Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Avansul, dupa cum scrie sub campul unde indica valoarea, trebuie sa se incadreze intre -3 si +3. Sigur era la 8? Nu cred ca ar fi pornit la 8

 

Sigur gasesti raspunsuri prin topic-uri pe forum nu era nevoie sa deschizi altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Mihai.

Trebuia topic pentru asta, ca e greu sa caute.

 

alexxaly, nu stiu ce-ai masurat tu acolo, dar ala sigur nu e avans. La 8 grade, nu mai pornesti, ce sa ai pretentii de "tras".

 

Cand vei ajunge la 0 sau chiar -1, o sa vezi ca trage.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma pricep.Am citit pe forum si i am zis sa verifice.Mi-a aratat pe laptop si arata 7, 7 /8 kw oscila si sub arata 5! Si el mi azis apoi ca 5 e avansul.Am incercat sa il dam mai mic dar masina numai pornea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu-i in regula acolo. Deja la 5 porneste foarte greu sau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina porneste foarte foarte bine.Consum instant 0.6 L\h. Nu stiu ce sa-i mai fac. Da-ti un sfat de unde sa incep! M-am gandit ca o fi din cauza debitmetrului de aer, dar culmea este ca inainte sa schimb garnitura de chiulasa nu aveam probelma .

Modificat de alexxx_aly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul nu este un amator, e un mecanic bun in craiova, a pus laptopu pe ea, a desfacut capacu la distributie, a slabit fulia si a rotit putin de ea apoi a strans-o si am pornit masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura e ok, dar dupa cum am mai spus si cum a spus si Cosmin e posibil sa se fi uitat in alta parte.

Procedura exacta aici >> http://vwforum.ro/topic/56361-diy-reglarea-avansului-la-motoare-tdi-pd/

 

Vezi ca e grupul 4 pe engine, casuta 3, syncro angle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Stiu sigur ca aveam ceva  ce oscila intre 7,7 si 8 si Kw, si apoi imi arata  5 sub , progamul era original Vag prin wi fi, comunica interfata cu masina . Noi am incercat sa mai dam inapoi fulia,dar  nu mai pornea. Deci dupa spusele voastre singura problema   a mea sa fie avansul? Eu m-am gandit si la garnitura de chiulasa fiind de cota a 3 a s-a marit camera de ardere si deia n-ar mai alerga cum trebuie.

Modificat de alexxx_aly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e sarit un dinte la curea, daca nu se poate regla din fulie.  Zic si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am un A6 2.0 TDI de 140cp, am citit aici in acest topic si se pare ca multa lume intampina problema ca nu trage motorul din diferite motive.

Si eu am o problema asemanatoare. Masina nu trage cum trebuie daca e pe Drive (cutie automata) iar cand este pe Sport nu mai trage nici atat , se tureaza pana in 3500 si de acolo urca greu dar de mers merge ca si melcul. Am fost la 4 persaone si i-au facut diagnoza insa nu apare nici o problema , i-am facut si cu VAS (parca) si nici o problema. I-am facut si un log in mers azi, nu am reusit sa-l incarc aici dar se poate descarca de aici https://www.dropbox.com/s/2kcrodl5x4n7xkb/Log%20A6%2031011.csv  , poate ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Multumesc.

Modificat de sorinelo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreun baiat la care pot apela si eu pe privat cu o pb asemanatoare?

De 3 luni nu ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Nu stiu ca sa mai fac. Masina merge f rau, eu mai am un ford focus II de 1,6 tdci  109cp si pot spune ca pana la o anumita viteza se tinemai bn decat passatu!

    Sa pun mecanicu sa-mi puna distributia din nou? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat conexiunea la furtunasele de vacuum,poate e iesit unu sau n-au fost conectate bine cand s-a umblat pe la distributie,altele p-acolo.Debitmetrul daca zici ca nu e ok , poate fi si el de vina,incearca cu unul de pe alta masina ca ata, dar care stii  ca e bun.Vad ca ai si soft pus pe ea, i-al si pe ala in considerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate furtunasele de vacum au fost verificate, si sunt in regula. La soft ce sa-i fac, eu am mai schimbat distributia de 2 ori , n-am avut nici-o problema si  n-am mai reglat nici un avans in situatiile anterioare, masina mergea foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in regula conectate , dar se respecta schema de conexiune?Uite si schema..vezi si debitmetrul de aer!Log in mers ai facut?

