Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

daca apesi ambreiajul mai face???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face la fel indiferent de viteza, treapta de viteza sau cum e ambreajul. Sa cred ca e diferentialul din cutie, sau vreo planetara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferential sau poate chiar volanda ( care e cu dubla masa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de sfaturile voastre!

Am si eu probleme cu cutia de viteze. Astazi mi s-a intamplat prima data. Am facut vreo 20 de km prin oras si am mers la peco sa-mi cumpar ceva. Cand am vrut sa ies din parcare, bag in marsarier si a carait, am crezut ca poate era presul sub pedala de ambreiaj dar nu... Mai incerc o data, la fel. Am iesit din peco, stupefiat de noua problema pe ziua de azi. Am mai parcurs cam 1 km si am ajuns in parcarea locului meu de munca. In fata barierei, am oprit si cand dau sa bag a I-a... Nu intra! Am insistat si cu "dublu ambreiaj" si putin fortata, a intrat. Apoi a trebuit sa dau cu spatele si la fel, a carait. Dupa ce am parcat, am incercat vitezele (cu motorul pornit) si nu mai vroia sa intre in trepele I si II iar in marsarier la fel, caraia. Am stat pret de vreo doua ore, intre timp mi-am sunat mecanicul, sa merg la el. Am pornit masina si cand colo surpriza, totul (a)normal. Intra in trepele I si II, mai greut si in marsarier, fara probleme. Mi-am continuat drumul la mecanic cu strangere de inima si am ajuns la el, care mi-a spus ca nah... trebuie sa schimb cutia de viteze. Asa e la motoarele astea, la 1.4 16v si 1.9 SDI... sunt mai proaste si mai sensibile... A ramas pe maine sa merg sa-mi schimbe cica pompa de ulei, poate am noroc..

P.S. M-am uitat pe forum am cautat topic-uri... dar nu am vazut pe nimeni sa mentioneze de marsarier...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca caraie sau intra mai greu asta inseamna neaparat sa schimbi cutia de viteze??ce mecanic e ala?? :dry:

incearca sa aerisesti ambreiajul poate e de acolo,verifica sa nu ai vreo pierdere de lichid de frana pe undeva.

Si sa zicem ca astea ar fi ok s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi ambreiajul dar nu cutia.

Uitate la nivelul uleiului si vezi cum se prezinta si daca are urme de pilitura in el

Daca exista pilitura in ulei atunci DA e posibil sa se fi dus cutia dar pana nu faci aceste verificari nu te arunca la alta cutie.

Cati kilometrii are masina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina ta nu e nici 1.4 nici 1.9, din cate vad din semnatura cel putin. Oricum, dupa cum spune si Razvan,ma degraba e vorba de ambreiaj, sustin si eu spusele lui. La mine la TDI, inainte de schimbul de ambreiaj si volant, printre alte simptome, asa se manifesta, nu mai intra in viteza decat cand vroia ea. Dupa un drum de vreo 30 de km, cand sa intorc in curte la serviciu mai puteam sa schimb vitezele doar daca opream motorul si cuplam asa treapta respectiva. Pe drum inapoi inspre casa, dupa 8 ore, intra in viteze aproape normal.

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 153000 de km... Acum seara cand am iesit de la serviciu, mergea ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. M-am mai plimbat ceva si din nou... aceleasi simptome cum am zis mai sus... DAR!!!! Cum opresc motorul, merge cutia brici! Schimb cu doua degete ca si cum ar fi noua.. Incerc sa atasez un video.

Si daca ar fi sa schimb kitul de ambreiaj si volant (ce e volant? :) ) ... Pe unde ajung cu costurile?

Modificat de Andrei601
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verfic uleiul de la motor... sau uleiul de la cutia de viteze? Uleiul de la motor l-am schimbat cu 3 luni in urma... Castrol 5W40 full sintetic. Nivelul e ok, verificat... Offf!!! Atat de multumit eram... Si sunt, numai nu stiu ce sa fac...

Aici e linkul unde se poate vedea problema... http://www.youtube.com/watch?v=sM3BSeOTclo

Modificat de Andrei601
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie placa de presiune. Asa se manifesta la vechea masina cand a fost dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune este gata.

Nu incerca sa o fortezi ca poate strici si altceva.

Ai verificat lichidu de frana?

La timonerie te ai uitat sa vezi daca e totul in regula?

Verifica nivelul uleiului in cutie

Si pe viitor sa te pregatesti de placa de presiune,disc,rulment de presiune noi.

Verifica ce ti-am zis mai sus si dupa mai vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, daca iti intra la rece, excluzi vreo dereglare a timoneriei.

Ramane ce au spus si colegii de mai sus, placa de presiune.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate simptomele cu intratul si iesitul din ce in ce mai greu din viteza pe masura ce se incalzeste masina este simptom de placa de presiune care are ceva fisuri sau s-au decalit sau strimbat ceva raze...

oricum simptomul este de la placa , in timp se va agrava pina va crapa de tot si o sa ramii cu masina in drum. Nu cred sa fie nevoie sa schimbi si volant , dar daca e asa pretul lor este intre 1600-2000 roni, manopera la service in jur de 300 roni . Uite un set de poze cu un kit de Luka, asta ca intrebai de volant...

post-58507-0-05482700-1340783082_thumb.j

post-58507-0-63530200-1340783106_thumb.j

post-58507-0-12093700-1340783114_thumb.j

post-58507-0-12616600-1340783128_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pt sfaturi... Am achizitionat acum kitt-ul complet de ambreiaj Luka la 550 lei... Ramane sa gasesc un mecanic... Sper sa nu raman in drum... Urasc orasul "meu"... Revin dupa ce rezolv ceva. Sper sa nu trebuiasca volant.... Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz, Luk. L-am returnat, si am luat sachs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... In sfarsit mi-am luat masina. Se pare ca asa a fost... Kitt-ul de ambreiaj... Mi-a mai aratat o tabla care presa nu stiu ce... In ea vine o tija, nu stiu ce e. Locasul in care statea tija aia era uzat si ulterior ar fi urmat ca tija sa perforeze acea tablie...

