Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Imi puteti spune daca se poate schimba semeringul de la cutia de viteze de pe partea planetarei lungi fara sa dau cutia jos? daca se poate schimba, cum se face?

Azi mi-am montat un ambreiaj nou si in timp ce strangeam suruburile planetarelor si invarteam de planetara am observat ca picura destul de tare in zona semeringurilor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un manual cutie viteze DUW ?!

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni ?! :wacko:

consulta un site:http://www.brokevw.com/(sper ca nu este o problema ca am dat acest link)

mai am un document dar nu pot sa il pun ca e prea mare

da-mi o adresa de email pe PM sa iti pun respectivul document

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am, si eu o problema cu o cutie de viteze cod DUU de pe Audi A3 1.6 8v , cod motor AVU. Mi s-a dus un nit de la grupul conic, mai exact "capul" de la nit. De ce intreb aici pentru ca din cate stiu Audi face parte din grupul VAG si poate ma ajutati cu un sfat, o idee. Ma intereseaza in mod special de pe ce alte masini din grupul VAG , ce alte coduri de motorizari si de cuti de viteze sar potrivi pe masina mea !? Din ce am aflat s-ar potrivi de pe golf 4 , motorizarile de 1.4 16v si 1.6 16v , dar vorbind cu cineva mia spulberat si speranta asta spunandumi ca nu ar fi la fel la sincroane, ceva de genu. De reparat credeti ca merita ? stiti pe cineva prin Bucuresti care se ocupa cu repararea de cuti de viteze pentru a imi face o idee de pret ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, pt cultura mea generala.

Stim ca cutiile de pe benzinare noastre au acele nituri la diferential.

Cutiile de pe motoarele pe benzina mai puternice, respectiv de pe cele diesel au tot acele nituri, sau au surub si piulita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un coleg sa ma ajute si sunt um pic stresat de timp ca vreau sa comand cutia de viteze. Aceasta cutie a fost pe un Caddy 1.9 SDI si as vra sa stiu daca e compatibila cu Golf 4 SDI si aceeasi cutie cod DUS. Vanzatorul nu a gasit codul sa mi-l spuna. Eu vreau sa o montez pe motor 1.6 APF si curie cod DUU ca au aceeasi prindere si difera doar treapta 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muraru Dan - Dupa cum spuneam in urma cu cateva postari, mi s-a rupt un nit de la grupul conic . Pana la urma am renuntat la ideea de a cumpara o cutie de viteze SH. Am sunat la reprezentanta si spre surprinderea mea se pot comanda acele nituri . Acum nu mai sunt nituri, sau inlocuit cu suruburi . Am platit 350 ron . O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut imi poate spune si mie cineva daca a schimbat si suruburile la dogbone....cand la schimbat si daca da poate sa imi spuna de unde le-a luat pentru k am inteles k odata desfacute trebuie schimbate.Multumesc

Modificat de sika_dmx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA pentru siguranta si linistea ta,suruburile se schimba.

Asa am procedat eu,am schimbat toate suruburile de la suportii motor si le-am luat de la reprezentanta.

suportii noi+suruburi noi (OEM)=love

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

NU stiu ce cutie de viteze am, motorul e 1.9 tdi ASV , si am o intrebare .. daca in marsarier cand vreau sa pun nu merge pana in capat de tot de fiecare data ..dar ridicand piciorul de pe ambreiaj apoi schimbatorul merge el singur inca 1cm pana in capat ..ce ar putea fi ? Am 220 000 km si o sa schimb uleiul din cutie, sper sa nu se agraveze atata tot .

SI as mai avea o intrebare offtopic oarecum, acea maneta de deasupra timoneriei , ce actioneaza? are forma acelui cap de la crosa de golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu actioneaza nimic..este o contragreutate...

Daca timoneria iti merge usor...ai sa vezi ca atunci cand schimbi viteza...doar impingi putin si daca ii dai drumu se duce singura pana la capat...asa face la mine:-)

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pot sa imping si sa trag de acea contragreutate..am lasat o cum e :) , legat de timonerie cred ca o sa dau cu WD40 pe ea sa fie protejata de umezeala si sa lucreze mai usor, ar trebui sa o ung cu vaselina ..nu banuiam ca e legata de schimbatul vitezelor pana nu am citit aici una alta.

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai citit, atunci trebuie si sa vezi...uite cum stau lucrurile cu timoneria, contragreutatea....etc.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mira ca e asa la vedere, la alte masini parca e mai ascunsa.. bagi mana sa scoti un furtun si daca ai atins o .te trezesti ca nu ti mai intra in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema la cutie si as vrea cateva pareri. Nu imi intra bine in treptele 1,2, adica e nevoie sa o iau iar de la punctul mort ca sa intre. Cand schimb din 1->2 face un zgomot ciudat,dar numai cand e rece face zgomotul respectiv. Mentionez ca mi se pare(poate e normal si nu ma pricep eu) ca schimbatorul nu isi face cursa complet in stanga si se duce foarte mult in dreapta si nici celelalte trepte nu sunt aliniate cum trebuie. Am fost la un mecanic si ,mi-a zis ca timoneria pe cabluri nu se regleaza si trebuie sa schimb parghia de la timonerie,cea care culiseaza acolo pentru ca are joc. Am fost sa o caut la dezmembrari, iar respectivul mi-a spus ca dau banii degeaba pe ea,ca toate au jos si problema nu e de acolo. Poate ati mai intalnit probleme de genul,nu am avut rabdare sa citesc tot. Da-ti-mi niste sfaturi,pareri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu am cum sa fixez T-ul acolo.. nu are gaurile alea.. deci,cum o pot regla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Info ce am gasit despre cutiile de viteza luat din manualul de service al celor de la VW , se pare ca unele modele dupa 09.2000 deja ar avea ulei mineral..cum e a mea..si eu deja mi am luat 2 litri de sintetic .

