Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

In continuare va prezint in pozele de mai jos filtrul meu de aer inlocuit la revizie, in urma cu fix 1 luna si 1.000km. Voua vi se pare filtrul asta unul ca fiind unul care are fix 1 luna de zile si 1.000km parcursi?

Dupa cum se vede nu este nici macar de origine. Este o marca buna, dar nu este piesa OEM (cu simbolurile VAG) asa cum ar fi trebuit sa fie pusa pe o masina aflata teoretic in garantie..

imagine0256.th.jpg imagine0254.th.jpg imagine0257v.th.jpg imagine0258.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pe filtrul de aer este trecuta data de fabricatie....Te ajut eu daca nu intuiesti care este (vorba lui.... :) ) 21.07.2010 ora 17 si 50 min. Ce crezi? este scimbat sau nu ???

Referitor la siguranta lipsa da-mi voie sa ma indoiesc de spusele tale sau ale celor de la mti carora le tot dai apa la moara aici pe topicul Alto.....Inteleg ca mai intii ai facut o diagnoza si ai vazut ca senzorul pedalei ar fi defect dupa care ai fost la mti si acolo au gasit siguranta lipsa. Nu cumva tocmai tu sau cel care afacut diagnoza s-a uitat la ea si a introdus-o in alt soclu liber? Eu cred ca da. Apropo dupa punerea contactului si/sau pornirea motorului (fara ambreiaj apasat), in blocul de valori masurate, bit-ul corespunzator pozitiei pedalei de ambtreiaj ramine in stare 1 pina la prima apasare a ambreiajului. Asta se intimpla la toata platforma :icon_thumright: si nu inseamna ca senzorul G476 este defect..

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsina a ajuns si la mine la diagnoza, bitul corespunzator ramanea pe 1 orice i-as fi facut cu pedala de ambreiaj, si spre rusinea mea nu m-a dus capul atunci sa verific siguranta respectiva cu toate ca m-am uitat pe scheme sa vad cine alimenteaza senzorul si faza ciudata e ca desi senzorul nu era alimentat, nu stoca nicaieri eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-soara, masinia nu este la prima revizie ci la a doua! facuta pe 4 noiembrie 2010. Deci data de fabricatie a filtrului (21.07.2010) nu releva absolut nimic pt mine in acest caz! Tot ce este relevant pt mine este faptul ca mi-ati facturat un filtru pe care eu l-am scos la 3 saptamani dupa ce mi-a fost montat si arata ca in pozele atasate. Daca voua va pare a fi acela filtru care sa aiaba doar 3 saptamani de la instalare si cca 1000km parcursi..nu cred ca mai avem ce discuta. Masina nu a mers prin Sahara intre timp sa stiti...Iar filtrul care mi-a fost inlocuit la prima revizie arata similar cu acesta (si avea 12.000km parcursi). Si inca ceva: Nu cumva filtrul asta pe care mi l-ati pus la revizie ar fi trebuit sa fie piesa de origine? Cu insemnele VAG si tot tacamul? Ce a cautat un filtru aftermarket pus la revizie pe o masina aflata in garantie?? Daca as fi venit eu cu un asemenea filtru m-ati fi luat la bani marunti ca nu e original!

Ca atare nu mai am absolut nici o incredere in ce s-a facut la revizia respectiva motiv pt care o voi reface saptamana viitoare in alta parte.

Mai departe legat de siguranta: vad ca aveti tupeu nu gluma! S-au facut 3 diagnoze diferite (ultima la MTI) ca sa se detecteze defectul. Si nimeni nu umblase anterior la blocul de sigurante in afara de voi! Si da, lipsea siguranta SB22. Am vazut cu ochii mei in service! Nu-mi dati "explicatii" puerile ca a scos-o cineva si a bagat-o in alta parte! Pur si simplu lipsea! Iar toate celelalte sigurante erau la locul lor! Inainte sa dati raspunsuri din astea destepte mai bine ati discuta cu cei care au lucrat la masina; poate va lamuresc colegii dvs. ce treaba au avut pe acolo si cum de au "uitat-o" scoasa.

