Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

debimetru nu l-am schimbat la serpico, l-am schimbat la un service unde il cunosc cat de cat pe patron care este si mecanic. Pana acum la el am facut mai toate reparatiile si urma sa schimb capetele de bara, bieletele, distributia tot la el dar daca imi face chestii din astea ma duc la alt service. Aia la serpico imi iau 100ron k sa imi puna masina pe tester si de ce sa cheltui eu pt defectul piesei lor. Acum ma rog sa se arda ca sa vada si ei ca e defect si sa mi-l schimbe!!! treaba cu OPC`ul nu vreau sa ajung la asa ceva.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SilentAssasin

Debitmetrul nu are nimic. Daca era ars era substituit cu o valoare de aprox 500.

Problema ta cu aerul putin masurat se datoreaza circuitului de comanda al turbinei si actuatorului sau racord aer fisurat intre debitmetru si priza turbinei.

Totul se vede pe vag-com.

DACA dai o fuga la Pitesti te rezolv eu.

Modificat de SilentAssasin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SilentAssasin

Pana sa schimbi debitmetrul si senzorul de presiune de pe intercooler verifica actuatorul si circuitul de comanda al actuatorului si eventual neetanseitatile de pe admisie.

KTS este un ***** de scula de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a pus cipos debitmetru pierburg, si mi-a zis ca astea pica mai greu decat bosch-urile!

e bine de cautat sa nu mai fie si de altele, nu numa de la debitmetre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te pe vag-com si la valoarea MAP, daca aia e buna insemna ca nu indica bine debitmetrul.

Daca si valoarea MAP e mai mica decat val. specificata , atunci e o problema la partea de turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la turbo cu toate ca imi cam da ulei pe la intercooler, pt ca am pus un debimetru dupa un passat cu acelsi cod de motor si cu acesta mergea foarte bine. Era diferenta de le cer la pamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Unde gasesc detalii despre constructia propriuzisa a debimetrului? ce se strica de fapt la debimetru ?am inteles ca este un senzor ...dar ce se duce de fapt la el?

Cum il pot masura daca e defect?(cu multimetru,voltmetru...?)

Daca stie cineva .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru=senzor debit aer.acest senzor se duce din cauza prafului in exces de la noi din tara.de aceea e indicat sa schimbi filtrul de aer la timp.el nu se poate repara...se schimba pur si simplu.pretul unui debitmetru e in jur de 250 ron si il gasesti aproape la orice magazin...il au pe stoc pentru ca cererea e foarte mare.dar ca sa fii sigur ca e dus fa o scanare vagcom.eu cand l-am schimbat mi-a verificat valorile in mers,nu pe loc...dar stiu cei de la service mai bine ce sa faca daca le spui ca ai probleme cu debitmetru.in concluzie daca e dus trebuie schimbat...nu se poate repara.numai bine!

Modificat de florin25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se repara, se inlocuieste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru=senzor debit aer.acest senzor se duce din cauza prafului in exces de la noi din tara.de aceea e indicat sa schimbi filtrul de aer la timp.el nu se poate repara...se schimba pur si simplu.pretul unui debitmetru e in jur de 250 ron si il gasesti aproape la orice magazin...il au pe stoc pentru ca cererea e foarte mare.dar ca sa fii sigur ca e dus fa o scanare vagcom.eu cand l-am schimbat mi-a verificat valorile in mers,nu pe loc...dar stiu cei de la service mai bine ce sa faca daca le spui ca ai probleme cu debitmetru.in concluzie daca e dus trebuie schimbat...nu se poate repara.numai bine!

Eu cred ca la tine este 250 RON, la 131 cai e 450 la Porsche, daca duci piesa la schimb.

Eu cand am schimbat debitmetru (functiona la vreo 60-70%) am dat pe el , 400 (nou) dar l-am luat de la cineva nu din magazin.

