Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

Referitor la proiector ati fi surprins sa aflati ca procedura definita de constructor presupune uscarea elementelor optice prin suflarea cu aer , probarea lor intr-un recipient cu apa de dimensiuni corespunzatoare , curatarea garniturilor de etansare capace si remontarea la loc pe autoturism. Daca defectul reapare se procedeaza la inlocuire. Asta se refera la elementele optice aburite pe interior. Eu inca nu am vazut un element optic plin cu apa (adica sa faca apa valuri in el)si care sa fie integru d.p.d.v. constructiv.

Bineinteles asta nu inseamna ca nu poate exista o atare situatie.

PS tare ma indoiec ca inlocuirea turbinei nu v-a rezolva problema consumului de ulei pt ca v-a fi inlocuita cu noua dar aceiasi marca...

Nu erau valuri in proiector. Erau 2-3 mm de apa stransi la baza + aburit pe interior (patisem la fel cu el si cu o iarna inainte dar atunci abureala disparea de la sine in cateva zile). Si daca nu ma inseala memoria am ajuns cu el in februarie. Eu pot sa astept pana la iarna - insa iarna viitoare masina nu va mai fi in garantie.

Cu istoricul problemelor am mai fost informat; sa stau linistit ca se va schimba proiectorul daca mai apare problema;

Cred ca sunt indreptatit sa nu am incredere mai ales dupa ce am patit cu consumul de ulei.

Ref. la indoielile ca se va rezolva consumul de ulei - va voi tine la curent (am facut prea putini km ca sa imi fac o parere obiectiva). Atata timp cat exista masini cu acelasi motor (sunt utilizatori pe forum) care nu completeaza nimic intre schimburi - la 15.000 - nu vad de ce nu as putea spera si eu la un motor care sa consume 1l de ulei exemplu / 15.000 km. Un consum de 700ml-1500ml este un consum normal.

Asta sub rezerva ca pierderile de ulei se faceau pe la turbina si noua turbina nu e la fel de proasta.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Nu stiu daca am exact o problema dar vreau sa aflu si apelez mai intai aici si probabil, daca va fi nevoie, va fac si o vizita!

Recent am efectuat revizia de 30000km la dvs. Am apelat din nou la dvs. deoarece am fost foarte multumit de servicii si la vanzare si la prima revizie.

La cea de-a doua revizie pe langa operatiunile standard, deoarece am reclamat o trepidatie anormala la relanti, mi s-a "aplicat " (masinii de fapt :offtopic: )un up-date de soft , original pe care l-am si platit desi masina nu avea nici macar un an.

Nu asta e problema doar ca: masina mea nu mai trage ca inainte. Este mult mai lenesa!

Consumul la relanti rar scade sub 0,9 l/h, iar eu am vazut consumuri pe CB la alte leoane 2.0 tdi si de 0,4.

Intrebarea mea este urmatoarea:ce se face in cazul acesta? Se revine la softul initial? Oare a fost salvat acest soft? Eu doresc ca masina mea sa mearga macar ca inainte dc problemele cu trepidatul la relanti nici macar nu au disparut.

O alta problema ar mai fi faptul ca, dupa revizie, m-am chinuit sa scot 200ml de ulei din motor dupa ce mi s-au adaugat 4,5 l ulei ceea ce a dus la depasire cu peste un centimetru pe joja a nivelului de maxim.

Multumesc pentru eventualele lamuriri si repet, sunt constient ca astea nu sunt probleme ce tin de service-ul dvs dar caut caut ceva lamuriri inainte de a face un drum pana in buc. (sunt din provincie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate (sau fericire, depinde din punctul de vedere al cui este vazuta situatia) scanerul de uzina Vas50xx nu salveaza "fila" originala continuta intr-un calculator ,fie el de motor sau oricare alt calculator instalat pe masina. Cu alte cuvinte nu se mai poate revenii la versiunea software initiala, nu numai din acest motiv, ci si datorita faptului ca , avind ultima versiune software, nu se mai activeaza nici macar obtiunea de "update programming".

In particular fie vorba, nu cred ca actuala versiune software creaza problemele expuse de dvs. Cred ca este o coincidenta si alta este cauza care genereaza un consum marit la relantii si diminuarea puterii mecanice utile dezvoltata de motor.

