Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am pus-o din nou pe tester, de data asta a fost facut un test complet unde a reiesit de fiecare data ca senzorul de la arborele cotit cand ajungea la o anume temperatura, lucra defectuos sau deloc. L-am schimbat, acum o ia la sfert, merge impecabil motorul, au reinviat cei 101 caluti. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stiu daca postez la topicul care trebuie, insa am o dilema care pe zi ce trece ma framanta mai tare.

sunt fan bmw e39, imi circula prin sange. datorita prietenei mele am ales passatul.

dupa un drum pana la costinesti la care am avut de multe ori emotii in depasiri aproape ca am ales sa fac schimb cu un bmw modelul de mai sus. ideea e ca mam atasat de masina am multe la ea si nu cred ca as reusi sa realizez schimbul fara regrete.

vreau sa stiu ca daca e sa iau decizia, o sa fiu convins ca am facut tot ce trebuia insa nu am ajuns la rezultatul asteptat de mine.

cei 90 de cai nu sunt de ajuns...ce pot face sa ii creasca puterea avand in vedere ca motorul are ceva km:352000

1.remapat =>110 cp,

2.ii pun turbina de pe modelul de 110/131 hp cu tot cu injectoare,

3.ii pun un cip insa ii va creste consumul de carburant si ulei..

4. la cati km are orice varianta din cele de mai sus nu e viabila si accept schimbul cu bmw cu toate ca risc sa am o mare cearta cu prietena si cu mine insumi.

va rog sa imi dati o speranta de care sa ma agat, una cat mai realizabila pt ca sincer mam atasat mult de masinuta si nu prea ii vad mari defecte la varsta ce o are in afara de caluti.

daca nu se poate, decizia finala imi va apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cip ... remapat - aceelasi lucru, la tine oricum, e cu dezlipire si schimbare de eeprom - dupa care se scrie noua harta.

injectoare de 131, nu ai cum sa montezi - deoarece aceastea sunt pompe dusse, iar tie iti trebuie pentru motor cu pompa rotativa

de 110 cp - merg - dar trebuie si resoftare -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin ce imi recomanzi?eventual tu ma poti ajuta, sau cunosti pe cineva ce se ocupa cu asa ceva? macar 110 cai, si tot e mai bine decat 90 din care vro 20 imbatraniti...

sper sa nu fie vb de reprezentanta ca e jale cu astia de prin zona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu fac astia asa ceva.....

pentru resoftare - poti sa vb cu Dragos Voinea - da-i un PM si explica-i ca vrei sa treci la injectoare marite. In rest, cunosc pe cineva care a dus un ALH - 90cp, departe - cu puterea - te pot pune in legatura cu el, sa te sfatuiasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu o problema cu motorul,parca nu mai trage...deci se ambaleaza,dar nu mai are forta pe care o avea...mentionez ca am facut schimbul de ulei si am schimbat si filtrul de motorina...filtrul de aer l-am schimbat acum 15000 de km.Am scos mufa de la debidmetru si motorul tot asa merge,nu scoate fum nimic absolut..atat ca nu trage.In schimb mi-a scazut consumul,cand motorul mergea normal aveam un consum de 6.1-6.3 l la suta acum mi-a scazut la 5.5-5.7 l la suta.

Mentionez ca masina ii un passat din 99 de 115 CP cu motor AJM PD.

Ce imi recomandati???

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers - cu VCDS-ul - daca nu ai tu, mergi la cineva sa-i faci o diagnoza si un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare rugaminte: daca stiti pe cineva in Braila care are ce-i trebuie pt a face un log in mers, va rog sa-mi dati un semn. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am sunat pe un tester la scorpion galati si ma costa o diagnoza completa a masinii + log in mers 270 lei...separat, doar log in mers, la scorpion focsani era 140 ron apreximativ, nu mia dat pret exact...

sper sa te ajute, iar daca o faci individual posteaza si aici poate o sa am si eu nevoie.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema. Cand accelerez masina se aude un suerat precum ar scapa sau ar scoate aer fals pe undeva. Astazi m-am uitat pe dedesupt putin si am constatat ca furtunul de la intercooler era spart. l-am schimbat dar tot asa face. Precizez ca daca stau cu masina pe loc si o accelerez nu se aude sueratul ala. S-a mai intalnit careva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FanBarcelona

Am fost la Ivas, la Galati. 90 lei diagnoza. Diagnostic: presiune supraalimentare turbosuflanta insuficienta (cu 500mb mai putin decit e nevoie). necesita demontare turbosuflanta pentru investigatii. Adica inca vreo 250 lei, ceva p-acolo. Ca cica nu lucreaza turbina in parametri. Habar n-am unde e adevarul, de-aia as fi pus aici un log si sigur gaseam un raspuns.

Profit de ocazie, cu 3 luni intirziere, sa le multumesc lui Florin si lui Cipos pentru sprijin cind vechea turbina s-a imbolnavit de deces in Bucuresti. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam departe baiestii astia de mn...dupa cum raspund pe forum, intradevar, au mare caracter...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare rugaminte: daca stiti pe cineva in Braila care are ce-i trebuie pt a face un log in mers, va rog sa-mi dati un semn. Multumesc mult.