Nu am nici o afinitate fata de MTI (de fapt nu am incredere 100% in nici un service de reprezentanta de la noi) insa spre deosebire de Alto, cei de la MTI dau dovada de mai mult profesionalism, de mai mult tact in abordarea si rezolvarea problemelor spre deosevbire de voi care in loc sa incercati sa rezolvati problemele clientilor ii tratati cu aroganta in ideea ca marea majoritate a clientilor nu au conostinte auto si ca atare pot fi fraieriti usor din vorbe sau din taste. Nu am afinitati fata de MTI, daca va uitati pe topicul lor am avut o mica problema si cu ei insa oamenii au rezolvat-o instatnateu!

Ce-ati facut voi cand mi-ati vandut masina asta si m-am tot plans de la bun inceput de volant??? NIMIC! Nici macar nu ati inregistrat in evidente primele mele reclamatii!! Ce-ati facut voi cand pana la urma directorul general al Seat Romania v-a obligat sa dati un raspuns? Ati raspuns in sictirul caracteristic si mi-ati oferit o reducere de 5% la achizitia pieselor! Ati facut varza volant masinii cat ati folosit-o de drive test si acum nici macar nu aveti bunul simt sa incercati sa recunoasteti. V-am propus la un anume moment sa-mi aduc eu piesa iar dvs. sa ma ajutati doar cu manopera. Nici asa nu ati fost de acord! Asa ca n-am avut incotro decat sa ma conversez cu colegii dvs. din Spania pt a fi directionat in alta parte!

MTI nu are nici o obligatie fata de mine sa ma ajute cu neorocita aia de volant pt ca nu am cumparat masina de la ei, dar cu toate astea incearca, ceea ce pe voi va doare-n cot! Ati vandut masina si..la revedere..

Ne vom mai auzi foarte curand pt ca sunt foarte aproape de a rezolva si problema volantei si multumesc pt asta colegilor dvs. din Spania, insa subliniez inca de pe acum foarte clar ca Alto Synco nu a avut si nu are nici cea mai mica implicare in rezolvarea problemei. Alto Syncro nu a facut altceva decat sa ma descurajeze de la bun inceput cu scoaterea in evidenta a unor chletuieli foarte mari pe care le-as fi riscat in momentul in care masina s-ar fi desfacut pt constatare...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Saptamana trecuta..dupa lungi asteptari si multe mailuri scrise si multe alte conversatii telefonice efectuate,in sfarsit am reusit sa rezolv problema volantei! Iar asta cu sprijinul Metrotehnica...Momentan masina merge asa cum ar trebuit sa o faca de la bun inceput (adica ca noua). Chiar as fi dorit ca la sfarsitul acestei relatari sa pot scrie ca am rezolvat-o cu ajutorul Alto Syncro care mi-a vandut masina, insa se pare ca n-am avut parte de "placerea" asta. In fine..important e ca am resit sa-mi rezolv intr-un final problema, si acum in prag de sarbatori le urez tuturor toate cele bune atat celor de la MTI pt ajutorul acordat cat si celor de la Alto Syncro pentru "privilegiul" de a le fi fost un fost client. Mai departe..fiecare poate trage ce concluzii doreste din expeienta avuta de mine cu Alto Syncro.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost iar la Alto Syncro, pentru schimbarea uleiului si a filtrului de ulei, avand in vedere ca depasisem deja cei 15.000 km de la ultima revizie. In plus, am cerut si o verificare de iarna, care include printre altele verificare nivel antigel, iluminare, verificare franare pe standul de frana, reglare faruri, scanare cu VAS pentru eventuale erori. Totul a durat o ora si 15 minute, totul a fost facut asa cum trebuie, uleiul este unul la butoi, Castrol 5W30, cu care am constatat ca motorul functioneaza mai bine iarna, porneste mai usor si nu se mai aud tachetii. In total am platit 309 RON, beneficiind si de reducere la manopera si piese, avand in vedere ca sunt membru Club Alto. In concluzie, ma declar multumit de pret si de promptitudine, am remarcat ca in continuare regasesc aceleasi persoane amabile.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa vezi cand o sa ai prima nemultumire sau contradictie mai serioasa cu ei ce schimbare de atitudine o sa constati :D

