Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Poate -0.8 bari depresiune de vacuum. 8 bari nici in anvelope nu ai.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zizko, nu te mai incapatana, ca nu ai verificat bine nimic acolo.

Cum a spus si Bundy, intre -0.8 si -1 bar e ok. Nu 8 bari sau ce balarii ai masurat tu acolo.

Daca zici ca te ocupi de turbosuflante... sigur stii ce faci?

 

Ia lucrurile treptat si fara graba. Trebuie sa ai vacuum pana in -1bar PESTE TOT in instalatia de vacuum, pana la electrovalve. Iar in functie de deschiderea fiecarei valve, vei avea acelasi vacuum si DUPA valva.

Cand toate astea sunt ok, poti trece la alte masuratori. Dar poate totusi ar fi bine sa vizitezi un mecanic dedicat.

 

PS: pompa de vacuum (tandem), extrem de rar se defecteaza. Mai ales la o masina din 2002, nici nu se pune problema. Ai probleme in alta parte, pierderi pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, atasez si eu un log facut in mers (a 3-a, 2000rpm-->4000rpm). Parerile voastre sunt apreciate.

Masina NU trage pt cei 140 CP de pe hartie..

 

Pt usurinta, o sa postez si graficele aferente (unele serii au fost mutate pe a doua axa Y).

Merci lui Florin pt log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca am postat bine aici ,intrucat masina nu trage bine ,iar celelalte lucruri care ar putea afecta asta sunt ok, m-am hotarat sa dau jos catalizatorul

intrebarea mea este : creste semnificativ zgomotul ?am inteles ca inlocuirea lui cu o teava ar diminua acest zgomot,e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la altele dar la al nostru b5 atj, dupa ce am gaurit catalizatorul(tot asa ca nu trage), masina scoate mult fum albastru, si tot la fel trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti..Am si eu o problema care de cateva zile nu ii gasesc nici o rezolvare. Precizez faptul ca am un vw passat 1.9  AWX .Saptamana trecuta mi.am schimbat garniturile la injectoare deoarece nu mai pornea la cald. Ca orice proprietar de masina care pana in momentul de fata nu a mai avut probleme cu masina m * am dus la cel mai laudat service din Calarasi si anume Ion Usurelu (fmm).

Toate bune si frumoase, mia schimbat garniturile , masina porneste bine la cald in schimb nu mai trage cum ar trebuii...imi dau seama in momentul cand plec de pe loc , in viteza 1si 2 nu are demaraj deloc . O alta simptoma este ca imi consuma de imi rupe ..pana la Slobozia *5okm* am mers cu consum de 10l/100km.

Am fost la nenumarate serviceuri care mi-au spus ca masina merge in parametrii normali si ca nu am dc sa imi fac probleme si sa stau linistit . ( Nu doresc la nimeni linistea mea ) . Intr-un final am ajuns la un service din localitate iar niste baieti care isi dau interesul s-au pus pe facut verificari: mi-au schimbat debitmetrul degeaba , am schimbat nu stiu ce senzori...degeaba, au verificat furtunele daca tin presiune si daca sunt sparte...degeaba . Pe tester nici o erroare ..pana am ajuns la injectoare si aici am vazut ca doua injectoare nu functionau in parametrii ( linia de diagnoza a acestora era fie la maxim fie la minim ca se vedea ca nu lucreaza ) nu stiu ce valori aveau pt ca eram disperat sa aflu dc masina nu merge cum trebuie.

De precizat faptul ca domnul mecanic Usurelu in momentul cand eu am ajuns la el in service el tocmai batea cu un injector de podea si batea cu ciocanul in el pentru a scoate nu stiu ce piesa. .

Va rog fara comentarii ca eu sunt de vina ca am fost la el ca stiu treaba asta .

Astept de la dumneavoastra o perere, idee , sfat se pot repara ??? trebuie sa le cumpar ?? Nu stiu ce sa fac .

 

O zi buna va doresc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai stat cumva langa ei cand ti-au facut treaba?

Sa nu-ti fi schimbat injectoarele. Ca se practica.

 

Apoi... eu totusi as merge pe o problema de vacuum. Ceva au miscat si nu stiu nici ei ce.

Unde au masurat vacuum-ul? Si CU CE? Au pus un manometru pentru vacuum? Au avut rabdare sa citeasca indicatiile?

Trebuie vazut daca ajunge mai ales la turbina. Acolo au masurat? Atat inainte de N75 cat si dupa.

