Jump to content

Pachet de Drumuri Grele


Gica
 Share

Postare recomandată

Am PDG din fabrica, pe Fabia 1. Mi se pare prea inalta. In plus, nici drumurile nu mai sint chiar atit de "grele". Se poate scoate de pe masina acest ansamblu? Si care ar fi efectele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am vazut cum se monteaza, deci teoretic se poate. Daca e din fabrica atunci nu cred deoarece din fabrica nu are inaltatoare ci suspensii intarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

nasol,io ma tot uit cum sa o las pe a mea mai jos, chiar pare foarte inalta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg motivatia ta. Eu sunt super multumit pentru ca am optat pt PDG. Daca nu il aveam cred ca spargeam baia de ulei de xxxx ori pana acum (mai ales la urcarea bordurilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg motivatia ta. Eu sunt super multumit pentru ca am optat pt PDG. Daca nu il aveam cred ca spargeam baia de ulei de xxxx ori pana acum (mai ales la urcarea bordurilor)

tovarasi, salutare.

lasati PDG la locul lui. isi face treaba si isi merita si ultimul banut.

aseara, dupa ploaie, am luat o groapa "mascata" de apa cu loganul din dotare de imi este mila sa ma uit sub el.

m-am gandit cat as fi suferit daca eram cu viitoarea "masina mea", octavia tour, si m-am felicitat ca am optat pentru PDG. si loganul nu e tocmai joasa, fiara!

Va salut, si daca vreti sportive joase, incercati pe la alte usi... audi, vw. 2BB zice bine ce zice.

Geo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiti cumva la fabia 1 combi se poate adauga pachetul drumuri grele daca nu le are din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a fost comandat PDG din fabrica, se mai poate monta doar scutul motor. Este un raspuns care l-am primit de la Aviamotors cu ceva timp in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mersi Drapar acelasi raspuns l-am primit si eu de la Brady.

e clar nu se poate pune si la drumurile noastre vai si amar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti face schimb de arcuri + scut cu cineva care vrea sa renunte la el, gen initiatorul topicului. Doar sa fie aceleas arcuri - nu merge de la Diesel la Benzina.

O alta "solutie" este scutul plus inaltatoare - nu e recomandat sa pui asa ceva pt ca strica tinuta de drum si creste uzura planetarelor. Insa decat sa spargi baia... mai bine asa ceva. Era o firma after-market care facea/importa scuturi. Preturi de vreo 500-700 ron.

In concluzie, poate poti sa faci un schimb.

Modificat de Pisicutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a fost comandat PDG din fabrica, se mai poate monta doar scutul motor. Este un raspuns care l-am primit de la Aviamotors cu ceva timp in urma.

Stie cineva cat costa scutul de motor? Am masina adusa din Germania si nu are scut. Cineva mi-a spus ca cele pe benzina nici nu are scut, este numai pentru diesel. Asa o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jagoman: Ai citit postul Pisicutzei de mai sus ? Spune ceva de niste preturi ! :lol:

Sau contacteaza-l pe volksman ( http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9910 ) sau o alta posibila varianta: http://www.enginehouse.ro/scuturi_protectie.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din punctul meu de vedere, nu merita PDG. Eventual doar scutul, dar asta poate fi montat separat. Nu are sens sa inaltati masina, nu e justificat decat daca chiar parcurgeti des drumuri forstiere care se nasolesc cand ploua, aparand brazde greu de incalecat pentru o masina cu garda la sol normala.

In schimb, daca cresteti garda la sol, centrul de greutate al masinii se ridica, fapt ce dezavantajeaza rulajul pe drumurile bune, la viteze bune (o masina joasa va sta totdeauna mai bine in curbe decat una inalta).

Cat despre borduri si gropi mascate: recomand mai multa atentie. Un sofer care are grija da masina lui trebuie sa mearga foarte incet acolo unde nu vede drumul. Iar despre borduri, hai sa fim seriosi... daca bordura e prea inalta pentru o garda normala de Fabia (sau orice limuzina), eu zic ca nu merita sa incerci sa o urci. Pana la urma tot roata de 14 sau 15 sau 16 ai pe ea iar bordura e la fel de dura cu sau fara garda la sol marita. Apoi o bordura prea mare iti va lovi mai intai spoilerul, inainte sa ajungi cu "burta" masinii la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita pentru Ro sa montezi PDG iti spun din experienta si explic: am avut si dacie logan care nu are o garda sensibil mai mare ( la gol ) decit fabia dar are in schimb arcuri mai tari iar in conditiile in care o incarcam bine nu se lasa asa de mult ca skodita.

