Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

primul pas este de ai face o diagnoza

revino cu coduri de defect dupa care mai discutam

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mircea..tu de la volan simti mai putin puterea masinii decat daca ai sta pe scaunul din dreapta ! Deci daca tu nu i-ai condus-o nu ai cum sa-ti dai seama cu cat mai bine trage fata de a ta..sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti spun ca ca nu e diferenta iar motoru AVF de 130 e mai mult decat super OK.. trage de rupe .. cred ca ai ceva probleme daca ti se pare ca audi tragea mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@99clu: Am interfata VAG Com si softul. Am facut teste si nu da nici o eroare.

@50rio: Eu am condus Audi-ul, de aceea am ramas surprins.

Nu prea situ ce sa fac si ce sa mai testez. Nu am masina demult si asa a fost de cand o am. De fapt a fost si mai rau, dar am bagat in ea o groaza de bani. Am luat-o de la cineva de aici din tara si masina e in tara din 2005. Am schimbat pe ea la chestii de mi se face rau cand ma gandesc.... Dar a fost prostia mea ca m-am zgarcit la inceput si am luat una super ieftina (8700 euro). Mai bine luam de la inceput una cu 12.000. Dar acum asta este. Am schimbat distributie, filtre, uleiuri motor cutie, directie, capete planetare, am reparat toba fiindca cel care o avusese inainte ii schimbase racordul flexibil si nu era montat bine si troncanea de motor. Nici nu mai stiu.... ce am mai facut. Acum macar nu mai bate nimic la ea si e ok. Prietenii ma tot bat la cap sa o vand, insa cred ca ma mai incapatanez cu ea putin. Sper sa rezolv si treaba cu trasul motorului. Daca aveti vreo idee, nu ezitati sa mi-o spuneti. Sau eventual ce teste sa-i mai fac. Am mai avut probleme cu furtunele la intercooler la care le tot ieseau colierele si rasuflau sau zburau afara de tot si cadea masina in bot. Dar astea cred ca le-am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Cluj. Daca vrei da un telefon si stabilim o intalnire, sa vedem diferente. Nr. meu de tel il gasesti la detalii. Poti sa ma suni cand doresti, nu deranjezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Nicu!

Mersi de propunere, dar am rezolvat problema. Am schimbat debitmetrul si acum masina si-a revenit la viata.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne si noua dupa ce ti-ai dat seama ca debitmetrul este dus si respectiv cu cat ai rezolvat problema (piesa + manopera).

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log cu vag-com pe grupurile 3, 10, 11 si le-am postat aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...3312&st=620

Dupa aceea am urmat sfatul lui Cipos si am schimbat debitmetrul. Debitmetrul l-am gasit prin intermediul unei cunostinte la o firma de distributie de piese auto, este unul Bosch si inca nu l-am platit. Cunostinta de la firma respectiva, impreuna cu un prieten care poseda un service auto ma ajuta sa obtin un pret cat mai mic cu conditia sa le dau inapoi debitmetrul defect. Luni o sa ma anunte cat ma va costa, dar m-au asigurat ca pretul nu va depasi 300 RON si din cate am inteles este un pret bun. Pe piata spunea cineva ca este in jur de 400-500 ron. Inlocuirea lui am facut-o eu. Nu necesita cunostinte de mecanica, dureaza 10 minute si este nevoie de o surubelnita lata si una cruce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ideea e ca nu am putere la viteze mari si in sarcina,l viteze mici, plus, ca, socotind empiric, consuma mai multa motorina.

interesant e faptul ca la apasarea pedalei de acceleratie, reactioneaza foarte lent, obligandu/ma sa apasa mai tare pedala, dar daca ridic putin pedala de acceleratie, ramanand totusi putin apasata, se simte o inviorare a motorului.

inainte de acetse simptome, am schimbat filtrul de aer, motorina, ulei, uleiul.

cand mi-a schimbat filtrul de motorina, mecanicul nu a umplut filtrul de motorina, asa cum am crezut eu ca ar fi firesc, ci l/a montat gol golutz, spunand ca se amorseaza singur.

daca stiti vreo eventuala cauza a acestui comportament, astept cu interes pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o cat mai buna diagnosticare, ar fi folositior un log in mers. Multi au avut aceleasi simptome, dar cu cauze diferite: fie vreun furtun crapat/scos, fie chiar turbina. Vezi pe aria tdi ca gasesti foarte multe informatii, dar ideea este ca tot la log vei ajunge ca sa faci un diagnostic corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte nu facea, atunci s-ar putea sa fi sarit vreun furtunas de la vacuum.Verifica daca toate furtunasele alea mici dinspre parbriz (aflate in compartimentul motor) sunt la locul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lispa de putere putere poate fi datorata mai multor cauze:1--ar putea fi debitmetrul--cel mai probabil avand in vedere si consumul crecut de motorina;

2--s ar putea sa fie un limp mode adica sa ai o variatie prea mare sau prea mica (in general prea mare) in turbo

3---furtunasele de vacumm sa nu fie toate la locul lor

o diagnoza te ar scoate din problema

bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu credeti ca o posibila cauza ar putea fi neamorsarea filtrului de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred pentru ca, dupa mai multe chei , filtrul se amorseaza singur.Raman de parerea ca atunci cand s-au schimbat filtrle e posibil sa fi sarit vreun furtun de la vacuum.Mie mi s-a mai intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa schimbarea filtrului, motorul nu a mers deloc neregulat, lucru ce ar trada o alimentare defectuoasa pentru o perioada de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu filtru nemorsat poti sa o uiti, eu am schimbat doua filtre de motorina pana acum cu manuta mea.