 

post-58309-0-44080200-1380632636_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, ca sa nu mai deschid alt topic postez aici, se pare ca am aceeasi problema..am achizitionat de curand un Passat 1.6 benzina numai ca atunci cand am ajuns acasa cu ea,pe platforma..pt ca nu e inmatriculata , mi s-a aprins in bord martorul engine, am scos-o putin la plimbare si parca nu are zvacul ala..nu se simte ca trage si ambreiajul tine foarte sus aproape ca pleaca de pe loc la limita exact cand ai luat piciorul de pe ambreiaj, sincer chiar nu poti sa o faci sa plece cu demaraj.

Va rog sa-mi dati o idee de la ce s-ar aprinde martorul engine sunt tare nedumerit. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e nimeni vrajitor aici sa-ti spuna de la ce ti s-a aprins. Mai ales cand ai dat detalii asa putine.

Cel mai bun lucru e sa-i faci o scanare dupa coduri de eroare si in functie de erorile gasite actionezi mai departe. 

Cu presupusul nu ajungi nicaieri......

Hai cu scanarea si vedem mai departe ce se poate face. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

De vreo saptamana am o problema cu masina din semnatura. si nu reusesc sa imi dau seama ce are.

Cand o turez puternic (apas mai mult de jumatate pe acceleratie) trage in suturi, cu intreruperi, in sensul ca trage se intrerupe un pic iar trage si tot asa ,cu toate treptele de viteza. Daca o accelerez constant , usor (pana la jumatatea acceleratiei) nu se observa problema.

Ca actiuni la aceasta problema m-am gandit ca ar putea fi alimentarea cu motorina, si i-am schimbat filtrul de combustibil.(in cel vechi am gasit mizerie intr-adevar, un fel de mazga maronie si gunoaie si putina rugina), am verificat pompa din rezervor daca functioneaza si e ok cred (cand ii pun contactul "scuipa vreo 1-2 secunde motorina).

Pe deasupra am facut si un test cu VCDS la un prieten dar nu ne prea pricepem sa il deslusim.

Voi atasa niste poze din VCDS , poate reuseste cineva sa ma ajute si pe mine.

 

Multumesc anticipat!

 

P.S. Mentionez ca testul a fost facut cu masina la relanti.

post-112262-0-39295600-1381169819_thumb.

post-112262-0-65637400-1381169823_thumb.

post-112262-0-11579000-1381169828_thumb.

post-112262-0-03136500-1381169832_thumb.

post-112262-0-68416000-1381169835_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, e ca un "butoias" din aluminiu prins intr-un suport mare din plastic , care e acolo in rezervor scufundat (partial sau total in functie de cata motorina ai in rezervor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un manual VCDS si citeste erorile pe motor ca tre sa fie macar una. Eu totusi cred ca agata geometria la turbina.

S-a modificat comportamentul dupa schimbul filtrului ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu s-a schimbat.

Doar ca in primele zile parca intrerupea mai rau.

Acum parca nu mai face chiar atat de rau.

Debitmetrul ar putea fi o cauza, ca asa am fost sfatuit?

 

P.S. Am bagat si vreo 30 de litri de motorina peste ce aveam ca m-am gandit ca poate fi din combustibil(aveam vreo12-15 litri in ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza pt erori cu o interfata buna,apoi un log in mers si posteaza eventualele erori in topicul dedicat precum si log-ul la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta pe care o am  e buna.

In mers nu am putut ca nu tine bateria la laptopul ala din pacate, dar mi-a aparut o eroare asa la relanti pe care am sters-o, dar nu stiu daca mi-a mai aparut :

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 AJ
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1060  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: 5FC9A74FF5FD
 
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal 
            P0101 - 35-00 -  - 
Readiness: 0 0 X X X 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!