Nu se pune problema ca aveti o versiune de soft care nu este pt acest motor datorita faptului ca VAS-ul nu permite upgrade decit daca fisierul ce urmeaza a fi scris in calculator contine datele de indentificare necesare care sint comparate cu datele de identificare citite la initierea comunicatiei dintre VAS 50xx cu respectivul calculator. Acest lucru este automatizat si asfel eroarea umana din partea operatorului (mecanic de regula) este complect eliminata.

Totusi apasati tasta "economic" de la panoul de comanda climatizare si urmariti indicatia consumului instantaneu pt ca este posibil sa faceti referinta la o perioada cind aerul conditionat nu functiona sau compresorul era comandat de catre calc de clima la o incarcare mica datorita temp. exterioare scazute.

Cred ca cel mai bine ar fi sa luati legatura personal cu Barbato pt o programare in vederea investigarii problemei .

Daca era vorba de numai 200ml ulei nu cred ca se ajungea la depasirea reperului maxim cu un cm stiut fiind ca intre minim si maxim exista un spatiu de tot cam un cm iar diferenta la volum este mult mai mare decit 200ml.

Oricum 200 ml de ulei ii "papa" motorul in nici 500 de km :vaidecapulmeu: .

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns!

Doua mentiuni insa:

1. este consumul fara nici un consumator, nici macar radio pornit

2. depinde de turbina dupa cum bine spuneati, si de talpa. Dupa rationamentul dumneavoastra in 15000 km intre schimburi ar trebui sa consume peste 3 litri(sper ca am facut calculul bine) ori eu nu completez mai mult de maxim un litru intre schimburi si merg relativ turat cu ea.

Si mai este ceva: daca producatorul spune clar ca nu ai voie sa depasesti max. pe joja ca "bulesti" catalizatorul..nu vad de ce ar face asa ceva un angajat al unui service.

Probabil voi face o scanare cu un coleg forumist, deoarece la ultima vizita la dumneavoastra nu s-a facut un log in mers desi am cerut asta, chiar contra-cost, s-a facut decat scanare la relanti.

Deci nu am de ce sa mai apelez din nou la rezolvarea acestei probleme la dumneavoastra daca nu se poate reveni la soft-ul original.

Daca in urma scanarii totul este ok imi vad de treaba si nu mai deranjez. Daca nu..va fac mai mult ca sigur o vizita si nu plec pana nu mi se rezolva problema.

Multumesc din nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva: nu am spus ca ar fi alta versiune in nici un caz. Pot insa banui(chiar daca ar putea parea absurd) ca din diferite motive(marketing, ori probleme aparute etc. etc.) sa se limiteze putin motorul prin noile softuri. Eu unul am condus unul din primele leon-uri , intr-adevar masina de drive test, si poate chip-uita :D si masina trage incredibil fata de a mea. Revin cu lamuriri suplimentare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
PS tare ma indoiec ca inlocuirea turbinei nu v-a rezolva problema consumului de ulei pt ca v-a fi inlocuita cu noua dar aceiasi marca...

Din fericire pentru mine, amandoi ne inselam. (am zis amandoi pentru ca eu consideram ca inlocuirea turbinei nu va rezolva situatia).

Am parcurs deja aproape 5.000 km si uleiul a scazut 1mm. Daca lucrurile raman asa, am toate sansele sa intru in catagoria celor norocosi (care nu completeaza ulei deloc intre schimburi).

Am asteptat tot acest timp, pentru a inlatura efectul placebo (am vrut sa vad obiectiv cat consuma la 5000km). Va tin la curent si cand ajung la 15.000 km. Pana acum diferentele sunt vizibile. (in cel mai rau caz voi completa 500ml daca lucrurile raman asa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o intrebare pentru cei de la Alto Syncro. Inlocuirea bucselor superioare si a curelei de accesorii intra sau nu pe garantie? Mentionez ca masina e inca in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu cred ca o sa primesti raspuns aici... Trebuia sa intrebi asta cand ti s-a efectuat operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai alea cam sunt consumabile, mie asa imi par... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am efectuat revizia de 30 000 astazi la Alto Syncro si ma pot declara multumit de cum au decurs lucrurile.