Pe cel vechi l-am pastrat pentru orice eventualitate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred...nu am stiut ca la 131 cai e asa de scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesc detalii despre constructia propriuzisa a debimetrului? ce se strica de fapt la debimetru ?am inteles ca este un senzor ...dar ce se duce de fapt la el?

Cum il pot masura daca e defect?(cu multimetru,voltmetru...?)

Daca stie cineva .....

De ce crezi ca ai probleme cu debitmetrul, ai timpi morti cand accelerezi, sau nu mai ajunge la viteze mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred...nu am stiut ca la 131 cai e asa de scump.

la motoarele de 1,9 tdi din gama vw nu conteza puterea, senzorul este 250 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crezi ca ai probleme cu debitmetrul, ai timpi morti cand accelerezi, sau nu mai ajunge la viteze mari?

Pai am observat ca parca nu mai trage masina...si am schimbat filtrul de aer care era ff murdar...da ca sa scot filtrul am scos mufa de la debimetrucare am uitat sa o pun dupa montarea filtrului.....rezultatul a fost ca si dupa ce am schimbat filtrul tot asa tragea (cu debimetrul pus si fara) adica nu mai am sfuncul acelade pe loc....

Apropo daca e defect debimetrul imi va creste consumul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei, ne intalnim, il pui pe al meu si-mi zici daca se simte altfel, asta ca sa fii sigur ca este de la debitmetru.

Eu stau pe Prisaca dornei, langa viitorul cartier rezidential Edenia.

Modificat de MIGUEL
nu mai da quote la post-ul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu singur ai schimbat filtrul de aer???

inainte de a schimba filtrul tragea mai bine??

daca tragea mai bine inainte de a schimba filtrul de aer mai mult ca sigur nu e debitmetrul...si de ce spun asta??pentru ca si eu acum o luna am schimbat filtrul de aer sin dupa ce l-am pus pe cel nou nu mai tragea deloc.atunci m-am gandit ca s-a dus debitmetru...dar nu a fost asa.in timp ce am schimbat filtrul nu stiu ce am tras mai tare pe acolo si un furtunas iesise de la locul lui.l-am pus la loc si gata.asa ca verifica toate furtunasele ce trec pe acolo(sunt destul de multe).daca nu rezolvi fa un test pentru debitmetru sa vezi daca e dus inainte de a cumpara unul nou.

Modificat de florin25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum testez daca e bun debimetrul ?

cu mufa pusa la debimetru sau fara mufa tot asa trage...

apropo imi creste consumul daca e defect debimetru?

Modificat de MIGUEL
nu mai da quote la post-ul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa testezi daca e bun debitmetrul iti trebuie un vagcom si cineva sa-l minuiasca bine...asta ca sa nu cumperi piesa degeaba...da,daca e defect debitmetrul,consumul poate creste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca la tine este 250 RON, la 131 cai e 450 la Porsche, daca duci piesa la schimb.

Eu cand am schimbat debitmetru (functiona la vreo 60-70%) am dat pe el , 400 (nou) dar l-am luat de la cineva nu din magazin.

Pe cel vechi l-am pastrat pentru orice eventualitate ...

Nu conteaza puterea masinii, e acelasi debitmetru la toate. E 250 de ron, dar doar miezul, adica piesa in sine. cel mai scump vine cu carcasa si in general e BOSH, iar celalalt e PIERBURG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic ar trebui sa simti o diferenta daca scoti mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei, ne intalnim, il pui pe al meu si-mi zici daca se simte altfel, asta ca sa fii sigur ca este de la debitmetru.

Eu stau pe Prisaca dornei, langa viitorul cartier rezidential Edenia.

Multumesc frumos pt bunavointa pe care o arati..dar eu sunt din timisoara....

inca odata Sara'mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu singur ai schimbat filtrul de aer???

inainte de a schimba filtrul tragea mai bine??

daca tragea mai bine inainte de a schimba filtrul de aer mai mult ca sigur nu e debitmetrul...si de ce spun asta??pentru ca si eu acum o luna am schimbat filtrul de aer sin dupa ce l-am pus pe cel nou nu mai tragea deloc.atunci m-am gandit ca s-a dus debitmetru...dar nu a fost asa.in timp ce am schimbat filtrul nu stiu ce am tras mai tare pe acolo si un furtunas iesise de la locul lui.l-am pus la loc si gata.asa ca verifica toate furtunasele ce trec pe acolo(sunt destul de multe).daca nu rezolvi fa un test pentru debitmetru sa vezi daca e dus inainte de a cumpara unul nou.