De luat borduri ai dreptate dacia e mai inalta la spoiler si nu atingea...fabia atinge

De fapt si de drept nevoia noastra in Buc este de anduranta si de parcat daca se poate prin copaci pe unde mai e loc....deci iti trebuie un off-road mai degraba decit limuzina, iar in ce priveste stabilitatea la viteza sa fim seriosi nu ne-am luat masina de raliu...daca mergi in limitele legale, rezonabil poti rula la 130/h pe A1-2 cu o garda marita si fara a avea probleme de stabilitate precum dacia ( in special la vint lateral ).

14. Butonul Quote ("citat") ajuta

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe forum multe posturi ref. la PDG, pro si contra. Am pe O1 actual, si am comandat un O2 si am pus si PDG.

Nu am citit nicaieri despre urmatorul aspect:

La inceput autoturizmele se fabricau cu un sasiu din otel (si chiar si lemn), pe care se monta o caroserie, fixandu-se in cateva puncte.

Pe sasiu se monta suspensia. Denivalarile drumului se transmiteau din suspensie in sasiu si din sasiu in caroserie.

Incepand din anii '60 autoturismele se fabrica cu caroserie autopuranta si suspensia este fixata direct de caroseria, si evident denivelarile drumului se transmit direct in caroserie. Nu contez faptul ca o caroserie autopurtanta poate fi mai bine rigidizata decat una cu sasiu, si are o tinuta de drum mult mai buna, de asemenea se poate fabrica din mai putine module, insa ... denivelari pronuntate luate cu viteza mare solicita mai mult mai mult caroseria autopurtanta, dacat cea cu sasiu.

La mai multe masini pe care am avut placerea s-a posed, acest aspect era evident, dupa 150K kilometrii circulate pe drumurile proaste de la noi, rigiditatea caroseriei a avut de suferit, adica indiferent de starea articulatiilor de la suspensie, masina nu mai avea tinuta de drum ca la inceput, si in plus caroseria scartia.

Nu pot sa ma pronunt asupra eficientei PDG, dar un lucru este cert. O1 actual are 220K kilometrii rulati, facuti de mine, stiu ce gropi am luat, si nu prea simt vreo schimbare in tinuta de drum, si atentie: are amortizoare originale si nu am schimbat decat o data o bieleta de directie, si niste bucse la arcul de torsiune fata.

Nu stiu ce efect au arcurile si amortizoarele intarite, pentru ca teoretic, daca suspensia este mai moale, se filtreaza mai bine socurile drumului, dar dupa cum am afirmat caroseria O1 cu PDG rezista.

Am un Ssangyong Korrando, 2.9D, este cu sasiu, pot sa afirm ca nu are tinuta de drum foarte buna ( dar este si inalta si foarte grea), dar filtreaza excelent denivalarile mari si alea mici nici nu le simte.

Si daca cineva afirma ca avem drumuri bune, ii recomand sa paraseasca cele cateva artere europene puse la punct, eventual iarna, sau si mai rau dupa o iarna geroasa.... in Romania in ultimii 18 ani infrastructura rutiera a fost foarte prost administrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul a fost deschis pentru ca omul sa afle daca se poate scoate PDG, nu daca este util sau nu.

PDG se poate scoate dar in functie de ce vrei sa scoti nu uita ca va trebui sa pui si la loc: telescoapele si arcurile sunt diferite fata de o masina fara PDG. Deci va trebui sa pui alte telescoape si arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

Vreau sa-mi cumpar o Octavia 2 sh si vreau sa stiu cum pot identifica daca masina are pachetul de drumuri grele instalat.

Primul lucru, care se poate observa usor, este scutul din otel.

Cum imi pot da seama insa daca masina este mai inaltata decat una normala. Se poate face o astfel de verificare vizuala sau cel mai indicat ar fi sa merg cu ea la un service pentru o constatare?

Merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau dupa codurile PR de pe stickerul din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!