Operatiunea a fost de genul scos furtune din filtrul vechi, scos filtrul vechi, pus filtrul nou, conectat furtune si CHEIE.

Nu e nevoie de amorsare, umplere si alte operatii si nici nu merge motorul intrerupt sau se actioneaza in mod repetat demarorul.

La mine a pornit la prima cheie si am plecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80% furtunasul de vacum ce trece pe langa filtru de aer a fost scos la inlocuriea alementului filtrant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am priceput. ma duc sa il identific si sper sa gasesc acel furtunas cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am spus, m am apucat sa demontez plasticul de pe motor in vederea identificarii acelui furtuneas de vaccum.

cum am deschis capota, am si avut o surpriza f mare> un ditamai sobolanul statea si el la caldurica. cum m a vazut, s a ascuns sub plasticul de pe motor.

ma apuc serios de treaba, bodoganind in barba cuvinte numai de mine stiute(si de sobo, bineinteles).

casnd iau plasticul de pe motor, sobo, prezent, prin buretele ce inconjoara motorul.

in concluzie, am constatat urmatoarele>

1. sobo, pe care deja il cunoasteti

2. mufa de langa elementul filtrant pozitionata spre parbriz, nu era cuplata

3. un cablu ros de sobo, care bineinteles ca e identificat la o aspectare rapida si pe deasupra numai

problema e ca nu stiu daca sobo mai e chirias prin scutul meu si ca motorul imi merge mai bine, dar in reprize, adica alterneaza momentele cand are putere cu cele in care e puturos, absolut indiferent de faptul ca ar fi in sarcina sau nu, ca sunt gol sau plin

ce rol are acel cablu? pentru ce e acea mufa si ce credeti ca ar trb sa ii mai fac?

multam mult

post-1924-1193480907_thumb.jpg

Modificat de ovidiuboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri, prin bunavointa lui alex, in urma scanarii cu vag com ul, au rezultat 3 erori la motor>

17564

17569

16485 MAF?

iar cu motorul mergang, valorile MAF ului erau zero, fata de valoarea de referinta, care varia in functie de turatia motorului.

in urma stergerii acestor erori, motorul a avut acelasi comportament lenes, dar numai vreo cativa km, dupa care s a inviorat.

si inviorat a ramas pana acum.

chiar sunt uimit de aceste fluctuatii in functionarea lui, deoarece nu inteleg de ce nu s a inviorat imediat dupa ce erorile au fost sterse, trebuindu i ceva vreme pana sa se "prinda " ca nu mai are erori.

daca aveti idee la ce se refera exact primele 2 erori(a 3 am inteles ca s erefera la MAF), astept cu interes o informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca valoarea la debitmetru e 0 atunci acesta ese dus, iar in momentul in care simti ca motorul trage, intervine ecu si da o valoare de 539, aceasta valoare viin subsistuient in cazul unui defect, deci cel mai bine ar fi sa faci un log in a 4 de la 2000 rpm acceleratia in podea pana la 4000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam de informatii.

la scanare, softul zicea ca nu comunica cu MAf ul.

inainte de a face si alte investigatii soft, sa zic asa, vreau sa dau jos toate plasticurile si scuturile, astfel incat sa identific cat mai precis fire intrerupte sau roase de sobo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema ca si tine ovidiu.

Mie mi-a ros prima data firul de la senzor presiune ulei, si se aprindea mare pe bc "STOP" oil pressure failure si tiuia de te inebunea.

problema descoperita, sobo prins si facut feliutze la fulie, scos sobo cu tot cu scut si cu averea lui (boabe de cereale), spalat motor.

Dupa 2 sapt, dau sa pornesc masina, surpriza !! nu porneste, alt sobo a ros firul de la senzorul de pozitie al axului cu came cred, pornea numai dupa ce dadeai la automat 10 sec +. lipit firul, desfacut scutul , scos o cana de boabe si oase de acolo, spalat din nou motor, si , atentie, pus otrava :D

a doua zi din 5 pliculete cu otrava mai existau doar 3,5. iar sobo ia-l de unde nu-i

de atunci nu am avut probleme, dar nici nu au lipsit plicurile cu otrava de prin motor.

Plicurile sunt unele de hartie, patrate cam 4x4 cm cu o guma rosie sau albastra in ele(eu am rosii). Atentie daca ai prin curte pisici sau catei ca acestia sa nu ajunga pe langa plicurile alea.

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles faza cu pliculetele, dar daca sobo papa otrava si isi da obstescul sfarsit printre 4 cabluri 3 furtune si 2 conducte, de unde il recuperezi greu? cred ca o sa incerc probabil si varianta cu otrava, dar nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca debitmetrul are siguranta, daca ai pusul altul nou si a aceesi eroare e arsa siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!