Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Cosmin, la ce ajuta testul ala? Intreb din curiozitate, nu din rautate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

100 % de acolo e problema cu limp mode. Si intarirea pedalei de frane la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc, daca turezi motorul, ajunge pana la turatia limita?

 da ajunge la rosu pe maxim 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...din pacate nu a fost de la stutul respectiv.

 

La fel, limp mode intra de la 90/100 km/h si de la a doua pedala, frana se intareste.

 

O sa fac astazi o proba cu un debitmetru sa vad daca limp mode apare de acolo. Frana cred ca se intareste din cauza tulumbei de servofrana.

 

Daca rezolv limp mode cu debitmetrul atunci e bine, daca nu spuneti-mi si mie un service aproape in sectorul 2/3 unde sa ma duc pentru "investigatii".

 

Avia Pantelimon sunt legitimi ?

Modificat de bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa un log in mers si o sa vezi de la ce este.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,logul iti spune sigur asa facea si Passatul meu si a fost senzorul de presiune admisie,l-am scimbat si acum merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, si al meu lua limp-uri zilnic, si a fost de la o valva conectata pe furtunele de antigel ( aia am vazut-o doar pe motoarele AJM si ATJ din 2000), am schimbat-o ca era dusa dar problema a continuat.

am schimbat toate furtunele de vacuum + valva unisens, valva n75, valva n18 si valva 239 si am schimbat colierele pe furtunul de turbo si intercooler. acum masina merge brici.

verifica astea si vezi cum merge dar un log in mers ar fi foarte indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost postat logul asta pe aici, toti spun ca e bine, e bine, dar masina nu merge!

 

Ce parere aveti?

 

post-92386-0-84067500-1369043276_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Logul arata bine. Probabil te-ai obisnuit cu masina ...de aceea ai impresia ca nu trage.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge bine, nu am reusit sa trec de 160 cu ea.

 

150 am mers cu dacia, sa fim seriosi.

 

Oricum 15 secunde de la 2000 la 4000rpm cu a treia? Nu e cam mult?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mersi Laurentiu, m-ai linistit. Deci viteza maxima constructiva e 160km/h.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Banuiesc ca ai vrut sa ajungi la 300.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update la situatia prezentata mai sus.

 

Schimbat debitmetru (MAF) cu unul Pierburg (240 RON)

 

Proba pe A2 in weekend: la dus cu 140-150, la intors 180 (cam 10 min) si dupa constant cu 150.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu merge bine, nu am reusit sa trec de 160 cu ea.

 

150 am mers cu dacia, sa fim seriosi.

 

Oricum 15 secunde de la 2000 la 4000rpm cu a treia? Nu e cam mult?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mersi Laurentiu, m-ai linistit. Deci viteza maxima constructiva e 160km/h.

Logul arata bine, turbina e in parametrii. 

De unde alimentezi? Incearca ceva motorina buna, de aia mai scumpa putin,gen Efix de la Rompetrol sau ceva bun de la Omv, Mol.

Intra-devar e cam mult 15 secunde in treapta a 3-a pana la 4000. De aceea zic de motorina.  Ai putea sa dai un ochi si peste injectoare la corectiile lor......poate nu is in parametrii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corectiile injectoarelor erau mari, nu peste limita. Am schimbat oringurile la toate, si acum sunt max +-0.5 la relanti. O sa incerc si treba cu motorina, oricum nu cred ca aici e problema. Motorul merge si cam urat, adica am trepidatii in jur de 2000, si uneori cand revine la relanti parca galopeaza. Avansul e pe 0.

Nu stiu la ce sa mai ma uit. Ma gandesc sa schimb axa cu came, e putin cam uzata. Masina are 370 000km.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Atunci probabil de acolo e puterea scazuta a motorului in turatii mari. Trebuie inspectata axa cu came daca zici ca e uzata.... 

Oricum, in conditiile astea de functionare nu poti avea pretentii prea mari de la motor....mai ales sa atingi viteze de top. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, 190-200 nu mi se pare DE TOP.

 

Am si cateva poze cu axa. Sa dau de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un passat b5 1.9 131 cp avf si mi se tot arde garnitura de chiulasa si se aude un borborosit in bord,pana acum nici un mecanic nu a reusit sa gaseasca problema.Cine stie ce poate sa aibe sau sa mai intalnit cu problema asta il rog sa ma ajute si pe mine.