Vii pana la Galati, eu iti fac logul, te costa doar rovigneta, daca nu ai deja. Logul il citeste Florin...se pare ca -i mester. Daca vrea sa ne-ajute tot el ne spune pe ce grupe facem logul si cum tre sa tragem de masina.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe Engine, meas block 003, 010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miticutza as avea si eu nevoie de un log in mers, daca se poate...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul e posibil...doar sa m-anuntati cu o zi inainte ca tre sa imprumut un invertor ca m-a lasat acumulatorul de pe laptop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am rezolvat problema sueratului la masina. Era si furtul turbo in forma de S, spart. Nu mi l-au inlocuit. Au taiat pana la spartura si l-au bagat in teava. Oricum trebuie schimbat. Mai am o mica bataie la roata din dreapata. Cei de la Skoda au spus ca e de la bieleta antiruliu. O rezolv si pe asta si am o masina "boboc".

Modificat de lozzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut si eu,l.am taiat si l.am bagat in teava.Dupa vreo 3 luni s.a spart din nou si a trebuit sa il schimb.Ca si solutie provizorie merge, dar sa fii pregatit pentru unul nou :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Alexandru Armencea

pt iurie 7...daca nu tiai rezolvat problema...am si eu aceeasi... am schimbat furtune de vacuum curatat egr si turbo...s-a vazut imbunatatirea dar tot asa face ..dar nergulat...pana la urma am gasit pompa vacuum imi scapa si cand n-am vacuum nu trage...mai ales la deal....si imi intra si in limp mode la 2200ture...din pacate nu stiu cum sa rezolv ca una este peste 1000ron si restu ce am facut a fost destul de mult

Modificat de Alexandru Armencea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o mare problema... am un golf 5 1.9 tdi 105 cp si am fost la toate service-urile si nimeni nu ma poate ajuta... Filtrele si uleiu sunt schimbate... nu ma pricep mai deloc asa ca va rog sa fiti intelegatori... masina nu trage cum trebuie si nu vrea deloc sa urce peste 160 ... imi taie pedala... am vazut ca am 2 furtunase taiate (sau e unu singur pentru ca din traseele pe care le urmeaza pare ca a fost unu singur) am inteles de la "meseriasii" din oras cu unul pleaca din vaccum ... din cate am vazut o capsula mica rotunda situata undeva pe langa radiator iar celalalt furunel pleaca dintr.o "cutiuta" aflata in dreapta langa baterie din care pleaca 6 furtunase... iar cel cu numaru 6 inscriptionat pe el este taiat si bagat un surubel in capat.... (precizez ca mi s-a spart si furtunu de la turbo de 2 ori pana acum ) primul cred ca era cel original si apoi celalalt era cel pus recent... (este vorba de furtunul de deasupra de scut cel ce vine in intercooler in forma de -S- din dreapta masinii) dupa ce am schimbat prima data furtunu am calcat-o putin si am schimbat dupa 3500 (asta si asa foarte greu ca abia ajungea in turatiile respective) dupa 2 zile s-a spart iar ... cel care l-am pus acum ultima data (schimbat pe garantie) vad ca nu mai are probleme dar nici nu am mai calcat-o schimb undeva la 2000-2500 (mentionez ca masina scotea fum inainte sa pun primu furtun apoi dupa o ora de forja nu mai scotea deloc) acum scoate mai putin din cate am inteles pentru ca nu am calcat-o si au mai ramas depuneri... dar nici nu vreau sa mai dau alti 100e pe alt furtun... si inca ceva de 2-3 saptamani cand o calc peste 2500 incepe sa scoata un sunet asa ca si cum ar fi placutele de frana pe duca.... am inteles ca ar fi de la turbina si ca ar fi cam moarta dar daca ar fi ma gandesc ca ar murii de tot.... iar log in mers in tg-jiu nu cred ca face nimeni cel putin eu nu am gasit... Am dat si debimetru jos si masina nu se comporta foarte diferit... tragea o idee mai greu... dar nu sesizabil.. maine o sa trimiti si o poza eventual cu furtunasele despre care vorbeam sa va faceti o idee... Daca vede cineva si are o mica idee ce ar putea fii v-ash ramane recunoscator. Am inteles ca furtunu de la vaccum daca chiar am inteles eu bine... ma ajuta doar la pornire cand e motoru rece sau ceva de genu "mesteru" de aici a zis ca probabil pornea mai greu sau nu pornea din prima si l-au anulat... dar eu zic ca mananca rahat :))) va rog sa ma ajutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta-l pe Cipos si vei scapa de probleme si bani aruncati aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu asa, din ce descrii tu....

fa o diagnoza si posteaza rezultatele - erori, log-ul in mers... etc.

reconecteaza furtunele de vacuum.

in privinta zgomotului - verifica sa nu ai joc in axul turbinei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''si inca ceva de 2-3 saptamani cand o calc peste 2500 incepe sa scoata un sunet asa ca si cum ar fi placutele de frana pe duca....''

verifica de unde vine zgomotul, daca este de la turbina ; cel mai indicat ar fi sa o desfaci imediat sa vezi in ce stare se afla... cat despre ''tras cum trebuie'' conecteaza furtunele de vacum si curata senzorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!