Si eu sunt membru Club Avia (implicit si Club Alto) de ani de zile si aveam aceeasi impresie buna pana sa ma tepuiasca prima data cu masina (pe care mi-au vandut-o din rezervare, rezervare in baza careia deja incepusem procedura de leasing)si nu m-au anuntat nimic pana in momentul in care m-am dus la ei si mi-au bagat pe gat masina lor de drive test mintindu-ma ca nu se mai poate aduce alta noua cu motorul dorit de mine (1.9 TDI) deorece a aparut deja 1.6TDI si 1.9 nu se mai poate comanda. O minciuna sfruntata la acel moment! Iar mai apoi la o diferenta de 500-600km cu volant, garantia si toata povesea pe care o stiti. Mult sictir si multa aroganta. De asta am avut parte din partea lor cand am avut probleme. In rest..cand e de mers la ei si doar de dat banii pe la revizii sunt cei mai pozitivi oameni. Repet: asteptati sa aveti primul "meci" mai serios cu ei.

Cand era Barbato acolo altfel se desfasurau lucrurile...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma vad nevoit sa te contrazic: am avut probleme cu masina, mai exact la 3 zile dupa ce masina a iesit din garantie a picat ambreiajul. Mie mi s-a parut de bun simt ca sa mi se schimbe ambreiajul pe garantie, avand in vedere ca nu am omorat eu masina in cele 3 zile de la iesirea din garantie, ci problema era una care a aparut in timpul garantiei si s-a accentuat pana in momentul in care placa de presiune s-a fisurat pe margine. Am discutat cu Barbato, a zis ca nu poate face nimic, asa ca am schimbat kitul de ambreiaj pe banii mei, Valeo, adica ce aveam si pe masina. Am ales totusi sa fac operatiunea asta la Alto si nu la Metrotehnica sau Porsche, pentru ca la Alto am incredere in primul rand in mecanic, desi stau langa masina de obicei, as avea incredere deplina in el, chiar daca as lasa masina in service. Nu are rost sa spun despre cine e vorba.

Revenind, cred in continuare ca e greseala ta ca ai acceptat masina de test-drive, trebuia sa o refuzi si sa alegi altceva. Nu ma pronunt in legatura cu problemele tale cu volant, sunt sigur ca sunt reale. Din pacate, asa cum am incercat sa-ti arat prin ce ti-am scris mai sus, nu in toate cazurile garantia rezolva problemele. E bine ca esti perseverent si ca ai reusit pana la urma sa rezolvi problema cu volant, sper sa nu mai ai alte probleme pe viitor.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord cu tine Cristian; am facut o mare gresala ca am acceptat masina de drive test insa m-am lasat pacalit de "promosiunile" lor ca masina este perfecta dpdv tehnic si ca orice problema aparuta va fi remediata de catre ei..

Eu nu am o nemultumire fata de mecanicii lor (pt ca sunt unii foarte capabili acolo) ci fata de capetenii!

volant am reusit sa o schimb, repet, cu ajutorul altora, intr-o maniera poate mai atipica insa dupa multa insistenta catre Seat Spania, nu mai discut despre asta; important e ca am rezolvat.