Am asistat la intreaga operatie, iar mecanicul a raspuns cu promtitudine fiecarei solicitari si intrebari. La sfarsit am plecat cu mecanicul intr-un "test drive" si cu ocazia asta am identificat si greierasii care in proportie de 90 % au fost eliminati.

4 L ulei Aral ( mai aveam eu 0.5 L in masina de la revizia trecuta si a fost suficient)

1 buc filtru motorina

1 buc filtru aer

1 buc filtru ulei

1 buc filtru polen din carbon

Manopera tip 30 000 km.

Materiale mici..

total 750 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Ieri am facut revizia la 79.300 km, de fapt am schimbat uleiul si filtrul de ulei. In perioada asta exista o oferta la Alto, astfel incat uleiul, filtrul de ulei si manopera de schimbare a costat in total 240 RON, uleiul fiind Castrol 5w30 din butoi, fiind adus intr-o sticla de plastic de 4 litri nesigilata. Nu mi s-a precizat asta inainte, la fel nu mi s-a precizat nici ca uleiul este 5w30, in loc de ce folosisem pana acum, adica TXT Softec 5w40.

Pentru modul in care au lucrat si timpul scurt, precum si pentru ca s-a facut si o scanare cu VAS, Alto primeste o bila alba.

Pentru partea cu neinformarea clientului asupra uleiului le dau o bila neagra, insa in total sunt multumit.

De asemenea, exista oferte pentru schimbarea distributiei si pentru schimbarea discurilor si a placutelor de frana:

http://alto-seat.ro/?cale=links/promo/supe...ta_service.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am facut revizia sambata la Alto (a 5-a revizie a masinii) si am schimbat urmatoarele:

-filtru aer;

-filtru polen;

-placute frana;

-lichid frana;

-ulei;

-filtru ulei;

-stergatoare (fata si spate).

Pe langa aceste operatiuni am curatat franele (fata+spate), reglat frana de mana, repozitionat scut ASFIR (a luat nevasta-mea ceva cu el si incepuse sa vibreze, de ziceai ca e toba sparta), schimbat suporti numere (era praf cel de pe fata), efectuat test frane si amortizoare, presiune pneuri. In total am platit pana in 1200 RON (cu tot cu "materiale mici" :)).

Toate consumabilele au fost luate din service. Am prins tot felul de promotii ;) mai putin cea la ulei, deoarece eu bag ulei Mobil 1 5W-30 (oricum promotia cu Castrol era cu ulei din butoi :|).

Ma declar foarte multumit, recomand. E o perioada foarte buna de facut revizii (din cauza promotiilor). Totodata salut ideea de a lucra si sambata (am scutit o zi de concediu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am de dat o mare bila alba pentru cei de la Alto: alto syncro piese pentru informatii legate de coduri, piese, repere, pachete promotionale; celor de la mecanica pentru revizie de 120.000 si schimb de distributie si celor de la tinichigerie (cred) pentru montarea pragurilor de cupra.

Am zis sa nu postez imediat si sa mai fac ceva km, in special dupa schimbarea distributiei la leonul meu. Dupa 5000 km si un drum Bucuresti-Bruxelles, nu am avut nici un fel de probleme. Motorasul toarce la fel de bine ca inainte.

Chiar daca masina a iesit din garantie, o sa fac tot posibilul sa fac urmatoarele revizii tot la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Chiar daca ne aflam la jumatatea anului 2010 ofertele prezente in 2009 se mentin si pot spune ca s-au diversificat intrind de ceva timp in oferta preturi promotionale pt inlocuit kit distributie (piese originale) si inlocuire placute frina (de asemeni piese originale). Recomand celor care inca sint nehotariti asupra service-ului unde sa-si repare/intretina autoturismul sa consulte ofertele dealerilor pt ca, cu siguranta, preturile practicate sint competitive cu cele oferite de alti concurenti din afara retelei (uneori chiar mai mici). De loc de neglijat mai este si faptul ca apelind la un dealer autorizat ai garantia ca operatiile efectuate respecta standadul impus de producator si mai ales ca, atunci cind ai o reclamatie, aceasta va fi tratata cu maximul de responsabilitate.

