Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

V-am zis deja nu prea am mesteri pe aici prin oras... o sa ma interesez astazi mai bine poate ma ajutati si voi daca cunoasteti.... Am auzit de acest cipos dar cum pot sa dau de el :D?

Iar furtunasele nu vreau sa le unesc pentru ca din moment ce au fost anulate e clar ca a fost o problema serioasa.... am citit ca cineva a avut aceash problema iar dupa ce le-a unit i-a picat turbo de tot (s-ar putea sa abereze ) dar nu vreau sa-mi asum riscu unui turbo nou... din cate am inteles ca sa fie schimbat complet turbo trebuie sa pice efectiv de tot sa nu se mai tureze sa nu ia mai mult de 40 etc... in rest problema este rezolvabila cat de cat ieftin

Am vorbit cu cineva si a zis ca face log in mers in viteza a 3 a pana la 4000 de ture dar nu stie sa interpreteze rezultatele =)))

Am pus o poza am incercuit si directionat catre furtunele respective de unde vin ele si unde se duc ( dupa cum sunt aliniate cred ca se uneau si era unu singur ) dar nu sunt sigur!

post-113571-0-72633100-1351512068_thumb.

Modificat de aaa.teoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza log-ul, ca ne uitam noi pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am facut un log .... presiunea in turbina este prea mare a zis ca nu poate citi cata presiune imi baga dar oricum este cu mult peste.... in rest imi da eraoare la senzoru de presiune admisie care e legat sau ceva de genu cu senzoru de temperatura aer admisie 134 grade ceva de genu citea .... l-am schimbat si tot la fel... zice ca valoarea era prea mare... baiatu de la service a zis ca s-ar putea sa fie pe partea electrica... nu stiu ce sa mai cred : din ce am vazut acolo aparea un cod g42 16497

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

link-urile alea pt ce sunt ca eu nu le pot vedea??ma ia dupa fata?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea imi pare.... poate un pic variatie pe presiune - verifica furtunasele de vacuum.

in rest, masina merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci de ce e moarta pina-n 1900 rpm? Chiar nu facea asa pina sa se intimple decesul turbinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara!De cateva zile tot rasfoiesc forumul sa gasesc o problema asemanatoare cu a mea dar nimic.

Asa ca m-am hotarat sa o postez aici poate ma poate lamuri cineva cu ceea ce se intampla.

Recunosc de la inceput ca problema a aparut dupa ce am bagat motorina de la o,,sursa ieftina,,Concret motorul nu mai trage,am consumat aproximativ toata motorina in cauza si azi am bagat alta mult mai buna si am schimbat si filtrul de motorina.Nu intra limp dar am realizat ca nu se aude turbina.Cu toate astea atunci cand o pornesc la rece merge 2-3 min adica trage ca inainte.Actuatorul il pot misca cu mana dar daca accelerez nu se misca.Acum 3luni am fost la Cipos(un baiat extraordinar)m-ia facut log in mers si a iesit totul ok a zis ca tot ce tine de turbo nu are nici o problema.Mai specifi ca s-a intamplat ca de 2 ori sa revina puterea in mers si am pierdut-o la schimbarea treptei de viteza.Consumul e normal poate chiar f putin mai mic,fum nu scoate.

As fi foarte recunoscator daca mi-ati putea da niste sugesti.Sa fie de la MAF?

P.S.pentru moment nu pot sa ii fac o scanare pentru ca nu am cablul si nu ma aflu in Ro.(am facut comanda pe net si il inca il astept ca in prima faza mi-au dat unul de dacie :tuktuk: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Azi am curatat carcasa filtrului de aer, si pe capac am bagat o "carpa" din hartie pentru a nu intra mizeri/praf in debimetru etc.

Problema ii ca am pus filtru si toate la loc dupa care am pornit si am mers aproximativ 300 m cu carpa in filtru si am vazut ca motoru nu trage mai ca se opreste. Dupa care mi-am amintit si m-am intors unde am facut operatiune si aveam scule. Deabia am urcat, masina nu se tura de loc.

Am scos carpa, am pus tot la loc. Si pornesc acasa pe o ploaie torentiala. Incerc sa ii dau niste talpi si parca motorul nu mai trage ca si inainte.

Sa fie doar o impresie sau sa fi bulit/infundat debimetru etc? Ce sa ii fac?