Ce ma intriga la culme acum este tupeul de a-mi monta filtre aftermarket pe o masina aflata in garantie!! (si culmea e ca la filtru de motorina l-au mai si facturat pe cod de aftermarket!). Am intrebat la Porsche ce se intampla in acest caz. Raspuns sec: "Pierdeti garantia!". Pai ce se intampla fratilor aici? Cum isi permite Alto Syncro sa-si bata joc in halul asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, asta e cam ciudat, cu filtrele. Din cauza asta eu prefer sa-mi schimb singur filtrele de aer si polen, iar cel de ulei e intotdeauna OEM, desi asta nu e cu nimic mai bun decat cel aftermarket, de fapt fiind un filtru facut de o firma producatoare si doar ambalat si marcat ca unul OEM si bineinteles, de 2 ori mai scump decat cel after market. Te inteleg perfect si imi pare rau ca patesti asa ceva, nici mie nu-mi place sa fiu pacalit sau furat si inteleg, de asemenea, hotararea de a merge la alt service autorizat Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, poti fi un pic mai explicit pentru ca, nu inteleg cum ai incredere in mecanic dar preferi sa iti schimbi singur filtrele? Adica, personal schimbi filtrul de aer si polen pentru ca nu ai incredere (si nu necesita rampa, banuiesc) si cel de ulei pentru ca ai incredere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimb filtrele de aer si de polen pentru ca nu vreau sa le dau 300 de lei pentru manopera si cele doua filtre, prefer sa le cumpar cu 100 RON si sa mi le schimb singur, dureaza 15 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am fost astazi din nou la Alto Syncro pentru remedierea defectelor constatate cu ocazia verificarii de primavara, adica schimbarea bieletelor antiruliu si a semeringului de planetara stanga. Ca de obicei, totul a fost ok, operatiunile s-au facut rapid, nu am asteptat deloc la receptie. Am beneficiat si de discount avand in vedere ca masina are peste 5 ani. Multumesc Alto Syncro si domnului de la receptie, foarte amabil. Asa cum am scris si altadata, ma simt ca acasa acolo, toata lumea ma cunoaste, schimbam 2-3 vorbe, asta impreuna cu profesionalismul mecanicilor ma fac sa revin de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut un seat si am mers la ei cu diferite probleme minore, care s-au rezolvat mai putin cand am dat de una importanta, motorul balbaia si dadea rateuri in admisie.Am stat vreo 2 ore,dupa care am mers sa vad ce se-ntampla cu masina. Atunci am dat de mecanicii service-ului care radeau se mai luau la misto-uri...Raspuns nu stim domne ce are dar verificam sa mai stau un pic, dupa o ora merg iar si contat ca nu se-ntampla absolut nimic.Vb. cu inginerul de service, care nu prea vroia sa se bage, ca e masina veche ( 2001 ), ca nu merge testerul pe ea, cu chiu cu vai a inceput sa-i faca o constatare....intr-un final gaseste o eroare nivelul O2 este prea mic bla bla.Bine si ce facem ? intreb ;El: pai mai vedem lasati-o aici si mai citesc, mai verific dar e nasol ca o sa piarda mult timp si ca nu prea merita financiar pentru mine....bla... bla...bla...Mi se urca sangele in cap cand imi spune ca nu o sa-mi ia bani pe toate verificarile si ca sa merg la un service sa curat injectoarele cu ultrasunete ca ei nu fac si daca rezolv problema sa vin sa-i spun si lui ce are !!! Cost verificari cu reducere 350 roni. Intelegeti ce doriti din intamplarea mea !!!! Am uitat, poate citeste respectivul AVEA DEBITMETRUL DE AER STRICAT si mi la gasit un pusti de 20 de ani in 2 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Astazi am facut prima revizie, pentru ca deja am ajuns la 15.00 km, de fapt 15.025 aveam cand am ajuns in pacarea Alto Syncro. 

S-au schimbat uleiul si filtrul de ulei, s-a efectuat o verificare de rampa si o scanare pentru erori, totul a durat o ora si a costat 440 RON. Un mare plus, mi s-a schimbat busonul de la baia de ulei, acesta fiind strans cu cheia dinamometrica.

Desi se pare ca mai nou service-ul nu mai e Alto Syncro, ci Avia Service 2, serviciile au ramas la fel de bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt service-ul Alto nu mai exista pe hartie..Pt ca toate facturile se fac pe Avia Motors acum...Mai nasol e ca au preluat si tarifele din Avia la unele chestii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu o crestere a tarifelor, la Ibiza plateam intotdeauna pentru aceeasi revizie, cu acelasi ulei si filtru de ulei 300 RON. E adevarat, nu mi s-a schimbat busonul de la baia de ulei pana acum, dar nu cred ca de aici vine diferenta.