Ca o noutate demna de luat in consideratie ar fi faptul ca Alto-Syncro este autorizat RAR sa execute operatii de intretinere si reparare la autoturismele din gama VAG (VW, Audi,Seat si Skoda) in perioada de post garantie. Aplicarea discountului progresiv (cu cit masina este mai veche cu atit discountul creste) atit la manopera cit si la pretul pieselor de schimb originale poate aduce economii insemnate in buzunarul clientului.

Pt. cei care doresc sa asiste la repararea/intretinerea autoturismului propiu, in service Alto-Syncro se permite ca(,) clientul sa stea pe toata durata derularii operatiilor solicitate linga autoturim. Se doreste prin acest lucru crearea unei transparente totale asfel incit clientul sa fie convins ca la masina lui s-au folosit piesele si s-au efectuat operatiile facturate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Chiar daca ne aflam la jumatatea anului 2010 ofertele prezente in 2009 se mentin si pot spune ca s-au diversificat intrind de ceva timp in oferta preturi promotionale pt inlocuit kit distributie (piese originale) si inlocuire placute frina (de asemeni piese originale). Recomand celor care inca sint nehotariti asupra service-ului unde sa-si repare/intretina autoturismul sa consulte ofertele dealerilor pt ca, cu siguranta, preturile practicate sint competitive cu cele oferite de alti concurenti din afara retelei (uneori chiar mai mici). De loc de neglijat mai este si faptul ca apelind la un dealer autorizat ai garantia ca operatiile efectuate respecta standadul impus de producator si mai ales ca, atunci cind ai o reclamatie, aceasta va fi tratata cu maximul de responsabilitate.

Ca o noutate demna de luat in consideratie ar fi faptul ca Alto-Syncro este autorizat RAR sa execute operatii de intretinere si reparare la autoturismele din gama VAG (VW, Audi,Seat si Skoda) in perioada de post garantie. Aplicarea discountului progresiv (cu cit masina este mai veche cu atit discountul creste) atit la manopera cit si la pretul pieselor de schimb originale poate aduce economii insemnate in buzunarul clientului.

Pt. cei care doresc sa asiste la repararea/intretinerea autoturismului propiu, in service Alto-Syncro se permite ca(,) clientul sa stea pe toata durata derularii operatiilor solicitate linga autoturim. Se doreste prin acest lucru crearea unei transparente totale asfel incit clientul sa fie convins ca la masina lui s-au folosit piesele si s-au efectuat operatiile facturate.

Tocmai am venit de la Alto service unde am fost cu un Leon pentru o problema in garantie, pe care nu am rezolvat-o bineinteles, dar de la prima ora adica 08.30 meseriasii erau foarte asudati, cred ca nu au facut dus de cel putin o luna, iar cand sa plec de la ei nu am putut sa urc in masina de miros de transpiratie. Mentionez ca masina are 300(trei sute) de kilometri parcursi din care mai bine de 150 de km pe drumuri catre Alto si inapoi. Optati pentru ce service vreti, eu nu am incotro ca am apucat sa cumpar de la ei, am comanda de reparatie pe garantie la ei, ma cheama sa imi verifice defectiunea intr-o sambata, da asa este dar trebuie sa revin pentru ca persoana de la garantii nu e sambata, vin in alta zi cand se constata defectiunea in prezenta persoanei de la garantii, iar azi imi demonteaza masina cu murdarirea si zgarierea corespunzatoare a masinii iar cand sa inlocuiasca piesa defecta constata ca piesa noua sosita dupa nu mai conteaza cate zile, este sparta din cauze necunoscute. Montat la loc, mai putin capacul de la mufa de diagnoza si bonus un aer de nerespirat in masina de am mers cu geamurile deschise . Va doresc mult succes la alte service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Tocmai am venit de la Alto service unde am fost cu un Leon pentru o problema in garantie, pe care nu am rezolvat-o bineinteles, dar de la prima ora adica 08.30 meseriasii erau foarte asudati, cred ca nu au facut dus de cel putin o luna, iar cand sa plec de la ei nu am putut sa urc in masina de miros de transpiratie. Mentionez ca masina are 300(trei sute) de kilometri parcursi din care mai bine de 150 de km pe drumuri catre Alto si inapoi. Optati pentru ce service vreti, eu nu am incotro ca am apucat sa cumpar de la ei, am comanda de reparatie pe garantie la ei, ma cheama sa imi verifice defectiunea intr-o sambata, da asa este dar trebuie sa revin pentru ca persoana de la garantii nu e sambata, vin in alta zi cand se constata defectiunea in prezenta persoanei de la garantii, iar azi imi demonteaza masina cu murdarirea si zgarierea corespunzatoare a masinii iar cand sa inlocuiasca piesa defecta constata ca piesa noua sosita dupa nu mai conteaza cate zile, este sparta din cauze necunoscute. Montat la loc, mai putin capacul de la mufa de diagnoza si bonus un aer de nerespirat in masina de am mers cu geamurile deschise . Va doresc mult succes la alte service-uri.