 

Trebuie luate toate pe rand si cu atentie.


Ia legatura cu Dukku in Calarasi. El are si tester, se si pricepe sa-ti faca un log concludent.

Nu se va baga sa-ti faca mecanica, dar macar un test calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salut,

 

 Sper ca procedez bine deoarece sunt la prima postare si sper sa ma ierte moderatorii pentru eventualele greseli. Aventura mea incepe acum vreo 4 luni de zile cand masina intra in limp mode. Dupa o serie de investigatii pe la service-uri renumite din Galati si pe la cele de la coltul blocului, am gasit citind cu atentie pe forum stutul de la pompa tandem fisurat deci ca atare nu mai aveam vaccum si nici turbina. Problema cea grea acuma vine deoarece masina nu trage uneori aproape deloc desi pe log toate valorile sunt bune, precizez ca am observat ca se intampla cand este cald afara. Va rog daca ati mai intilnit asemenea simptome sa ma ajutati si pe mine petru ca nu stiu unde sa ma mai duc si ce sa mai schimb. MAF-ul schimbat ieri si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuumului un timp indelungat aduce mai multe fenomene. Tratarea strict a vacumului nu inlatura toate problemele. La service nu vei rezolva (cel putin in Galati) , doar sa cunosti un patron, acolo au nevoie de bani multi si manopera putina. Cauta un meserias care nu se grabeste sa-ti ia banii. Trebuie sa ia la puricat tot sistemul pneumatic si lantul admisiei. Turbinei va trebui curatata geometria care sigur este blocata dupa un timp fara vacuum. EGR-ul trebuie curatat. Cu timpul i se micsoreaza sectiunea prin depunere de mizerie, astfel ai pierderi de presiune pe care MAF-ul nu le ''contorizeaza''. Masina ta nu este defecta, are doar mizerie pe instalatie, iar la service curatatul este platit putin la manopera multa, de asta se face la f***i masa.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e blocata geometria nu ar trebui sa se vada in log in mers? Am facut log in mers si turbina afisa valorile specificate iar EGR-ul l-am curatat. Fenomenul de a "nu trage" nu apare noaptea sau cand e mai rece afara sau daca merg la drum cu masina, apare doar in oras cand e cald afara si merg din semafor in semafor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu ai rezolvat vacumul. Stutul pompei...traseul catre servo frana. La semafor daca mai calci frana in plus nu se intareste pedala ? Mai cauta un furtun crapat intre turbo si admisie.

Si arata-ne si noua un log de care spui ca arata bine.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am cumparat si eu un passat de curand 1.8t 150cp benzina din 1999 si cand o acelerez mai tare se aude un zgomot mai ciudat pe la turbina acolo parca ar atinge ceva,alta problema,merg cu ea si cand ma opresc la semafor vad in spate fum albastru dar nu mereu,dimineata nu scoate nici pic de fum si nici nu prea trage cine stie ce la 150cp,am fost cu ea la un baiat de a pus testaru pe ea si zice ca e clapeta de aceleratie dar multi zic ca nu are nici o treaba,poate a mai intalnit cineva problema asta,scuze daca nu am pus intrebarea bine aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin chiar azi dupa ce am postat m-am intalnit si cu dukku iar dupe ce ne-am uitat impreuna la masina am ajuns la o singura concluzie.....fie injectoarele nu sunt asezate corect fie pompa tandem.

Cert este ca el mi-a spus ca la injectoare nu am pb si ca am aer suficient dar nu am motorina asa ca m-a indrumat catre un specialist . De saptamana viitoare sper sa rezolvam problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni ce are masina asta a mea.Daca la un passat din 2004 nimeni nu gaseste nimic, ce pretentie sa mai am la unul din 2012?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu unele probleme la masina mea: Imi da eroare pe tester CONTROL PRESIUNE SARCINA, DEVIATIE POZITIVA, nu mai simt zvacul acela cand ar trebui sa intre turbo. EGR-ul il am curatat! Ma poate ajuta si pe mine cineva? 1.9 tdi, 130 cp, din 2003 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste ultimile 3 pagini din topic, sigur s-a mai discutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e mai usor sa iei de-a gata, nu? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa curat debitmetrul la masina mea (passat 1.9 tdi pd, cod motor ajm) si din pacate nu mai vrea sa functioneze.