Uite ca nu ti-am ascultat sfatul si acum tot asa e..Adica mam dus si am dat 250 ron pe alt miez de debimetru (piesburg) si lam montat cu kiu cu vai din cauza nenorocitelor ale de suruburi (2) care au cap in stea nu torcs si dupa ce mam invatit jumate de oras sa gasesc o cheie.....stelara tamponata...rezultatul a fost ca tot asa trage.......parca aud un suierit atinci cand sunt mai turat...

Spune-mi te rog ce furtunas ai scos atunci cand ai schimbat filterul de aer....poate lam scos si eu din greseala...

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Am un Passat din 2001, berlina, 130 CP, tiptronic. Saptamana trecuta am mers pana in Cehia cu masina cumnatului meu, un Audi A4 din 2000, 116 CP, tiptronic si am ramas pur si simplu uimit de diferentele dintre cele doua masini. Clar a mea este mai confortabila, dar vazand cum trage acel Audi, am inceput sa ma intreb daca este ceva in neregula cu motorul meu sau pur si simplu aceasta este diferenta de la o marca la alta?

Spre exemplu cu a mea imi este oarecum frica in intersectii deoarece la plecarea de pe loc este destul de greoaie. Pana acum puneam asta pe seama cutiei tiptronic care ma gandeam ca are un fel de protectie. Intr-adevar, odata ce schimba in treapta 2, ma lipeste in scaun. Dar Audi-ul acela este total diferit. Mananca pamantul la prima apasare de acceleratie. De asemenea este uimitoare rezerva de putere pe care o avea Audi in depasiri. Efectiv la 100 km/h daca ii dadeam talpa, manca jar.... sincer mi se facea pielea de gaina :angry:

Ma gandeam la un momentdat ca poate a lui este chipuita si el nu stie.... desi e destul de improbabil fiindca el a cumparat-o din Germania direct de la o reprezentanta. Sa fie a mea in neregula? Daca este cineva din Cluj pe-aici cu un B5 as fi incantat sa facem un "schimb de experienta" cu masinile. Sau daca a mai condus cineva si una si alta va rog dati-mi un raspuns. Mie pur si simplu nu imi vine sa cred ca sunt asa mari diferente intre VW si Audi.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In mod normal si masina ta ar trebuii sa fie destul de fasneata. Mi se pare ciudat ca un AVF de 130 de cai sa para mai cuminte deat un motor de 116 cai. Eu am AWX care e tot de 130 de cai dar in 5 trepte(si ceva cuplu mai mic) si ot spune ca masina era super ok inainte de cipuire iar dupa cipuire este mult mai puternica. Eposibil ca la Passatul tau sa ai ceva belele cu turbina , fa o diagnoza si posteaza un log aici. Am mers si cu passaturi de 130 si pot spune ca nu e o diferenta intre "marci" :lol:. Deci in concluzie ori ai tu ceva belele ori audi-ul e putin tunat(de asemenea ttul poate sa fie doar o senzatie pt ca presupunc a la tiptronic se icnearca o menajare referitoare la cuplu prea mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie care a gasit-o Cipos la a mea: turbolagul mare. De vina se pare ca era un furtunel de vacuum care era spart. Dupa aia timpul in care raspuundea masina era net superior. Acum pare ca face la fel (adica are un mic delay intre apasarea pe pedala si momentul in care incepe sa traga). Dar in general la drum lung se misca mai bine.

Oricum am cutie manuala si nu ma mai bag la demaraj in tromba de cand am lasat o volant la muzeul lucrurilor distruse iremediabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!