Si nu mi-a schimbat rulmentul... Nu era nevoie... Nivelul de ulei din cutie, in regula, pompa la fel. Dupa cum ziceam mai devreme, m-am saturat de mecanicii astia blazati carora parca le ceri servicii gratuite... In fine. Va multumesc!

Cu siguranta e off topic... Imi cer scuze, cum pot afla exact ce bujii am nevoie?

Modificat de Andrei601
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu ti-a schimbat si rulmentul? Nu era in kit-ul nou?

Referitor la bujii, se recomanda cu dubla platina. Se schimba la 60.000 km.

Fie te duci la o reprezentanta si iti cumperi oem ( care fie vorba intre noi sunt fie bosch, fie ngk), fie iti cumperi ngk PZFR6J-11 sau Bosch F7 HPP 222U

Daca bugetul nu-ti permite ( acest set de bujii costa in jur de 150-200 ron), poti merge si pe bujii normale, precum Beru ultra x, NGK V line 24, insa din proprie experienta nu le-as tine mai mult de 30.000km, astfel incat tot acolo iesi pe termen lung.

Plus ca bujiile dubla platina solicita mai putin bobinele de inductie, deoarece au nevoie de ceva mai putin curent pt a da scanteie, astfel crescandu-ti viata bobinelor de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, era nou kitt-ul... De abia acum merg sa-i platesc... Si-i spun de rulment... Multumesc. Voi opta pt ngk!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul nu contine rulment.Rulmentul se afla in partea opusa cutiei,pe capatul treptei a5a.Ala sta "scaldat" in ulei si e piesa care cedeaza ultima in mare parte.Rolul rulmentului a fost preluat de acel taler pe care impinge tija(axul) cutiei.

Ati uitat de NGK bkur6et-10 care sunt la fel de bune.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca rulmentul de presiune e pe capatul treptei a 5-a?

Presupun ca despre rulmentul de presiune e vorba ca nu a fost schimbat.

Referitor la bujii, linia V line 24 cuprinde bujia mentionata de zebrocksky.

Insa, precum am spus, aceste bujii sunt recomadnate pt AUS si ATN, in timp ce bujia dubla platina e recomandata pt AZD si BCB.

Poti merge si cu Vline 24 pe AZD, insa cu mentiunile facute de mine in postul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zebrocksky, ai dreptate. Asa mi-a explicat si mecanicul. Am cumparat bujii ngk pzfr6z-11. Multumesc!

Kitt-ul de ambreiaj sachs a costat 625 lei. Mi-a zis ca mi-a schimbat un suport sau suportul de la cutia de viteze, desfacuse surubul de la suport si a cedat. Era pe moarte. Inainte mi se misca la accelerari, decelerari sau gropi schimbatorul, acum nu. Acest suport il avea el... Total mi-a cerut 1000 de lei (cu tot cu kitt-ul sachs, bineinteles) vi se pare mult?

P.S. Ce tubulara imi trebuie pt schimbarea bujiilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a luat mult deloc.

Pai doar suportul pt cutia de viteze, oem, costa in fctie de unde il cumperi in jur de 250-300 lei.

Aftermarket nu cred ca e cu 100 lei mai ieftin.

Deci nu ti-a luat mult.

Ce te-a determinat sa schimbi kit-ul din Luk in Sachs?

Nu stiu dimensiunea tubularei, eu folosesc o cheie de bujii lunga ( pt bujii ingropate cum e la noi ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat kitt-ul ca cel sachs e oem... Si pt 100 de lei am zis ca merita, si mecanicul mi-a zis ca e mult mai ok sachs. A lucrat cu Luk si a avut probleme. Va multumesc din nou:) cat despre cheie, am gasit :)

Acum in sfarsit stiu ca masina e in regula cu toate si o voi scoate la vanzare. Eu ma gandesc la un passat din 2006 cu 2.0 TDI. Un prieten mi-a zis ca generatia aia de motoare nu sunt reusite si sunt cu probleme... De abia modelul de dupa 2009, e ok. Stiti ceva de asta? Nu-mi permit sa s-ar atat de departe... Sunt destul de horat sa raman pe varianta mea... Dar nici o prostie nu as vrea sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie tubulara de 16.

Nu lua 2.0 tdi...foarte proaste in opinia mea,pretentioase(cu riscul de a ma trezi cu cateva caramizi in cap din partea posesorilor de 2.0).

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... Ma incanta foarte mult varianta asta, mai ales ca are 6 trepte... Dar la ce anume sunt pretentioase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://restrictionat/showthread.php/19007-Probleme-la-Passat-2-0-TDI-136CP-an-2005

http://restrictionat/showthread.php/24974-probleme-la-motoarele-de-2-0

Cateva cazuri.Asta nu inseamna ca NUMAI 2.0 patesc asa ceva,doar ca in scurta vreme s'au auzit mai multe lurcuri rele decat bune deste 2.0.Iar spre ex o pompa de ulei sa pice asa epede si sa mai coste si atata....e un foarte mare minus.Dar sa nu o dam in offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!