Modificat de aLv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oho... greu de zis pe forum..... asta numai cu motorul desfacut, poti incerca sa gasesti cauza. Cate garnituri ai schimbat pana acum ? s-a planat chiulasa, s-a verificat, s-a verificat blocul motor, circuitul de racire, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut , am si eu un passat b5 1.9 tdi pd 116cp . masina are 750.000km si am 2  probleme la ea ( defapt am mai multe dar astea ma deranjeaza ) .

- turbina incepe sa lucre doar dupa ce trec de 2000/rp , pana la 2000 motorul trage greu si se tureaza si greu ...

- pana la 120-130km/h totul merge bine , de aici motorul parca nu mai trage , pot sa apas pedala pana jos si nici un rezultat decat dupa repornire .

tin sa mentionez ca am schimbat turbo .

 

cineva mia zis ca e de la EGR sau debitmetru de aer

egr nu l-am curatat ( masina e de vreo 7 ani la mine ) , cred ca nu a fost curatat niciodata .

 

multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da, se pare ca iei limp mode. Va trebui sa faci un log in mers folosind VCDS-ul sa vedem unde e problema. Poate fi debitmetrul, senzorul map, poti sa ai fisuri in tubulatura turbo, poti sa ai furtune iesite, etc. Cauzele pot fi multe. De aceea e bine sa faci un log in mers. 

Intre timp citeste si aici : http://vwforum.ro/topic/36676-limp-mode/

Daca nu ai cablu vag-com atunci cauta pe cineva din Tg Mures si roaga-l sa-ti faca un log in mers. Consulta lista asta : http://vwforum.ro/topic/38318-ofertecereri-pentru-diagnoza-vagcomvcds/

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu vedem un log, putem doar presupune.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Daca ma poate ajuta cineva cu o interpretare a unui log. Masina intra in limp mode, log am facut in treapa a 3-a pana la turatia 3500. Daca nu e indeajuns mai fac unul. Am fost la un service turbo, a venit un baiat, a desfacut furtunul care vine de la filtrul de aer, s-a uitat cu o oglinda la turbina si mi-a spus ca e "dusa". Mi-a mai spus ca turbina nu lucreaza deloc (dar atunci de ce simt eu pierderea aceea de putere brusca daca turbina nu lucreaza?!). Pe reconditionarea ei a spus ca ma cost 1500 lei.

http://www.girlshare.ro/32675771.7 - log. Multumesc!

Modificat de chirtesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arata ca turbina lucreaza. Dupa mine cred ca ai probleme pe vacum si geometrie murdara la turbina. Dar sa vedem si alte pareri.

Cand ai facut logul, nu ai gasit erori pe motor ? Sigur sunt cateva acolo...sa le vedem.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt si erorile:

Address 01: Engine
   Controller: 038 906 018 GA
   Component: 1,9l R4 EDC 0300SG  2605
   Coding: 00003
   Shop #: WSC 05311
2 Faults Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
            P1550 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
            P1650 - 35-10 - - - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima eroare, cauze posibile:

-furtune cu probleme pe admisie;

-actuator turbina defect;

-valva N75 defecta;

-turbina defecta;

-probleme pe vacuum.

 

La a doua, cauze posibile:

-probleme de conexiuni in bord si altele, dar nu de aici vine limp mode.

Toate astea le-am tradus din manualul Ross-Tech, sunt incepator in ale diagnozei, mai asteptam pareri.

 

Verifica toate furtunele, incepi de la turbina spre EGR, cauta pe forum, undeva este postata o schema a instalatiei de vacuum, vezi ca mai este o valva care seamana cu N75 si le poti inversa intre ele, verifica stutul de vacum al pompei tandem si toata instalatia de vacum.

Dai la o parte furtunul dintre filtru de aer si turbina, cu 2 degete apuci axul turbinei si verifici jocul. Daca are pana in 1mm mai merge mult si bine dar de curatare geometrie nu cred ca scapi.

Daca ai o interfata, cauta pe forum procedura de verificare a actuatorului turbinei.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!