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am patit zilele trecute ceva asemanator in timp ce am plecat spre ranca am observat ca masina nu mai trage cum trebuie in treptele 1 si 2 masina urca pe panta dar a 3 a lenesa rau scade turatia aproape sa moara...nu scotea fum turbina pleca din loc in panta deci discul era bun intr`un final sa constat ca unul din doua furtunase ( unul fine in EGR iar cel de`al doilea in vacumul metalic deasupra de turbina) cel care venea in vacumul deasupra de turbina era crapat si nu isi mai facea treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, am si eu probleme cu pierderea de putere la un passat 1.9 tdi (i rosu) din 1998, am curatat turbo si tot asa face, adica daca ma dau tare la ea pe la 140-150 cade puterea de tot, si isi revine doar daca opresc s pornesc din nou motorul, se poate sa fie din debimetru de aer? sau sa caut in alta parte?, precizez ca furtunul de jos in forma de s care se cam rupe la ele nu este rupt, l-am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cel mai bine e sa faci un log in mers, il postezi pe aria dedicata si vedem unde e problema. Altfel vei schimba senzor map,debitmetru,n75, etc ...etc...degeaba. Uite aici linkuri despre cum se face un log in mers cu ajutorul VCDS-ului si un link unde sa postezi logul sa ne uitam peste el. Succes

 

http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

 

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu ceva probleme cu turbina cred.in treptele 2,3, si 4 chiar, cand accelerez imi tremura si imi smuceste pur si simplu masina.la relanti daca o ascult la motor in stanga se aud niste batai cumva asa ca si cum ai bate covorul dar dese bataile.pot merge cu ea si cu 140 insa nu accelereaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu un log in mers, sa ne uitam pe el.... o scanare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de batai am scapat ..am schimbat tachetii ,axul cu came si cuzinetii si toarce acum ca o albina.problema ramane la turbo ca in a 2 si a 3-a nu imi accelereaza tot timpul dar cand accelereaza zici ca e avion.eu te-am sunat azi florine pentru turbina.as vrea totusi sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,

 

   de ceva timp ma confrunt cu o problema ,in sensul ca masina nu trage cum tragea ea acum 2 3 ani ...

   passat 131cp 4motion 2002 1.9tdi

 

  aseara ma grabeam foarte tare pe autostrada si am constatat ca masina nu urca mai mult de 160-170 ,ramane acul blocat la 3000 rpm si gata ...in treptele inferioare masina trage binisor ,dar nu cat pentru 130 de cai.

  am facut un test cu un prieten cu o skoda octavia 90 cai ,si spre rusinea mea nu ma pot tine dupa el 

 

  de curand am schimbat distributia ,supape ,ghiduri ,2 injectoare care nu functionau in parametrii ...turbina este curatata,filtrele schimbate recent.

  am facut si un log in mers la cipos dar nu l-am salvat ,acolo nu au fost probleme la turbina si nici la debitmetru ,valorile injectoarelor se prezinta bine,ce ar putea fi atunci ?

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtun intercooler e prins cu o siguranta, daca nu e bine pusa si nu sta bine furtunul nu trage  masina...zic si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu de treaba asta dar nu suiera nimic ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian_90tud

Si eu am patit ceva de genu`, nu trecea de 170. Aveam joc la furtunul care intra in turbo. 

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtun spart=suierat+fum negru.punct.

 

ai nevoie de inca un log in mers.

cu debitmetrul cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul a zis ok ,acum o sa mai fac unul sa il postez aici 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pe loc, daca turezi motorul, ajunge pana la turatia limita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

La masina mea - passat 2002 1.9 tdi AVB am urmatoarele simptome:

 

Limp mode la o anume viteza, mi s-a intamplat la 90km/h , 100km/h, 110km/h si la 120km/h

Am fost cu masina la tester si mi s-a spus ca aveam 3 erori dintre care una la N75.

Am schimbat valva respectiva si limp mode persista. M-am intors la baiatul cu testerul si mi-a spus ca debitmetrul inrgistreaza valori mai mari decat ar trebui, mi-a zis sa il curat si sa il schimb daca nu da rezultate cu el curatat. Am incercat sa testez cu mufa scoasa si nu tragea masina deloc.

Am curatat debitmetrul, l-am pus inapoi, a "murit" iar masina la 110km/h.

Am mai incercat odata, a mers pana la 140km/h fara sa mai am probleme dar nu am mai putut merge mai repede ca s-a terminat drumul :)

Curios, am incercat inca o data si s-a intarit pedala de frana la apasari repetate (imi aparuse un scuter in fata) si nu mai aveam frane.

Am reusit sa opresc masina si prima pedala de frana tine bine dar daca apas de mai multe ori, pedala devine rigida si nu mai am frana deloc.

Normal, am oprit testele cu viteza si am verificat franele. Schimbasem acum 1 saptamana placute si discuri si m-am gandit ca mecanicul a facut o boacana, dar totul era ok.

Acum 3-4 ani am schimbat tulumba de servofrana (Avia motors) si la fel, inainte sa o schimb se intarise pedala si nu mai aveam frana dar atunci nu mai aveam frana de la prima pedala, nu de la a 2-a sau a 3-a ca acum.

Am observat ca furtunul din pompa de vacuum cea cu "stutul problema" are joc iar stutul respectiv are o mica crapatura. Cand am miscat de el se aude un fasait. Conform indicatiilor de aici am cumparat Bison Exo Metal si urmeaza sa "securizez" zona respectiva.

 

Exista posibilitatea ca acea crapatura sa fie si motivul "limp mode" ?

 

Daca nu reuseste operatiunea de azi cu Bisonul, as aprecia un sfat de la voi cu cineva priceput care sa imi rezolve situatia (evident contra-cost) pentru ca deja devine frustrant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!