Eu ma bucur ca inca mai exista service-ul si pot merge acolo, imi inspira incredere oamenii si nu merg stresat, sunt chiar linistit.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonul ala da-l incolo ca e o nimica toata...Mie mi-a spus chiar unul din baietii de acolo ca odata cu fuziunea cu Avia au crescut si tarifele..cam cu 15-20%...

Bine macar ca nu au desfiintat si fizic service-ul :D ca daca ar fi trebuit sa ma duc la Avia..iti spun sincer ca invatam drumul catre Metrotehnica :D...Nu de alta, dar la Avia din cauza fluxului foarte mare de masini (deh..Skoda) nu esti tratat cu aceeiasi atentie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca la Avia toti au o atitudine diferita, incepand de la consilierii de service, oamenii de vanzari si terminand cu mecanicii din service. Nici Metrotehnica nu sta mai bine la asta, insa intr-adevar, ar fi urmatoarea pe lista, dupa Alto Syncro. In ultimul timp, de 2-3 ani, de cand s-a inrautatit situatia economica, am observat ca nu s-a mai investit aproape nimic in service-ul Alto, VAS-urile nu mai functioneaza, sunt mai putini mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Avia sunt cel putini 2 insi pe partea de consilieri service care din pct meu de vedere  n-ar avea ce sa caute acolo..tupeisti..si chiar cu tenta de nesimtiri in anumite momente. Eu de ce crezi ca ma duc si cu Skoda tot la Alto? 

Metrotehnica..pt ei am un respect aparte deoarece au fost cei care m-au ajutat sa schimb volant cu costuri minime si fara sa pierd garantia (desi masina nu era cumparata de la ei)..in schimb ce Alto mi-a dat cu tifla la vremea aia, desi masina era cumparata de la ei si avea doar 5000km...

Oricum am mai spus-o si o repet: lucrurile in service-ul Alto s-au schimbat radical in bine de cand la pupitrul de consiliere service a aparut Bogdan Tuinete, care este un om de nota 10 si datorita caruia am fost de acord sa ma intorc cu masina la ei pt service..Altfel n-as mai fi calcat acolo, Bodgan e un om parca facut pt relatii cu publicul si nu m-a dezamagit niciodata de cand lucrez cu el..Totul s-a desfasurat corect si m-a ajutat in multe situatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Bogdan e cu totul alt fel de om decat domnisoara care a fost inainte, de multe ori ma gandeam daca am venit sa platesc sau ar trebui sa ma plateasca ei sa stau de vorba cu ea.

Bogdan stie mereu despre ce masina e vorba cand il sun, nici nu trebuie sa-i dau foarte multe detalii despre masina, gen numar de inmatriculare. Tin minte ca am fost sa fac ultima revizie la Ibiza, undeva in Aprilie anul trecut, si m-a intrebat daca nu s-a vandut inca.  :D

Sper sa nu ramana mult consilier de service, ar fi pacat, e un om inteligent si care chiar stie sa faca clientii sa se simta ca acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut a iesit in primii 3 consilieri service in topul retelei de dealeri Porsche..ceea ce nu m-a surprins deloc. Sper sa iasa no.1 anul asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu Avia si Alto Syncro au acelasi patron...

Faza cu busonul e veche ...si la PBN , PBV1 , Avia se practica de prin 2003. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e acelasi proprietar in ambele locatii; familia Balaban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Astazi am fost pentru revizia de 30.000 la masina din profil, atmosfera e una de vacanta la Alto - mai nou Avia Motors. Am facut revizia simpla, schimb ulei + filtru ulei, verificari de rampa si cu VAS. 

Masina a intrat la ora 8.45, asa cum aveam programarea si a durat o ora, timp in care mecanicul nu s-a grabit deloc, nici eu nu ma grabeam, asa ca nu a fost nici o problema, e mai bine sa se faca totul cu atentie.

Preturile s-au marit putin, revizia anterioara a costat 430 RON, astazi am platit 480 RON, pentru aceleasi operatiuni, si asta cu reducerea de membru club Alto.

Va recomand sa mergeti acolo pentru orice operatiune, mai ales cele complicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!