Am dat cu spray de contacte insa se pare ca nu i-a placut. Masina mergea bine inainte dar excesul meu de zel........ :banghead:

 

Am gasit un debitmetru la un prieten care se potriveste perfect, este bosch ca cel pe care l-am avut eu insa difera ultimele doua cifre de la cod. Din pacate nu am avut inspiratia sa notez codul noului maf insa maine dimineata asta o sa fac.

 

Masina trage bine acum cu noul debitmetru poate chiar mai bine ca inainte sau e posibil sa fie efectul placebo.

 

E posibil sa se intample ceva rau cu motorului din cauza ca nu se potrivesc perfect codurile?  Am inteles ca ar fi de pe un golf 5 insa nu stiu motorizarea.

 

Multumesc, cu respect, toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.... nu se intampla nimic, doar ca nu merge la capacitatea maxima.

 

Daca este de G5, sigur nu este 100% compatibil cu a ta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate da cineva un cod ptr debitmetru la passat 1.9 tdi pd 1999 cod motor ajm 115 cp.

 

Multumesc, toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua,

ma confrunt si eu cam cu aceiasi problema si anume, nu trage motorul (cod AWX) si undeva pe la 2800 rot/min intra in limp mode ... am facut astazi un log si au rezultat doua erori (atasat fisier). Banuiesc ca ar fi N75 intrucat nu am vacuum in furtunasul care intra in actuatorul turbinei, abia daca se simte cand pui degetul ... Adresez rugamintea unei interpretari a fisierului si daca se poate si o parere ... va multumesc mult.

passat_Log-Log.txt

Log-WVWZZZ3BZ5E027666-111900km-69531mi.txt

Modificat de pbaiceanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ai facut tu aici nu se numesc loguri in mers.Sunt doar scanari.  De obicei se face un log in mers si se posteaza si o scanare de asta. Deci treaba e facuta pe jumate. Pana reusesti sa faci un log in mers controleaza toata tubulatura turbo, uita-te dupa furtunuri iesite, sparte sau crapate, etc. Poate a iesit vreunul de la locul lui, sau poate are joc in racord si pierde presiune. Problema ta e ca pierzi pe undeva presiunea. Posibil sa fie si radiatorul intercoolerului spart. Fum negru nu iti scoate la accelerare? 

Uite aici cum se face un log in mers:  http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/ . Citeste documentul pdf de acolo si urmeaza instructiunile. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de tutorial. Am "resuscitat" N75 si se pare ca asta ar fi cauza, acum mottorul trage foarte bine si urca foarte bine in turatie. Urmeaza un log in mers ... O zi excelenta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Am un passat 1,9 tdi, 131 cp, tip motor AVF, cu 6 trepte,cu chip tuning. N-am avut absolut nici-o problema cu masina, masina tragea foarte bine. am facut cam 100 000 km de cand am cumparat-o, fara sa umblu la motor sau turbo debitmetru etc. In urma cu 3 luni masina a inceput sa imi manance apa, nu consuma foarte mult la un regim de mers normal, insa eu fac drumuri repetate in Germania si am hotarat ca este mai bine sa o am pusa la punct. Am schimbat garnitura de ghiuloasa, am rectificat chiulasa , am schimbat toate semeringurile de la injectoare si cam atat.Garnitura am pus una de cota a 3 a, masina avand deva cota a 2 a. Am pus si un alt EGR care merge bine.

    Dupa toate aceste modificari masina nu mai trage cum tragea inainte, si sub 2000 de ture absolut deloc, ba mai mult daca am si clima pornita, lasa de dorit.

    Am incercat sa-i reglez avansul care era destul de mare undeva pe la 8, l-am redus la 5, insa nici-o schimbare. Pe tester nu da nici-o eroare,, in afara de faptul ca  debit metru de aer, nu se incadreaza in parametri, la fel si egr ( care este ca nou) m-am gandit ca poate sa fie de la faptul ca masina are alt soft.

   Ce sfaturi imi dati ce sa mai verific ce sa mai fac, nu sunt multumit deloc de felul cum trage masina.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansu' nu mi se pare sa fie ok 5 sau 8. eu personal am citit pe forum ca cel mai ok, ptr un mers si un consum bun ar fi, sa fie cat mai aproape de zero. la acelasi motor eu il am pe 0.0 cu osclatie in 0.6. pe log-uri cum iese daca nu ai erori. fa un log si urca sa iti faca cineva o interpretare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!