Azi 22.07.2010 am rezolvat problema pe garantie la Alto, cu sprijinul si implicarea directa a sefului de service dl. Catalin Balaban, a fost greu pentru cei din service, dar pot spune ca acum au dat dovada ca se pot ocupa cu profesionalism occidental de o masina aflata in garantie. Tin sa le multumesc de aceasta data pentru ce au putut sa faca astazi, intregii echipe de la service Alto si ii rog sa procedeze astfel cu toti clientii care le trec pragul, sa nu dezamageasca pe nimeni daca vor sa fie respectati si apreciati.

Sa auzim numai lucruri bune despre Alto!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

N-am mai postat de ceva timp in acest topic, astazi am fost la Alto Syncro pentru schimbarea unui rulment de la amortizor si a unei bielete de directie, ultima din urma in baza unei presupuneri ca ar fi cauza zgomotului care se auzea de cateva zile la miscari scurte de volan stanga dreapta.

Schimbarea rulmentului de la amortizorul stanga s-a facut rapid, ca de obicei, fara nici o ezitare din partea mecanicului. De asemenea, nici diagnosticarea zgomotului de la directie nu a pus nici un fel de problema pentru mecanic, nea Marin fiind ca de obicei la inaltime. Din pacate, se pare ca zgomotul provine din interiorul casetei, care prezinta un mic joc, dar mai pot merge asa fara probleme, zgomotul fiind oricum specific cam tuturor masinilor din grupul VAG, cel putin cele pe care le-am incercat eu (Passat B6, Skoda Octavia 2, Skoda Superb 2, Seat Ibiza 6L). Probabil e ceva specific castelor de directie cu servo electroasistat.

Un lucru foarte important, am vazut ca fata de ultima vizita, de acum 6 luni, cand am schimbat distributia, service-ul era plin de masini, probabil si din cauza campaniei de oferte speciale pe care o desfasoara service-ul. Am vazut ca in afara de modele Seat erau si cateva modele VW si Skoda, semn ca inca mai sunt oameni care prefera sa isi intretina sau repare masina intr-un service autorizat VAG, mai ales ca diferenta de preturi fata de un service normal nu mai e chiar atat de mare.

In ultimul timp remarc o schimbare in bine la Alto Syncro, mai multa lume zambitoare si amabila, chiar daca nici inainte nu vedeam foarte multe persoane mai putin amabile. Am completat si un formular pentru inscrierea in clubul Alto Syncro, astfel beneficiind si de un discount de 5% la piese si 10% la manopera, daca retin bine. Ca si concluzie, daca nu ar fi fost problema cu caseta, care nu are absolut nici o legatura cu service-ul sau cu oamenii de acolo, as fi plecat foarte multumit de acolo.