Difficult engaging 1st and 2nd gear when cold (4.3-510.1)

Technical background

Fault manifests itself when the outer temperatures are about 0°C or when vehicle stayed unused, after a longer period of time, it is difficult to engage 1st or 2nd gear and more force has to be used. The fault disappears approx. after 2 minutes driving. The inner synchronizing ring “slips” on the pinion due to higher lubricate feature of the synthetic oil SAE 75W90 during lower temperatures.

Production change

The gearboxes with the production date 18128 and onwards have the synthetic oil SAE 75W90 replaced by the mineral oil SEA 75W.

Triple synchronization of the first gear has been applied. The size of the teeth of the 1st and 2nd gear has been shorten to 1,6 mm. This measure improved the synchronization of the 1st gear and the necessary brake torque for the 2nd gear. This change has been also stated in the Workshop Manual, Octavia, Binder No.5, gearbox 02J.

Since 09/2000 this change also concerns vehicles:

1,9 TDI, 66 kW from gearbox EGR

1,9 TDI, 81 kW from gearbox EGS

2,0l 85 kW from gearbox EGU

1,8l 110 kW from gearbox EVS

1,8l 132 kW from gearbox EHA

Measure

If the fault occurs on the gearboxes produced up to 09/2000, proceed as follow:

1) Replace the synthetic oil with the mineral oil SEA 75W (P/N VW – G052 726 A2) or with other mineral oil of the same class and viscosity. Only a very small amount of the original oil may remain in the gearbox.

2) In the case that there is no improvement of the shifting, after the oil replacement, it is necessary to replace the old parts of the 1st and 2nd gear with modified ones – i.e. 1st and 2nd pinion, complete synchronizer clutch and synchronizing rings, in accordance with respective gearbox marking.

Note:

Due to the fact that there is a higher oil temperature in the gearbox 02J, the oil replacement should not be carried out on vehicles designed for Africa and with the rough road package (Octavia 1,8l 110kW – gearbox code ECW, EBN, EGY), as the gearboxes in these cars are already filled with the appropriate mineral oil in the production.

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, va rog sa ma ajutati cu o problema ca am observat-o sub masina, si anume pete de ulei (prafuit) la capetele de planetara, atat pe carcasa cutiei cat si pe planetare. Burdufurile sunt ok, ma gandesc ca scapa ulei din CV pe la semering-uri? se pot schimba usor? sau necesita lucrari complexe? cam cat costa? codul cutiei e EUH, masina e cea din semnatura. are aprox 210.000 km.

Anul trecut am schimbat complet uleiul cu ulei original, totul a mers struna (inainte intra greu in 1 si 2 la rece, uleiul era cel din fabrica 2003). Acum face la fel (nu chiar asa greu pt ca uleiul e bun si nou dar se simte), ma gandesc ca a pierdut putin ulei. o sa completez putin, sunt curios sa vad cat intra pana la nivelul surubului de umplere.

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ca tot am citit nu stiu cate pagini si tot nu i-am dat de capat,aseara cand am plecat dintr-o parcare am apasat acceleratie mai tare si in timpul accelerarii s-a auzit un carait ca din cutie dar parca nu era din cutie(daca ma intelege careva) parea parca sa fie de la planetara,cred. Desi parea sa fie din cutia de viteze ca totusi am simtit si in mana stie cineva ce ar putea fi sau daca macar e de la cutia de viteze? Ar cam trebuie totusi sa-i schimb uleiul din cutia de viteze ca masina are 212k E posibil sa fie si de la planetara ca am mai auzit o caraiala in partea dreapta cand viram la stanga si acceleram usor, nu era ca o bataia de planetara cum se mai aud la taxiurile din iasi. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai auzit avansul reglandu-se daca e vorba de masina din semnatura. De obicei se aude cand ii dai jar si esti subturat. Peste 3000 de ture eu n-am mai auzit tacanitul asta de avans, dar cred ca il acopera motorul si de-aia nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e masina din semnatura si o am din 2008 si pana acum nu a facut asa desi am mai plecat in tromba. un mecanic mi-a spus sa nu ma grabesc ca e posibil sa fie un cap de planetara si sa mai astept sa vad daca o sa se auda mai tare sau mai urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu cu planetara. Te duci intr-o parcare si mergi cu rotile virate la maxim in ambele parti si vezi daca face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e doar o caraiala daca fac asa si nu o bataie, dupa cum am mai spus in primul post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!