Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

nu se aude nici-un harait , nici macar fashit(nu cred ca este de la rulment)

dar....nu bag mana in foc ptr volant(la masina mea este vb de volant cu masa dubla si arcurile de care tu vb , sunt puse pe volant). daca ar fi volant, intrebarea ar fi urmatoarea: dc nu trepideaza si cand pleci de pe loc cu a 2a ?????

intradevar, trebuie desfacut si cautat defectul, insa nu am timpul necesar acum si nici putere....financiara :(

Modificat de iliutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe disc sunt niste arcuri.

Asta e cam ciudat ca nu pleaca cu trepidatii in a 2-a. Ar putea fi totusi o explicatie: in a 2-a viteza volantei este mai mare si merge mai mult in patinare pana sa cupleze complet.

In a I-a indiferent cat de lent ai ridica piciorul de pe ambreiaj trepideaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand ii dai a I-a din mers (la viteza foarte mica evident) tot trepideaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. eu am un golf 4 variant 2002 motor AXR de 101(168 mii reali) si de ceva vreme intra greu in a 3-a mai precis agata dar nu tot timpul nu conteaza temperatura. Am schimbat uleiul, parca e mai bine dar mi se pare ca inca agata cateodata. Mecanicul zicea ca nu merita reparata daca ar fi sa fie cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

am si eu o problema cu masina.....cand bag in marsarier mi se opreste motorul si se taie tot curentul de la masina......cand scot din marsarier se aprind toate la bord dar lumineaza mai putin....inainte mai pornea...dar acum deloc....cand pun contactul imi ramane aprinsa masina aia cu cheia pe ea....are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa gasesti pe cineva care sa-ti faca o scanare cu Vag-Com, pentru a vedea exact ce erori ai. :icon_thumleft:

"Masina aia cu cheia pe ea" se refera la imobilizator. Este posibil sa nu-ti mai fie recunoscut cip-ul din cheie.

In privinta marsarierului, nu stiu ce sa spun. N-am intalnit la nimeni, pana acum, de aceasta problema. :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e...ca mia facut si inainte asa....toti miau zis ca e cheia...mam dus la Vw si am comandat cheie noua....tot nu pornea...am dus masina la Vw......mia facuto....mia zis ca erau 2 fire in scurt....si miau luat antifurtul de pe pompa....in fine...am mers cu ea fara probleme timp de 3 luni...acum iar a inceput sa faca asa......aaa...uitasem...mergeam aman2 chei dupaia...deci nu e de la cheie....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Postez in locul unui prieten care are un golf 4 1.4 16v si a fost la un mecanic sa ii schimbe uleiul la cutia de viteze si ia bagat exact doi litri in ea.Eu stiu ca intra ulei in cv 1.8l.E adevarat???si are ceva ca are atata ulei in ea.Eu ma intreb cum draqu de a intrat atat ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. eu am un golf 4 variant 2002 motor AXR de 101(168 mii reali) si de ceva vreme intra greu in a 3-a mai precis agata dar nu tot timpul nu conteaza temperatura. Am schimbat uleiul, parca e mai bine dar mi se pare ca inca agata cateodata. Mecanicul zicea ca nu merita reparata daca ar fi sa fie cutia.

Exact poblema asta o am si eu de vreo doua luni. Agata cateodata cand vreau sa cuplez treapta 3, deci nu tot timpul (nu stiu daca nu e legat si de viteza pe care o am la schimbarea treptei si parca se manifesta mai mult la trecerea din treapta 4 in treapta 3 si deloc sau putin la schimbarea din 2 in 3). Inainte aveam problema doar la cuplarea marsarierului, smucea putin, ca si cum nu ai calca complet pedala de ambreiaj. ce sa fie ?... reglaj timonerie ?

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Postez in locul unui prieten care are un golf 4 1.4 16v si a fost la un mecanic sa ii schimbe uleiul la cutia de viteze si ia bagat exact doi litri in ea.Eu stiu ca intra ulei in cv 1.8l.E adevarat???si are ceva ca are atata ulei in ea.Eu ma intreb cum draqu de a intrat atat ulei

fix 2 litri nu avea unde sa intre, pentru ca uleiul se baga prin lateral si gaura e verticala, se pune pana se ajunge la nivel si apoi se pune surubul

cam 1.8 litri de ulei intra, depinde cat au reusit sa scurgi din uleiul vechi

deci oricum iti factureaza 2 bidoane de ulei a cate 1 litru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eum am rezolvat problema, am scimbat uleiul in cutie si am constatat ca era un pic mai mult de un litru si era foarte murdar. Dar intre timp am vandut masina si am trecut pe un passat b6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: de curand am gasit masina cu o balta de ulei sub ea, am fost la service, mi-au spus ca s-a spart cutia de viteze, si ca imi trebuie alta. Avand in vedere ca de la momentul ce il consider responsabil, s-au facut 10, maxim 20km cu masina, si ca la service au scurs uleiul care avea si niste "pilitura" metalica, oamenii au tras concluzia (probabil pe buna dreptate) ca trebuie schimbata cutia cu totul.