Oricum, multumesc celor de acolo pentru tot, ma fac sa ma simt ca acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Da si eu aveam o impresie buna despre ei pana sa ma puna naiba sa-mi cumpar masina de la ei! Am cumparat o masina la 5.000km ( fusese de test drive) si imediat ce am luat-o s-a dovedit a avea probleme la volant. Din aprilie pana in ziua de azi ma lupt sa mi-o repare pe garantie si mi-o dau peste bot asa...cu arogante de la mare distanta. Asta pt ca sunt convins ca ei stiau foarte bine de ce problema avea masina inainte sa o vanda. Mai ales ca masina a fost de drive test, Porsche Romania poate sa spuna "exploatare necorespunzatoare" si sa respinga evident reperatia pe garantie si din pacate nu prea am ce sa fac deorece nu stiu ce au facut astia de la Alto cu ea in aia 5.000km! Nu ma asteptam totusi sa nu incerce macar sa ma ajute Alto Syncro in problema asta. Ei nici macar nu vor sa deschida procedura de garantie. Nici macar sa incerce! Am vorbit cu alti dealeri si am auzit fel si fel de ipoteze. Unul zicea chiar ca e foarte posibil ca masina aia sa fi fost cipuita cat a fost de drive test (spunea respectivul ca la Alto se poarta moda asta), insa eu nu prea a cum sa dovedesc nici o ipoteza din cele auzite. Pana la urma probabil o sa resusesc sa o rezolv cu ajutorul unui alt dealer; promisiuni am, insa dezamagirea imi este foarte mare gandindu-ma ca respectivul dealer nu va fi cel care mi-a vandut masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai cumparat o masina de test-drive, chiar si cu doar 5000 km, ti-ai asumat un risc. Probabil ca stiai ca masinile de test-drive sunt mai posibil sa fi fost implicate in incidente, sa fie exploatate necorespunzator. Problema cu volant poate fi sau nu din cauza remaparii, poate fi asa cum ai spus din cauza exploatarii necorespunzatoare. Cand ai cumparat masina nu ai primit o hartie prin care sa ti se spuna ca masina e in stare tehnica perfecta? De cat timp ai cumparat masina si cati km ai facut de atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate cu ricul asumat insa masina avea atunci doar 4 luni de la data productiei deci garantie valabila inca 1 an si 8 luni, iar ei m-au asigurat (prin certificatul de garantie care mi-a fost dat) ca masina este ok din punct de vedere tehnic si ca garantia masinii este perfect valabila. Eu am vrut una noua insa tot ei m-au imbrobidit ca nu se mai poate aduce cu motorul asta (1.9TDI)pt ca deja a fost inlocuit cu noul 1.6 TDI-CR si ca e ultima din stoc, etc., etc. Din pacate nici un alt dealer nu avea varianta asta de motor in stoc la acel moment asa ca i-am crezut. Ulterior s-a dvedit a fi o minciuna. Am cumparat-o in aprilie la 5.500km. Acum are 20.000km. Dupa primii 500km parcursi cu ea mi-am dat seama ca ceva nu e in regula asa ca m-am dus la ei pt verificare. Am fost asigurat ca totul e ok. La fel si la revizie, mi s-a spus ca este ok. Ulterior am fost cu ea la verificare la un alt service care mi-a confirmat defectiunea la volant. M-a intors la Alto unde am avut ocazia sa vorbesc cu un mecanic. Omul mi-a recunosut si el verbal ca e o problema insa baietii destepti de la birou scriu in calculator altceva, si atata timp cate ei dau o astfel de rezolutie in baza de date, importatorul asta vede..si ca atare considera reclamatia mea nefondata. A urmat apoi episodul hazliu (pt ei) in care eu am spus ca ma duc la OPC iar ei ranjind la mine mi-au spus ca atata timp cat masina e inmatriculata pe persoana jurudica (leasing) degeaba ma duc la OPC, etc. Pana una alta nici macar nu pot sa acuz importatorul de vreo rea vointa deorece problema mea a pornit de la Alto si este cu Alto. La un moment dat satul de atatea drumuri, mailuri si telefoane in zadar le-am propus chiar si o varianta prin care sa-mi cumpar eu volant aftermarket iar ei macar cu manopera gratuit sa ma ajute. Nici asa nu le-a convenit...Daca asta nu e rea vointa nu stiu ce mai e...

Chiar nu-i inteleg pe oamenii astia..sunt "puiul" lui Avia Motors de la care noi avem achizitionata o flota intreaga. Acum in acest an s-a luat in calcul o suplimentare de flota cu Seat-uri Ibiza care urmau a fi achizitionate de la ei. Si cu toate astea..asta e reactia service-ului lor. Pai cine sa mai aiba tupeu sa mai cumpere flota de la ei?? Fereasca D-zeu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si la SEATSpania si iata raspunsul mai jos. sa vedem ce se intampla mai departe...

