers cu VCDS-ul, pe campurile 003, 010 si 011 - ne uitam pe el si iti zicem unde pare sa fie problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine o diagnoza pe cutie prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit pana la urma cu masina sa mearga ca si inainte, dupa o scanare am vazut ca era ceva eroare pe debitmetru, am sters-o si acuma masina merge bine.

Singura problema care o mai ramas este ca nu porneste tot timpul la cald, am facut diagnoza si nu apara nimica, singura eroare ce apare este pe ceasuri  ceva cu " memory back seats".Baiatul 

care mi-a facut  diagnoza mi-a recomndat sa ma duc sa fac immo off, el zicand ca problema este de la imobilizator dar in bord nu apare cheita de la imobilizator si nici  pe imobilizator nu este nicio eroare.

Voi ce ziceti sar putea sa fie de la imobilizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Un timp nu am mai avut probleme cu pierderi de putere si credeam ca am scapat de problema dar ieri mergeam pe autostrada si zic hai sa o desfund putin,Totul mergea bine pana la 180 cand simt pentru o secunda ca nu mai trage dupa care iara tragea iar dupa inca o secunda i sa taiat elanu.Am dat a 5 a urcat pana la 3 de ture mai mult nu vroia.Am stins motoru totul ok pana cand la fel nu a mai vrut sa traga.Eroarea aparuta 17958 - Charge Pressure: Control Deviation  \ P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Cum imi pot da seama daca electrovalvele sunt vinovate (si care din ele) sau actuatorul turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un passat din 2000,1.9 tdi,115 cai,6 trepte.De cand am cumparat masina nu imi trece de 3100 de turatii in treapta a5-a ,adica nu trece de 120 km,dar daca schimb a6-a inainte de 3100, trece de 120 km.Am pus-o pe tester si mi-a dat turbina"positive deviation".Am schimbat si debitmetru si senzorul de presiune de la turbo care vine pe tubulatura.Paletii turbinei sunt curati,egr-ul la fel,nu are scurgeri de ulei.Singurul lucru care l-am observat este ca pe tubulatura de la intercooler avea putin ulei.Nu depistez deloc problema.Turbina sigur nu are nimic,masina nu scoate fum.Astept o perere,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!