Problema este ca ei mi-au oferit ca alternativa la 450 euro sa aduca ei una de la dezmembrari, fara factura si fara garantie, asa ca am inceput sa caut si de unul singur. Preturi sunt mai micute la dezmembrari, pe la 300 euro, dar macar apuc sa vad de pe ce masina vine (nu ca m-as pricepe sa vad daca e atinsa sau nu cutia).

Intrebarea mea e daca difera cutiile in functie de motor (eu am AXR), ca astia cand sun nu ma intreaba ce tip de motor am, doar motorizarea (daca e 1.9 TDI sau benzina). Se potrivesc? Ce alte sfaturi mi-ati mai da? Eventual si de alte service-uri, unde sa pot sa rezolv cam in aceeasi suma problema, dar mai elegant un pic. Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu cutia se cauta dupa codul cutiei nu altceva. Spre exemplificare in prima poza vezi ca pt motorizarea ta sunt doua cutii EUH si JDH, iar la o masina cu motorizare similara din acelasi an sunt o carca de cutii (mai erau dar nu am mai tras sliderul mai jos). Probabil sunt ceva probleme de potrivire la prinderi, lungime planetare etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate sa imi spuna si mie pe ce tipuri de motoare este montata cutia EMR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema poate ma ahuta cineva..sau a mai trecut cineva prin situatia asta. Aseara cand am ajuns acasa toate bune si frumoase am parcat masina am scoso pe liber si am plecat la culcare..dimoneatza can sa plec la munca am lasat motoru sa se incalzeasca cat am fumat o tigara..si cand sa plec surpriza.. Nu intra in treapta 1..am incercat si celelalte viteze si nimimka..in schimb cand am vrut sa o bag in marsarier a inceput sa caraie semn ca a ramas blocat asa. Am oprit mototoru si am incercat s o bg in vireza dar lafel nu vrea sa intre..in schimb marsarier a intrat. Si am mai observat si ca pedala de ambreiaj era mult mai tare decat de obicei. Ma poate ajuta cineva?

Am uitat sa mentionez ca un golf iv din 98 1.4 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primu lucru cred ca ar trebui sa verifici nivelul de lichid de frana si eventual sa ii faci o aerisire de zici ca a apucat-o asa dintr-o data

Al doilea lucru ar mai sa nu fii crapat placa de presiune si de aici sa nu mai intre in viteze.La tine e modelul acela de cutie prin care trece tija de debraiere prin cutie si iti zic ca is niste cutii tare pacatoase.

Dar primul lucru la care ma duce este placa de presiune care a cedat si de aia nu mai intra in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat ssrazvan am sa vad ce ii fac.. Culmea ca am mers in seara asta sa mai incerc odata am bagat-o in marsarier fara sa apas ambreiaju a intrat dupa care am scoso lafel fara ambreiaj sii nu mai avea nici o problema... Sar Putea sa ai dreptate cu placa de presiune. Cateodata ma duce in pragu disperari masina asta..dupa care isi revine de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cand ai incercat sa bagi in R motorul era pornit sau oprit??

P.S daca vrei poate ne intalnim sa ne uitam pe la ea ca si eu sunt patit cu cutia si poate te pot ajuta

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati si circuitul hidraulic..pompa ambreiaj pedala si cilindru receptor cutie.E ciudata treaba cu pedala de ambreiaj tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am un golf IV SDI cu probleme la cutia de viteze si am gasit la un pret bun una de golf IV ALH .

Daca stie cineva il rog sa imi spuna daca se potriveste pe motorul meu .

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aseara cand sia revenit prima data am bagat-o in r cu motoru oprit fara ambreiaj. Dupa care am incrrcat sa vad daca intra in 1 si cum a mers am pornit si notoru ca sa vad daca mai intra inca odata si a intrat...am dat o tura cu ea sa vad cum merge si nimika totu in regula .. Mia fost frica azi dimineatza ..am crezut ca iar o spuca dar nu au fost probleme.

Ssrazvan eu sunt din brasov nustiu de unde esti tu.. Dar oricum am un prieten bun care lucreaza la tess. Luna viitoare o sa merg cu masina ca acum nu am bani.. O sa postez ce a avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu sunt din bv dar iti spun din proprie experienta ai mare grija cu tessu la cutiile de viteze ca eu sunt patit cu ei.N-are rost sa intru mai mult in detalii singuru lucru este ca din cauza lor am mai dat odata cutia de viteze jos.

Si ca sa fiu ON TOPIC cred ca la tine e ceva din pompa ambreiaj,cilindru receptor cutie ca daca era din altceva iti zic sigur ca nu mai mergea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne vedem duminica la o cafea... Fac eu cinste. Alege tu locu si timpu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!