"SEAT AFTER SALES

CUSTOMER RELATIONS

Dear customer,

We thank you for your e-mail, which we have taken into consideration.

With regard to your case, we would like to inform you that we have forwarded your comments to our Importer in your country, responsible for sales and after sales matters in Romania, who will analyse your case and contact you promptly with further information.

We on our part will be following up your case from here, and will offer our Importer the necessary technical support so that the problem you mention can be solved.

Please wait to be contacted by Porsche Romania SRL.

Yours sincerely,

Customer Relations SEAT, S.A."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Alto Syncro - Service --- Revizie cu schimbat de placute si curea la alternator 15 milioane. Seat Ibiza. Adevarat e ca au fost draguti ca mi-au facut mai multe reduceri pentru ca mi se blocase glasul la aflarea sumei (16mill si ceva). Pana la urma a ramas la 15 si ceva. Prostia e a mea recunosc (puteam sa gasesc si eu un service mai "omenesc". Schimbul de ulei ti l fac cu un ulei (la vrac) de origine indoielnica. So fiti mai smart si cautati si in alta parte. Imaginea fudulie neinformarea si prostia costa.

Cu bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reducerile alea la ei sunt vrajala comerciala. Cu tot cu reducerile alea, tot sunt mai scumpi decat MTI de exemplu la aceleasi operatiuni. Chestie testata de mine: taxa de revizie la MTI (fara reducere ca nu am contract cu ei) 90 ron. Aceeiasi taxa la Alto Syncro (cu care am contract si cica reduceri) 160 ron! faceti si voi diferenta...

V-am povestit de problema mea cu volant ..In continuare ii doare undeva de problema asta. Practic..am primit in final un raspuns de genul "nu-ti covine, da-ne in judecata" cam asta a fost mesajul transmis ce-i drept cu alte cuvinte...No problem..o facem si pe asta ca masina e pe firma, firma are avocati, etc.

Si va mai spun ceva: am dus masina la ei pt revizie, am luat-o de la ei si nu-mi mai merge tempomatul. Ii fac diagnoza si..surpriza: computerul vede pedala de ambreiaj ca fiind apasata in permanenta si de aceea nu da voie tempomatului sa intre. Cauza poate fi una singura: senzorul pedalei de ambreiaj este defect, sau..a fost schimbat cu altul din moment ce inainte sa o duc la ei mergea bine merci..Abia astept sa il desfac in alt service sa-l vad la fata...

Oricum e un service din ce in ce mai interesant..sunt "foarte tari" baietii ca sa nu spun..exotici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul care ti se pune in motor nu e de origine indoielnica, e Castrol ambalat de producator special pentru serviceuri. Cat despre preturi, n-ar strica sa pui o copie a facturii, sa vedem exact ce ti s-a schimbat la masina. Din cate stiu, doar schimbul de placute e in jur de 300 RON, cureaua de alternator cam 400-500 RON, preturi cu tot cu manopera. Schimbul de ulei e cam 250-300 RON, iar filtrele de aer si polen sunt cam 300 ROn, tot cu manopera inclusa. Tragand linie, deja ajungem la 1400 RON, probabil ti s-a mai facut si altceva sau preturile sunt putin mai mari decat stiu eu. Deci, pana la urma, unde e problema? Poti merge unde vrei sa-ti faci revizia si alte operatiuni la masina, nu te obliga nimeni sa mergi la Alto, mai ales ca ai masina din 2006, deci nu mai e in perioada de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii legate de nefunctionalitatea tempomatului imediat dupa ce a fost la revizie la Alto.

Am dus masina la MTI pt remediere si la scurt timp ma suna oamenii de acolo ca sa-mi spuna ca au gasit "buba": siguranta SB22 (responsabila pt senzorul pedalei de ambreiaj si aflata in compartimentul motor) lipsea cu desavarsire!!! Ce-au cautat cei de la Alto acolo nu pot sa inteleg! Ok, ca au cautat e una, dar sa ma lase efectiv fara siguranta e incredibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!